najlakše od svega za ubacit ti je motor ts 16v 1.4, 1.6, 1.8, 2.0
zašto
1. imaš struju i sve ostalo potrebno
2. imaš mjenjač koji ti paše
3. svi agregati i senzori ti pašu sa jednog na drugi
4. gotov si za 1 dan bključ u bravu i vozi
ako ideš stavljat bilo koji drugi motor tipa ovog iz 155
imaš sad ovako
1. motor
2. struja
3. mjenjač
4. poluosovine sa 145 su prekratke sa 155 preduge znači problem al od neke nove delte pašu mislim da od 2.0 nisam točno siguran
5. dodatan posao vađenje komplet table i struje i provlačenje nove
6. poluge brzina na mjenjaču preradit na sajle
7. preradit postojeću instalaciju da ti svi senzori rade
8. cijevi vode treba prespojit
9. cijevi od usisa treba poriješavat
10. cijevi goriva treba pospajat
11. cilindar kvačila je na drugom mjestu pa treba duža cijev do nnjega iz kabine
12. voziš se nakon 5 dana
eto u kratkim crtama razlika