Pa da.. prvi vlasnik je bija direktor AC-a.. od 2007 do jucer vlasnik je bija Igor Kemenović (on je napravio s njom 150000 od ukupno 230000), koji stvarno nije stedija na odrzavanju. Servisna knjizica uredno ispunjena.
Sve što je Igor radio na njoj je uredno dokumentira od prvog dana , svaki racun, ma koliko minoran bio je fino naslagan u fascikl, a sve je obavljano u ovlaštenom u Mrkše sa origigi dijelovima.
Jos nikad nisan vidija da je netko uvezao račune u fascikl po datumu i sa bilješkama, valjda ima neki naziv i za tu bolest.
Na autu nema sta dirat slijedećih 60000.. mehanički je strasno dobar, sve sto je potrebno je izmijenjeno u Mrkše (od lamele preko remenja, kočnica pa sve do posude za vodu). osim ako ne uleti nesto nepredvidjeno.
Do sada je imala jednu prometnu nazalost. koliko se sjecam kad san provjerava, 2005 u Vž ili ČK u kružnom toku netko ju je naguzija... Al sve je popravljeno kako triba.. bar se ne vidi da je nesto strasno jako to bilo (mislin da je minjan gepek, i farbana desna strana sto se tiče te prometne)
Igor je pofarba haubu, pr. branik i pragove. Prednji branik bi tribalo opet ofarbat jer ima oziljaka.
Od nedostataka koje san jos zamijetija je da malo slini na brtvi između mjenjača i motora, al nista strasno.
Alarm (tvornicki) se cudno ponasa.
nesto sitno hrdje po podnici, al doslovno minorno nesto..na nosačima za dizalicu i na lijevom ojačanju podnice. ostalo nista.
i ne radi displej na centralnoj konzoli (kazu originalni novi je bio 12000 kn i to je jedino što Igor nije zaminija.
Sve na njoj je uredno i stock, osim povezivača muldi i usisne cijevi.
Uglavnom kad uzmen u obzir ovu smisnu svotu koju san mu da, auto je perfektno.