17-05-2025, 01:23:52

Autor Tema: Usis / Ispuh - tuning  (Posjeta: 156181 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Mu¹ki
    • Travnik, BiH
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #810 u: 17-10-2014, 03:23:51 »
Koji FI cijevi ispuha preporuèujete za 1.9 JTDm 16V?

I mene zanima  :pivo:
 

Ivan0047

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #811 u: 17-10-2014, 18:02:52 »
Mislim da je Seb pisao u temi od one GT svoje (60,ili55 je bio ) ,ako je isti motor :?:
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16235
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #812 u: 17-10-2014, 18:06:04 »
55
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Ivan0047

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #813 u: 17-10-2014, 18:10:56 »
Nisam bio daleko  :craz
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Mu¹ki
    • Travnik, BiH
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #814 u: 17-10-2014, 18:16:41 »
Ja planiram skroz otvoriti izduv i uraditi downpipe, jel i u tom slucaju dovoljno 55 ili da se radi downpipe 60 a dalje 55 ili sve 60? Auto je mapiran vec
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16235
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #815 u: 17-10-2014, 18:56:17 »
55
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #816 u: 27-11-2014, 23:26:35 »
motor-turbo-cijev-vazduh

alfa romeo 156 2.4 jtd sound
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Sesta166

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4173
  • Karma: 174
  • Spol: Mu¹ki
  • 166 2.4 20V ex i Giulietta 2.0 ex i Stelvio Q4
    • Zenica
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #817 u: 27-11-2014, 23:31:02 »
motor-turbo-cijev-vazduh

alfa romeo 156 2.4 jtd sound
ma bolji zvuk ima 1.9




nego sta se dobije za vecim fi cijevi od motora do rora? ako recimo trenutno fi55 a stavim fi 60, 65?
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!!!
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #818 u: 27-11-2014, 23:31:56 »
ma bolji zvuk ima 1.9




nego sta se dobije za vecim fi cijevi od motora do rora? ako recimo trenutno fi55 a stavim fi 60, 65?
glasniji zvuk...vi¹e huktanja...grmljave... ugl vi¹e svega haha
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline rpichler

  • Èlan Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2219
  • Karma: 152
  • Spol: Mu¹ki
  • Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus
    • Rijeka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #819 u: 16-12-2014, 18:15:28 »
Zna li netko gdje u Rijeci kupiti inox nastavak za auspuh?
159 SW koju sam kupio ima onaj tvornièki auspuh (u¾as) i stavio bih nekakav elipsasti nastavak kakav sam imao na staroj 159tki èisto za izgled, ne interesira me daljnje dizanje performansi.

Ima li netko neku preporuku?

Unaprijed hvala!
Photographer with a love/hate relationship with Alfa Romeo :ar: :love:

Trenutni auto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus Grigio Vesuvio
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13898
  • Karma: 567
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #820 u: 16-12-2014, 18:21:26 »
 

Offline rpichler

  • Èlan Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2219
  • Karma: 152
  • Spol: Mu¹ki
  • Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus
    • Rijeka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #821 u: 16-12-2014, 19:10:48 »
Da sponzor... kuæni prijatelj, ljeènik za moje Alfe, da ne nabrajam dalje...  :craz

Na¾alost on nema takvih stvarèica...
Photographer with a love/hate relationship with Alfa Romeo :ar: :love:

Trenutni auto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus Grigio Vesuvio
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5972
  • Karma: 70
  • Spol: Mu¹ki
  • - -
    • Zagreb
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #822 u: 16-12-2014, 19:19:18 »
Pa to bi trebao imati bilo koji auspuh-majstor na stanju, pa si izabere¹ koji ti se sviða i taj ti pripa¹u
na tvoj auspuh..
 

Offline rpichler

  • Èlan Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2219
  • Karma: 152
  • Spol: Mu¹ki
  • Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus
    • Rijeka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #823 u: 16-12-2014, 19:32:01 »
Rijeka je tuga i jad po pitanju izbora... pogledat cu jos malo pa ako ne nadjem onda pravac zg...
Photographer with a love/hate relationship with Alfa Romeo :ar: :love:

Trenutni auto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus Grigio Vesuvio
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #824 u: 16-12-2014, 20:21:24 »
Zna li netko gdje u Rijeci kupiti inox nastavak za auspuh?
159 SW koju sam kupio ima onaj tvornièki auspuh (u¾as) i stavio bih nekakav elipsasti nastavak kakav sam imao na staroj 159tki èisto za izgled, ne interesira me daljnje dizanje performansi.

Ima li netko neku preporuku?

Unaprijed hvala!

prodaje Fenris sa foruma ne¹to takvo...pogledaj u oglase
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=74895.msg1411833#msg1411833
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #825 u: 16-12-2014, 20:28:47 »
Da sponzor... kuæni prijatelj, ljeènik za moje Alfe, da ne nabrajam dalje...  :craz

Na¾alost on nema takvih stvarèica...

imam ja TI lonac cjeli, inox sa 85mm promjerom okruglim zavr¹etom
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline rpichler

  • Èlan Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2219
  • Karma: 152
  • Spol: Mu¹ki
  • Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus
    • Rijeka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #826 u: 16-12-2014, 20:43:31 »
Danko, imas pm
Photographer with a love/hate relationship with Alfa Romeo :ar: :love:

Trenutni auto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 210 Q4 Super Plus Grigio Vesuvio
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16235
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #827 u: 17-12-2014, 17:59:10 »
@Seb

3.0 24v u 75ici, grane su 164 origigi modificirane za rwd instalaciju, 2 u 1...ulaz u protocni lonac full otvoreni i izlaz van u pragove tamo ispred zadnjih guma...

sadasnji setup je to isto samo nakon srednjeg OEM lonca ide u straznji otvoreniji i onda otraga van...

kakvu promjenu mogu ocekivati osim da ce grmiti junacki (sta je isto jedan od featurea koji zelim)...ideja je zadrzati performanse kako jesu (ili i bolje jer je ovo sad pre zatvoreno), dobiti na zvuku i najbitnije smanjiti tezinu te izbjeci da ispuh ide preko zadnjeg mosta kako to biva kod transaxle alfi...
iskreno ne znam ¹to bi pametno reko
osobno sam bio iznenaðen Damirovom GTA kad smo skinuli katove i stavili te grane 3-1...na isti set-up u ECU auto je ali ba¹ je prodiso podosta...auto dalje ima dole 2 org keramièka kata, iza jedna protoèni lonac i na kraju protoèni lonac od SSa
isto to radim i Stepincu sada na ovoj crnoj GT 3.2 ¹to je kupio pa èemo vidjet

SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2191
  • Karma: 128
  • Spol: Mu¹ki
    • Rijeka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #828 u: 17-12-2014, 18:43:26 »
Zna li netko gdje u Rijeci kupiti inox nastavak za auspuh?
159 SW koju sam kupio ima onaj tvornièki auspuh (u¾as) i stavio bih nekakav elipsasti nastavak kakav sam imao na staroj 159tki èisto za izgled, ne interesira me daljnje dizanje performansi.

Ima li netko neku preporuku?

Unaprijed hvala!
Toni auspuh ispod kastva. Meni su sasvim ok napravili. Cca 300 kuna...
« Zadnja izmjena: 17-12-2014, 19:13:19 od Luka_ri »
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #829 u: 17-12-2014, 19:12:39 »
Toni autoauspuh ispod kastva. Meni su sasvim ok napravili. Cca 300 kuna...
bio je nekad i neki Juke ispuh u matuljima
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Mu¹ki
  • 200cup & R26
    • Bedekovèina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #830 u: 24-12-2014, 13:18:56 »
nije ba¹ pitanje direkt vezano na usis ispuh ali ima veze s tim
Kak na autu koji ima fiksni turbo, stavit varijabilni, i onda slo¾it kontroliranje zakretanja krilaca, i d ato klapa super?
naravno varijabilni turbo s vakumskim aktuatorom, nikakvi elektronski.

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #831 u: 24-12-2014, 13:35:13 »
nije ba¹ pitanje direkt vezano na usis ispuh ali ima veze s tim
Kak na autu koji ima fiksni turbo, stavit varijabilni, i onda slo¾it kontroliranje zakretanja krilaca, i d ato klapa super?
naravno varijabilni turbo s vakumskim aktuatorom, nikakvi elektronski.
dal je taj fiksni upravljan tlakom ili vakuumom?
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16235
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #832 u: 24-12-2014, 14:10:07 »
nije ba¹ pitanje direkt vezano na usis ispuh ali ima veze s tim
Kak na autu koji ima fiksni turbo, stavit varijabilni, i onda slo¾it kontroliranje zakretanja krilaca, i d ato klapa super?
naravno varijabilni turbo s vakumskim aktuatorom, nikakvi elektronski.
mape za kontrolu rada turba i overboost turba treba preslo¾it ali mislim da se u tom sluèaju mora mjenjat eprom u ECU... ili malo n a¾gance kak sam ja bio slo¾io Mareu da radi direkt na tlak a ne vakum
« Zadnja izmjena: 24-12-2014, 14:10:46 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Mu¹ki
  • 200cup & R26
    • Bedekovèina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #833 u: 24-12-2014, 14:23:28 »
fiksni je upravljan tlakom, wastegate.
Ima crijeva 2 nakon turbine koje ide na aktuator i na bo¹ pumpu
jedno je da kod max tlaka doda jo¹ goriva, a drugo je da ak bi bio prevelik tlak da propusti van lopatica.

od struje nema auto ni¹ osim elektrostartera i svjetala  :smijeh
tak da prek ECUa ni¹, ovo da radi na tlak umjesto vakuuma mi se èini najsmislenije re¹enje, ka kje radilo to?
to bilo na njegovoj biv¹oj (èakijinoj) 105 pa gore turbo 115?

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #834 u: 24-12-2014, 14:49:39 »
fiksni je upravljan tlakom, wastegate.
Ima crijeva 2 nakon turbine koje ide na aktuator i na bo¹ pumpu
jedno je da kod max tlaka doda jo¹ goriva, a drugo je da ak bi bio prevelik tlak da propusti van lopatica.

od struje nema auto ni¹ osim elektrostartera i svjetala  :smijeh
tak da prek ECUa ni¹, ovo da radi na tlak umjesto vakuuma mi se èini najsmislenije re¹enje, ka kje radilo to?
to bilo na njegovoj biv¹oj (èakijinoj) 105 pa gore turbo 115?
Dotièna konverzija je na prodaju.. Samo treba¹ prilagodit flanðu, mozda i pa¹e, odlaz prema ispuhu, i doda¹ T razvod na crevce za bosch pumpu
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Mu¹ki
  • 200cup & R26
    • Bedekovèina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #835 u: 24-12-2014, 15:04:08 »
Dotièna konverzija je na prodaju.. Samo treba¹ prilagodit flanðu, mozda i pa¹e, odlaz prema ispuhu, i doda¹ T razvod na crevce za bosch pumpu

trebao bi mi samo takav aktuator "preslo¾eni" na tlak umjesto vakuma
a za turbo mislim da bi mi na 300TDi 2.5 bolje pasao od 2.4 GT2052 nego od 1.9 GT1749, neznam kolko je sad ovaj T25
Ti ima¹ taj 115hp turbo na prodaju, koja cijena cca da znam kolko bude sve na kraju, jer moram i granu 200TDi pribavit

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #836 u: 24-12-2014, 15:07:11 »
trebao bi mi samo takav aktuator "preslo¾eni" na tlak umjesto vakuma
a za turbo mislim da bi mi na 300TDi 2.5 bolje pasao od 2.4 GT2052 nego od 1.9 GT1749, neznam kolko je sad ovaj T25
Ti ima¹ taj 115hp turbo na prodaju, koja cijena cca da znam kolko bude sve na kraju, jer moram i granu 200TDi pribavit
aktuator imam prepravljen al nema mi smisla samo njega prodat... 1200kn turbo sa aktuatorom ...

to je 4 cilindra motor i mora¹ raèunat na to da turbo nema preveliko ispu¹no kuæi¹te, tj krilca pa da nema¹ veliku turbo rupu... 1749 ti je sasvim dovoljan ... al naravno ti æe¹ stavit ¹ta tebi vi¹e pa¹e
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Mu¹ki
  • 200cup & R26
    • Bedekovèina
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #837 u: 24-12-2014, 16:23:54 »
Ako budem veæ to i¹ao slagat htio bi slo¾its nekom novijom modernijom turbinom koja ima spool iz niskih, za to mi se èini od jtd 16v 150hp ta 1749 najbolja.
Kakvo je stanje tvojeg kompleta, 10/10 ili?
Koja je opæe razlika izmeðu 1.9 115 120 140 i 150 turbina?
Za ovu 2.4 136 neznam kak ima iz niskih punjenje, najvi¹e mi se sviða ¹to ima odma aktuator na tlak.

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21230
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #838 u: 24-12-2014, 16:59:19 »
1749 ba¹ ide iz podruma a jel to na renolku hoæe¹ stavljati  :?:
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: Usis / Ispuh - tuning
« Odgovori #839 u: 24-12-2014, 17:41:45 »
Ako budem veæ to i¹ao slagat htio bi slo¾its nekom novijom modernijom turbinom koja ima spool iz niskih, za to mi se èini od jtd 16v 150hp ta 1749 najbolja.
Kakvo je stanje tvojeg kompleta, 10/10 ili?
Koja je opæe razlika izmeðu 1.9 115 120 140 i 150 turbina?
Za ovu 2.4 136 neznam kak ima iz niskih punjenje, najvi¹e mi se sviða ¹to ima odma aktuator na tlak.
Razlika je mala u velièini kompresorskog kuæi¹ta
Kak ti je danko rekao, puni iz podruma...  Moj komplet je pre¹ao ja mislim da oko 130000km, lufta ima malo na osovini, ¹ta i svaki ima, ne pu¹ta ulje
A ovaj sa 2.4 10v  nije toliko ¾ivahan,a po¹zto ne mo¾e¹ obavit remap, imao bi turbo rupu. Da mo¾e¹ remapirat to bi se ispeglalo sve
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"