Kolega  nemoj  bit  smišan , svaki   meštar  čiji  stroj  nudi  opciju  tog  štelovanja  može  i mora   to  naštelat traje  duže  malo  ali se  pokušava  dok se  ne  uvate  zadane   mire i  to je  to, nije to neka nauka.,naprid  rjetko  koje  nude  opciju osim  niže klase a to je  više  šminka nego svrha, mogu se  širit  hvatišta amortizera  na muldi  i  eventualno  kemijat sa  gornjim ramenom. 
Točno tako, svaka radiona di se štela trap ima programe za svako auto i sve lijepo vidi u bojama na ekranu, sve što njima triba je nekoliko ključa, ali triba ih znat upotrijebit, kako i gdje. Izgleda da je to filozofija. 
Mene uvjeravaju zadnjih 8 godina da se samo može štelovat trag, a da se ostalo ne može... pogotovo na Alfama, one su tvornički tako namještene i to je tako... ma daj  

 , kome prodaju tu maglu. 
Meni je momak koji je montirao na 156icu D2 gewinde (ZG) rekao da se nagib može štelovat, i preporučio mi neku radnju, međutim nisu znali. Sada, na još boljim gewindama KW to se zasigurno može, isto kao što šteluje trag s par ključa, može i nagib, samo treba znati.... međutim, malo tko to zna napraviti. 
Zato molim svih, u temi koju je Jakov otvorio (vezano za tuning majstore/znalce) ako tko ima dobra iskustva s nekim meštrima za optiku trapa, neka ubaci.