Nemaš frke, iskustva dijelim šakom i kapom.
Nego da se vratimo na Ferrarinu.
Opet je bila u poznatoj garaži:
IMG_20151205_103840 by
niko_skala, on Flickr
Stari je mijenjao cilindar stražnje lijeve kočnice na Ladi, a ja sam hrđavo mijenjao srebrnim:
IMG_20151205_105349 by
niko_skala, on Flickr
Kao što je i rečeno, sve je manje više jednostavno kada shvatiš da se sonda lako išteka na drugom kraju i ide dolje sa katalizatorom. Kod demontaže je najteže doći do matice koja drži šelnu turbo/katalizator. Ali nije ni to frka kada se skine zaštitni limić iznad grane.
IMG_20151205_103850 by
niko_skala, on Flickr
Za vraćanje je sve jednostavno osim proklete šelne, nikako ju nataknuti nazad. Onda sam shvatio da bez "pomoćnog alata" ne bu išla (barem ne meni), pa sam stavio lijepo podlošku pod šarav i maticu između "čeljusti šelne" ovako nekako:
IMG_20151205_120834 by
niko_skala, on Flickr
Ona je na to zinula i montaža je bila jednostavna. Šaraf sam izvukao van na što je ona zagrizla nazad i stisnuo sam je od dolje. Sada je pristup od dolje moguć jer nema katalizatora pa je to to.
Ono što je bitno olakšalo cijelu priču je da je Viktorov rad besprijekoran. Sve paše u milimetar (ma koji milimetar, u dlaku).
Nakon toga sam je malo poplahnuo da počne ličiti na motor:
IMG_20151205_140153 by
niko_skala, on Flickr
Uglavnom, čisto ne želim vraćati onu plastičurinu nazad kada mi sada auto ovako lijepo izgleda odispod:
IMG_20151205_125448 by
niko_skala, on Flickr
Ono što je pogrebano na auspuhu je zafarbano poslje, nema straha..
Dojam: ona mala sova koja od siječnja ove godine živi u autu je mutirala
: i malo je glasnija.
Nisam je probao provozati jer sam bio prljav i nije mi se dalo presvlačiti za ručak pa sam doma otišao Ladom (i na njoj mi je izletilo crijevo sa hladnjaka u vožnji - SEX ali lako za to...)