oooo hebo te, ti si svakom loncu poklopac,imaš uvijek repliku na repliku (ma samo se šalim
)
knjižice nisi obavezan imati u autu!
(reddevil uključi se u raspravu)
već se 3 i pol godine vozim na plin

Bomba na cesti :hehe: :hehe:
knjižice moraš imat sa sobom jer ih na zahtjev policijskog djelatnika trebaš pokazati.
evo kaj piše na poleđini knižice za bocu:
Točka 2. "Certifikat je dokument kojim se dokazuje ispravnost posude pod tlakom, a na zahtjev se mora pokazati inspektoru inspekcjje posuda pod tlakom, organima policije, nazorniku u stanici za tehnčki pregled vozila i punitelju plina na crpnoj stanici."( jbt ak drot izvadi "organ" moram "organu" pokazat certifikat).
Ergo knjižicu od boce se MORA peljati sa sobom, uvjerenje za uređaj možda i ne, no broj uvjerenja za uređaj je drugačiji od broja atesta.
Atestiranost vozila se potvrđuje upisom u prometnu dozvolu, gdje se pod model upisuje broj atesta ( slovo C- i šesteroznamenkasi broj) i nakon toga model vozila. ( npr. C-123456 2.0 T.S.)
Izjava ugrađivača vrijedi do sljedećeg tehničkog, ali ZSPCodređuje da se SVAKA promjena na vozilu mora prijaviti u roku 14 dana od promjene ( živjeli hrvatski propisis

).
Ergo, po ZSPCu bi se atest trebao provesti u roku 14 dana i isto tako promjene unjeti u prometnu i knjižicu vozila te ovjeriti u MUP-u ( u slučaju ZG-a čekanje od bar 3 sata u Heinzelovoj).
Uobičajeno se za termin atesta čeka 3-7 dana ( jednom sam čekao 3 drugi puta 10 dana), od obavljenog atesta se knjižice čekaju jedno 10-tak dana.
Tako da dolazimo do toga da je u praksi skoro NEMOGUĆE svu birokraciju obaviti u roku 14 dana.
Kaj se tiče nalje na šajbi. Prije si morao imat napred i straga sada samo napred, i u pravilu trebao bi ti ju zaljepiti nadornik STP koji obavlja atest.
Fora je u
trebao bi frend je na dva auta delao atest i na nijednom NIJE dobio nalju a kamoli da mu je zaljepljepljena.