20-12-2025, 06:45:29

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 352543 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: LPG
« Odgovori #420 u: 03-12-2009, 21:27:08 »
Najbolje za sad ništa ne dirat, popravljat ni ugrađivat. Vidjet ćemo koliko bahata ova gamad može bit i koliko će se kretat cijena plina.  :rolll:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #421 u: 03-12-2009, 21:28:53 »
a tako ispada, sutim i pravim se blesav eto. al me stavrno nervira taj gubitak snage kod flanđe. inace je sve ok.
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: LPG
« Odgovori #422 u: 03-12-2009, 21:34:28 »
Upravo tako. Snaga "u pola" pada. Stvarno ko da sam isključio barem 1 cilindar kad je na plinu. Doduše, na autoputu ide 190 na plin. Vjerovatno uz dobar vjetar u leđa može i 200,ali to je više do aerodinamike nego do snage. I previsoka potrošnja je također vrlo nervirajući faktor. Ta glupa flanđa užasno puno troši posebno po gradu. Vanjska vožnja padne na 10 litara kad ujednačeno voziš, a po gradu skoči "samo" 7 litara više   :o000:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: LPG
« Odgovori #423 u: 04-12-2009, 10:18:44 »
Upravo tako. Snaga "u pola" pada. Stvarno ko da sam isključio barem 1 cilindar kad je na plinu. Doduše, na autoputu ide 190 na plin. Vjerovatno uz dobar vjetar u leđa može i 200,ali to je više do aerodinamike nego do snage. I previsoka potrošnja je također vrlo nervirajući faktor. Ta glupa flanđa užasno puno troši posebno po gradu. Vanjska vožnja padne na 10 litara kad ujednačeno voziš, a po gradu skoči "samo" 7 litara više   :o000:

Ahaaaaaaaaa, zato meni kurva od Punta po gradu loče plin, a ja ga mislija na servis goniti! Mrš!
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #424 u: 15-12-2009, 11:13:22 »
Koliko može vrijedit rabljeni plin za TS 16v motor kompletan s usisnom granom i svime izvađen iz razbijenog auta??? Boca ima atest još 4 godine, isparivač i sve je na mjestu...Direkcija je u pitanju naravno
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #425 u: 15-12-2009, 11:16:06 »
Koliko može vrijedit rabljeni plin za TS 16v motor kompletan s usisnom granom i svime izvađen iz razbijenog auta??? Boca ima atest još 4 godine, isparivač i sve je na mjestu...Direkcija je u pitanju naravno
tko je proizvođač sistema?
Kakva boca? okrugla ili cilindrična i kapacitet.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #426 u: 15-12-2009, 11:30:27 »
BRC-ov je plin boca je umjesto rez. gume 51L 45 se puni...
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: LPG
« Odgovori #427 u: 16-12-2009, 08:33:51 »
C/P Peticija sa forum.hr pa se potrudite potpisati!

Dragi moji autoplinaši, ja sam Vam tu novi...ali sam shvatio svu bit jedne akcije koja je pokrenuta od strane Hrvatske UNP udruge u svezi potpisivanja Peticije i Pristupnice za članstvo.
U svakom slučaju EVO GDJE I KAKO MOŽETE USPJEŠNO SVE SKINUTI I U SKLADU S PRAVILIMA PETICIJE POTPISATI: odite na sljedeće linkove:
http://lpg-cefta.info/pdf/nesteziteomcu.pdf
http://lpg-cefta.info/pdf/pristupnica.pdf
http://lpg-cefta.info/pdf/peticija.pdf
naime, ja sam član Regionalne UNP asocijacije koja je dala punu potporu Hrvatskoj UNP udruzi i na svojim je stranicama već postavila linkove kako bi svatko tko smatra da to treba podržati mogao isprintati i potpisati kako peticiju tako i Pristupnicu.
Ističem, pristupnica je za Vozače koji će u udruzi imati status Počasnog člana Vozača koji u prvoj godini članstva nema nekakvih obveza osim da ako želi uplati od 2-10 kn za članstvo kao mali znak potpore, tek toliko da se pokriju troškovi slanja oznake Ekološki osviješteni vozač /vidi pristupnicu/.
Isto tako GDJE OSTAVITI PETICIJU? Imate tri mogućnosti: poslati mailom na
e-mail: hrvatska.unp.udruga@gmail.com ; ili na faks: 01/5560786; ili bilo kojem ovlaštenom serviseru za autoplin u RH.
Koliko znam, redizajniraju se službene stranice Hrvatske UNP udruge i budu do kraja tjedna gotove gdje ćete onda moći saznati još više informacija.
Do sada je prikupljeno više od 2.000 potpisa diljem Hrvatske!!!
Pomozite da prikupimo svih 65.000 koliko nas ima vozača na autoplin u Hrvatskoj!
I za Vašu informaciju, Regionalna UNP udruga je udruga za zemlje članice CEFTA grupe /od Hrvatske do Srbije, Makedonije, Crne Gore, BiH, Albanije pa do Moldavije/ i aktivno radi na implementaciji iskustava iz EU glede autoplina. Jedino u Hrvatskoj se svi oglušuju na naše intervencije. Pomozite da Hrvatska ne ostane jadna grana na Europskom autoplinskom forumu s najskupljim i najnekvalitetnijim plinom!
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7940
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • Spider
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #428 u: 16-12-2009, 08:56:12 »
BRC-ov je plin boca je umjesto rez. gume 51L 45 se puni...

max. 2000 kn
Spider 115
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #429 u: 16-12-2009, 09:06:40 »
Koliko može vrijedit rabljeni plin za TS 16v motor kompletan s usisnom granom i svime izvađen iz razbijenog auta??? Boca ima atest još 4 godine, isparivač i sve je na mjestu...Direkcija je u pitanju naravno
tko je proizvođač sistema?
Kakva boca? okrugla ili cilindrična i kapacitet.
BRC-ov je plin boca je umjesto rez. gume 51L 45 se puni...
ništa,nula bodova ti je to
evo ovo sam ja doživio:
dobio na poklon kompletnu (ali doslovce kompletnu) rabljenu plinsku instalaciju (bila je stara niti godinu i pol),otišao s njom u Auto Tim i rekao ugradite mi ju,"jok nejde to tako mi ugrađujemo samo Landirenzo,i to po mogučnosti novi".Dobro OK.Odem u Zepellin di su ju i ugradili u auto s kojeg je skinuta.E nejde niti kod njih samo tako.Iako je bila ugrađena na motor od 2000ccm i 150 KS ali renaultov kažu da ne ide u alfin motor 2000ccm 150KS,kao nisu isti oni elektroventili,dobro OK ajde stavite vi onda one koji odgovaraju alfi....je sine dobro kažu,.Onda opet problem po novome zakonu nemožeš imati bocu u rezervnom kotaču nego onu bocetinu u bunkeru....e onda moraš napraviti kupoprodajni ugovor sa bivšim vlasnikom da ti je on prodao isparivač plina,da bi mogao pristupiti legalizaciji plina,iako imaš sve papire o atestima i dozvole za istu instalaciju opet moraš kada ju ugradiš u drugi auto atestirati,dakle sve i bocu i ma baš sve moraš ponovo proći.
Da ti skratim priču:htjeli oni ugraditi,ali uz nekakve preinake i nove neke dijelove,tipa lajtunzi,šelne,gumena crijeva,račun je bio 5000kn za to samo Zepelinu,i onda još državi....
a nova instalacija s garancijom je 6000kn
razmišljao sam ja da si ju i sam pvt.ugradim ali ti ju onda nitko neće mapirati i održavati
ma problem u principu...papirologija i tuđa volja da ti ju ugradi,jer svi oni u principu zarađuju na prodanoj instalaciji
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: LPG
« Odgovori #430 u: 16-12-2009, 09:25:51 »
ništa,nula bodova ti je to
evo ovo sam ja doživio:
dobio na poklon kompletnu (ali doslovce kompletnu) rabljenu plinsku instalaciju (bila je stara niti godinu i pol),otišao s njom u Auto Tim i rekao ugradite mi ju,"jok nejde to tako mi ugrađujemo samo Landirenzo,i to po mogučnosti novi".Dobro OK.Odem u Zepellin di su ju i ugradili u auto s kojeg je skinuta.E nejde niti kod njih samo tako.Iako je bila ugrađena na motor od 2000ccm i 150 KS ali renaultov kažu da ne ide u alfin motor 2000ccm 150KS,kao nisu isti oni elektroventili,dobro OK ajde stavite vi onda one koji odgovaraju alfi....je sine dobro kažu,.Onda opet problem po novome zakonu nemožeš imati bocu u rezervnom kotaču nego onu bocetinu u bunkeru....e onda moraš napraviti kupoprodajni ugovor sa bivšim vlasnikom da ti je on prodao isparivač plina,da bi mogao pristupiti legalizaciji plina,iako imaš sve papire o atestima i dozvole za istu instalaciju opet moraš kada ju ugradiš u drugi auto atestirati,dakle sve i bocu i ma baš sve moraš ponovo proći.
Da ti skratim priču:htjeli oni ugraditi,ali uz nekakve preinake i nove neke dijelove,tipa lajtunzi,šelne,gumena crijeva,račun je bio 5000kn za to samo Zepelinu,i onda još državi....
a nova instalacija s garancijom je 6000kn
razmišljao sam ja da si ju i sam pvt.ugradim ali ti ju onda nitko neće mapirati i održavati
ma problem u principu...papirologija i tuđa volja da ti ju ugradi,jer svi oni u principu zarađuju na prodanoj instalaciji
potpis  :da: sve je to banda lopovska  :gun: ja sam svoju metan inst.mogao prodat u Zg ali covjeku nitko nije htio ugradit pa sam ja pitao ovog u pž da mu ugradi ali je trazio 3500kn :000: uglavnom banda :metak
Varijator sekta
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #431 u: 16-12-2009, 10:43:35 »
Plin je u alfi istoj kao i moja i čovjek koj ga je složio bi ga i preselio...ne vidim problem
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4663
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #432 u: 16-12-2009, 13:09:43 »
Problem je u legalizaciji. U biti ne atestiraš plin na autu nego preradu auta za vožnju na plin, jer kod atesta, osim pregleda istalacije važu i mjere auto-meni su na Puntu izmjerili da j auto KRAĆI za 4 cm nego što piše u prometnoj-nevjerovatno.
Naravno da će ti ugrađivači nabiti troškova za ugradnju toliko da ti se više isplati ugraditi ganc novi sustav-jer tu imaju zaradu i na ugradnji i na materijalu
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #433 u: 16-12-2009, 13:26:04 »
Plin je u alfi istoj kao i moja i čovjek koj ga je složio bi ga i preselio...ne vidim problem

Ako covjek to napravi nema problema.

ovo s bocom u gepeku je glupost. Ima fora da nekima ne prolazi boca s ventilom na 30° već mora biti na 0°. N eprolazi zbog toga jer imaju rezrvar ispod mulde, tome se pribjedgen da se rezrvar podloži s par šajbica i time se dobije luft kroz koji plin kod eventualnog istejcanja može pobjeći van.

Meni je normalno prošao atest s ventilom na 30° ( kut multiventila pod kojim ulazi u bocu).

@Zoran
to je cepelin. Oni su pozanti fušeri a gazda je bahat do boli.

ovo s elektorventilima je glupost, eventualno bi se trebali promjeniti kao su ili prespori ili prebrzi ( u odosnu na vrijeme benzinskih injektora), al to niej nikakv problem promjeniti to je posao od 10 minuta.

Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7940
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • Spider
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #434 u: 16-12-2009, 20:54:02 »
Plin je u alfi istoj kao i moja i čovjek koj ga je složio bi ga i preselio...ne vidim problem

ni ja, ubaciš to unutra, odešna atest i to je to, koda oni moraju znat da je instalacija već bila u nekom autu
Spider 115
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #435 u: 17-12-2009, 10:40:49 »
Plin je u alfi istoj kao i moja i čovjek koj ga je složio bi ga i preselio...ne vidim problem

onda nemaš problema,preselite plin,napravite kupoprodajni i kreni u legalizaciju
jedna informacija: ak ne napraviš legalizaciju nemaš niti naljepnicu na prednjoj šajbi (LPG u zelenom trokutu!!)na nekim pumpama pojedini prodavači jedu g.vna i ne žele ti točiti plin jer je to dokaz legalnosti sistema!

ni ja, ubaciš to unutra, odešna atest i to je to, koda oni moraju znat da je instalacija već bila u nekom autu

 :ne:,znaju oni vrlo dobro,čim ti pristupiš legalizaciji, oni u sistemu vide seriski broj isparivača i boce te broj atesta koji je vezan za isto te u kojem je vozilu bilo ugrađeno,te broj njihovog odobrenja-atesta
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #436 u: 17-12-2009, 10:44:46 »
ni ja, ubaciš to unutra, odešna atest i to je to, koda oni moraju znat da je instalacija već bila u nekom autu

znaju ako je u autu prije bila atestirana instalacija.

Isto tako ak s ena papirima od boce vidi da je godinu dana stara ce bit sumnjivo.
Al to sve nij problem.
Treba se imeat potvrda o demontazi od ovlastene osobe, te potvrda o ugradnji uredjaja sad kod boxera od ovlastenog ugradjivaca.

Svi papiri
Boca
isparivac
izjava ugradjivaca na kojoj je upisao
srrijske brojeve i brojeve atsesa injektora, multiventila, prikljucka za punjenje
koji promjer lajtunga je stavio
od kojeg materijala su vodovi za plin visokog i niskog tlaka
koji je smjestaj boce
proizvodjac svih djelova
kako je boca osigurana
cime je obavljena provjera na plinotjesnost
pri kojem predtlaku je obavljen test boce
itd...
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #437 u: 17-12-2009, 11:15:44 »
onda nemaš problema,preselite plin,napravite kupoprodajni i kreni u legalizaciju
jedna informacija: ak ne napraviš legalizaciju nemaš niti naljepnicu na prednjoj šajbi (LPG u zelenom trokutu!!)na nekim pumpama pojedini prodavači jedu g.vna i ne žele ti točiti plin jer je to dokaz legalnosti sistema!

 :ne:,znaju oni vrlo dobro,čim ti pristupiš legalizaciji, oni u sistemu vide seriski broj isparivača i boce te broj atesta koji je vezan za isto te u kojem je vozilu bilo ugrađeno,te broj njihovog odobrenja-atesta

dokaz legalnosti su knjizice od atesta za bocu i sustav.
naljepnica bi trebala biti sastavni dio, no ne dobije se uvijek.

Mene su s puntu jednom zezali da mi nece tociti jer sam ilegalac, onda sam se svadjao s njime da imam papire koje sam mu i pokazao, pa je pristao al je imao verbali proljev dok je tocio.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #438 u: 18-12-2009, 23:57:50 »
dokaz legalnosti su knjizice od atesta za bocu i sustav.
naljepnica bi trebala biti sastavni dio, no ne dobije se uvijek.

Mene su s puntu jednom zezali da mi nece tociti jer sam ilegalac, onda sam se svadjao s njime da imam papire koje sam mu i pokazao, pa je pristao al je imao verbali proljev dok je tocio.

oooo hebo te, ti si svakom loncu poklopac,imaš uvijek repliku na repliku (ma samo se šalim  :ok: )

knjižice nisi obavezan imati u autu! :craz(reddevil uključi se u raspravu)
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #439 u: 19-12-2009, 00:56:19 »
oooo hebo te, ti si svakom loncu poklopac,imaš uvijek repliku na repliku (ma samo se šalim  :ok: )

knjižice nisi obavezan imati u autu! :craz(reddevil uključi se u raspravu)
već se 3 i pol godine vozim na plin  :hap: Bomba na cesti  :hehe: :hehe:

knjižice moraš imat sa sobom jer ih na zahtjev policijskog djelatnika trebaš pokazati.

evo kaj piše na poleđini knižice za bocu:
Točka 2. "Certifikat je dokument kojim se dokazuje ispravnost posude pod tlakom, a na zahtjev se mora pokazati inspektoru inspekcjje posuda pod tlakom, organima policije, nazorniku u stanici za tehnčki pregled vozila i punitelju plina na crpnoj stanici."( jbt ak drot izvadi "organ" moram "organu" pokazat certifikat).


Ergo knjižicu od boce se MORA peljati sa sobom, uvjerenje za uređaj možda i ne, no broj uvjerenja za uređaj je drugačiji od broja atesta.

Atestiranost vozila se potvrđuje upisom u prometnu dozvolu, gdje se pod model upisuje broj atesta ( slovo C- i šesteroznamenkasi broj) i nakon toga model vozila. ( npr. C-123456 2.0 T.S.)

Izjava ugrađivača vrijedi do sljedećeg tehničkog, ali ZSPCodređuje da se SVAKA promjena na vozilu mora prijaviti u roku 14 dana od promjene ( živjeli hrvatski propisis  :wal:).

Ergo, po ZSPCu bi se atest trebao provesti u roku 14 dana i isto tako promjene unjeti u prometnu i knjižicu vozila te ovjeriti u MUP-u ( u slučaju ZG-a čekanje od bar 3 sata u Heinzelovoj).

Uobičajeno se za termin atesta čeka 3-7 dana ( jednom sam čekao 3 drugi puta 10 dana), od obavljenog atesta se knjižice čekaju jedno 10-tak dana.

Tako da dolazimo do toga da je u praksi skoro NEMOGUĆE svu birokraciju obaviti u roku 14 dana.

Kaj se tiče nalje na šajbi. Prije si morao imat napred i straga sada samo napred, i u pravilu trebao bi ti ju zaljepiti nadornik STP koji obavlja atest.

Fora je u trebao bi frend je na dva auta delao atest i na nijednom NIJE dobio nalju a kamoli da mu je zaljepljepljena.
« Zadnja izmjena: 19-12-2009, 00:57:48 od Isus »
Kockasti auto, najbolji auto.
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #440 u: 19-12-2009, 06:31:14 »
ako devil dodje sa svojim organom sve će vas pošlihtat
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #441 u: 19-12-2009, 07:23:43 »
"evo kaj piše na poleđini knižice za bocu:
Točka 2. "Certifikat je dokument kojim se dokazuje ispravnost posude pod tlakom, a na zahtjev se mora pokazati inspektoru inspekcjje posuda pod tlakom, organima policije, nazorniku u stanici za tehnčki pregled vozila i punitelju plina na crpnoj stanici."( jbt ak drot izvadi "organ" moram "organu" pokazat certifikat)."

 :ok:
 :off :off :off :off :off :off
za bocu!!!!
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #443 u: 19-12-2009, 12:56:06 »
"evo kaj piše na poleđini knižice za bocu:
Točka 2. "Certifikat je dokument kojim se dokazuje ispravnost posude pod tlakom, a na zahtjev se mora pokazati inspektoru inspekcjje posuda pod tlakom, organima policije, nazorniku u stanici za tehnčki pregled vozila i punitelju plina na crpnoj stanici."( jbt ak drot izvadi "organ" moram "organu" pokazat certifikat)."

 :ok:
 :off :off :off :off :off :off
za bocu!!!!

a ak imam knjizicu za bocu znaci da imam atest. Seru kvake bezveze, uspio je izvaliti "policija stoji na svkoj punionici i snima kome se toci, srecom ih sad nema inace bi ti sad najebao"  :smijeh :smijeh :smijeh :smijeh
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4663
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #444 u: 19-12-2009, 15:35:55 »
Planuo BMW!
http://www.24sata.hr/news/bmw-planuo-dok-su-tocili-plin-djecaku-ugrozen-zivot/150222/

Ko i inače, novinarska senzacija, a ne napišu apsolutno ništa.

Dal je auto možda radio na benzin radi grijanja djece dok je točeno ili ne jer dok je auto ugašen i točiš plin, nema nikakvih pokretnih dijelova koji bi zaiskrili i zapalili nešto.
Kako se plin zapalio ako instalacija nigdje ne pušta?
Dal je neko ima cigaretu u čubama u blizini?
Hladnoća i vlaga sprječava nastanak statičkog elektriciteta

Dok priključiš pištolj za točenje, sve 100% brtvi, jedino kad isključuješ pištolj sa priključka za točenje, mala količina plina izađe.
Tak da ovo stvarno ne kužim, a novinari su napiali da je kriva instalacija plina na autu-pa kak se onda dotada nije niš zapalilo ak je negdje puštalo???
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #445 u: 19-12-2009, 22:52:24 »
ok i da se zapali to malo plina kaj izđe. Nema šanse da će istog trena planuti cijeli auto.
Kuglica u ventilu z apunjenje je zatvorila ulaz plina ( nju pomiče tlak plina dok se puni, kad se prestane puniti ona zatvori ulaz).

Po ovoj logici sam ja trebao biti odavno mrtav kad mi se tip zabio u putno a u rupi od kotača plinska boca, koja s eniej ni ogrebala.
« Zadnja izmjena: 19-12-2009, 22:53:52 od Isus »
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline bestija

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1879
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • karavan
    • Vrgorac
Odg: LPG
« Odgovori #446 u: 18-01-2010, 11:52:58 »
Citat:


UNP udruga je pristala na ukidanje 550kn i uvođenje trošarian...

No, kako znamo kako to u hrvatskoj funkcionira, gore opisani scenarij se neće desiti.

Već će to izgledati ovako:
Uvesti će trošarine, cijena transporta i skladištenja se neće mijenjati i cijena autoplina će se samo povećati.

istina
10.01. registrira auto...i nista od ukidanja onih famoznih 500 kn na reg auta sa plinom... :sad:

teta na tehnickom je ozarena lica brojala starčeviće  :sad:
''Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere''.
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 101
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulia 2.2d Veloce - 2018
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #447 u: 19-02-2010, 16:14:48 »
Skoro citavu proslu godinu motor nije radio uvjerljivo. Jedan rezervoar plina ide lijepo, drugi nesto zeza. I ja zakljucio da je to do plina kojeg tocim, omjera propan-butan, necistoca u plinu, vanjske temperature...itd
Usput citam sva pljuvanja po 1.6 105hp motoru i prihvatim da je motor slab i gotovo.

Pocetkom ove godine se stvar jos jace pokvari pa auto radi jako nemirno u leru. I odem ja u Autocommerce i tamo zakljuce da mi dva injectora od plina ne rade. Na benzin je sve ok. Zamjene oni to i priznaju garanciju iako kazu da je to posljedica prljavog plina i sad se auto preporodio. Moja je pretpostavka da  mi je auto duzi period umjesto 1.6 bio 1.2 litre, a onda od nedavno i 0.8 litarski. Eto. Ako netko ima slicnih kemija u glavi kojima objasnjava slabost motora, neka uzme u obzir i moj primjer.

Drugi razlog sto ovo pisem je to sto se uz moj auto preporodio i Autocommerce. Tamo je navodno bilo neke bure, otkaza i svega onoga sto se dogadja u svijetu danas, ali je to na servis djelovalo jako pozitivno. Obicno mi se gadilo ulazit kroz ona vrata jer sam se osjecao kao zadnji jadnik koji moli za nekakve usluge jer je auto pod garancijom. Ovaj put je stvar skroz suprotna. Ljudi pruzaju ruke, nazivaju po dva-tri puta da su rijesili problem, zovu dan nakon preuzimanja da pitaju kako se auto ponasa.  :care

Uglavnom, ako je ovo posljedica krize, samo udri...
 

Offline stefan

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 753
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
  • Stelvio Q4
    • Lukovdol - Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #448 u: 19-02-2010, 23:27:03 »
istina
10.01. registrira auto...i nista od ukidanja onih famoznih 500 kn na reg auta sa plinom... :sad: 

teta na tehnickom je ozarena lica brojala starčeviće  :sad:
I ja sam nonšalantno došao s manje para uvjeren da su skinuli cestarinu, a kad ono, baba me na šalteru u čudu gleda kad sam ju upitao za tih 550 kn! A ne, to je cestarina, nema to veze jedno s drugim, reče ona! I ja laganim korakom na bankomat! Baš sam se osječao jadno, gotovo prevarenim! Ma nabijem ih! Stvarno su poludili s tim cijenama... nema plafona... samo gore!
 :gun: :mad: :mad: :mad:
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #449 u: 20-02-2010, 11:03:10 »
sva sreca pa nisam atestirao plin. a imao sam namjeru no kad su mi objasnili koja je to zavrzlama i koliko to love kosta, reko ajbok!
« Zadnja izmjena: 20-02-2010, 11:03:57 od superfly tnt »