Evo nakon kaj sam prodao 145icu nisam jedno vrijeme imao Alfu, no nij dugo trajalo. Riječ je o Alfi 156 t.s. prva serija, 155 ks. Alficu je tata kupio 98 ili 99 godine. Jedan od prvih uvezenih u Hrvatsku, išli smo po nju u Bjelovar jel je u tom trenu propao uvoznik za alfe za Hrvatsku. Od tada sam se nada da će alfa biti moja. No ja sam otišao na školovanje u Ameriku, dok sam bio u inozemstvu dobio sam 145 kao soj prvi auto, tata je i dalje svoju 156icu vozio, a ja sanjario o njoj. Alfica je jako pedantno i kvalitetno održavana. Nakon 9. godina u inozemstvu vratio sam se doma, tata je kupio 159 ti, a sestra je dobila 156icu. Nije ju mogla održavati, i alfica je stajala ispred njenog ulaza 2. godina. Prošli tjedan je došla u moje vlasništvo, stavljena je na šlepu i put Tomine garaže. Alfa ima 300tkm i Tomo ju je odmah pohvalio kako je održavana i u kakvom je stanju motor.
Sad je krenulo sređivanje auta jel je totalno zapušten i ima jako puno posla, puno stvari se mora promjeniti jel je stajala i propadala. Mislio sam turpijati motor, ali na savjet mnogih odlučio sam odustati od toga jel previše košta, a ne dobije se puno. Tako da ćemo je dovesti u tip top mehaničko stanje, poraditi na ovijesu i olakšati tako da mogu otići i na koji track day. Od dijelova za sada (koliko se mogu sijetit) stavljeno je: servis, sve tekućine izmjenjane, filteri, stavljen KN filter, komplet poliuretanski seleni, pleteni lajtunzi, polakirane kočiona klješta, novi diskovi i pličice, remen novi, pumpa vode, sviječive, gornje i donje vilice, eibach pro street s ovijes (gewinde) itd. i poradit će se malo na ispuhu i estetici.
Evo par slika iz garaže čuda.