20-12-2025, 06:45:43

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 352543 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: LPG
« Odgovori #2250 u: 18-11-2015, 11:14:05 »
Ne planiram puno kilometara godišnje raditi ali planiram imati poprilično dugo tu makinu pa to tako gledam. Naravno cijena instalacije varira od auta do auta (kod mene se treba i auspuh modificirati recimo).

Ma vjerojatno ću ići na novi sistem zbog garancije i pouzdanosti.

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2251 u: 18-11-2015, 11:26:29 »
Dal zna ko i nekoga kako atestirati neatestirani plin?

Dali imaš sve papire od plina ako da nikakav problem, ako ne velim problem.

Ne planiram puno kilometara godišnje raditi ali planiram imati poprilično dugo tu makinu pa to tako gledam. Naravno cijena instalacije varira od auta do auta (kod mene se treba i auspuh modificirati recimo).

Ma vjerojatno ću ići na novi sistem zbog garancije i pouzdanosti.

Misliš na ladu? Zar ti nemaš metalnu usisnu granu? Zašto bi modificirao ispuh radi plina?
 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 294
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • sisak
Odg: LPG
« Odgovori #2252 u: 18-11-2015, 11:52:27 »
Ja sam u zg platio tih 5tkn sa obicnom/velikom bocom, neki 'nlp' sistem, riskirao sam i na srecu sve je super. Mislim da je i danas ista cijena.
 

Offline RoadRunner

  • Koordinator
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7764
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33-Q4,145box16v,156-1.8ts,MiTo tjet
    • Vukovar
Odg: LPG
« Odgovori #2253 u: 18-11-2015, 11:56:42 »
Zavoli Alissei sistem koji je sasvim OK..s toriodnom bocom se može nać za cca 5500kn s ugradnjom.

Polovan plin je moguće "prebaciti" uz izjavu servisera + potrebne dokumentacije od uređaja ,ali na kraju izađe parsto kuna jeftinije (možda) tako da vrlo upitno da li se isplati ,a o "šetanju" tamo-vamo da i ne govorim..
Gas Guzzler
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: LPG
« Odgovori #2254 u: 18-11-2015, 14:25:11 »
Misliš na ladu? Zar ti nemaš metalnu usisnu granu? Zašto bi modificirao ispuh radi plina?

Mislim za Ladu, da. Usisna je metalna što je kao super(i sad si bas razmisljam, sta nije da bi mi trebao samo jedan injektor onda? ) ali ispuh se mijenja radi boce. Kod nive boca ide ispod prtljaznika gdje stoji straznji lonac. Lonac ae premjeata naprijed (mislim uz srednji) i izvlaci se ispuh s boka kao na dodge viperu ili katrici he he
« Zadnja izmjena: 18-11-2015, 14:26:14 od Vasko »
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2676
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: LPG
« Odgovori #2255 u: 18-11-2015, 14:40:32 »
Ako je direktno ubrizgavanje onda ti za svaki cilindar ide 1 injektor, a ako je na flanđu onda je samo kao 1 "injektor"
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: LPG
« Odgovori #2256 u: 18-11-2015, 17:11:55 »
ma na flanđu i prst u uho,da se ugradit novi za 3500kn,jednostavniji je i pouzdaniji od direktnog,pogotovo za stare kante

 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2257 u: 18-11-2015, 18:42:09 »
Da Vasko trpaj flanđu. To ugradnja ne može biti više od 4000kn.
Malo će više popit plina ali gotovo da nemaš održavanja plinske instalacije.
 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 634
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2258 u: 18-11-2015, 18:53:40 »
Da Vasko trpaj flanđu. To ugradnja ne može biti više od 4000kn.
Malo će više popit plina ali gotovo da nemaš održavanja plinske instalacije.

Nije baš da nema održavanje plinske instalacije jer plin na flanđu se mora održavati baš kao i direktan plin  :ok:
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: LPG
« Odgovori #2259 u: 18-11-2015, 21:12:44 »
zahtjeva daleko rijeđe i jeftinije održavanje,moja ima preko 70tkm bez servisa s tim da je to kod mene,a prošli vlasnik kad je napravio servis nemam pojma znači i više,i još radi super 

i zaboravio sam največu prednost flanđe,pališ direkt na plin ili samo upališ na benzin i prebaciš na plin...opet,to je za stare aute dobro,za nove baš i ne ali lada se neće bunit
« Zadnja izmjena: 18-11-2015, 21:14:34 od sale 75 »
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: LPG
« Odgovori #2260 u: 18-11-2015, 22:23:08 »
Ovo je definitivno za uzeti u obzir.. kada pričamo o povećanoj potrošnji, koliko je to otprilike u odnosu na "moderni" sustav?   Recimo meni je 15% cca dvije litre ha ha ha

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: LPG
« Odgovori #2261 u: 18-11-2015, 22:38:24 »
zanemarivo,pogotovo ako uzmeš u obzir koliko benzina potrošiš dok zagriješ auta da prebaci na direktni plin
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: LPG
« Odgovori #2262 u: 18-11-2015, 23:10:10 »
 :good post   :thanks

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2514
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: LPG
« Odgovori #2263 u: 18-11-2015, 23:21:51 »
zanemarivo,pogotovo ako uzmeš u obzir koliko benzina potrošiš dok zagriješ auta da prebaci na direktni plin
Istina, V6 se grije kao lud, a opet mu po zimi treba kilometar i nesto da se prebaci na plin.

Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk

:ar:
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2264 u: 19-11-2015, 07:24:29 »
Direktan plin troši 15% više od benzina, a na flanđu cca 30% više.
Ali kao što kolega kaže zanemarivo jer pališ na benzin i nakon 3-5 sec prebaci na plin.
Potrošnje benzina je jako malena, dok kod direktnog plina motor se mora ugrijati na 30-35 stupnjeva.

Što se održavanja tiče, na flanđu imaš svakih 100 000 - 150 000 reparaciju isparivača i to je to.

Na diretnom plinu imaš reparaciju isparivača, redovitu zamjenu filtera i naravno reparaciju ili zamjenu injektora.
Punoooo manje košta održavati sistem na flanđu.

Za njegovu ladu najbolje rješenje flanđa  :mah:
« Zadnja izmjena: 19-11-2015, 07:26:00 od Darkside »
 

Offline Brkati Pionir

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 443
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Spider 916
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2265 u: 19-11-2015, 08:36:24 »
Imao sam Lovato flandju 5 godina i osim 30 posto vece potrosnje bila je nocna mora jer nije bilo rezervnih membrana za servis jos prije 5 godina i nikad nisam uspio nac majstora koji bi to znao postelat i sprijecit jednom godisnje detonaciju kutije filtera.
 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 294
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • sisak
Odg: LPG
« Odgovori #2266 u: 19-11-2015, 08:42:50 »
Usput da pitam ako netko ima iskustvo iz prve ruke koliko su mu trajali isparivac i injektori do zamjene/reparacije.
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2267 u: 19-11-2015, 09:13:03 »
Imao sam Lovato flandju 5 godina i osim 30 posto vece potrosnje bila je nocna mora jer nije bilo rezervnih membrana za servis jos prije 5 godina i nikad nisam uspio nac majstora koji bi to znao postelat i sprijecit jednom godisnje detonaciju kutije filtera.

E vidiš tu je i bio problem jer nisi imao kvalitetnog majstora.
Ja sam imao flanđu 80 000 u autu, niti jedan servis, niti jedna detonacija.
A i danas se rade malo drugačiji isparivači.

Usput da pitam ako netko ima iskustvo iz prve ruke koliko su mu trajali isparivac i injektori do zamjene/reparacije.

Zavisi od proizvođača, ali injektori i isprarivač bi trebali držati do 150 000 ako je skuplja varijanta plina (lovato, brc...), ali kod njih nema reparacije injektora kad ode kupuje se drugi.

Dosta toga ovisi i o kvaliteti plina.

« Zadnja izmjena: 19-11-2015, 09:13:49 od Darkside »
 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 634
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2268 u: 19-11-2015, 17:55:08 »
Istina, V6 se grije kao lud, a opet mu po zimi treba kilometar i nesto da se prebaci na plin.

Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk

Kilometar je sasvim solidno što se tiče prebacivanja na plin...
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5853
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2269 u: 20-11-2015, 23:42:37 »
prije 3g. flandja na boxeru koji je svima nocna mora, pola plinasa me odjebalo ukljucujuci i silvija koji je ugrađivao plin.
na autu je bilo dva anti detonatora klapne materine cepovi svasta nesto. nazvao majstora objasnio sto i kako postelao u grubo otisao do njega na finjaka i auto je u godinu i nes okrenuo 50000km najmanje problema sam imao sa plinom i da izbacen je lcs step motoric i ugrađen vulgaris sraf. potrosnja je bila oko 8-10l kad se cepilo bilo je i 15 ali kakve svrhe od tog kad neide  :tooth:

moj glas ide za flandju jer definitivno nema more senzora, nema hrpu instalacije, imas jedan filter-isparivac-štel vijak ili step motoric-mixer i to je to. ako ima namjenski mjesac uzmi njega ali prije se raspitaj dobro jer kod mene je stavljen najefiniji univerzalni i kad sam stavio neki drugi za probu od majstora auto je isao osjetno bolje uz istu ili manju potrosnju.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Brkati Pionir

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 443
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Spider 916
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2270 u: 21-11-2015, 08:46:25 »
Ja sam servisirao u cesarecu u oroslavju, potrosnja nikad ispod 13,5.
 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 634
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2271 u: 21-11-2015, 10:12:09 »
Direktan plin troši 15% više od benzina, a na flanđu cca 30% više.
Ali kao što kolega kaže zanemarivo jer pališ na benzin i nakon 3-5 sec prebaci na plin.
Potrošnje benzina je jako malena, dok kod direktnog plina motor se mora ugrijati na 30-35 stupnjeva.

Što se održavanja tiče, na flanđu imaš svakih 100 000 - 150 000 reparaciju isparivača i to je to.

Na diretnom plinu imaš reparaciju isparivača, redovitu zamjenu filtera i naravno reparaciju ili zamjenu injektora.
Punoooo manje košta održavati sistem na flanđu.

Za njegovu ladu najbolje rješenje flanđa  :mah:

Kako se narihta da se prebaci na plina nakon 5 sekunda osim ako se prevari senzor temperature rashladne tekućine ? Vozio sam nekoliko vozila na LPG i svima je trebalo duže da se prebace na plin, osim jednog na fergazer koji je isključivo palio/vozio na LPG...
 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 294
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • sisak
Odg: LPG
« Odgovori #2272 u: 21-11-2015, 13:29:51 »
Mislim da nece dobro radit, ako ce uopce radit kad hladan auto prebacis na plin (ako je sa injektorima), pogotovo po zimi.
 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 634
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2273 u: 21-11-2015, 13:41:06 »
Dok se ne zagrije voda ne radi dobro ali može raditi...
 

Offline Alfa Wanabe

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 466
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Fiat Tipo 146 1.6 boxer
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2274 u: 21-11-2015, 14:01:46 »
Jbt koja rasprava. Upali auto, odi popiti kavu, dok se vratis raditi ce na plinu.
Voziti dizela je kao voditi ljubav sa kondomom. Ide, ali nije to to.
 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 294
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • sisak
Odg: LPG
« Odgovori #2275 u: 21-11-2015, 14:07:07 »
Pa nije valjda tolika kriza, a nije ni da ces nesta ustedit jer ce se prije zastopat dizne od benzina kad iste manje rade tj. uopce ne rade. Mozda se moze nastelat preko dijagnostike da prebaci na malo manjoj temp. ali nebi bas odmah na ful hladno.
« Zadnja izmjena: 21-11-2015, 14:08:20 od dinko156ti »
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: LPG
« Odgovori #2276 u: 21-11-2015, 15:04:10 »
može se direktni naštelat da prebacuje na plin na bilo kojoj temp. ali neće radit kako treba ako je ispod 35-40,a na flanđu sam ja sebi namjestio da palim direkt na plin i tako se 145ica vozi već jedno pola godine,bez kapi benzina  :hehe:
 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 294
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • sisak
Odg: LPG
« Odgovori #2277 u: 21-11-2015, 16:09:13 »
I moj stari uno je radio iskljucivo na plin ali kod malo jaceg minusa ipak sam ga morao upalit i malo zagrijat na bengu.
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: LPG
« Odgovori #2278 u: 21-11-2015, 17:52:17 »
ja nisam,neznam zašto ali moj isparivač se nikad nije ledio,nebitno koja je temperatura vani(osim jednom kad nije bilo vode u sistemu ali to ne spada u normalne uvjete  :hehe: )

 

Offline Antonijo

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 634
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • 166
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2279 u: 21-11-2015, 18:56:44 »
može se direktni naštelat da prebacuje na plin na bilo kojoj temp. ali neće radit kako treba ako je ispod 35-40,a na flanđu sam ja sebi namjestio da palim direkt na plin i tako se 145ica vozi već jedno pola godine,bez kapi benzina  :hehe:

Imam direktan plin i auto mogu paliti na plin ali u programu ne mogu (jer mi ne dopušta) ispod 40 stupnjeva da sam prebaci na plin.