18-06-2018, 00:28:30

Autor Tema: Pitajte Seba  (Posjeta: 1456914 vremena)

abatenoj i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15179
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23000 u: 10-06-2018, 11:41:49 »
Bog sebe evo opet mene sa mojom 147 1.9 jtd 85 kw
Ima sam problem sa safe modom
Ubiti nije radila varijabilni dio na turbini ako se sjecas
Mehaničar  mi je prvi reko da je problem u onom ventilu iza motora sto ide ko na neki rezervar ...
On je promjenjen i dalje isto
Drugi mi je reko da je problem u ecu...
Aj dobro naso istu , ista oprema blabla bla

Dalje sam sam radi jer su mi dopizdili...
Prominio ecu i bodi i ampulu sam zalipi oko brave iz svog kljuca da ne minjam brave spremio sa strane amulu ... oke auto iz prve upalilo ..
Ostavim je 15 min na leru
Idemo u dir dolazi do 3 t baca gresko safe mod opet ide ko baba dalje
Dalje lud sta cu isprobam ventil direkt on otvara kad ga direktno spojim zatvori klapnu ugasi auto .
Pa kako on onda funkcionira kad pusti vakum za turbinu ako tad kad pusti vakum povuce i klapnu ?
Oke uzmem jedan T spoj za vakum spojim dovod vakuma i cjev koja ide na oni jos jedan ventil za tribinu na filter zraka , i drugi dio na ventil koji iza motora i stavim na vakum rezervor blendu odakle ide za turbinu sa nebi gubi vakum

E sad greska se ugasila auto nije u safe modu turbina radi ... ali auto ispod 2500 t okretaja mrtav  katastrofa na dvi ipo  pocme vuc na 3 t povuce super naspram ovom ali nekako mi se cini da nije to to ...
Egr je blindiran bar je reko prosli vlasnik nisam gledo
Vise sam lud i neznam sto bi gledo ni radi evetualno egr provjerit? Kakav savjet ideja ?
Inace auto pali lipo na zub hladan topal auto ne cuka ne dimi ... osim sto vibrira motor malo to moram vidit sto je s nosacima ...
Sorite svi na ovom romanu ako ko ima savjet svaki je dobro doso...

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk
klapna na usisu služi samo za brzo gašenje...kad ugasiš auto ona se na trenutak zatvori i oper otvori i stalno treba bit otvorena
VGT ventila kad je auto upaljen mora bit povučen unutra...tada Pierburg ventil šalje vakum na njega...lopatice su zatvorene i turbo može počet spoolat...kad treba doći do smanjenja tlaka ECU šalje impuse na Pierburg da oslobađa sustav od vakuma i VGT ventil izlazi van, lopatice se otvaraju, manje plinova ide kroz turbo i dolazi do smanjenja tlaka... ako ti je PB ispravan, imaš vakum na VGT ventil onda te zeza turbina...naravno ako je razlog tj greška u ECUu da je prevelik tlak turba i to je onda razlog Safety modea

Offline Marjan33

  • Trade Count: (+3)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 209
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD , 146 1.9 JTD, 156 2.0 TS
    • Orebić
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23001 u: 10-06-2018, 12:17:57 »
Je o sve znam hvala svakako za trudu na objasnjenu ali mi nije jasni kako fukcjonira oni prvi ventil
Jer je napravljen bajpas sad i turbina radi sad upalim je i povuce je dole i ne baca u safe mod
I cak klapna kad ga ugasim zatvori
Aki kad soojim na vakum box kako bi tribalo onda ne otvara turbinu i baca u safe mod a kad direktno spojim ventil onda je otvori vakum i jebiga ugasi . Ja mislim da nije tun nesto uredu...

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk

Ne jebe ljep, nego uporan 😁
 

Offline DMX

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 16
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Tuzla
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23002 u: 12-06-2018, 09:27:42 »
Pozdrav

Kod mene je problem s paljenjem. Naime kad auto stoji uzbrdo pali iz prve. Kad stoji nizbrdo problem je s verglanjem. Alfa Romeo 159 1.9jtdm 8v 2007god
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15179
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23003 u: 12-06-2018, 10:14:55 »
Je o sve znam hvala svakako za trudu na objasnjenu ali mi nije jasni kako fukcjonira oni prvi ventil
Jer je napravljen bajpas sad i turbina radi sad upalim je i povuce je dole i ne baca u safe mod
I cak klapna kad ga ugasim zatvori
Aki kad soojim na vakum box kako bi tribalo onda ne otvara turbinu i baca u safe mod a kad direktno spojim ventil onda je otvori vakum i jebiga ugasi . Ja mislim da nije tun nesto uredu...

Poslano sa mog SM-J730F koristeći Tapatalk
Pierburg ventil se na spaja odokativno da ima vakum kad se tebi hoče...on mora radit na komandu sa strane ECUa i to je to...

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15179
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23004 u: 12-06-2018, 10:15:21 »
Pozdrav

Kod mene je problem s paljenjem. Naime kad auto stoji uzbrdo pali iz prve. Kad stoji nizbrdo problem je s verglanjem. Alfa Romeo 159 1.9jtdm 8v 2007god
:Hm

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1252
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23005 u: 12-06-2018, 16:20:55 »
Seb, upalila mi se check engine lampica i na dijagnostici javlja P0420 - katalizator 1 - signol visok.

Poništio sam je, vozio cca 200-300km i evo je opet. Auto radi kao uvijek.

Na autu je prednji katalizator maknut, samo je cijev i prednja lambda je nova. 

Na zadnjoj je stavljena distanca, baš iz tog razloga da ne pali grešku. To je tako već na autu cca 10000km i sve je radilo do nedavno perfektno. Imaš kakvu ideju ?

Auto je 147 1.6 TS 77kw
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15179
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23006 u: 13-06-2018, 07:07:15 »
Seb, upalila mi se check engine lampica i na dijagnostici javlja P0420 - katalizator 1 - signol visok.

Poništio sam je, vozio cca 200-300km i evo je opet. Auto radi kao uvijek.

Na autu je prednji katalizator maknut, samo je cijev i prednja lambda je nova. 

Na zadnjoj je stavljena distanca, baš iz tog razloga da ne pali grešku. To je tako već na autu cca 10000km i sve je radilo do nedavno perfektno. Imaš kakvu ideju ?

Auto je 147 1.6 TS 77kw
a nešto ga tu zeza...teško je reči šta kad imaš kemiju...dolazi do nekih odstupanja sada koje ECU više ne tolerira

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1192
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23007 u: 13-06-2018, 13:38:52 »
Pozdrav Seb.
Imam nekog gremlina u autu, Alfa Romeo 159 1.9 110kw, naime, prije mjesec dana mi auto nije htio upaliti nakon sto sam ugasio i vratio se nakon 15-20min. upalim na kablove bez problema odem kupim drugi aku nov zamjenim i mjesec dana sve ok, sinoc nakon stajanja od 1,5h opet isto, ubacim kljuc cuje se samo klik klik, par puta probam vise se ne cuje nista, spojim opet kablove sacekam 2-3 min. opet se cuje samo klik klik, sacekaj jos par min, upalim auto bez problema, misleci da je aku., vratim se u radnju provijere kazu punjenje 14.1 (necega), kada je auto ugaseno snaga aku. 11 (necega) nista ne vuce struju, kao aku. je dobar nesto drugo je problem, aku je snage 75ah. Moje pitanje, od cega poceti ili cekati da se opet desi pa onda gledati sta i kako?

Razumijem ako ne mozes pomoci, jer ovo je pravi kapitalni gremlin :D
« Zadnja izmjena: 13-06-2018, 13:40:26 od SrdjanBL »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15179
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23008 u: 13-06-2018, 14:09:11 »
Pozdrav Seb.
Imam nekog gremlina u autu, Alfa Romeo 159 1.9 110kw, naime, prije mjesec dana mi auto nije htio upaliti nakon sto sam ugasio i vratio se nakon 15-20min. upalim na kablove bez problema odem kupim drugi aku nov zamjenim i mjesec dana sve ok, sinoc nakon stajanja od 1,5h opet isto, ubacim kljuc cuje se samo klik klik, par puta probam vise se ne cuje nista, spojim opet kablove sacekam 2-3 min. opet se cuje samo klik klik, sacekaj jos par min, upalim auto bez problema, misleci da je aku., vratim se u radnju provijere kazu punjenje 14.1 (necega), kada je auto ugaseno snaga aku. 11 (necega) nista ne vuce struju, kao aku. je dobar nesto drugo je problem, aku je snage 75ah. Moje pitanje, od cega poceti ili cekati da se opet desi pa onda gledati sta i kako?

Razumijem ako ne mozes pomoci, jer ovo je pravi kapitalni gremlin :D
Možda elektro pokretač

Offline noiser

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1181
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • Oko moje QV
    • Kaštela i di posal odvede
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23009 u: 13-06-2018, 16:40:41 »
Siguran san da je el. pokretač. Isto i meni bilo-loš pokretač jednostavno povuće svu struju iz baterije
"Alfa males buys BMW, Alfa's are for nice people"
 

Offline SrdjanBL

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1192
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23010 u: 13-06-2018, 17:35:26 »
elektro pokretač=alanser?
Danas cijeli dan radi bez problema, pali vozi, 7 puta sam palio/gasio za cijeli dan.
 

Offline Eugen

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 9
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23011 u: 13-06-2018, 18:23:34 »
Razmišljam o kupnji Giuliette dizel, pa na izbor imam 1.6 i 2.0.
Što je bolja kupnja? Je li 2.0 skuplji za odrđavat?
 

Offline noiser

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1181
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • Oko moje QV
    • Kaštela i di posal odvede
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23012 u: 13-06-2018, 19:22:44 »
elektro pokretač=alanser?
Danas cijeli dan radi bez problema, pali vozi, 7 puta sam palio/gasio za cijeli dan.
Da, anlaser. Svejedno ga pregledaj
"Alfa males buys BMW, Alfa's are for nice people"
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15179
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23013 u: 14-06-2018, 06:50:48 »
Razmišljam o kupnji Giuliette dizel, pa na izbor imam 1.6 i 2.0.
Što je bolja kupnja? Je li 2.0 skuplji za odrđavat?
isti su potpuno motori i troškovi održavanja....moja preporuka je uvujek bolje jači motor

Offline p4wner

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 15
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23014 u: 16-06-2018, 14:15:43 »
Seb imam pitanje u vezi alfe 159 1.9jtdm 110kw 2008g.
Auto je kod mene 2 godine i samo ljeti imam problem kad upalim klimu pri visokim temperaturama, auto mi ulazi u limp mode (P0480 Cooling Fan Relay 1 Control Circuit). U početku je to bilo svakih 1000km otprilike, klimu nisam ni gasio, samo bih poništio grešku i nastavio voziti. Ali ovih zadnjih mjesec dva čim su bile veće temperature greška se stalno palila, tako da sam trenutno osuđen na vožnju bez klime, nemam volje za stalnim resetiranjem greške i random paljenjem usred vožnje. Molim te bilo kakvu pomoć, ne znam kome da se uopće obratim pošto sam iz Vinkovaca.
« Zadnja izmjena: 16-06-2018, 14:16:29 od p4wner »
 

Offline aggressor

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 73
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm
    • Tuzla
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #23015 u: Jučer u 12:15:43 »
Pozdrav Seb
Imam cudan problem.
Naime nakon voznje ako vozilo ostavim upaljeno u mjestu 5-10 minuta i krenem, u drugoj (nekad trecoj ako odmah isaltam iz druge, u prvoj nisam primjetio jer presaltam rano) cujem zvuk kao struganja metala od metal, nakon sto ponovo stisnem kvacilo taj zvuk nestane i vise se ne pojavljuje.
(dovoljno je samo stisnuti i pustit ponovo, bez saltanja)

Bez ti malo duzih stajanja zvuka nema kad vozim.
Bas sam nedavno presao preko 200 km bez stajanja i ne pojavljuju se nikakvih zvukovi.
Imam blage simptome zamasnjaka (na hladnao vozilo ako se odmah ugasi zatrese fino),  malo lupkanja pri saltanju iz prve u drugu (ne uvijek) i na naglo dodavalje gasa kucne malo.

Dali je moguce da se ulje u mjenjacu pregrije dok vozilo miruje i pocne stvarati problem?

I da, nekad mi se cuje kao jedan spaner na zubori (zvecka) ali pri skidanju remena i provjeri ni jedan ne stvar nikakve zvukove.
(mjenja zvuk pri stiskanju kvacila, kako se optereti motor)
I nedavno mi je pocela se cuti servo pumpa, pistati pri okretanju volana, zamjenio sam ulje (ulje koje je iscurio bilo je kao izgoreno, cak je u posudi bilo tragova kao crne prasine) ali se opet nekad zna cuti samo dosta tiho.
(mozda ima veze)

159 1.9 110 kw - m32



« Zadnja izmjena: Jučer u 18:19:20 od aggressor »