05-11-2025, 11:54:09

Autor Tema: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)  (Posjeta: 53891 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #270 u: 20-10-2015, 22:48:19 »
Gle, zna se kak to funkcionira u praksi i nemoj sa milijuna el ne ovak el ne onak, NHF... Sa dp-om se u svim režimima rada turbo lakše rasterećuje... U nižim okr je to mali minus ali kak se ide u okretaje osjetni je plus.. I to je sva znanost
:good post
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #271 u: 20-10-2015, 22:57:41 »
E, ajde sada definiratje granicu između nižih i viših okretaja...

Tenksić  :gay:

Iako, već je naručena pa valjda ću i sam vidjeti što i kako...

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #272 u: 20-10-2015, 23:54:02 »
E, ajde sada definiratje granicu između nižih i viših okretaja...

Tenksić  :gay:

Iako, već je naručena pa valjda ću i sam vidjeti što i kako...
To je ovisno o turbu koji imas... Ja bi lupio da je granica između 1800-2200 okretaja... Onda nakon toga sam raste
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #273 u: 21-10-2015, 00:02:23 »
a onda OK.. ispod 2000 okretaja i tako ne očekujem ništa od nje he he

imam originalni turbo od 8v... ja nisam kemičar he he
« Zadnja izmjena: 21-10-2015, 00:03:22 od Vasko »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #274 u: 21-10-2015, 00:05:46 »
E, ajde sada definiratje granicu između nižih i viših okretaja...

Tenksić  :gay:

Iako, već je naručena pa valjda ću i sam vidjeti što i kako...

Nema stroge granice, niti je netko odredio. Mogu samo reći u svoje ime kako ih ja doživljavam: niski-ispod 1500, srednji 1500-3500, visoki iznad 3500. I ponavljam nema čvrste granice.
Jučer sam prvi put nenamjerno ušao u blokadu. Nisam gledao okretaje, navikao sam šaltati u višu kad osjetim da slabije ubrzava, a to se dogodilo na skoro 5000 rpm. Jednostavno sad neusporedivo bolje ide u visokim okretajima. Neću se razmetati brojkama u postocima, nisam objektivan u ovom slučaju, pa neka kažu oni koji ugrade.
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #275 u: 21-10-2015, 09:27:55 »
Koji (unutarnji) promjer cijevi stavljate na 1749?
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #276 u: 21-10-2015, 09:41:58 »
a onda OK.. ispod 2000 okretaja i tako ne očekujem ništa od nje he he

imam originalni turbo od 8v... ja nisam kemičar he he

Ja sam imao downpipe na 8v 88 kw, chipirana je bila i nikakav pad momenta ili spoola nisam osjetio na niskim okrerajima, a u visokim se bolje razvrtavala 👍 - moja preporuka

a Sad razmisljam stavit Dp i na 2.4 od 159ke, al sam procitao na par mjesta da na njoj padne moment na niskim 😏, tako da cu vjerovatno odustat od tog upgreda
 

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 564
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Sesvete
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #277 u: 21-10-2015, 09:49:20 »
Upisah dynometer downpipe i nasao jednog forda. 2.0t s ispisom ks i nm i ispada da je do 3500 snaga s -5 ide na 0 a od 3,5 do 5 raste postepeno na +7. Ista stvar je i sa nm. Nisu velike brojke tako da i ako izgubi od 400nm nekih 10 i nije neka greda
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #278 u: 21-10-2015, 10:12:52 »
Ja sam imao downpipe na 8v 88 kw, chipirana je bila i nikakav pad momenta ili spoola nisam osjetio na niskim okrerajima, a u visokim se bolje razvrtavala 👍 - moja preporuka

a Sad razmisljam stavit Dp i na 2.4 od 159ke, al sam procitao na par mjesta da na njoj padne moment na niskim 😏, tako da cu vjerovatno odustat od tog upgreda

nepadne ništa
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #279 u: 21-10-2015, 10:14:10 »
Ja sam imao downpipe na 8v 88 kw, chipirana je bila i nikakav pad momenta ili spoola nisam osjetio na niskim okrerajima, a u visokim se bolje razvrtavala 👍 - moja preporuka


Isto tako  :ok: samo + i to što viši okretaji to veći +
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #280 u: 21-10-2015, 10:19:47 »
nepadne ništa

A hebiga...nekoli kazu da je ok neki da nije...

Znam i sam da dok ne probam da necu znat 100% kako je to

I pitaj se dal mi uopce treba tih par ks sta bi eventualno dochipao sa Dp gore, na ustrb pouzdanosti kuplunga i dodatne buke auspuha?

9ka mi ide ko zmaj sad sa 215 ks i necujna je, bas gust cruzirat a i potegnut kad treba

Sva daljnja kemijanja su ja mislim nepotrebna, al kad vrag neda mira stalno nesto prckat po njoj 😜
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #281 u: 21-10-2015, 10:29:48 »
A hebiga...nekoli kazu da je ok neki da nije...

Znam i sam da dok ne probam da necu znat 100% kako je to

I pitaj se dal mi uopce treba tih par ks sta bi eventualno dochipao sa Dp gore, na ustrb pouzdanosti kuplunga i dodatne buke auspuha?

9ka mi ide ko zmaj sad sa 215 ks i necujna je, bas gust cruzirat a i potegnut kad treba

Sva daljnja kemijanja su ja mislim nepotrebna, al kad vrag neda mira stalno nesto prckat po njoj 😜

- kupung na 2.4 drži čuda tu nemaš brige
- nesmeta dp za snagu, neki dan mjerili 245ks na istoj takvoj, ide dobro
- zvuk nema veze sa dp, samo zadnji lonci, a i kad njih skineš nije prestrašno, čuje se ko neki v8
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #282 u: 21-10-2015, 10:30:28 »
Koji (unutarnji) promjer cijevi stavljate na 1749?

tvornički unutarnji je 45 mm


vanjski promjer 51, stijenka 2,6 mm, znači 51 - 5,2 = 45, 8 mm unutarnji promjer

DP je dug oko 350 mm i ako bi se išlo na povećanje promjera morao bi se napraviti prelaz (konus) na početku i na kraju pa bi vrtloženje zbog toga izazivalo veći gubitak (pad tlaka) nego protok kroz standardni promjer bez prelaza. Mislio sam ići na vanjski fi 55 i unutarnji oko 50, ali nikakva korist od toga zbog ta dva prelaza na vrlo kratkoj cijevi. Da je cijev duga nekoliko metara onda bi imalo smisla.
« Zadnja izmjena: 21-10-2015, 10:32:28 od Viktor »
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #283 u: 21-10-2015, 10:47:10 »
- kupung na 2.4 drži čuda tu nemaš brige
- nesmeta dp za snagu, neki dan mjerili 245ks na istoj takvoj, ide dobro
- zvuk nema veze sa dp, samo zadnji lonci, a i kad njih skineš nije prestrašno, čuje se ko neki v8

Sad sa 215 ks imam vec 477 nm....znaci da idem gore jos nekih 15tak ks, imao bi debelo preko 500 nm i strah me da to nece drzat...
Znam da bi auto dobro isao, al meni je prvenstveno vazna pouzdanost i trajnost - cuo sam na za par 9ki sta su brutalno isle, pa se mjenjali kuplunzi ko da su carape 😏

A zvuk isti mislim da se mjenja dosta....npr, moja bivsa 7ica sa Dp i protocnim loncima je dobrano brujila kad bi je opleo, pogotovo uzbrdo pod opterecenjem

A nis, eventualno ako se odlucim na Dp, ice i zadnji priticni, dochipavanje i mozda Sachs pojacani kuplung pa cemo vidit sta ce od tog ispast 😀
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #284 u: 21-10-2015, 11:57:15 »
gle imam ju i ja pa znam šta pričam, znači sve osim zadnjih lonaca je skinuto, zvuka nema nikakvog
ova sa 245ks ima i 520nm 235tisuća i kuplung je još prvi

a što se trajnosti tiče roknut će ti glava kad tad to su takvi motori, čipo ti ili ne
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #285 u: 21-10-2015, 12:45:11 »
Osjeti se da lakse dise 9tka 2,4 s dp om, mozda zeru losija na skroz niskim obrtajima ali mozda i samo osjecaj vara. a sto se tice zvuka ja nisam osjetio neku promjenu na glasnije, doduse ja nisam mjerilo jer ja vozim bez ikakvih lonaca, tj sa cijevi od turba do kraja,
#drobipare
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2196
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #286 u: 21-10-2015, 13:26:27 »
Prvo treba otvoriti komplet ispuh i onda na ramap.
Ja sam prvo napravio remap i onda otvorio ispuh i zato sam dobio tu malo vecu rupu.
Ali na 8v ce rupa biti sigurno manja nego na 16v

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #287 u: 21-10-2015, 14:49:57 »
tvornički unutarnji je 45 mm
(Image removed from quote.)

vanjski promjer 51, stijenka 2,6 mm, znači 51 - 5,2 = 45, 8 mm unutarnji promjer

DP je dug oko 350 mm i ako bi se išlo na povećanje promjera morao bi se napraviti prelaz (konus) na početku i na kraju pa bi vrtloženje zbog toga izazivalo veći gubitak (pad tlaka) nego protok kroz standardni promjer bez prelaza. Mislio sam ići na vanjski fi 55 i unutarnji oko 50, ali nikakva korist od toga zbog ta dva prelaza na vrlo kratkoj cijevi. Da je cijev duga nekoliko metara onda bi imalo smisla.
Hvala!
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #288 u: 26-10-2015, 16:12:55 »
Euro 4 varijanta. Ovo je ona ista koja je bila na slikama, ali sad treba priključak za sondu.
Kad sam zavario priključak, vidio sam da je ova boja stvarno vatrostalna. Da je neka druga to bi se spržilo u krugu par centimetara od zavara.


malo spreja i kao nova


a ovako se najbolje može vidjeti da li treba priključak za sondu ili ne. Ovo je limena zaštita DP i stoji točno na sredini sa prednje strane motora. Euro 3 nema ovu rupu, a euro 4 verzije kako koja: neke imaju sondu na DP (ova slika ispod) a neke na auspuhu, pa imaju ovakvu limenu zaštitu bez rupe kao i euro 3 i koriste isti DP.
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #289 u: 26-10-2015, 17:18:00 »
 :clap:

To je moj? He he he  :ok:

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #290 u: 26-10-2015, 19:48:56 »
Ja sam provjerio i čini mi se da moj ne treba tu maticu. Vrlo vjerojatno u srijedu idem na montažu DPa.  :mehanic
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #291 u: 27-10-2015, 01:14:28 »
ja bas ulazim u temu da pitam sta je sa nama koji imamo sondu  :hehe:
kod mene je 16v i tu je sonda na predkatu.. koliko taj DP kosta?  :mah:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #292 u: 27-10-2015, 09:28:37 »
ja bas ulazim u temu da pitam sta je sa nama koji imamo sondu  :hehe:
kod mene je 16v i tu je sonda na predkatu.. koliko taj DP kosta?  :mah:

650 kn + poštarina. Onaj za euro 3 bez priključka 600 kn + poštarina. U HR poštarina je oko 50 kn, za BiH oko 160 kn  :mah:
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #293 u: 28-10-2015, 22:00:16 »
Downpipe montiran. Jedan navoj za šaraf nije pasao (onaj koji ide na nosač za "motor"). Svi ostali pašu. Taj šaraf nije toliko nužan da paše, ali eto, samo napomena konstruktoru  ::)

I sad, kako radi nakon montiranja? Osjetno je čujnija turbina, pogotovo u višim okretajima. Bolje fućka kroz auspuh i duže taj "fuuuć" traje kad se pusti gas. I ide bolje u višim okretajima. Teško mi je reći koliko, no, življa je, u svakom slučaju.

U mom slučaju je lijepo smirila spool turbine i sad su mi sve vrijednosti unutar tolerancija, u svakoj brzini. Tako da, spojio sam ugodno s korisnim.  :cool-smiley-027:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #294 u: 29-10-2015, 07:37:36 »
 :ok:

To je već ispravljeno u novoj seriji  :ok: . Provrti za prihvat na nosač su bili 0.5 mm dalje jedan od drugoga u odnosu na original i treba samo 0,2 mm turpijom proširiti u stranu provrt na nosaču koji se hvata na motor i sve  :ok: Ima manje od minute posla, to je meštar trebao rutinski napraviti (nije valjda stegao na jedan vijak umjesto dva?).
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #295 u: 29-10-2015, 09:46:25 »
Stegnuli smo na jedan vijak. Ima ih, ovako i onako 7 sve skupa, pa nije to ovdje bilo toliko kritično. Probali smo koliko je čvrsto i nema to kud otići, drži se full.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #296 u: 29-10-2015, 10:54:43 »
Slika da i drugi znaju o čemu se radi:


strelicama su označena ta dva vijka. Imaju dlaku veći razmak od potrebnoga i treba na limenom nosaču okruglom turpijom proširiti provrt prema vanjskoj strani za neka 0,2 mm da bi se mogao stegnuti i drugi vijak.
Sad je to riješeno, smanjen je razmak između vijaka  :ok:

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #297 u: 29-10-2015, 11:52:45 »


Cijev je testirana. Snaga je povećana i to tako što viši okretaji to veća razlika. Sad se vrti preko 4000 rpm bez greške i tu najbolje vuče  :ok: Zvuk je ostao isti.
 



I sad, kako radi nakon montiranja? Osjetno je čujnija turbina, pogotovo u višim okretajima. Bolje fućka kroz auspuh i duže taj "fuuuć" traje kad se pusti gas. I ide bolje u višim okretajima. Teško mi je reći koliko, no, življa je, u svakom slučaju.
 

Evo riješen i taj misterij zvuka. Moj sin (18 godina) ima potpuno isto mišljene kao i Tomislav. Ja to ništa ne čujem  :dontno: . Razlog: "staračka gluhoća". Sa godinama pada slušna sposobnost i to visokokih frekvencija. Sad imam 50 godina i kad malo bolje razmislim godinama nisam čuo zvuk turbine. Prvi turbo auto sam imao sa 28 godina (Lancia Prisma TD) i znam kako izgleda taj zvuk koji mi bio drag.

 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #298 u: 29-10-2015, 14:39:51 »
Zgodno primjećeno, sa godinama pada gornja granica sluha. Čisto za primjer, moj stari (malo je ipak stariji od tebe) ne čuje indikaciju upaljenih svjetala (ono da ih ne zaboraviš upaljena) u Ladi (dosta visoko piskutanje i uopće nije tiho).
Navodno djeca čuju od 16Hz do 20kHz.. ima na jutjubu klipića sa šetanjem po spektru i mislim da sam ja čuo od nekih 20Hz do 13-14 kHz ako se dobr sjećam.

Uglavnom, meni se turbo jače čuo kada je skinut srednji lonac, sa skidanjem prednjeg kata se žviždanje može samo jače čuti.

Sve do one varijante od Bokija ili nedaj bože one "vozime" alfe 156 he he.
« Zadnja izmjena: 29-10-2015, 14:40:56 od Vasko »
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #299 u: 29-10-2015, 22:02:18 »
Obzirom da imam podosta utrenirano uho (hobi mi je audio tehnika i audiofilija  ::) ), poprilično odgovorno tvrdim da se bolje čuje turbina kroz auspuh. Čak i na leru dok radi.  :crazy:

Čak se i mojoj djevojci to sviđa.  :funny: