20-08-2019, 21:36:25

Autor Tema: IVECO  (Posjeta: 15372 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36295
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
IVECO
« u: 01-07-2007, 09:04:53 »


Prvi Fiatov kamion proizveden je 1903., nedugo nakon prvog automobila i svrstava Fiat u sam vrh svjetskih proizvođača kamiona. Sve do 1975. godine proizvode se kamioni pod imenom Fiat. Nakon restrukturiranja tvrtke Fiat 1975., osniva se Iveco koji je u 100% vlasništvu Fiata. Tako su u Iveco spojene tvrtke Fiat Veicoli Industriali, OM, Lancia Veicoli Speciali, Unic i Magirus. U početnim godinama tvrtka radi na racionalizaciji proizvodnje, a tih godina izlaze modeli Daily (1978), Turbo (1981) i Turbostar (1984), tri vozila koja simboliziraju Ivecov usponu na Europskom tržištu. Iveco je morao prebroditi krizu početkom 90tih i daljnje restrukturiranje kompanije da bi udovoljio zahtjevima tržišta za specijaliziranim vozilima. Time Iveco ostaje važan čimbenik na tržištima diljem svijeta. 1992. Iveco kupuje International trucks Australia i osniva tvornicu Iveco Mercosul u Brazilu 1997. koja postaje važno središte proizvodnje i distribucije Ivecovih vozila za Južnu Ameriku. 1995. EuroClass, luksuzni autobus, dobiva nagradu "Autobus godine", a 1999. Iveco i Renault udružuju snage na polju javnog prijevoza. Ovo spajanje je uključilo i Heuliez i Karosu, a kasnije i Mađarski Ikarusbus i stvorilo Irsbus, koji je jedan od glavnih proizvođača putničkih autobusa. 1998. Eurocargo koji se prodaje u više od 90 zemalja svijeta dobiva nagradu <Najbolji uvozni kamion> u Njemačkoj, a 2000. laka vozila dobivaju nagradu "Međunarodni kombi godine". Danas Iveco ima 49 tvornica, 15 postrojenja i laboratorija za razvoj i istraživanje, 840 zastupnika, 31000 zaposlenih i sve to u 19 zemalja. 40% od ukupno proizvedenih motora se ugrađuje u Ivecova vozila, dok se 60% prodaje za automobilsku industriju, za opremu u poljodjelstvu, industriju, za brodske motore itd. Iveco je danas vodeći proizvođač vatrogasnih vozila.


copy -
   vw car real estate auto at fiatisti.net
« Zadnja izmjena: 24-01-2010, 12:20:23 od a.m.alfa »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36295
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: IVECO
« Odgovori #1 u: 01-07-2007, 09:06:15 »



Iveco je Europski proizvođač kamiona, buseva i dizel motora. To je podružnica Fiat grupe, koja proizvodi oko 200,000 gospodarskih vozila  i 460,000 dizel motora godišnje i koja je na kraju 2007 imala 11,196 milijuna eura prigoda.

Samo ime IVECO je skraćenica za Industrial Vehicle Corporation, savez između proizvođača gospodarskih vozila u Europi kao što su Fiat (uključujući  OM i Lancia Viecoli Speciali), Unic i Magirus.

Kompanija je osnovana 01.01.1975 od strane Fiatovog managera i inžinjera Bruna Beccaria (1915 – 2001) kroz spajanje 5 kompanija koje djeluju u Italiji, Francuskoj i Njemačkoj ; Fiat Viecoli Industriali (sa sjedištem u Torinu) , OM (Brescia), Lancia Viecoli Speciali (Bolzano), Unic (Trappes) i Magirus (Ulm).

IVECO je 1990 god pripojio 60% ENASA-e , vodećeg proizvođača kamiona i utjelovitelja Pegaso branda gospodarskih vozila u Španjolskoj. To je bio važan korak u povijesti IVECO-a zato što je postao lokalni brand na svim vodećim Europskim tržištima. Sa ovim pripojenjem IVECO je proširio svoje proizvodne pogone u Barcelonu, Valladolid  i Madrid u Španjolskoj.

U svojim ranim godinama kompanija se fokusirala na racionalizaciju, integriranje i optimiziranje različitih proizvodnih i gospodarskih struktura koje su bile nezavisne do tada, u izgrađenu centraliziranu funkcionalnu strukturu. Sa marketinškog stajališta, to su godine koje su izbacile Daily (1978), Turbo (1981) i Turbostar (1984), tri vozila koja su simbolizirala Ivecov uspjeh u Europi.

Iveco je prošao krizu u ranim 1990 ima i nakon toga počinje novi period sa puno jačom konkurencijom. U namjeri da što bolje odgovori na izazove tržišta , Iveco je svoju strukturu razdijelio u specijalizirane korporativne odjele koji su se obraćali specifičnim kupcima baš za taj proizvod. U tim godinama kompanija je počela širiti svoje strateško prisustvo u svijetu.

1992 Iveco je kupio kompaniju ITAL, International Trucs Australia Limited, koja još uvijek igra veliku ulogu na Pacifiku.

Iveco Mercosul je osnovana 1997, čime postaje baza za proizvodnju i distribuciju u cijeloj Južnoj Americi.

U 1995 EuroClass luksuzni autobus je proglašen autobusom godine, i 1999 Iveco i Renault su odlučili kombinirati svoje napore u transportu putnika putem udruživanja svojih autobusnih poslova.
Ovo spajanje  je uključivalo kompanije kao Hauliez i Karosa i i rezultat je bio Irisbus, jedan od vodećih proizvođača u sektoru prijevoza purnika , koja je dodatno ojačana akvizicijom mađarske kompanije Ikarusbus.

Na gospodarskom polju, 1998 EuroCargo koji je prodan u više od 90 zemalja i vodi tržište u Italiji, Velikoj Britaniji, Španjolskoj , Bugarskoj i Sloveniji i proglašen je „Najboljim uvoznim kamionom“ u Njemačkoj.
2000-te je segment lakih vozila dobio nagrade , kad je Daily proglašen najboljim kombijem godine i kad je milijunto vozilo izašlo sa montažne trake. U 2006 je proizveden Ducato i Scudo . 2007 je proizveden Fiorino. Danas Iveco ima 49 tvornica, 15 istraživačkih i razvojnih pogona, 840 dealera, 31,000 zaposlenih i prisutan je u 19 zemalja.
40% proizvedenih Iveco motora ide direktno u Iveco vozila , 60% se prodalo kao OEM jedinice za automobilske , industrijske, poljpopivredne, brodske. Najveći je proizvođač vatrogasnih vozila.

BRANDOVI:

    * Iveco - laka, srednja i teška gospodarska vozila
          o Daily (2.8-6.5t GVW)
          o Eurocargo (6.5 - 18 t GVW)
          o Stralis (40 t GVW)
          o Massif 4X4 cestovno vozilo, redizajnirana Santana PS-10 sa izgledom od strane Ital dizajna
          o Acco - samo u Australiji - srednje teško vozilo
          o PowerStar - samo u Australiji, teški rang vozila
          o Trakker (preko 72 t, velike kombinirajuće težine
    * Iveco Powertrain - motori: automobilski,industrijski,poljoprivredni,brodski
    * Iveco Magirus vatrogasni programi
          o Iveco Ford kamioni - sad Iveco Limited (Ivecovo postrojenje u Velikoj Britaniji). Iveco Ford Tkamioni su proizveli cargo, vodeći na tržištu V. britanije proizveden i Langly-u, Sloughu gdje je bila baza i za EuroCargo.
    * Lohr Magirus
          o Iveco mezzi Speciali
          o Camiva u Francuskoj - vatrogasni program
          o Iveco DVD ( Defence Vehicle Division)
                + LMV - lako vojno vozilo razvijeno od Iveco DVD-a u Bolzanu
                + 40.10WM 4X4 off road vojni kamion.lako naoružano vozilo bazirano na Daily-ju, uključuje polu i puno naoružanu varijantu. Također je proizveden u Kini od strane Navaco-a kako Nanjing NJ2046.
          o Astra S.p.A. - teški rang vozila, za sve terene, sa prevrtljivim sandukom,zglobnim prevrtljivim sandukom i konstrukcijom za kamenolome, u Italiji
          o Seddon Atkinson - konstrukcija za posebne namjene i sakupljanje smeća
          o Pegaso - ENASA u Španjolskoj
          o Otoyol - srednje teška vozila ,prva verzija Eurocarga, Turska
          o Naveco - zajednički pothvat Kine Iveco NAC, Iveco Daily
          o Irisbus - minibus, gradski bus, međugradski busevi ( prije pod brandom Iveco)
                + Eurobus- prekinut
                + TurboCity-prekinut

 copy: www.strada-hrvatska.hr
« Zadnja izmjena: 23-12-2011, 21:16:53 od SZ »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36295
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: IVECO
« Odgovori #2 u: 01-07-2007, 09:11:10 »
« Zadnja izmjena: 06-08-2008, 10:31:26 od a.m.alfa »
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #3 u: 01-07-2007, 09:15:25 »

ovako izgleda instrument tabla od stralisa. dobio ga prije 15 dana  :happ:
inače je motor cursor 10. 430 ks mjenjač 12 brzina automatik
« Zadnja izmjena: 01-07-2007, 09:17:37 od Marin krk »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36295
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: IVECO
« Odgovori #4 u: 08-07-2007, 11:48:55 »
Iveco Powerstar 6700



« Zadnja izmjena: 23-12-2011, 21:17:26 od SZ »
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36295
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: IVECO
« Odgovori #5 u: 08-07-2007, 11:51:03 »



Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: IVECO
« Odgovori #6 u: 02-09-2007, 21:16:24 »










« Zadnja izmjena: 27-09-2008, 18:20:55 od a.m.alfa »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: IVECO
« Odgovori #7 u: 02-09-2007, 21:17:42 »
Također kao Pickup :love: meni za ribičiju :love: :love:

http://mondosoccorso.fotopic.net/p42353862.html
 

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: IVECO
« Odgovori #8 u: 05-09-2007, 20:40:32 »
Oba su na bazi defender 110-ke, očito iz priloženog, no motori su dakako bolji...ima i neki tima hummer od iveca...
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: IVECO
« Odgovori #9 u: 05-09-2007, 20:42:12 »
Motor je isti ko u mojem kombiju :da: :da:
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 36295
  • Karma: 1310
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: IVECO
« Odgovori #10 u: 16-09-2007, 23:10:30 »
nekako prejeftina unutašnjost


LAVIC 159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: IVECO
« Odgovori #11 u: 17-09-2007, 18:34:42 »
Unutrašnjost  :puke: :puke: :puke:
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #12 u: 12-01-2008, 12:44:24 »

IVECO STRALIS 430
 ovog ja vozim i jedini je u ovakvoj kombinaciji sa žutom ceradom na šlepi :da:
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #13 u: 12-01-2008, 12:49:59 »

malo iznutra
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #14 u: 12-01-2008, 12:51:53 »
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #15 u: 12-01-2008, 12:54:27 »

mjenjač je automatski sa mogučnosti manualnog mjenjanja. ima 12 brzina
« Zadnja izmjena: 12-01-2008, 12:58:41 od Marin krk »
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #16 u: 12-01-2008, 13:01:47 »

 disk kočnice na zadnjoj osovini
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #17 u: 12-01-2008, 13:04:19 »

prednja osovina
sistem je preko zraka
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: IVECO
« Odgovori #18 u: 12-01-2008, 19:11:47 »
svida mi se,koji je to motor,jel ovo 430 oznaka snage?
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8249
  • Karma: 542
  • Spol: Muški
Odg: IVECO
« Odgovori #19 u: 12-01-2008, 19:53:17 »
svida mi se,koji je to motor,jel ovo 430 oznaka snage?
da, 430 je oznaka za ks
motor je cursor 10.   zapremina 10 lit. da 430. 6 cilindara
inače je ovo baby stralis, manja kabina.