0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
(Image removed from quote.)
2 boxer: ti si skinuo blokade i jos ga cipao?
2 boxer: mi smo one starije masine koje su nemaju varijabilnu turbinu pomicali saraf na stangici aktuatora kod turbine da bi dobili nesto vise snage.Daily je predobra masina, moj savjet ti je da redovito mijenjas ulje u diferencijalu, jer su popravci izuzetno skupi!
Sad broji 65kkm, mjenjao sam na 30 i sad na 60 Mehaničar vodi brigu o tome, ja nemam vremena. U 65 kkm do sada mjenjao sam samo kočnice, pločice jer su se potrošile i diskove jer mi je ispala jedna pločica na putu za dubrovnik nedavno i odvozio sam 1800km s time da je jedna strugala bez obloge direkt po disku, nisam imao izbora jer je bio vikend+praznik i morao sam se vratiti doma a ispala mi taman kod karlovca i ubila disk pa sam onda promjenio sve diskove Sad u proljeće servis klime i izmjena ulja u kompresoru koji im vole crkavat i to je to, do 100 kkm ne diram Onda opet veliki servis koji sam radio sad na 60000km. Dobra je stvar što nema remena razvoda jer je poprilično skupa izmjena, sam natezač je skup ko satan, kod mene ima lanac Sam motor dosada ne troši ni deci ulja na 10 kkm