25-03-2025, 03:16:45

Autor Tema: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)  (Posjeta: 44173 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
jesam bez brige, al je bilo prije toga jos stvari, centralu od plina, filter plina itd itd...
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Boksi

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3472
  • Karma: 134
  • Spol: Muški
    • Pula
jesam bez brige, al je bilo prije toga jos stvari, centralu od plina, filter plina itd itd...


a aaaaa pa plin....naravno...još samo fali Nos sistem unutra i eto mjesta za kompresor  :smijeh :smijeh
Alfa--Fiat--Lancia
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
e to! Isparivac mi je iza maglenke jer nije bilo mjesta gore :smijeh
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
auto je danas bilo na dizalici, kao što ste već rekli gotovo da se ništa ne vidi, zato smo ponovno nasuli ulje da vidimo gdje pušta i primjetili smo da pušta na crijevu koje vodi od servo pumpe do letve volana. i sad me ono najvažnije malo zabrinjava, majstor mi je rekao da je jako teško zamjeniti to crijevo jer je jako nepristupačno, da se most mora spuštati dole itd. iz razloga što mi majstor nije baš najpouzdaniji, auto je išlo do njega za prvu ruku, samo da točno vidim gdje mi pušta ulje, zato se nadam da mi ovdje netko može reći što dalje. da li je već netko mjenjao to crijevo, je li uistinu teško zamjeniti to crijevo...   
AR 145 QV
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5356
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 145 BOX & 156 V6 SW & 159 1.9jtdM
    • Samobor
Mislim da bi ti Fiuman mogal odgovorit na to pitanje, ja se sad više ne sječam al mislim da to crijevo kaj ti pušta, trebalo bi se do njega doć odozdola do kraja koji je na letvi volana, tj kad je alfa na dizalici, možda bi trebalo maknut i cijevi od auspuha tak da se dobije čim više mjesta.

Sa gornje mislim da je potrebno otšarafit nosač motora koji je na desnoj muldi, te tak malo mašinu probat potkajlat prema naprijed da se dobije malo pristupa servo pumpi i tom lajtungu koji pušta.

To je nažalost tak, sve je dosta skučeno i treba toga pola skinut da se dođe do nečega, kao naprimjer, alnasera koji je isto na jako lepom mjestu da se prste sve spolomiš kad ga vadiš a da ne pričam tek kad se mora vračat.
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Mislim da bi ti Fiuman mogal odgovorit na to pitanje, ja se sad više ne sječam al mislim da to crijevo kaj ti pušta, trebalo bi se do njega doć odozdola do kraja koji je na letvi volana, tj kad je alfa na dizalici, možda bi trebalo maknut i cijevi od auspuha tak da se dobije čim više mjesta.

Sa gornje mislim da je potrebno otšarafit nosač motora koji je na desnoj muldi, te tak malo mašinu probat potkajlat prema naprijed da se dobije malo pristupa servo pumpi i tom lajtungu koji pušta.

To je nažalost tak, sve je dosta skučeno i treba toga pola skinut da se dođe do nečega, kao naprimjer, alnasera koji je isto na jako lepom mjestu da se prste sve spolomiš kad ga vadiš a da ne pričam tek kad se mora vračat.
večinu ti je stiv reko znači najbolje auspuh skinut od grane do katalizatora ako ga imaš i dole ti je spojena na letvu
evo slike spojeva (stiv)
spoj na letvi

spoj na pumpi

i s boka to izgleda ovako
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Probaj ovak. Nemoj dirat onaj gornji nosač. Odspoji auspuh od grane prema natrag, i skini kompletan zadnji nosač. Prije svega stavi malo dizalicu pod spoj getribe i motora. Kad sve odšarafiš lagano otpuštaj dizalicu i trebao bi se kompletan donji kraj motora zarotirat  prema naprijed. Tad bi se otvorio dovoljan prostor za manevriranje, doduše ne baš idealno ali da se. Ja sam na taj način mijenjao alternator. Znači dovoljno se zakrenuo da sam mogao izvuć kompletan alternator. Prije svega započetog dobro snimi situaciju, jel ćeš moć ključem do svih šarafa. Mislim da ćeš cijelu situaciju moć izvest odozdola. Teže ali može se.
Nemoj otpuštat most jel je cijela letva zašarafljena na njega a to povlači odšarafljivanja hrpu stvari.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5356
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 145 BOX & 156 V6 SW & 159 1.9jtdM
    • Samobor
Evo, hvala Fiumanu na slikama, ja ih nažalost obrisao tak da nisam mogal niš slikovno dočarat a i kolega amon ti je isto predložio dobru stvar, jer i on je imal QVjku duže vrijeme pa zna neke cake.

Ako gdje još zaškripi samo pitaj  :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
hvala fiuman i ostali na odgovorima :ok:
ne znam da li ću išta uspjeti napraviti ovih dana jer idu blagdani i stalno je neka frka. kad riješim problem ili zapnem negdje znam gdje ću se obratiti :craz
AR 145 QV
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5356
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 145 BOX & 156 V6 SW & 159 1.9jtdM
    • Samobor
Nadam se da se nevoziš sada sa QV jkom dok ti nevalja crijevo od serva  :lips: :afr:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
evo danas sam imao vremena i nažalost nije crijevo nego je u pitanju nešto drugo. uspio sam uslikati odakle curi ulje i po svemu sudeći izgleda ipak da je otišla letva volana. na slici što sam označio crvenom bojom, cijelom širinom ne da curi nego šiklja ulje čim sam upalio auto. i još me jedna stvar zanima, primjetio sam da mi letva cijela leži na mostu, da li je to normalno ili se možda zbog toga sve i dogodilo...


AR 145 QV
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
ona je zavidana za most  :da:
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
na slici se baš ne vidi najbolje al si siguran da je baš ona da se ne slijeva s cijevi
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
jedino na tom mjestu što sam označio curi ulje. crijevo koje ide sa serva na letvu smo isto skidali i provjeravali pod zračnim pritiskom i nigdje ne pušta. ostala crijeva su sva suha. ja ne znam šta bi drugo moglo biti
AR 145 QV
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
glupo pitanje jel se taj dio može variti? Ak od tamo curi moguće da je šprungiran.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
ako je stvarno u pitanju letva, nazovi ATM 016554242, vrse reparaciju letvi za povoljnu cijenu, cca 1200 - 1500 kn!
imas i stranicu negdje na netu pa progogglaj  :mah:
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
zvao sam za letvu volana čovjeka sa njuškala.hr  Alfa Romeo 145 Qv2,0ts 96g prodajem u djelove traži 150€ za letvu, mislim da nije previše, najvjerovatnije ću uzeti...
AR 145 QV
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
super da si riješio, ovu svoju zadrži zlu ne trebalo za djelove.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
kad ova druga letva bude "gore" onda ću moći reći da sam riješio...ima tu još posla
AR 145 QV
 

Offline sparco

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 330
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • AR 145QV
    • Gračac
alfa je opet u pogonu poslije gotovo 20 dana :hello:
brat i ja smo jučer zamjenuli letvu i sada je sve ok! letva se ipak bila rascjepila na jednom mjestu, dužine nekih 4-5cm... iz kojeg se razloga to dogodilo pojma nemam, samo se nadam da sa ovom "novom" neće biti problema
AR 145 QV
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5356
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 145 BOX & 156 V6 SW & 159 1.9jtdM
    • Samobor
 :hello: :hello: :hello: :hello:

Glavno da sad alfica opet ide i da gušti budu opet pravi gušti  :afr: :afr:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Alfa DU

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Ovo je bilo danas za dobro jutro... Idem dakle na posao, upalim auto, i onda... Okretaji od nekih 700 do 2000, i tako cijelo vrijeme ??? Ler je bio normalan, 800-900 okretaja. I probam krenut, stat, kad ono nema serva na kocnici. Pustim malo da radi, cijelo vrijeme okretaji skacu i padaju, kao da stiskam i pustam gas, i uz to se cuje nekakvo sistanje. Do jutros je i ler bio ok i servo kocnica. Zna li netko sto bi moglo biti ? :?: :?:
 

Offline tipo 1.7d

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 346
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 325tds
    • D.Lapac
ili membrana u servu
speed is a hazard addiction
drive diesel, be safe  :craz
 

Alfa DU

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Prvo sto sam pomislio bilo je to vakum crijevo, samo je sve tako 'zgodno' smjesteno  :wal: , da ga ne mogu ni pratit do kraja (imam i LPG, tako da je sve pretrpano). Kad se samo sjetim svog starog una, sve ti pred nosom...
 

Alfa DU

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Rijesen problem ! Puklo crijevo sa donje strane, tocno prije, mislim da je to jednosmjerni ventil (kao mali filter benzina), danas sam malo detaljnije pregledao i nasao ! Eto, mozda nekom pomogne :happ: :craz :craz :happ:
 

Offline stararaga

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2079
  • Karma: 125
  • Spol: Muški
  • The Night Rider
    • Pula
Zanima me u čemu može biti razlika i to velika između dva ista auta, sa istim gumama, itd...? Postoje možda razne gustoće tekućine u prodaji ili? :?:
I am The Night Rider. I am a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller!

http://marsildoo.wix.com/marsil
 

Offline stararaga

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2079
  • Karma: 125
  • Spol: Muški
  • The Night Rider
    • Pula
145 mi je '95.god., a 146 '96.
Kod 145 je servo premekan i nekako mi baš i nije neki predobar osječaj u vožnji, a 146 se vozi super, ali je servo puno puno tvrđi...
I am The Night Rider. I am a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller!

http://marsildoo.wix.com/marsil
 

Offline Uzzy

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3898
  • Karma: 216
  • Spol: Muški
    • Solin
    • GTV
Nisam upucen,al mozda na 145 imas elekticni servo  :?:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Nisam upucen,al mozda na 145 imas elekticni servo  :?:

nema električni servo.Obični servo.

Ragi možda ti je šlauf zaštopan  :) :) :) :) :)
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7936
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
možda je city isključen
GTA