05-11-2025, 08:44:31

Autor Tema: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)  (Posjeta: 53883 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ANTE

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 691
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
    • SPLIT
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #90 u: 21-06-2015, 22:49:15 »
povjesnićar nema ništa odi za renolčiće a Viktor  kreće  serijsku proizvodnju
AR 75 Turbo & 3.0 AMERIKA, AR 147 GTA NOVITEC, ALFA 147 Blackline, APRILIA SPORTCITY 300 cube & DUCATI 748 & Vespa GTS 300
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #91 u: 21-06-2015, 23:02:32 »
Onako nabrzinu, koja je prednost downpipe-a? Razmišljam o tome, pošto sam i DPF skinuo, pa eto  :ok:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #92 u: 22-06-2015, 12:24:58 »
Nadam se da ću se za par dana osobno uvjeriti, ali ovi što su ga imali kažu da motor brže reagira na gas, bolje vuče i manje troši.
Tvornički ima fino saće untar one bačvice pa je moguće da to guši protok ispušnih plinova.
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #93 u: 22-06-2015, 12:53:49 »
Odlično, hvala na odgovoru! Čekam prve dojmove  :love:
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #94 u: 22-06-2015, 13:10:27 »
lakše se kontrolira boost kad se to stavi, mislim kod ovih prečipanaca
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2196
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #95 u: 22-06-2015, 19:44:43 »
I padne tlak u turbu  :hehe:

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

« Zadnja izmjena: 22-06-2015, 20:34:16 od hussar0203 »
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #96 u: 22-06-2015, 20:08:46 »
Cijena za narudzbe?? 2.4 20 v.. :)
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #97 u: 22-06-2015, 22:59:01 »
umjesto da se sam hebes s varenjem za 100 eura, das to robotu i onda bi to kostalo 2000 eura bar, davalo bi 3 ks kad se venera poklopi s marsom i svi svr... kako je zvuk brutalan :)))
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #98 u: 23-06-2015, 00:56:08 »
I padne tlak u turbu  :hehe:

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

uuuuu, kako to  :?:
 

Offline Boki

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #99 u: 23-06-2015, 09:08:43 »
Onako nabrzinu, koja je prednost downpipe-a? Razmišljam o tome, pošto sam i DPF skinuo, pa eto  :ok:

Na jtd-performance piše da nije dobro stavljati downpipe ako si već skinuo dpf i središnji kat. Bar ja tako tumačim ovaj tekst koji se nalazi u opisu artikla koji je cijev za zamjenu dpf-a i kata
Not recommended to use with the downpipe on 16v JTD engines equipped with the OEM turbo because of boost creep.

Koliko je tvrdnja točna, ne znam, ali volio bih čuti vaša mišljenja, s tim da imate u vidu da pričamo o slučaju sa serijskim turbom i remapom uz povećanje snage 20-30%. Je li bolje sve poskidati ili možda ipak pustiti ponešto?
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #100 u: 23-06-2015, 09:24:53 »
Na jtd-performance piše da nije dobro stavljati downpipe ako si već skinuo dpf i središnji kat. Bar ja tako tumačim ovaj tekst koji se nalazi u opisu artikla koji je cijev za zamjenu dpf-a i kata
Not recommended to use with the downpipe on 16v JTD engines equipped with the OEM turbo because of boost creep.

Koliko je tvrdnja točna, ne znam, ali volio bih čuti vaša mišljenja, s tim da imate u vidu da pričamo o slučaju sa serijskim turbom i remapom uz povećanje snage 20-30%. Je li bolje sve poskidati ili možda ipak pustiti ponešto?

Evo i rješenja:

Q) Are there any other options to prevent boost creep besides porting the wastegate?
A) Yes, Installation of an exhaust that either keeps the stock OEM muffler or one of the stock cats should not cause boost creep.
Nakon prve ide druga...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #101 u: 23-06-2015, 09:28:18 »
Cijena za narudzbe?? 2.4 20 v.. :)

Ovo je za 1.9 JTD. Ne znam kakav je za 2.4 pa ne mogu napamet reći.
Ciljana cijena za 1.9 JTD je 750 kn za inox izvedbu. Morat ću drugu drugačije napraviti od ove prve verzije jer ima previše zavara. Nebitno za funkcionalnost, ali meni je bitno za izradu. Što manje zavara, to manje posla.
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #102 u: 23-06-2015, 09:28:55 »
Sta ovi seru, ekipa koja dolazi remapirat i ima slozen otvoren auspuh puno se bolje kontrolira boost. Ovi sa stock auspuhom ako jace dizes snagu, desavaju se boost spajkovi koje nemos rijesit
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #103 u: 23-06-2015, 09:30:45 »
Sta ovi seru, ekipa koja dolazi remapirat i ima slozen otvoren auspuh puno se bolje kontrolira boost. Ovi sa stock auspuhom ako jace dizes snagu, desavaju se boost spajkovi koje nemos rijesit

Al ima logike ako wastegate ne moze stvoriti dovoljno pritiska , ne moze nit otvorit i onda turbo odlazi u prevelike okretaje i ECU gasi gorivo... meni se cini jako logicno :?:

Zapravo ak skidas katove, onda moras il portat wastegate ili ga mijenjat za osjetljiviji koj ce radit na novi postavkama protoka plinova
« Zadnja izmjena: 23-06-2015, 09:36:32 od SS »
Nakon prve ide druga...
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #104 u: 23-06-2015, 09:40:05 »
Kakv wastegate nema toga, na jtd su vnt turbine
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #105 u: 23-06-2015, 09:45:33 »
Kakv wastegate nema toga, na jtd su vnt turbine

Joj da...ja sam pobrkao aktuator VNT-a sa aktuatorom wastegate-a  :ok:
Nije moje područje  :craz

Al kako se on rješava overboosta onda?
 Zakretanejm VNT-a?
« Zadnja izmjena: 23-06-2015, 09:46:55 od SS »
Nakon prve ide druga...
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #106 u: 23-06-2015, 09:52:04 »
Otvoris vnt vise
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2196
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #107 u: 23-06-2015, 12:57:19 »
Ja kad sam maknuo srednji kat i stavio DP uz blagi remap mi se desavalo da je previse rasterecivalo turbinu.
Recimo gas u podu, saltam iz 3 u 4 i toliko mi padne tlak u turbu da ga opet mora nafilati i tek onda pocne vuci kako treba. Odvratan osjecaj....
Onda sam malo sarafao po aktuatoru pa uspjeo donekle ispeglati tu rupu.
Stavljanjem DP-a nisam primjetio neke velike razlike samo sto mi hladna turbina fucka da je cijelo naselje cuje, kad se zgrije nije tako strasno....

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #108 u: 23-06-2015, 13:25:11 »
i sta se onda dobije sa down pipe-om na remapiranom 1.9 jtdm 88kw koji je već olakžan za donji kat i srednji lonac?

Osim olakšanja auta za pokoju kilu i dobijeanje sjajne cijevi ispod auta, i naravno još jednu opciju zbog čega mogu prigovarati na tehničkom....

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #109 u: 23-06-2015, 13:27:53 »
Manji egt, motor se manji grije kad ga kuriš itd itd
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2196
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #110 u: 23-06-2015, 13:50:25 »
Manji egt, motor se manji grije kad ga kuriš itd itd
Jel moguce da mi zbog DP-a vise temp ne prelazi 100 stupnjeva kod malo jace voznje? Sjecas se kako smo prije razgovarali da kad se vozi preko 200 km/h ode temp na nekih 110 stupnjeva a sada vise nema tog pregrijavanja makar nemam FMIC

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #111 u: 23-06-2015, 15:33:37 »
Jel moguce da mi zbog DP-a vise temp ne prelazi 100 stupnjeva kod malo jace voznje? Sjecas se kako smo prije razgovarali da kad se vozi preko 200 km/h ode temp na nekih 110 stupnjeva a sada vise nema tog pregrijavanja makar nemam FMIC

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
sigurno...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline SS

  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2757
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #112 u: 23-06-2015, 16:57:32 »
Ja stavljam downpipe umjesto predkata, al onaj gl. katalizator ostaje... Mislim da bu to cist ok!


Sent from my ajfon
Nakon prve ide druga...
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #114 u: 23-06-2015, 17:09:32 »
i sta se onda dobije sa down pipe-om na remapiranom 1.9 jtdm 88kw koji je već olakžan za donji kat i srednji lonac?

Osim olakšanja auta za pokoju kilu i dobijeanje sjajne cijevi ispod auta, i naravno još jednu opciju zbog čega mogu prigovarati na tehničkom....

ja sam na bivsoj 147ici jtdm 88 kw prvo napravio remap I u to vrijeme je bio samo zadenji protocni lonac...

posle toga sam stavio downpipe I srednji protocni lonac, mapu nisam dirao...

jedinu razliku sta sam osjecao da je motor malo bio zivlji u visim okretajima I nabirao malo vece krajnje brzine po ravnicama

sve u svemu ja sam bio zadovoljan kako je sve to funkcionirao - SEB odradio posao  :ok:
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #115 u: 23-06-2015, 19:27:18 »
ja sam na bivsoj 147ici jtdm 88 kw prvo napravio remap I u to vrijeme je bio samo zadenji protocni lonac...

posle toga sam stavio downpipe I srednji protocni lonac, mapu nisam dirao...

jedinu razliku sta sam osjecao da je motor malo bio zivlji u visim okretajima I nabirao malo vece krajnje brzine po ravnicama

sve u svemu ja sam bio zadovoljan kako je sve to funkcionirao - SEB odradio posao  :ok:

kad si stavio DP i srednji protocni, jesi skinuo zadnji lonac? ako jesi, jel auto puno galamio sa srednjim protocnim bez zadnjeg?  :thanks
 

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3219
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • Giulia 🍀
    • Baška ' Krk
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #116 u: 23-06-2015, 20:03:01 »
kad si stavio DP i srednji protocni, jesi skinuo zadnji lonac? ako jesi, jel auto puno galamio sa srednjim protocnim bez zadnjeg?  :thanks

ne....umjesto zadnjeg lonca sam imao Novitecov protocni lonac....DP I srednji protocni su bili od supersprinta

sa ovakvom konfiguracijom auto je bucio jedino uzbrdo pri punom gasu....zvuk se najvise cuo od napred, ne iz zadnjeg spuha
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #117 u: 23-06-2015, 20:59:14 »
Kad bude prva prilika, ja ću isprobati downpipe.  :ok:
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #118 u: 23-06-2015, 22:08:17 »
Ja narucio s ebaya iz italije isti dan kada si ti zqvrsio ovu, pa kad stigne javim utiske s 2,4 bez icega od do
#drobipare
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21337
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Downpipe za 1.9 JTD 8v (Euro3) i 1.9 JTDm 16v (Euro4 sa DPFom)
« Odgovori #119 u: 23-06-2015, 23:05:33 »
Ja narucio s ebaya iz italije isti dan kada si ti zqvrsio ovu, pa kad stigne javim utiske s 2,4 bez icega od do
Ček ti si iz italije morao naručiti cijev svarenu na dvije prirubnice, u pm nije čudo da akrapovicu cvate cvijeće za posao

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli