06-12-2019, 19:10:49

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 205845 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2017
  • Karma: 218
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
LPG
« u: 30-10-2006, 23:40:23 »
problemi i pitanja
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1 u: 30-10-2006, 23:47:07 »
ja više nemam problema
 O0
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2017
  • Karma: 218
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
Odg: LPG
« Odgovori #2 u: 30-10-2006, 23:49:23 »
ja više nemam problema
 O0

i šta je bilo na kraju?
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #3 u: 31-10-2006, 00:09:47 »
nekaj je poriktal i toje to,vozikali su se jedno sat vremena
sa prikopčanim komp-om i sad radi kak spada.
 O0
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

zzip

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #4 u: 31-10-2006, 00:27:43 »
meni se još gasi ako je ujutro hladno... :(
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #5 u: 31-10-2006, 00:30:05 »
pa kak kaj ga ne pališ na benzin, pa kad se zagrije prebaci na plin?
koji sistem imaš?
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

zzip

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #6 u: 31-10-2006, 00:36:27 »
pa kak kaj ga ne pališ na benzin, pa kad se zagrije prebaci na plin?
koji sistem imaš?

je pali se na benzin i kad postigne radnu temp (mislim 30 stupnjeva) automatski se prebaci na plin... i ugasi se... ako vozim na 4000rpm i izbacim iz brzine padne na 800 ... i ugasi se... :)

BRC - auto Silvio u Sv. Nedjelji...

a i druka mi previše plina ... 100 NEČEGA je normala a druka i 170... to mi je lik na tehničkom rekao...

sad čekam da uhvatim vremena i skoknem do njega na kontrolu...
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #7 u: 31-10-2006, 00:41:46 »
pa imaš onaj prekidač i pokazivač u kabini,prebaci na benzin pa kad postigne
recimo 70 stupnjeva sam ga prebaci na plin.
probaj to napravit ali svakak odi da ti porikta.
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15770
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: LPG
« Odgovori #8 u: 31-10-2006, 13:02:35 »
nek ti proba podesit da se pali kasnije...recimo na 50 st/cels

zzip

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #9 u: 31-10-2006, 13:47:49 »
nek ti proba podesit da se pali kasnije...recimo na 50 st/cels

da.. i to mi je palo na pamet... ali...
idem iz strmca pa npr do vrbana do getroa... auto zagrijan skroz i sve ok...
crveni semafor... 2 brzina... kvačilo stavim u ler... puf... ugasi se...
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15770
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: LPG
« Odgovori #10 u: 31-10-2006, 15:37:58 »
ako auto radi na benzin dobro onda je stvar samo do štelunga plina...jer imaš direktno ubrizgavnje?...ak ne onda bi ti to moglo bit razlog jer elektronika koju ima tvoj auto jako loše regira na stari sistem (sa flanđom) u svkom slučaju odi i gnjavi nek ti to rješe

zzip

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #11 u: 31-10-2006, 15:47:14 »
direktno je... na svaki injektor...
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15770
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: LPG
« Odgovori #12 u: 31-10-2006, 16:00:59 »
onda samo štelung...i mene je jedan bravo zezo (ne ko tebe) ali sam se malo moro pomučit dok sam ga dobio

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #13 u: 04-11-2006, 19:31:49 »
Ide to na plin, ide :ok:
 

Offline veron

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 898
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Doblo JTD
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #14 u: 05-11-2006, 12:21:58 »
 :ok: :ok:
 

Offline bighead

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 218
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 1.4 TS
    • Split - Sućidar
Odg: LPG
« Odgovori #15 u: 09-11-2006, 18:45:19 »
evala ljudi...  :hello: 
evo mala upadica..... ima li neko sliku montirane boce plina u 145. zanima me kako su to rijesili, jel se ona "podnica" sta mijenja, stabilizira i nemam pojma sta... i jos jedn malo pitanjce. na proslom forumu je bilo rijeci o plinu i vecina ih je imala probleme, al koliko sam uspija skuzit to su uglavnom bile instalacije do 5-6 tisuca kuna, bez direktnog. posto ja na svoga nemogu nego sa direktnim ubrizgavanjem koja mi je marka plna najbolja i sto mi je za ocekivati.... + zna li ko dobrog i provjerenog montera plina u splitu.
eto, malo sam vas upila, al to je u redu  :crazy:

puno hvala svima   :ok:  :pivo:
ivan
To je u redu.
 

Offline veron

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 898
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Doblo JTD
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #16 u: 12-11-2006, 23:18:55 »
 :happ: :happ:... naljepnice.... još kad zaljepiš i onu "alfisti.hr", bit će i još 10% gore.... :hap: :hap:
 

tin

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #17 u: 15-11-2006, 13:54:17 »
koji sustav si ugradio i gdje  :?:
 

alfasud ti

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #18 u: 17-11-2006, 23:29:10 »
Bok

Ne znam da li se kome dogodilo, ali je rješena stvar na servisu (vezano za Tiburona ali isti princip je
kod svih MPI ubrizgavanja) .
   Nakon 40 000km se počeo palit na 3cilindra i brundat na leru.(dijagnoza začepljeni injektori jer se previše vozi na plin) Rješeno aditivom firme Cyclo( američka firma imaju sredstva za čišćenje karburatora) namjenjenim za čišćenje injektora. Nakon potrošenog rezervara benzina sa dodanim aditivom nema više brundanja na leru i ne pali se lampica Engine Check,

-Samo savjet i ne znam tko prelazi toliko km godišnje tak da je ovo ekstreman slučaj korištenja.

pozdrav

Tomislav
 

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2017
  • Karma: 218
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
Odg: LPG
« Odgovori #19 u: 18-11-2006, 01:47:34 »
Bok

Ne znam da li se kome dogodilo, ali je rješena stvar na servisu (vezano za Tiburona ali isti princip je
kod svih MPI ubrizgavanja) .
   Nakon 40 000km se počeo palit na 3cilindra i brundat na leru.(dijagnoza začepljeni injektori jer se previše vozi na plin) Rješeno aditivom firme Cyclo( američka firma imaju sredstva za čišćenje karburatora) namjenjenim za čišćenje injektora. Nakon potrošenog rezervara benzina sa dodanim aditivom nema više brundanja na leru i ne pali se lampica Engine Check,

-Samo savjet i ne znam tko prelazi toliko km godišnje tak da je ovo ekstreman slučaj korištenja.

pozdrav

Tomislav

u svakom slučaju dobro je znati :ok: ja recimo iz opreza svaki tjedan "muški" :hap: potrošim 100kn benze, pa se nadam da će biti ok :ok:
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...