15-02-2025, 01:46:56

Autor Tema: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)  (Posjeta: 43818 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

slanni

  • Gost
  • Trade Count: (0)
TI  SI GENIJE,kako si odma skužio,kad idem prebacit u drugu,malo mi trese,baš to mi je i dogodi,znači taj hemokinetički zglob,a reci mi kolko dođe za promjenit,koja je cjena otprilike i gdje se nalazi ako imaš sliku,hvala
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
bok,evo iman jedan problem nemogu otkriti,šta mi zvecka iz prednjeg djela auta,znači di je motor,kad stisnem gas pri uzbrdici,i kad se optereti auto,čuju se ti zvuci,a dok voziš po pravcu sve 5,i u leru sve uredu.izludio sam više .promjenjen set kvačila .ali opet ista stvar.radi se o alfi 145 boxer 90 ks,95 godina.pomozite!!!!!!!!!

Pod 1. Provjeri si prednji nosač motora. Da se nije odljepio.
Pod 2. Šta se tiče homokinetičkih to ne možeš znati dok ne digneš auto na dizalicu jer ima unutarnji i vanjski pa se ne može otkriti ni na koji način ako ima malo lufta. Mora imati hebenog lufta da se otkrije u vožnji ili bilo kakvim metodama. To se može jedino kod auta koji imaju jedan homokinetički i sa druge strane križ kao fiksnu bazu.
Znači auto na dizalicu,jednom rukom pridržavaš kotač a drugom probaj okretat poluosovinu lijevo desno i odmah ćeš vidit jel ima lufta. Klackat će ti jako malo tak da se dobro koncentriraj.
Pod 3. Provjeri zategnutost šarafa na unutarnjem homokinetičkom gdje se spaja sa getribom, i vidi da li na svima ima ona podložna pločica u obliku polumjeseca. Moraš ih imati 6 komada po poluosovini jer jedna ide pod dva šarafa sa obje strane. Ako nje nema ne može se dovoljno stegnuti. I moraju sve matice biti sigurnosne. Ovo bi ti mogao biti problem 99%
Pod 4. Provjeri si lim koji spaja motor i getribu odozdola. Taj lim štiti da ne ulazi smeće unutar zamajca i seta kvačila. Možda nije stegnut pa zvoni kod ubrzanja. Teško da je ali možda.
Pod 5. Provjeri još jednom sve šarafe koji spajaju motor i getribu jer kažeš da ste mijenjali kvačilo. Također teško da je ali opet ono možda.

Znači obavezno provjeri ono pod 3 jer mislim da je tu problem zato što kad su poluosovine jednom u pokretu-brzini ne daju zvukove klackanja. Može jedino drhtat auto kao da guma nije u balansu na određenoj brzini zbog lufta ali nikakvih zvukova nema tipa klackanja i td, bilo brdo, spust ili ravnica. Zvuk se može javiti jedino pri jako malim brzinama kad naglo
pustiš gas.

 :mah:
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

onajnepoznati

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Ovako nemam ti sliku ali moze biti unutarnji ili vanjski homokinetički zglob. Probaj ponovo kako sam ti rekao ali ovaj puta cimaj volanom lijevo desno, ako ti se jače čuje tada onda je vanjski ako je isto onda unutarnji i slušaj da li krcka lijeva ili desna strana. Najlakše na dizalicu pa vidi nema puno posla da se skine i pogleda. U slučaju da je prošao odmah zovi po otpadima posto novi nema za kupiti u trgovini (na otpadu ja platio 200kn, ne pase ti sa nijednog fiata, lancie... samo od alfe). Evo to ti je moje skromno misljenje ako sam u krivu isprika unapred.
 

Offline Rogi75ri

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 475
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • Alfa 75 2.4TD Alfa 75 2.0TS Alfa 164 3.0V6 24V
    • rijeka-trsat
Na ravnici stavi auto u drugu brzinu, lagano jedna noga na gas a druga na kočnicu istovremeno

to lijevom nogom kočiti,prvi put paziti kad se isprobava  :) gledati da nitko nije iza vas, i te pizdarije  :)

 :hehe:
Sekta zivi vjecno 😁
 

slanni

  • Gost
  • Trade Count: (0)
evo ovako to mi se najviše osjeti,kad idem stati a da prebacivam u drugu brzinu,tada najviše,a u vožnji kad se jače da gas ,znači kad se optereti,i još pogotovu  recimo idem krenit u drugoj na pravcu,ali malo nagliji start,i onda zaklapa.znači mogu planirat za hemokinetički zglob,a sad je pitanje koji je ,ali mislim da zvuk dolazi sa desne strane,mislim.
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2899
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
tema dignuta iz mrtvih. Ima par korisnih savjeta, a ujedino i ja muku mučim sa servom pa ću i ja stavit koju slikicu i javit kad rješim problem. Za prvu ruku meni servo radi ispravno nekih par 100 m ili recimo 1min vožnje maksimalno, nakon toga počne postepeno volan bit sve teži i teži, nakon svakog puta gubim radost u vožnji. Promjenio dvije servo pumpe i ništa. Ako ima tko kakvu ideju neka viče
uživam u vožnji
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2899
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
Da li mi netko može pojasnit, kako funkcionira servo pumpa, te sa kojim djelovima je sve povezana :?:
uživam u vožnji
 

Offline ikenjer2

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • dobreć lovran
servo pumpa ti radi jedino s letvom volana i s nicim vise mozda imas problem s letvom volana ako si vec dvije pumpe promjenijo
ima km nezna im se broj
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5814
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
servo pumpa je obicna tlacna uljna pumpa koja vrti ulje u sistemu od pumpe do letve i natrag, u servo letvi imas ventile koji mjenjaju tok ulja za ljevo desno i cijela servo letva je pod tlakom ulja jedino se mjenjaju kolicine odnosno jacina tlaka ulja u ljevom i desnom dijelu letve koja tako olaksava skretanje, neke modernije letve imaju ventile nadzirane elektronski pa dok si na mjestu imas vece otvaranje i vece razlike tlakova i time lakse motanje volana a dok si recimo na 150kmh su ventili zatvoreni i prakticki nemas serva dok cak sam negdje citao da postoje izvedbe koje cak pri velkim brzinama imaju kontra efekt tj. otvaraju kontra ventile tako da teze skreces odnosno da volan bude "krut" i pri velkim brzinama.

ugl. pumpa ima jedan konstanti tlak koji daje ubiti a ti ventili i sama letva određuju lakocu skretanja odnosno rad serva, ako letvi popustaju gumice u komorama nema razlike tlakova i servo ubiti neradi a servo letva moze bit suha izvana, naravno da prije propisaju vanjske brtve pa procuri van nego unutra ali moguce je, isto tako ako ventili zastekaju ili neotvaraju dovoljno ili mehanizam zkazao opet nema dobar servo ucinak, isto tako ako i servo pumpa nedaje dovoljan tlak ventili nece nromalno raditi nit ce bit dovoljno tlakova u letvi da radi normalno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2899
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
hvala. A šta se može letvi sve dogodit :?:
uživam u vožnji
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5814
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #100 u: 16-01-2012, 20:14:45 »
pukne, propisaju gumice (brtve) ili kod razdjelnika ili kod same letve dole tj. od radnog cilindra, dobije luft (protuce), potrose se zubi pa dobije luft na volanu..
 

http://www.automobilizam.net/sistem-upravljanja/


tu imaju slikice od letve i od pumpe i komplet shema u grubo.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2666
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #101 u: 30-10-2012, 21:07:26 »
Jedno kratko pitanje: dal paše servo pumpa sa Alfe 156 2.0 TS na Alfu 156 1.8 TS?

I pitanje za moju Alficu: kad su više temperature sve je ok, kod nižih temperatura (otprilike 5°C i niže) zuji mi servo pumpa ujutro kad upalim auto, nakon što se auto zagrije više se ne čuje.
Zbog čega?

 :thanks
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #102 u: 30-10-2012, 21:11:51 »
Jedno kratko pitanje: dal paše servo pumpa sa Alfe 156 2.0 TS na Alfu 156 1.8 TS?

I pitanje za moju Alficu: kad su više temperature sve je ok, kod nižih temperatura (otprilike 5°C i niže) zuji mi servo pumpa ujutro kad upalim auto, nakon što se auto zagrije više se ne čuje.
Zbog čega?

 :thanks
gubiš negdje tekućinu...pazi da ti pumpa ne rikne..mislim da je ista od kočnice, kvačila i od serva...mislim
Those who dares, wins
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2666
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #103 u: 30-10-2012, 21:15:59 »
Misliš, gubim negdje ulje od serva?
Na maksimumu je stalno, ne pada razina...
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2899
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #104 u: 30-10-2012, 21:22:47 »
pumpe su ti iste sa 1.8, i 2.0, a mislim da je ista i sa 1.6, a to zujanje bi trebalo čut
uživam u vožnji
 

Offline Mika

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6031
  • Karma: 207
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 JTDm
    • Krapina
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #105 u: 30-10-2012, 21:23:01 »
99% paše servo pumpa, mislim da je od svih TS modela ista, mooožda čak i od dizela al nisam siguran...
Zujanje bi moglo biti do toga da je ulje dosta staro pa je izgubilo svojstva, možda da to provjeriš  :?:
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2666
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #106 u: 30-10-2012, 21:26:28 »
Stavljeno novo ulje prije cca 1500km, to sam zaboravio napomenuti...
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #107 u: 30-10-2012, 21:35:27 »
Misliš, gubim negdje ulje od serva?
Na maksimumu je stalno, ne pada razina...
da , na to sam mislio...tako je bilo meni
Those who dares, wins
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #108 u: 30-10-2012, 21:50:34 »
gubiš negdje tekućinu...pazi da ti pumpa ne rikne..mislim da je ista od kočnice, kvačila i od serva...mislim
kočnice i kvačilo je ista a servo je ATF ulje inače namjenjeno i za automatske mjenjače (crvene boje)

99% paše servo pumpa, mislim da je od svih TS modela ista, mooožda čak i od dizela al nisam siguran...
Zujanje bi moglo biti do toga da je ulje dosta staro pa je izgubilo svojstva, možda da to provjeriš  :?:
  :da: čak i s boxer motora kod 145/6 samo je onaj dio di dolazi cijev za dovod ulja zavinuta

Jedno kratko pitanje: dal paše servo pumpa sa Alfe 156 2.0 TS na Alfu 156 1.8 TS?

I pitanje za moju Alficu: kad su više temperature sve je ok, kod nižih temperatura (otprilike 5°C i niže) zuji mi servo pumpa ujutro kad upalim auto, nakon što se auto zagrije više se ne čuje.
Zbog čega?

 :thanks
vjerovatno zuji zbog gustoče ulja (pri nižim temperaturama) a kad se ugrije onda je rijeđe pa bolje podmazuje
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #109 u: 31-10-2012, 07:29:28 »
jel zna netko koliko ide ulja u sistem od serva u 156-ci mjenjao sam vec jednom letvu ali i ta je propisala i sad nadoljevam ulje svaki dan al kupio sam ono neko najjeftinije tek toliko da ga ima kad vec curi da ne zuji pumpa :hap:,pa cu sljedeci tjedan ic da mi stave drugu letvu i onda bi promjenio ulje u sistemu da ne bude bas ovo jeftino al neznam koliko ulja mi treba
 

Offline mali

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2899
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 155 2.0 T.spark, AR 145 1.6 T.spark
    • Rab
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #110 u: 31-10-2012, 17:38:48 »
jel zna netko koliko ide ulja u sistem od serva u 156-ci mjenjao sam vec jednom letvu ali i ta je propisala i sad nadoljevam ulje svaki dan al kupio sam ono neko najjeftinije tek toliko da ga ima kad vec curi da ne zuji pumpa :hap:,pa cu sljedeci tjedan ic da mi stave drugu letvu i onda bi promjenio ulje u sistemu da ne bude bas ovo jeftino al neznam koliko ulja mi treba

kupi litru ulja
uživam u vožnji
 

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5308
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v, GP 1.4 8v
    • ZAGREB
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #111 u: 06-12-2013, 17:19:09 »



....malo sad bacim pogled na ulje od serva .....boja crna prema  miš sivoj :rolll:......i počelo se čuti malo kod okretanja volana zujanje....kojeg nije bilo do neki dan.

.....to nebi trebalo biti tako ako se ne varam......i koliko ide u 155 i koje ulje.....hvala  :ok:
« Zadnja izmjena: 06-12-2013, 17:27:34 od 156 sp1 rosso »
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Bavarac

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1845
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • 147 GTA, 155 1.8 TS 16V S
    • Zadar
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #112 u: 06-12-2013, 18:32:53 »



....malo sad bacim pogled na ulje od serva .....boja crna prema  miš sivoj :rolll:......i počelo se čuti malo kod okretanja volana zujanje....kojeg nije bilo do neki dan.

.....to nebi trebalo biti tako ako se ne varam......i koliko ide u 155 i koje ulje.....hvala  :ok:
Hm... Jos sam ja ljetos mjenjao ulje u servu. Tutela gi/a


Viva🇮🇹
Viva Italia
 

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5308
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v, GP 1.4 8v
    • ZAGREB
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #113 u: 06-12-2013, 18:40:28 »
Hm... Jos sam ja ljetos mjenjao ulje u servu. Tutela gi/a


Viva🇮🇹

....hm, morati ću vidjeti onda što je nigdje ne curi ,ali ako se dobro sjećam to bude crvene boje......
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Bavarac

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1845
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • 147 GTA, 155 1.8 TS 16V S
    • Zadar
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #114 u: 06-12-2013, 18:40:58 »

....hm, morati ću vidjeti onda što je nigdje ne curi ,ali ako se dobro sjećam to bude crvene boje......
Tocno. Tamnocrveno.


Viva🇮🇹
Viva Italia
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5814
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #115 u: 06-12-2013, 19:00:14 »
....hm, morati ću vidjeti onda što je nigdje ne curi ,ali ako se dobro sjećam to bude crvene boje......


dextron 2 je spesifikacija al 3 ga mjenja, mozes obican atf stavit al znaju propisat  nakon njeg stari sistemi.. pokusaj nac neko servo ulje bas, navodno je od vw-a njezno dosta oko 100 kn litra i zeleno je
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5308
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v, GP 1.4 8v
    • ZAGREB
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #116 u: 06-12-2013, 19:06:26 »


dextron 2 je spesifikacija al 3 ga mjenja, mozes obican atf stavit al znaju propisat  nakon njeg stari sistemi.. pokusaj nac neko servo ulje bas, navodno je od vw-a njezno dosta oko 100 kn litra i zeleno je


.....dextron 3 je to servo ulje i dali da to stavljam......ali ako je Bavarac mijenjao u ljeto brzo mi se to čini da ga je zamazalo.......uglavnom hoću po specifikaciji ulje......
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Bavarac

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1845
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • 147 GTA, 155 1.8 TS 16V S
    • Zadar
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #117 u: 06-12-2013, 19:41:56 »


.....dextron 3 je to servo ulje i dali da to stavljam......ali ako je Bavarac mijenjao u ljeto brzo mi se to čini da ga je zamazalo.......uglavnom hoću po specifikaciji ulje......
Ja sam kupio tutelu za automatske mjenjace, nisam gledao koju. Mislim sa je gi/a


Viva🇮🇹
Viva Italia
 

Offline Bavarac

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1845
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • 147 GTA, 155 1.8 TS 16V S
    • Zadar
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #118 u: 06-12-2013, 19:42:52 »
Ova:



Viva🇮🇹
Viva Italia
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5814
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Alfa 145/6 Sistem upravljanja (servo pumpa, letva volana i sl.)
« Odgovori #119 u: 06-12-2013, 21:33:31 »
spesifikacija ti je dextron 2, njega gotovo da i nema vise i mjenja ga dextron 3. sve su ostalo nijanse.. atf, g1a.. sve su to ulja za hidro sisteme siroke primjene al ako je crno nemoze bit svjeze jedino ako sistem nije bio ispran onda ga ježi, inace promjena ulja bez ispiranja sistema nema bas smisla pretjeranog, nije lose al moze i bolje.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.