Ono što govorim, znam iz svog iskustva.
Imao sam auto koji od dana ugradnje u jednom jako hvaljenom servisu, nije radio kak spada. Od tada sam jako puno naučio i najveći problem je u plin majstorima koji se prave pametni i u biti nemaju pojma.
Na kraju sam našao majstora za plin kakvog nadaleko nema, posebno za probleme koje nitko ne zna riješiti
Znači dizne su nedavno reparirane, pa bi morale biti dobre ako su dobro kalibrirane, sive su boje, znači 2-ohmske su tj dovoljno brze za taj motor.
Ako je isparivač repariran, morao bi bolje raditi, a u tvom slučaju je gore, tj. još jednu grešku imaš nakon toga.
U mom auto je turbo benzinac Euro4 kojeg je daleko teže naštelati da dobro radi, nego tvojega. Dobro radi i bez paljenja lampice greške motora. S tme da ga je stručnjak poštelao da radi dobro.
Ja znam tko ti bi to mogao složiti, al nije ti baš blizu. Ili možda da mu se obratiš preko auto plin foruma ili tu:
http://tidala.bloger.index.hr/Osobno samo k njemu hodam jer čovjek zna