Iveco Campagnola: Terenac za ¾estoke
Profinjenih terenaca danas ima gotovo u izobilju, meðutim, pravi off-road "rasturaèi" ¾ude za sna¾nim, moænim, gotovo brutalno beskompromisnim vozilom na èetiri kotaèa koje je spremno podnijeti pustolovine za najhrabrije. Iveco je i ovaj put dao na znanje da ima sluha za potrebe tr¾i¹ta, plasirav¹i novu Campagnolu – istinskog terenca u svim segmentima.
Robusna ¹asija, lisnate opruge i kamionski dizelski motor dokaz su da nema govora o bilo kakvoj "¹minki" kad je ovaj terenac u pitanju. Dapaèe, gradska atmosfera jednostavno mu niti ne odgovara, on voli off-road terene i na njima se osjeæa "svoj na svome".
Karoserija s troja vrata dugaèka je 4,25 metara i visoka preko dva metra, a interijer je ureðen tako da ima mjesta za prijevoz èetiri osobe. Pogon je, dakako, na sva èetiri kotaèa, a pokretaè je trilitreni èetverocilindrièni turbo dizelski motor s commom-rail tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva pod visokim pritiskom, koji ispunjava Euro 4 norme o ispu¹nim plinovima. Turbo punjaè je izveden s promjenjivom geometrijom ¹to daje najveæu snagu 176 KS i najveæi okretni moment od 400 Nm u rasponu od 1.250 do 3.000 o/min. Za prijenos snage koristi ¹est-stupanjskim Overdrive mjenjaè, a prosjeèna potro¹nja je 11,1 l/100km dizelskog goriva. Iveco Campagnola bez problema mo¾e proæi i kroz vodu duboku 50 centimetara. Campagnola ima ABS i ukljuèiv zaustavljaè diferencijala na stra¾njoj osovini. U ponudi je s dvije boje karoserije, a kao dodatna oprema na raspolaganju su elektrièni prozori sprijeda, ko¾a, klima ureðaj, CD-radio i navigacijski ureðaj. Cijena Iveco Campagnole se kreæe od 35.000 do 36.000 eura, a zanimljivo je da se Iveco Massif s troja vrata prodaje po osjetno ni¾oj cijeni – 27.190 eura.