16-02-2025, 23:06:10

Autor Tema: Injektori - Alfa 145/6 - 155  (Posjeta: 41661 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: Injektori
« Odgovori #60 u: 25-08-2010, 17:55:45 »
na boxeru je ispod usisnih kolektora... pogledaj kamo ti idu cijevi od benzine iz "rampi"  i nači ces ventil

jel ima to cudo za kupit u tokicu, kresi il negdje i kolko otprilike kosta?   :pusi
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: Injektori
« Odgovori #61 u: 25-08-2010, 18:35:00 »
lijepo, znaci u trazenje polovnog...  :rolll: meni isto nekad alfica nece upalit na zub kad stoji recimo vise od par sati i to vec tako duze vrijeme a promijenio sam valjda sve sto se moglo, od senzora, struje do polugeneralke...
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Offline neno4real

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 128
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
    • Zagreb
    • računala i mreže, servis, izrada programa i web stranica
Odg: Injektori
« Odgovori #62 u: 16-09-2010, 11:21:58 »
meni tako zeza samo kada je vani jako vruče (ljeto) i ako je na suncu par sati. probao sam i po dva tri puta dati kontakt dok se pumpa ne iskljući ali ništ koristi.tek nakon malo verglanja upali ponekad na tri cilindra (na dvije tri sekunde) i onda normalno radi....
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Albert Einstein US (German-born) physicist (1879 - 1955)
 

Offline Zh0xX

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 804
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 3.0 V6 Zender
    • NA - OS
    • 166 3.0 V6 Zender
Odg: Injektori
« Odgovori #63 u: 16-09-2010, 12:03:23 »
meni tako zeza samo kada je vani jako vruče (ljeto) i ako je na suncu par sati. probao sam i po dva tri puta dati kontakt dok se pumpa ne iskljući ali ništ koristi.tek nakon malo verglanja upali ponekad na tri cilindra (na dvije tri sekunde) i onda normalno radi....

meni isto bolje pali kad je hladno...  :)
Kad srce kaže... a nema se para!
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #64 u: 16-09-2010, 16:31:20 »
I ja sam imao te simptome na 33-ci, uzrok je bio puknuta membrana na regulatoru tlaka goriva, kuda je gorivo išlo u usisnu granu pa se je javljao "efekt čoka" samim time normalno da vruća nije htjela paliti. :da:
 

Offline st-lancia

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1012
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
  • alfa 145 1.8ts
    • split
Odg: Injektori
« Odgovori #65 u: 16-09-2010, 17:17:44 »
na 1.8ts mi se lampica injektora ugasi nekih 3sekunde nakon sta auto upali . auto pali normalno skoro na zub i normalno vuce -ima snage.
prije se lampica iskljucivala momentalno nakon sta auto upali :?:
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #66 u: 16-09-2010, 18:11:59 »
na 1.8ts mi se lampica injektora ugasi nekih 3sekunde nakon sta auto upali . auto pali normalno skoro na zub i normalno vuce -ima snage.
To je ok. Problem je ako lampica ostane upaljena.
« Zadnja izmjena: 17-09-2010, 00:12:47 od Orbital »
 

Offline neno4real

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 128
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
    • Zagreb
    • računala i mreže, servis, izrada programa i web stranica
Odg: Injektori
« Odgovori #67 u: 16-09-2010, 19:25:53 »
I ja sam imao te simptome na 33-ci, uzrok je bio puknuta membrana na regulatoru tlaka goriva, kuda je gorivo išlo u usisnu granu pa se je javljao "efekt čoka" samim time normalno da vruća nije htjela paliti. :da:
vidiš - vidiš... zanimljivo...
a kako bi se to dali provjeriti (auto normalno troši za 1.4 motor)
nije palila dok je dugo stajao na suncu, ne vruć - na radnoj temperaturi tada normalno pali
« Zadnja izmjena: 16-09-2010, 19:26:53 od neno4real »
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Albert Einstein US (German-born) physicist (1879 - 1955)
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #68 u: 16-09-2010, 20:31:00 »
Lako, sa gornje strane ventila nalazi se gumena cjev koja vodi u usisnu granu, upališ motor i izvadiš tu cjev iz usisne grane ako kapa gorivo znači da je membrana puknuta jer tu smije biti samo podtlak (normalno kad je spojena na usisnu granu), potrošnja goriva se nije ni meni promjenila pošto je kompjuter smanjio količinu goriva na brizgaljkama.
 

exer1212

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #69 u: 21-09-2010, 12:45:26 »
imam pitanje za svoju boxericu.. 1.7 8v u 145tici. ugl ovak, kad prebacim na plin, pali mi se lampica injektora,, dok na benz ne..dal je to ok? ili? dok mi se jednom ni nije upalila, i tako 2 dana..ali sad je stalno upaljena...
dalje, na benzin mi alfa ide dobro, ne gusi se u voznji, vuce dobro, ali cim idem stat, okretaji padaju, gasi se... u leru se gusi stalno..okretaji na 500-700... trese se... to nije do injektora, jel?
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #70 u: 21-09-2010, 13:50:03 »
Možda bi za prvu ruku pomoglo čišćenje leptira na usisnoj grani i usput usisne, kad sam to napravio motor radi mirnije i ne gubi okretaje u praznom hodu.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: Injektori
« Odgovori #71 u: 21-09-2010, 14:17:47 »
a na plin ti fino radi u leru?
Kockasti auto, najbolji auto.
 

exer1212

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #72 u: 21-09-2010, 14:33:18 »
da...mirno radi
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #73 u: 21-09-2010, 14:41:03 »
Čišćenje injektora i miran si.  :ok:
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #74 u: 21-09-2010, 14:50:01 »
u leru se gusi stalno..okretaji na 500-700... trese se... to nije do injektora, jel?
a jesi promijenio potenciometar gasa? iako mislim da nije do toga, ali novi je 250 kn pa možeš probati i ako i dalje varira vratiš ga u dućan i vrate ti pare.  :hehe:
 

Offline Hondo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 229
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6TS
    • Bjelovar
Odg: Injektori
« Odgovori #75 u: 21-09-2010, 15:22:12 »
a jesi promijenio potenciometar gasa? iako mislim da nije do toga, ali novi je 250 kn pa možeš probati i ako i dalje varira vratiš ga u dućan i vrate ti pare.  :hehe:
Ne potenciometar gasa, nego motorić ler gasa!  :hap:
...i sve to dođe na svoje...
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #76 u: 21-09-2010, 15:32:39 »
Ne potenciometar gasa, nego motorić ler gasa!  :hap:
Na kutiji piše Potenciometar gasa.
 

Offline Hondo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 229
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6TS
    • Bjelovar
Odg: Injektori
« Odgovori #77 u: 21-09-2010, 15:37:25 »
Potenciometar gasa je jedno, a motorić ler gasa drugo  :da: :mah:
S tim da kod nas ništa nije standardizirano, pa svatko upotrebljava svoj naziv i zabune su lako moguće.
« Zadnja izmjena: 21-09-2010, 15:40:16 od Hondo »
...i sve to dođe na svoje...
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #78 u: 21-09-2010, 15:39:30 »
Ne potenciometar gasa, nego motorić ler gasa!  :hap:
Potenciometar gasa je jedno, a motorić ler gasa drugo  :da: :mah:
Znam, a ja sam čovjeku predložio da zamijeni potenciometar gasa, a ne motor minimuma.
« Zadnja izmjena: 21-09-2010, 15:40:14 od Orbital »
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #79 u: 21-09-2010, 15:41:30 »
Meni su isto okretaji varirali, zamijenio sam motor minimuma i nije pomoglo. Tek kad sam zamijenio potenciometar gasa onda je sve super radilo. :mah:
 

Offline Hondo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 229
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.6TS
    • Bjelovar
Odg: Injektori
« Odgovori #80 u: 21-09-2010, 15:42:14 »
OK  :ok:
ali potenciometar gasa nema veze sa ovim simptomima o kojima čovjek priča.
...i sve to dođe na svoje...
 

Orbital

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #81 u: 21-09-2010, 15:43:09 »
Ima veze sa variranjem okretaja.  :craz
« Zadnja izmjena: 21-09-2010, 15:50:02 od Orbital »
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #82 u: 21-09-2010, 19:04:08 »
Dobro reješenje za čišćenje injektora: Skineš injektore dolje, negdje ih učvrstiš, na akumulator spojiš dvije žice, uzmeš sprej za čišćenje karburatora sa cjevčicom.
Spojiš one žice sa akumulatora na jedan injektor, da se otvori i dobro ga našpricaš sa sprejom. Ponoviti postupak sa svakim injektorom.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #83 u: 21-09-2010, 21:17:01 »
ne to radit nikako :ne2:  ,pregrijat cete zavojnicu u injektorima i unistit ih,ako auto radi na 12v imajte na umu da je struja promjenjiva,injektori imaju radnu struju od 0.75 A i napajaju se preko centrale

po samoj debljini kabla za injektor od pola kvadrata mozes prepostavit da nesmije teci tako velika struja,jao otkud vam samo takve ideje :)

 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #84 u: 21-09-2010, 21:19:24 »
Ok onda znači raditi sa smanjenim naponom, nisam ni mislio da ih se ostavi pod naponom neprekidno već samo dok se našprica sprej.
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #85 u: 21-09-2010, 21:45:27 »
Ok onda znači raditi sa smanjenim naponom, nisam ni mislio da ih se ostavi pod naponom neprekidno već samo dok se našprica sprej.

 jao opet si u krivu,malo osnova elektrotehnike procitaj pa me ispravljaj  :)

nauci razliku između struje i napona  :mah:
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #86 u: 21-09-2010, 22:04:54 »
 :ok: Moja greška, onda ćemo pokušati sa ispravljačem izlazni napon 12 V struja max 0,75 A.  :hap:
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #87 u: 21-09-2010, 23:41:55 »
:ok: Moja greška, onda ćemo pokušati sa ispravljačem izlazni napon 12 V struja max 0,75 A.  :hap:

hehe ajde drago mi je kad netko makar prihvati savjet,ono najbitnije ti je da su injektori visokoomski i rade na 16ohma mislim...

 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Injektori
« Odgovori #88 u: 30-09-2010, 19:52:53 »
Dobro reješenje za čišćenje injektora: Skineš injektore dolje, negdje ih učvrstiš, na akumulator spojiš dvije žice, uzmeš sprej za čišćenje karburatora sa cjevčicom.
Spojiš one žice sa akumulatora na jedan injektor, da se otvori i dobro ga našpricaš sa sprejom. Ponoviti postupak sa svakim injektorom.
uzalud ti trud
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13855
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Injektori
« Odgovori #89 u: 30-09-2010, 23:18:36 »
Zašto  :?: