Alfisti.hr
Alfa Romeo modeli => 145/6, 155 => Autor teme: Nino81 - 10-07-2007, 19:58:40
-
Ovak čini se da sam nadomak rješenju problema sa trokiranjem , nije centrala od 4 injektora jedan ne raspršuje dobro probao ga i uv čistiti ali bez rezultata, e pa ak ko zna gdi se da najejeftinije nabaviti komplet novih, ili ako ima ko rabljene pa da se probamo dogovorit, ar146 1.6 16v TS, hvala !
-
Nisam pratio...
Kada trokira :?:
Hladan :?:
-
hladan ne prima dobro gas na toplo nema dobar odaziv dok ne dođe do 2500okretaja
-
Moj kad je hladan uopce ne prima gas... 1 minutu.
A paaaa ovo da je je trom do 2500 to je po koncepciji motora normalno...
debimetar!
nis injektori :party:
-
Ma gle več sam tu dosadan ali nije baš za sve kriv debimetar, probal sam sa dva nova bez rezultata dok nisam otišo na testiranje injektora, na trećem cilindru injektor je zaštopan ne daje maglicu i zato auto trokira, da te ne zamaram sistemom na koji sve funkcionira, kod mene nije upitno šta je a nije jer znam stopostotno da moram nabaviti injektore bilo polovni ili nove jer mi auto praktički radi na tri cilindra, a mislim prosurfaj malo, pa oba dva foruma su puna problem koje imam i ja i vidiš da nisusvagdi debimetri u pitanju.......
-
Sory ninek :color:
Vidim da ti je vec sveg dosta i alfe i mojih pitanja O0
OK bum ti se raspitao kod svoji svercera iz italije pa ti javim.
Jos sam jedno pitanje....
Kako se ponasa kad prode 5500 rpm?
-
Ma nemoj se ti ljutiti al več sam isfrustriran i gubitkom vremena, živaca i novaca na taj auto, a preveč sam uložio u njega da ga prodajem za pljevu ajd ak kaj namirišeš čujemo se !!!!
-
Iznad 2 i pol soma najnormalnije vuče....
-
Do Blokade :o000:
-
imam ti ja injektore od 1.6ts...ali i ja imam takav problem slican tvom...meni su rekli da odnesem brizgaljke na ciscenje i zamjenu nekih tih kao filterica u brizgaljkama...ja cu probat sebi stavit brizgaljke od 1.6 pa cu vidit kak se bude ponasao
:alfisti:
-
Lasersko ciscenje pomaze :da:
-
Kolko to dojde? :?:
-
Za splitsku ekipu... di ima povoljno i kvalitetno čišćenje injektora u st
-
ciscenje injektora je nekih 400 do 500kn...a jos zamjena tih ulozaka..nrznam kolika cijena bude onda....ali auto se preporodi onda :drive:
-
Kolko to dojde? :?:
Samo ciscenje ti je 250-300kn. I stvarno se osjeti odmah razlika :da:
Samo kaj ih trebas vadit van, nosit na ciscenje pa opet stavljat unutra, imas malo posla, za razliku od onih ultrazvucnih, koji se ja mislim ciste dok su na motoru.
-
Kolko to dojde? :?:
Samo ciscenje ti je 250-300kn. I stvarno se osjeti odmah razlika :da:
Samo kaj ih trebas vadit van, nosit na ciscenje pa opet stavljat unutra, imas malo posla, za razliku od onih ultrazvucnih, koji se ja mislim ciste dok su na motoru.
mislim da je malo više love u pitanju...oko 500kn i trebaju se skidat i za ultrazvučno..(barem sam ih ja skidao al to je bilo prije 7 godina, možda je sad drugačije)
-
Ja sam 300kn platio, 4 komada. U to naravno nije uracunato skidanje, samo ciscenje. Al to ti cijena po kojoj mom mehanicaru radi, mozda on ima neki popust tamo.
Tamo gdje sam ja pitao za ultrazvucno je bilo da se ne skidaju, al se toci i neka tekucina unutra i kaj ja znam kaj jos ne. Uglavnom neki komplicirani postupak. I jos skuplji, dok kad ti s laserom ispocetka napravi rupu, odnosno, procisti na standardni promjer, mislim da je bolje nego ultrazvucno.
-
Ma gle več sam tu dosadan ali nije baš za sve kriv debimetar, probal sam sa dva nova bez rezultata dok nisam otišo na testiranje injektora, na trećem cilindru injektor je zaštopan ne daje maglicu i zato auto trokira, da te ne zamaram sistemom na koji sve funkcionira, kod mene nije upitno šta je a nije jer znam stopostotno da moram nabaviti injektore bilo polovni ili nove jer mi auto praktički radi na tri cilindra, a mislim prosurfaj malo, pa oba dva foruma su puna problem koje imam i ja i vidiš da nisusvagdi debimetri u pitanju.......
Imao sam i ja sličan problem samo što je meni to radio neki šljosar koji me oženio za čišćenje a na kraju glavna krivica je bila u kablovima al skroz isit simptomi.
Isto mi je lik tvrdio da injektor ne radi na 4-tom cilindru i kao očistio ih je i za tjedan dana opet sve po starom.
-
Poz.. izgleda da bum moral nove kupiti a vrlo su jeftini cca 4000soma kuna.. zanima me dal pašu sa kojeg drugog vozila inače bošovi su auto ar146 16v....
-
malo si tu pogledaj:
Injectors Online - Product Catalogue (http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1)
Bosch Injectors - Alpha Romeo, Fiat & Jaguar Fuel Injectors (http://www.fiveomotorsport.com/Injector_SetsENGLAND.asp)
a imam ti ja rabljene sa 155 1.8, al ne znam kakvi su ni dal ti pašu
-
Radi se o 146-ici boxer 1351ccm.
Mislim da bi te dizne trebalo malo sredit jer nikad nisu dirane bile.
Čuo sam za neko ultrazvučno čišćenje.....
Eto molim nekakav savjet,preporuku....
Hvala
-
Di je to??
Na koji način čiste??
Kolko otprilike vremenski traje??
-
Zahvaljujem
-
Bil danas kod lika,kulturan čovjek,alfista :hap:
Moja preporuka ako tko treba...
-
Vezano za to ultrazvučno, čuo sam dosta žalbi da uništi injektore, pogotovo ako su stariji, tako da je krajnji rezultat upitan :?: :rolll:
-
Vezano za to ultrazvučno, čuo sam dosta žalbi da uništi injektore, pogotovo ako su stariji, tako da je krajnji rezultat upitan :?: :rolll:
krivo si čuo.... uglavnom moje iskustvo je pozitivno
-
krivo si čuo.... uglavnom moje iskustvo je pozitivno
.......ali zato moje nije :wal: :wal:
-
.......ali zato moje nije :wal: :wal:
:?: :?:
-
:?: :?:
Imaš u mojoj temi (u potpisu) kronologiju što mi se događalo s diznama. Ukratko, prvo su čišćene kemijski i bilo je rezultata ali kratkotrajnih, zatim se čišćene ultrazvučno i nakon toga nisu držale pritisak (curile su) pa sam ih morao mjenjati :ok:
-
tako sam i ja od mehaničara isto čuo da može biti kontra efekat da auto kasnije lošije radi, jer se na diznama napravi neka vrsta kamencaa i da ispod toga moše biti oštečena stijenka dizne i onda može biti još gore nego prije.
bolje ako možeš skupi lovu pa zamjeni te stare.
-
tako sam i ja od mehaničara isto čuo da može biti kontra efekat da auto kasnije lošije radi, jer se na diznama napravi neka vrsta kamencaa i da ispod toga moše biti oštečena stijenka dizne i onda može biti još gore nego prije.
bolje ako možeš skupi lovu pa zamjeni te stare.
pa neka ih prvo proba počistiti i onda ako nebudu dobre neka kupi nove :da:
ali ja sam čuo samo pozitivna istkustva,,, mirek je čistio na svojoj 155-ici i auto mu sad puno bolje radi :ok:
pričao sam sa vlatkom jednom o tome, veli on da mu se nikad nije desilo da dizne ne rade kako treba nakon čišćenja :da:
-
pa neka ih prvo proba počistiti i onda ako nebudu dobre neka kupi nove :da:
ali ja sam čuo samo pozitivna istkustva,,, mirek je čistio na svojoj 155-ici i auto mu sad puno bolje radi :ok:
pričao sam sa vlatkom jednom o tome, veli on da mu se nikad nije desilo da dizne ne rade kako treba nakon čišćenja :da:
to je stvar od dizni do dizni, recimo ja bi radije svaki mjesec kupio po jednu pa da skupim 4 onda bi stavio gore :ok:
-
I meni je nakon ciscenja jedna propisala :da:
-
Kako znati kada treba promijeniti injektore? 1.6 Boxer.
-
kako misliš??? :?:
-
Kako ću znati kad injektore treba očistiti ili zamijeniti? Kako da ih ispitam jesu li dobri i dal štrcaju ili špricaju?
-
jel ti se auto guši ujutro kad daš gas? ako ne onda ne diraj ništa. Možeš eventualno u gorivo ubaciti aditiv za čišćenje injektora.
-
Skineš injektore i odneseš u BOSCH servis na kontrolu...
Jedino ćeš tamo sa sigurnosću moći vidjet kakvi su ti injektori.
-
Ne guši se, radi normalno i dobro pali. Stavio sam aditive.
-
kako bi uzzy rekao nahrani svinje i ne diraj ništa.
-
Ne guši se, radi normalno i dobro pali. Stavio sam aditive.
A u čemu je onda problem? :?:
-
a jel bi tko znao kakvu okvirnu cijenu za iste,znaci za 1.6 box :?:
-
Auto mi ima 130000 km.
-
E još je i pitanje dal je to originalna mašina ili je već možda i treća :hehe: :hehe: eto moram se malo šalit ali uglavnom je to istina :ok: :drive:
-
Auto je 1997. g. i unutra je boxer. Mislim da su te godine ugrađivali samo ts motore tako da mislim da je ovo drugi motor, ispravite me ako griješim. Digitalni pokazivač kilometraže pa vjerujem da je to stvarna kilometraža te auto dobro radi... Baš zbog onoga što je kolega Boxer rekao htio bi malo prekontrolirati injektore.
-
97 je prijelazna godina osim toga teško da je neko radio ts-boxer konverziju...
-
meni na satu pise 120 tis km,a unutra motor iz 33-ojke,naravno od strane bivseg vlasnika :gun:
-
Menjal sam ih prije par godina, ali budući da su novi za ts motor koštali oko 3t kuna, stavio sam rabljene ( od BMW-a ) vozim se več tri godine s njima i nema beda.. Aditive ne preporučam stavljat pogotovo one tablete jer se zna dogoditi da sva nečistoča dođe na injektore te ih skroz začep takoi da ni tri uv čišćenja ne pomažu..
-
Imam boxera i nadam se da su jeftiniji.
-
Možda malo i jesu jeftiniji , ali sigurno ne drastično. Ako ti auto normalno vuće, ne zacukava u vožnji, nemaš potrebe šta dirati..
-
Možda malo i jesu jeftiniji , ali sigurno ne drastično. Ako ti auto normalno vuće, ne zacukava u vožnji, nemaš potrebe šta dirati..
u voznji rijekto kad zezaju i najzastopaniji injekotri. zezaju kod kretanja i kod paljenja na hladno.
-
Normalno mi vuče u vožnji. Radi dobro... znači ne treba ništa mijenjati.
-
:mah:
-
Sad više nisam siguran treba li što mijenjati...
ak bas oces bit siguran odi do nekog servisa kaj ima ciscenje injektora nek ih pregleda jel bacaju ispravno.
nema svaki bosch ciscenje, Puric znam da ima samo za diesel ( pitao sam ga ) i skup je u tri coska.
-
Ponavljam autoru ako nikad nisi onda ih provjeri za 100kn i miran si
...i promijeni gumice na injektorima iz preventivnih razloga ako već vadiš van. :ok:
-
Evo procito sam ovo malo pa me ispravite ak sam krivo zakljucio...
Ja nemrem auto upaliti iz prve nakon sto je stajao prek noci znaci ono malo vise nis posebno. Nikad ne upali iz prve sam vergla a iz druge kresne uvijek ko da je sve normalno.
To bi injektori mogli bit?
-
Koje dizne, polovne idu na boxera 1.6? Boxer je negdje pisao o tome, al ne mogu naći... od nekih Opela :?:
-
Nebi rekao, prije ventil za povrat goriva :da: Svo gorivo ti ode nazad u rezervoar ili pak negdje povuče zrak :da:
ventil za povrat goriva? a di je to, na pumpi?
-
ventil za povrat goriva? a di je to, na pumpi?
ovo i mene zanima, di se taj ventil nalazi? :?:
-
ovo i mene zanima, di se taj ventil nalazi? :?:
na boxeru je ispod usisnih kolektora... pogledaj kamo ti idu cijevi od benzine iz "rampi" i nači ces ventil
-
na boxeru je ispod usisnih kolektora... pogledaj kamo ti idu cijevi od benzine iz "rampi" i nači ces ventil
jel ima to cudo za kupit u tokicu, kresi il negdje i kolko otprilike kosta? :pusi
-
lijepo, znaci u trazenje polovnog... :rolll: meni isto nekad alfica nece upalit na zub kad stoji recimo vise od par sati i to vec tako duze vrijeme a promijenio sam valjda sve sto se moglo, od senzora, struje do polugeneralke...
-
meni tako zeza samo kada je vani jako vruče (ljeto) i ako je na suncu par sati. probao sam i po dva tri puta dati kontakt dok se pumpa ne iskljući ali ništ koristi.tek nakon malo verglanja upali ponekad na tri cilindra (na dvije tri sekunde) i onda normalno radi....
-
meni tako zeza samo kada je vani jako vruče (ljeto) i ako je na suncu par sati. probao sam i po dva tri puta dati kontakt dok se pumpa ne iskljući ali ništ koristi.tek nakon malo verglanja upali ponekad na tri cilindra (na dvije tri sekunde) i onda normalno radi....
meni isto bolje pali kad je hladno... :)
-
I ja sam imao te simptome na 33-ci, uzrok je bio puknuta membrana na regulatoru tlaka goriva, kuda je gorivo išlo u usisnu granu pa se je javljao "efekt čoka" samim time normalno da vruća nije htjela paliti. :da:
-
na 1.8ts mi se lampica injektora ugasi nekih 3sekunde nakon sta auto upali . auto pali normalno skoro na zub i normalno vuce -ima snage.
prije se lampica iskljucivala momentalno nakon sta auto upali :?:
-
na 1.8ts mi se lampica injektora ugasi nekih 3sekunde nakon sta auto upali . auto pali normalno skoro na zub i normalno vuce -ima snage.
To je ok. Problem je ako lampica ostane upaljena.
-
I ja sam imao te simptome na 33-ci, uzrok je bio puknuta membrana na regulatoru tlaka goriva, kuda je gorivo išlo u usisnu granu pa se je javljao "efekt čoka" samim time normalno da vruća nije htjela paliti. :da:
vidiš - vidiš... zanimljivo...
a kako bi se to dali provjeriti (auto normalno troši za 1.4 motor)
nije palila dok je dugo stajao na suncu, ne vruć - na radnoj temperaturi tada normalno pali
-
Lako, sa gornje strane ventila nalazi se gumena cjev koja vodi u usisnu granu, upališ motor i izvadiš tu cjev iz usisne grane ako kapa gorivo znači da je membrana puknuta jer tu smije biti samo podtlak (normalno kad je spojena na usisnu granu), potrošnja goriva se nije ni meni promjenila pošto je kompjuter smanjio količinu goriva na brizgaljkama.
-
imam pitanje za svoju boxericu.. 1.7 8v u 145tici. ugl ovak, kad prebacim na plin, pali mi se lampica injektora,, dok na benz ne..dal je to ok? ili? dok mi se jednom ni nije upalila, i tako 2 dana..ali sad je stalno upaljena...
dalje, na benzin mi alfa ide dobro, ne gusi se u voznji, vuce dobro, ali cim idem stat, okretaji padaju, gasi se... u leru se gusi stalno..okretaji na 500-700... trese se... to nije do injektora, jel?
-
Možda bi za prvu ruku pomoglo čišćenje leptira na usisnoj grani i usput usisne, kad sam to napravio motor radi mirnije i ne gubi okretaje u praznom hodu.
-
a na plin ti fino radi u leru?
-
da...mirno radi
-
Čišćenje injektora i miran si. :ok:
-
u leru se gusi stalno..okretaji na 500-700... trese se... to nije do injektora, jel?
a jesi promijenio potenciometar gasa? iako mislim da nije do toga, ali novi je 250 kn pa možeš probati i ako i dalje varira vratiš ga u dućan i vrate ti pare. :hehe:
-
a jesi promijenio potenciometar gasa? iako mislim da nije do toga, ali novi je 250 kn pa možeš probati i ako i dalje varira vratiš ga u dućan i vrate ti pare. :hehe:
Ne potenciometar gasa, nego motorić ler gasa! :hap:
-
Ne potenciometar gasa, nego motorić ler gasa! :hap:
Na kutiji piše Potenciometar gasa.
-
Potenciometar gasa je jedno, a motorić ler gasa drugo :da: :mah:
S tim da kod nas ništa nije standardizirano, pa svatko upotrebljava svoj naziv i zabune su lako moguće.
-
Ne potenciometar gasa, nego motorić ler gasa! :hap:
Potenciometar gasa je jedno, a motorić ler gasa drugo :da: :mah:
Znam, a ja sam čovjeku predložio da zamijeni potenciometar gasa, a ne motor minimuma.
-
Meni su isto okretaji varirali, zamijenio sam motor minimuma i nije pomoglo. Tek kad sam zamijenio potenciometar gasa onda je sve super radilo. :mah:
-
OK :ok:
ali potenciometar gasa nema veze sa ovim simptomima o kojima čovjek priča.
-
Ima veze sa variranjem okretaja. :craz
-
Dobro reješenje za čišćenje injektora: Skineš injektore dolje, negdje ih učvrstiš, na akumulator spojiš dvije žice, uzmeš sprej za čišćenje karburatora sa cjevčicom.
Spojiš one žice sa akumulatora na jedan injektor, da se otvori i dobro ga našpricaš sa sprejom. Ponoviti postupak sa svakim injektorom.
-
ne to radit nikako :ne2: ,pregrijat cete zavojnicu u injektorima i unistit ih,ako auto radi na 12v imajte na umu da je struja promjenjiva,injektori imaju radnu struju od 0.75 A i napajaju se preko centrale
po samoj debljini kabla za injektor od pola kvadrata mozes prepostavit da nesmije teci tako velika struja,jao otkud vam samo takve ideje :)
-
Ok onda znači raditi sa smanjenim naponom, nisam ni mislio da ih se ostavi pod naponom neprekidno već samo dok se našprica sprej.
-
Ok onda znači raditi sa smanjenim naponom, nisam ni mislio da ih se ostavi pod naponom neprekidno već samo dok se našprica sprej.
jao opet si u krivu,malo osnova elektrotehnike procitaj pa me ispravljaj :)
nauci razliku između struje i napona :mah:
-
:ok: Moja greška, onda ćemo pokušati sa ispravljačem izlazni napon 12 V struja max 0,75 A. :hap:
-
:ok: Moja greška, onda ćemo pokušati sa ispravljačem izlazni napon 12 V struja max 0,75 A. :hap:
hehe ajde drago mi je kad netko makar prihvati savjet,ono najbitnije ti je da su injektori visokoomski i rade na 16ohma mislim...
-
Dobro reješenje za čišćenje injektora: Skineš injektore dolje, negdje ih učvrstiš, na akumulator spojiš dvije žice, uzmeš sprej za čišćenje karburatora sa cjevčicom.
Spojiš one žice sa akumulatora na jedan injektor, da se otvori i dobro ga našpricaš sa sprejom. Ponoviti postupak sa svakim injektorom.
uzalud ti trud
-
Zašto :?:
-
Zašto :?:
zato što injektori gube svoja svojstva na naćin da se u i na njihovim stjenkama/kanalima kroz njih taloži neka vrsta minerala koji ih zaštopava
vrlo rijetko da ćeš naći u injektorima masne naslage i ili pijesak iz goriva
tomu su i izmislili em kemiska ćišćenja te ćišćenja "rezonancom"- ultrazvučno
ali šta se dešava....
kada i ubaciš nekakvu kemiju dolazi do reakcije,... ta kemija proradi a dali i odradi to je stvar od slućaja do slućaja u većini niš koristi
ultrazvučno - kako se injektori koriste i oni su podložni habanju - dolazi do širenja kanala ali tu opet isto tako dolazi do taloženja tkz.kamenca te kako se kanali troše kamenac nadomjestuje istrošenost.Godine idu sve klapa dok kamenac ne prevlada.Riješenje je ultrazvučno ćišćenje ali nitko ne može sa sigurnošću tvrditi učinak.
Naime ultrazvučnim ćišćenjem oćistiš injektor a dali je taj injektor tj. njegovi kanali u tvorničkoj dimenziji (koja je apropo u mikronima) ostaje pitanje.Jer kao što sam rekao injektor se haba,umjesto habanja talože se naslage kad skineš te naslage proširio si kanale itd.
Normalno ja ne kažem da sa ultrazvučnim ćišćenjem nećemo ništa postići.Sve zavisi najviše od korištenog goriva (njegove kvalitete),starosti injektora.
Ova spika sa WD-om definitivno ne prolazi,dobro da se netko nije sijetio da potopi na 24h injektore u Cilit (ono sredstvo za skidanje kućnog vodenog kamenca).I spika spajanja na akumulator je zaista upitna jer mu puno znaći otpor struje.
-
Zorane u krivu si.
metoda sa sprejom za ciscenje fergazer ili injector cleanerom funckionira.
No to je samo prirucno. Za prvu ruku.
Najbolje je jasno dati injekotre ocistiti no ako su samo malo zastopani dovoljno je uliti u rezrvar sredstvo za ciscenje injektora ( ja koristim flash lube injector cleaner) i propeljati se po Autocesti neko vrijeme kako bi se ucinkovitije ocistili.
Ja sam svoje injekotre na taj nacin ocistio na grobniku, kako se vozim na plin pogodni su stopanju, ulio sam 200kn benge ( tamo je nekih 9kn) i cca 20ml flashlubea i udri po gasu.
Cilit nema smisla jer jedna dio benzina ispari i ostabe odredjeni masni talog ugljikovodika.
Isto tako umakanje u cilit bez da injektor otvara nema smisla jer se nece ositi onaj dio koji treba vec samo mrezica.
Nakon toga su injekotri bili cisti nema vise trokiranja na hladno.
-
Đisus pa ne lamentiram ja da kemija ne pomaže to je samo prva pomoć i to upitnoga vijeka i učinka.
Šta to znaći malo zaštopani-ko to zna?-nemojmo lamentirati
Voziš na plin - znaći benzinski su u većini korištenja auta van funkcije pa kako i zašto onda malo malo koristiš kemiju?
Cilit je bio spomenut onako arhaično - hebote još će neko to i pokušati napraviti :rol:
Do kojeg stupnja smo u mogućnosti rastaviti injektor?Možeš ga skinuti i očistiti samo do mrežice:u principu na mrežici se može naći one ultra fine prašine (ako se razumijemo a vjerujem da da jer si valjda vidio ako si barem 5 različitih automobila po tome pitanju riješavao).
Što je osnovni zadatak injektora?
je taj da u određenom trenutku (putem centrale i inih) pusti fini maltene plinoviti (doslovce magloviti) ili ti ga da rasprši gorivo po cilindru a u našem slućaju (kod svih benzinskih motora) u usisnu granu.Točno je zamišljeno kada,u kakvome obliku,količini se to treba napraviti.Kada usljed ultrazvučnog ćišćenja dođe do odstupanja (dakle usljed starosti i zamora materijala ultrazvuk je odnio ono što i nemora) mi više na injektoru nemamo sad ću bubati 2 mikrona otvor nego recimo 4 mikrona.dakle injektor više ne daje onakvu formaciju pod pritiskom nego "slap" i eto ti daljnjih problema.Utrošeno vrijeme i novac a rezultat?
opet kažem sve zavisi od stanja injektora ali on ako izgubi svoje promjere nema mu spasa i ili prave funkcije.Ne može on špricati sam tak i bilo kak.
Dakle kad vas počnu hebati injektori prva pomoć vam je nekakva kemija,druga ultrazvučno i na kraju kupnja novih.Sve zavisi od starosti .U svakome slućaju ultrazvučno je jedino riješenje ali upitno.Možda će vam auto bolje raditi ali opet neće biti to to ili u vidu potrošnje ili nekakvih trzavica motora.Injektori su dobri ako koristiš vrhunska goriva,te nekih 50000km dalje su sve samo finese.Recimo podatak za čađare koje jako dime u 70 posto slućajeva je potrebno zamjeniti same injektore(dizne) goriva te više ne dime,nema popravka kod njih,dakle isto dolazimo i do zaključka za benzin zamjeniš i imaš em manju potrošnju,normalniju emisiju ispušnih plinova,mirniji rad.
PS trebali bi moderatori ove teme oko injektora objediniti u jednu temu te obrisati neke postove
-
i kad ocistis injekotre oni se opet zastopanju jako brzo kad vozis na plin.
Kemija je tu da sluzi kao prevencija kod autiju na plin a ince dobar injector cleaner moze fino pocisti naslage i otopiti ih.
Puno servisa kombinira ultrazvucno s kemijskim ciscenjem.
Dieselski su nesto drugo zbog puno vecih tlakova na kojima rade i puno finijih mlaznica.
benzisnki su u uspredbi s njima pretpotopna tehnologija.
-
:mah:
Gdje ima povoljno i kvalitetno čišćenje injektora u ri?
inače, auto zacukava i slabo vuče (na hladno pogotovo) do cca 3000 rpm...mijenjana lambda, bobine provjerit? brutalna potrošnja, penzičke gradske vožnje 12-13 l :mad:
-
možda je MAF, kablovi, svjećice, motorić minimuma
-
možda je MAF, kablovi, svjećice, motorić minimuma
svječice su bile kod mene (i jedna bobina) razlog takvom ponašanju - 1.4 ts. a sada se ponaša pristojno :ok:
-
koji su "simptomi" kad ne radi jedna bobina? ima kakve veze s temp motora?
-
koji su "simptomi" kad ne radi jedna bobina? ima kakve veze s temp motora?
nema nikakve veze sa temp.motora
kada ne radi jedna bobina motor ti "trokira"- nema snage,čudan zvuk,teško povisuješ br.okretaja motora
MAF ćeš provijeriti odvajanjem konektora sa njega (tuda još prošvrljaj po temama i postovima koji sadrže rijeć MAF)
Kablove možeš provjeriti vizualno ali takva provjera baš i nije nešto garantno.U principu kablovi "nahebu" tamo di se naslanjaju na poklopac ventila (govorim za normalne redne motore) kako se usljed temperature rašire počnu "vibrirati po poklopcu/željezu i tokom vremena se izolacija izgubi te tu počnu probijati.
sviječice bi u svakome slučaju trebale biti one koje proizvođač preporučuje,sve ostalo ima produkt lošijih karakteristika iskoristivosti motora
motorić minimuma kad rikne - rikne nema mu pomoći,poveća ti se ler gas i to je to.Odspojiš ga sa konektora ali onda nemaš više apsolutno ler gasa nego ga moraš hvatati na papučici gasa da se motor ne zagasi.
-
MAF sam probao, zamijenio ga sa drugim, niš se nije promijenilo. Lambdu sam promijenio, ide nešto bolje ali i dalje dosta zacukava kad je hladan.
Svjecice su original, ler je ok; kad ga se zaljulja mu malo oketaji variraju. Bo
Bobine cu dat provjerit, samo me još zanima gdje u rijeci mogu ocisit injektore?
-
A ništa, ostaje ti još provjerit kablove, svjećice i izmjerit otpor na bobinama, a ako nije ništa bolje, probat očistit injektore.
Inače na nekoliko mjesta sam naišao na informaciju da takvo ponašanje slično tvojem na hladan motor je sasvim normalna pojava na TS motorima. Sad ti budi pametan :kosa: :kosa:
Kaže ovako: ": Lack of power on cold engine :.
Cold/low revs/jerky/lack of power???
That's built in the the ECU!
Reason?
When cold, the emission figures (CO) should be o.k. as well!
But, when cold, the CO emission differs from "warm".
That's why they measure exhaust gas temperature (yes, at the lambda probe!!)
and let that probe "tell" the ECU to use the "cold" progam.
When "warm" the "normal" setting will come into force and the engine will
perform 100% o.k.
"
izvor: "http://www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/cold.html (http://www.alfa156.net/tech/fr_index.html?/tech/cold.html)"
-
...iste simptome je moja imala ( hladan motor nije primala gas ) ...stavljeni novi injektori i auto ide bez broblema.....preporuka mehaničara je stavit nove injektore jer nekad nakon čiščenje može biti još gore........ako imaš mogučnost stavit za probu s neke druge alfe da budeš siguran i da ne kupuješ bezveze
-
da odmah novo, a injektori su bas jeftini.
Nakon ciscenja bude Ok, moji su bili zastopani do bola, ocistio ih i radi sve 5.
jedino ako je injekotr fizicki ostecen se zan desiti da ode kvargu nakon ciscenja.
-
da odmah novo, a injektori su bas jeftini.
Nakon ciscenja bude Ok, moji su bili zastopani do bola, ocistio ih i radi sve 5.
jedino ako je injekotr fizicki ostecen se zan desiti da ode kvargu nakon ciscenja.
......može a i nemora.....ja sam uzeo u startu nove da ne plačam čišćenje pa da mi se desi da se injektor razvali, pa opet kupi nove.....nitko ga ne tjera da kupi nove
-
:mah:
Gdje ima povoljno i kvalitetno čišćenje injektora u ri?
inače, auto zacukava i slabo vuče (na hladno pogotovo) do cca 3000 rpm...mijenjana lambda, bobine provjerit? brutalna potrošnja, penzičke gradske vožnje 12-13 l :mad:
Auto električar na školjiću kod bivšeg dragstora čisti injektore.Ja sam bio kod njega očistiti i auto je preporođen. Čišćenje i promjena gumica 440 kn. Govorim o boxeru.Najbolje je otići dolje pa porazgovarat sa njim i naručiti se.Majstor se zove Siniša. :mah: :mah:
-
Hvala svima na odg. Probam pa javim rezultate :ok:
-
isti problem trenutno imam ja auto postepeno ubrzava jedino ide u iberu tj.na 5 do 7 hiljada isto mijenjo maf i isto mislim da su injektori
-
zanima me dali mi pasu injektori sa 1.4 na 1.6 boxera i dal bi to radilo dobro.
-
zahvaljujem.
-
Ka šta i naslov teme kaže. Kako bi moga očistit injektore i di (Split i okolica)?
I koliko bi me to financijski opalilo po žepu.
Naime na mojoj 155 1.8 16v, malo me zezaju u niskim okretajima, jer očito ne raspršuju pravilno gorivo pa kad doše prevelika količina onda se alfa oće na trenutak i ugasi al u leru radi normalno, a čim prođe 1500-1600 okretaja radi sve normalno i neman nikakvih problema. Potrošnja je uredna, temperatura ma sve 5 samo to šta malo trza i to prvih par minuta dok se ne ugrije, onda se to rijetko javi.
Zahvaljujem unaprijed na svim korisnim odgovorima.
-
neznam za istru,al cijene kod nas u sisku se kreću od 50 do 100 kuna po injektoru,za tretman kemijskim čišćenjem i nekakvim natapanjem u kadi gdje se podvrgavaju ultrazvučnim valovima.prije par godina sam nosio na čišćenje 5 dizni od Audija jer su se zašmelcale zbog slabe upotrebe jer se stalno vozilo na plin.poslije čišćenja pravi preporod :D
ako nitko ovdje nebude znao za tvoju okolicu,najbolje ti otići do nekog meštra u tvojoj blizini pa će te on uputiti dalje.tak sam i ja napravio kad mi je trebalo
-
neznam za istru,al cijene kod nas u sisku se kreću od 50 do 100 kuna po injektoru,za tretman kemijskim čišćenjem i nekakvim natapanjem u kadi gdje se podvrgavaju ultrazvučnim valovima.prije par godina sam nosio na čišćenje 5 dizni od Audija jer su se zašmelcale zbog slabe upotrebe jer se stalno vozilo na plin.poslije čišćenja pravi preporod :D
ako nitko ovdje nebude znao za tvoju okolicu,najbolje ti otići do nekog meštra u tvojoj blizini pa će te on uputiti dalje.tak sam i ja napravio kad mi je trebalo
hvala
-
:mah: problem riješen... prljavi filter goriva i voda u diznama..bio kod Darka Matoša, sredio alfu u jedno popodne :craz
-
:mah: problem riješen... prljavi filter goriva i voda u diznama..bio kod Darka Matoša, sredio alfu u jedno popodne :craz
:ok:
-
ima netko u OS ili okolici da cisti benzinske injektore? :?:
-
ima netko u OS ili okolici da cisti benzinske injektore? :?:
ima u čepinu Boschov servis
mislim da je nekih 80 kn po injektoru
a čisti ti i Smola u Welsu navodno...
:mahm
-
jel to cijena kada oni skidaju ili kad skidaš sam
-
pozdrav...evo ovako,poslije servisa odnosno kad sam radio alnaser ostala mi je upaljena lampica od injektora,auto radi normalno,super vuce,sve je ok al mi gori lampica non stop,cak i kad dam samo kontakt,samo blinkne i ostane upaljena.u pitanju je alfa 145 1,4 ts. sta bi to moglo biti? hvala
-
Vjerovaatno prilikom vracanja anlasera se neki kabal iskljucio il nesto slicnjo,jedino da prikljucis auto nna dijagnostiku se moze vidjeti o cemu se radi i da ti obrise gresku ako je sve u redu.
-
kada palim auto ujutro guši ga,treba mu malo vremena,i neće da pali iz prve,malo mi trza prilikom sporijih okretaja,radi se o alfi 145 boxer 1.4
-
Ova tema je spojena sa drugom, a vezanom za upite i savjete oko injektora. :alfisti:
-
Ka šta i naslov teme kaže. Kako bi moga očistit injektore i di (Split i okolica)?
I koliko bi me to financijski opalilo po žepu.
Naime na mojoj 155 1.8 16v, malo me zezaju u niskim okretajima, jer očito ne raspršuju pravilno gorivo pa kad doše prevelika količina onda se alfa oće na trenutak i ugasi al u leru radi normalno, a čim prođe 1500-1600 okretaja radi sve normalno i neman nikakvih problema. Potrošnja je uredna, temperatura ma sve 5 samo to šta malo trza i to prvih par minuta dok se ne ugrije, onda se to rijetko javi.
Zahvaljujem unaprijed na svim korisnim odgovorima.
di si bia nakraju, kako si zadovoljan, koliko €€€. mislim se zaletit do vuke u klis za isti posal...ima li ko koju pametnu za preporučit nekoga na splitskom području?
i to sa istrošenim injektorima...šta se to ne vidi na testiranju nakon čišćenja...da će više goriva bacit u posudu nego šta triba? :?:
-
evo i ja sam danas očistio injektore, čini mi se da auto puno bolje ide, sutra Vam javim više detalja
-
Evo mene nakon dugo vremena.
Ovih dana kako je dosta hladno priijetio sam da dog se motor ne zagrije na radnu temperaturu da mi se na tren upali lampica injektora(nekoliko sekundi) i malo kao da izgubi gas.Onda malo dodam gas lampica se ugasi i sve ok.
To sam primijetio da mi se pojavilo ovih dana kada je jako pala temp....inace auto upali bez problema i fino ide....
Auto nije garaziran.
Da li je mozda to stvar vode u benzinu koji se zaledi pa pumpa za gorivo malo se muči...?
-
sorry....nisam rekao AR 146 1.4 boxer
-
neki od senzora kenja, moguce step motor lera, ili potenciometar gasa.. tesko je ovak reci.. moguce da neki injektor prestaje radit.. al ako gubi gas moguce step motor se blesira ili potenciometar.
-
ok...moze biti....jedino kaj broj okretaja ne pada,bas sam gledao.....zvuci cudno,znam
-
ako ne mjenja okretaje a samo promjeni zvuk onda vrlo vjerojatno nije ler motoric nego potenciometar gasa ili neki senzor daje krive podatke pa dade previse goriva ili premalo..
-
vrlo vjerojatno je to jer sam primijetio da mi se malo osjeti benzin u auspuhu.....
Koliko bi dosao popravak toga...te ima li neki servis u Zagrebu koji bi i to mogao popraviti/zamijeniti povoljno?
Inaće ja sam friški alfista(imam ovu alfu dvije godine i do sada nije bilo nekih problema,super sam zadovoljan),pa mi trebaju neki kontakt idobrih i povoljnih majstora u Zagrebu
hvala na savjetima...
-
Nebi rekao, prije ventil za povrat goriva :da: Svo gorivo ti ode nazad u rezervoar ili pak negdje povuče zrak :da:
a di se nalazi taj ventil povrata goriva jer i meni se to dešava ,ima li slika
-
na boxeru je ispod usisnih kolektora... pogledaj kamo ti idu cijevi od benzine iz "rampi" i nači ces ventil
(http://img687.imageshack.us/img687/2225/kruggoriva.jpg) (http://img687.imageshack.us/i/kruggoriva.jpg/)
-
šta pobrisan:??
-
šta pobrisan:??
naslov teme kaže "injektori" i molio bi da se držite te teme, a razgovore o tome koliko košta pregled kod mehaničara i kod kojeg otić rješavajte putem PP-a
:undd: :alfisti:
-
kako se skidaju injektori na jtd motorima ?
-
Ekipa, imam priliku kupiti 145ticu 1.6boxericu ali kao sto naslov kaze ima neki problem sa injektorima.
Dal mozda netko zna koliki je to trosak za popraviti i sta bi to konkretno bilo?
Ja sam iz slavonije pa mi je problem otic u split vidjet auto ako je skup popravak i ako se neda rijerit, pa bih molio pomoc ako netko zna na nevidjeno odgovoriti na pitanje..;-) :pivo:
-
A gle,sve ti je to rekla-kazala.Ako su injektori u pitanju,moze biti da su propisali.Ciscenje injektora je 400kn,ako ih ides mijenjat na forumu ces nac ispravne za odprilike istu cijenu.Sad je pitanje dal su injektori.
-
Kak znam dal jesu injektori ili nisu,po cemuse to prepozna?
-
Najbolje je da se skinu i odnesu na ispitivanje.A ovak se vidi po potrosnji i auto slabije vuce.
-
stara fora, auto trokira i puca, lupa i kaze osle dizne.
bjez od tog ak nisi majstor ili nemas majstora u familiji, ako pitas na forumu tu znaci da nemas i bankrotirat ces prije neg ces sjest u auto i napravit 100km
-
eo odlican video za DIY ciscenje injektora Fuel injector cleaning (http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY#ws)
-
To mogu probati ...
-
Tema je stara,al da ne otvaram novu...ugl. htio bih zamijeniti injektore na svojoj 8v boxerici, masina je 1.6 sa strujom IAW 8f.6b ( od 1.4 boxera) i sad su na njoj injektori weber-marelli IW052 impedancije 15 Ohm, zanima me sta bi se desilo ako stavim injektore slicnov protoka,ali impedancije 14.5 ili 15.9 Ohm?
Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk
-
dali iko zna jel odgovaraju injektori sa 145 1.4ts s plasticnom granom na 146 1.6 sa aluminiskom granom?
-
da
-
Tema je stara,al da ne otvaram novu...ugl. htio bih zamijeniti injektore na svojoj 8v boxerici, masina je 1.6 sa strujom IAW 8f.6b ( od 1.4 boxera) i sad su na njoj injektori weber-marelli IW052 impedancije 15 Ohm, zanima me sta bi se desilo ako stavim injektore slicnov protoka,ali impedancije 14.5 ili 15.9 Ohm?
Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk
Mislim da se ne bi desilo nista ako su slicnog protoka, trebalo bi uredno raditi tj ubrizgavati, ecu bi trebao korigirati smjesu.