04-12-2025, 10:02:05

Autor Tema: Alfe u oglasima  (Posjeta: 3294189 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22740 u: 27-12-2015, 19:26:00 »
Koji turbo i injektore ima DC?
turbo je 1749 kao i na ostalima ali ima veći ispuh, za usis nisam siguran... injektori su također multijet ali propusniji od ovih sa 110kw
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Alfa166DA

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1185
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
    • Daruvar
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22741 u: 27-12-2015, 20:13:26 »
Zna li tko što o ovoj 166 iz Bakra?

http://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-166-jtd-oglas-17603587

1997. godište (mislio sam da su '98 prve), a boja izgleda kao ona electric-blue koja nikada nije išla na 166, pa izgleda kao da ja auto farban?

1998 je sigurno ne zna šta prodaje a i boja nije org.
098 871 798
 

Offline Boki

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
  • Brera Spider Tbi
    • Kraljevica
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22742 u: 27-12-2015, 20:38:01 »
88kw je kombinacija 8v motora i multijet ubrizgavanja...imaš snagu od 1000 do 5000 okretaja... ducati corse ima veći turbo i jače injektore od 110kw... ne mora se puno dalje objašnjavat :D

Smatram da si dao loše argumente za tvrdnju koju si iznio. Prema kriteriju po kojem je DC najbolji, poredak bi bio DC>110>88, a onda si tu umješao drugi, nejasno definiran kriterij, "imaš snagu od 1000 do 5000 okretaja" po kojem je 88kw ispred 110kw. Ne znam točno što nam to govori, no u praksi je 88kw sporiji od 110kw u svakom pogledu i slučaju, stoga se ne mogu složiti s tvojim redoslijedom.

Po meni je DC najbolji, zatim 110, pa 88, a kriterij je jednostavan, snaga motora i getriba.
Drugi po meni relevantan kriterij bi bio kvarovi i održavanje, ali čini mi se da je tu mrtva utrka.


 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22743 u: 27-12-2015, 20:47:04 »
Smatram da si dao loše argumente za tvrdnju koju si iznio. Prema kriteriju po kojem je DC najbolji, poredak bi bio DC>110>88, a onda si tu umješao drugi, nejasno definiran kriterij, "imaš snagu od 1000 do 5000 okretaja" po kojem je 88kw ispred 110kw. Ne znam točno što nam to govori, no u praksi je 88kw sporiji od 110kw u svakom pogledu i slučaju, stoga se ne mogu složiti s tvojim redoslijedom.

Po meni je DC najbolji, zatim 110, pa 88, a kriterij je jednostavan, snaga motora i getriba.
Drugi po meni relevantan kriterij bi bio kvarovi i održavanje, ali čini mi se da je tu mrtva utrka.
očito ne znaš kako 8v motor razvija snagu i kako multijet ubrizgavanje funkcionira pa mi se ne da previše u detalje
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline DDino156jtd

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1643
  • Karma: 133
  • Spol: Muški
    • Kraljevica
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22744 u: 27-12-2015, 20:50:13 »
Smatram da si dao loše argumente za tvrdnju koju si iznio. Prema kriteriju po kojem je DC najbolji, poredak bi bio DC>110>88, a onda si tu umješao drugi, nejasno definiran kriterij, "imaš snagu od 1000 do 5000 okretaja" po kojem je 88kw ispred 110kw. Ne znam točno što nam to govori, no u praksi je 88kw sporiji od 110kw u svakom pogledu i slučaju, stoga se ne mogu složiti s tvojim redoslijedom.

Po meni je DC najbolji, zatim 110, pa 88, a kriterij je jednostavan, snaga motora i getriba.
Drugi po meni relevantan kriterij bi bio kvarovi i održavanje, ali čini mi se da je tu mrtva utrka.

DC je najbolji sve dok mu ne odu dizne, onda lagano auto u djelove ili pol cijene auta dat za dizne.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1688
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22745 u: 27-12-2015, 20:58:04 »
Najveci nedostatak 88kw motora je getriba sa 5 brzina. Dzaba mu sve ostalo  :dontno:
Da ima 6 brzina to bi onda bila po meni najbolja kombinacija  :ok:
« Zadnja izmjena: 27-12-2015, 20:58:35 od kremenko »
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22746 u: 27-12-2015, 20:59:12 »
Baš si razmišljam kojeg bih uzeo da mi netko da na izbor 88 ili 110 kw..... :smijeh

Offline Tomislav 1

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2523
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 147jtdm
    • Zadar
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22747 u: 27-12-2015, 20:59:27 »
Ziva istina, auto ima snage i bez problema bi moga podniti tu 6. brzinu
E!
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21417
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22748 u: 27-12-2015, 21:00:46 »
DC je najbolji sve dok mu ne odu dizne, onda lagano auto u djelove ili pol cijene auta dat za dizne.
Da

Jer nema reparacije

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22749 u: 27-12-2015, 22:55:33 »
Po čemu su 88kw i DC bolji od 110kw?

88 je na glasu kao trajniji.
Konkretno kod 159 oba imaju 6 brzina i imaju isto kvacilo.
Nema swirlova i na istih 1910 ccm jednostavno je manje opterecen motor.
Nema pucanja glava.
Na stranim forumima barataju cifrom od 132 ks serijski, sto je kasnije kroz kataloge ispeglano na 120 da eto razlika u cijeni bude opravdana.

Pola ovog je rekla/kazala naravno. Oba su ok.

DC pojma nemam
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13972
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22750 u: 27-12-2015, 23:03:09 »
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22751 u: 27-12-2015, 23:33:06 »
koje bljezgarije :hehe:
110KW bi svatko normalan radije od 88kW
skoro sve isto a 110kW bolje ide..i potrošnja je slična

a 125kW DC je naravno top

može 88kW imati više konja nego deklarirano ali opet je manje od 110kW i opet ima 5 brzina mjenjač
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22752 u: 27-12-2015, 23:36:15 »
koje bljezgarije :hehe:
110KW bi svatko normalan radije od 88kW
skoro sve isto a 110kW bolje ide..i potrošnja je slična

a 125kW DC je naravno top

može 88kW imati više konja nego deklarirano ali opet je manje od 110kW i opet ima 5 brzina mjenjač
a zašto ti raspravljaš o dizelima  :smijeh  :)
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22753 u: 27-12-2015, 23:38:28 »
a zašto ti raspravljaš o dizelima  :smijeh  :)
isto kao što ti pišeš o benzincima :funny:


btw. vozio sam 2.4 JTD 20V M-JET i samo riječi hvale za taj motor
zvuk fenomenalan za traktora, a performanse ubojite u 156
prejak za karoseriju i podvozje :hehe:
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22754 u: 27-12-2015, 23:41:51 »
isto kao što ti pišeš o benzincima :funny:


btw. vozio sam 2.4 JTD 20V M-JET i samo riječi hvale za taj motor
zvuk fenomenalan za traktora, a performanse ubojite u 156
prejak za karoseriju i podvozje :hehe:
vozim i ja i vozio sam benzince :D šalim se samo

normalno da je 110kw jači i brži od 88kw...da nije bilo bi tu puno upitnika... ali 88kw puno linearnije i bolje i ljepše i linearnije razvija snagu.. čemu swirl na 110kw? upravo tome da simulira ono šta 88kw ima po opisu... 8V
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22755 u: 27-12-2015, 23:43:42 »
vozim i ja i vozio sam benzince :D šalim se samo

normalno da je 110kw jači i brži od 88kw...da nije bilo bi tu puno upitnika... ali 88kw puno linearnije i bolje i ljepše i linearnije razvija snagu.. čemu swirl? upravo tome da simulira ono šta 88kw ima po opisu... 8V

ma ja opet razmatram dizela u budućnosti pa malo pratim hehee :tooth:

ne znam za te razlike ali ja bi uvijek uzeo tvornički jači auto nego slabiji pa poslije dočipavao i slično :hap:
 

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22756 u: 27-12-2015, 23:48:57 »
isto kao što ti pišeš o benzincima :funny:


btw. vozio sam 2.4 JTD 20V M-JET i samo riječi hvale za taj motor
zvuk fenomenalan za traktora, a performanse ubojite u 156
prejak za karoseriju i podvozje :hehe:

Vrlo lako moguće ako je auto trul kao neki opjevani forumski primjerci.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22757 u: 27-12-2015, 23:59:02 »
Vrlo lako moguće ako je auto trul kao neki opjevani forumski primjerci.
i serijski ta šasija nije bog hzna što kruta
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22758 u: 28-12-2015, 00:08:32 »
Vrlo lako moguće ako je auto trul kao neki opjevani forumski primjerci.
moja je bila stara 4 godine, 60 t km i stanje kao iz salona
ovo boldano je bila parodija na opće mišljenje o 2.4 motoru
motor je vrhunski i ta 156 jede cestu....ima nekih mana poput Opelove getribe itd. ali generalno je auto odličan

treba nešto i vozit pa piskarat po forumu
slično kao što se svašta piše o Bussu a mnogi su ga vidjeli samo na posteru :hehe: :smijeh
 

Offline Robertino

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1998
  • Karma: 36
  • Spol: Muški
    • Pazin
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22759 u: 28-12-2015, 00:39:42 »
vozim i ja i vozio sam benzince :D šalim se samo

normalno da je 110kw jači i brži od 88kw...da nije bilo bi tu puno upitnika... ali 88kw puno linearnije i bolje i ljepše i linearnije razvija snagu.. čemu swirl na 110kw? upravo tome da simulira ono šta 88kw ima po opisu... 8V

zabrijao si totalno. Swirl je zbog ekologije. 103kw (euro3) nema swirl
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22760 u: 28-12-2015, 00:53:06 »
zabrijao si totalno. Swirl je zbog ekologije. 103kw (euro3) nema swirl
swirl nema veze s ekologijom nego simulira 8v motor na nižim okretajima...

...ako ima veze s ekologijom, objasni na koji način on smanjuje emisije?
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline lima16V

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 57
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Bakar
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22761 u: 28-12-2015, 08:06:48 »
1998 je sigurno ne zna šta prodaje a i boja nije org.



Auto je 98god ja sam krivo utipkao kad sam susjedu radio oglas, auto je komplet farban, mislim da je boja od hyundai + nekakve perle
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22762 u: 28-12-2015, 08:33:24 »
swirl nema veze s ekologijom nego simulira 8v motor na nižim okretajima...

...ako ima veze s ekologijom, objasni na koji način on smanjuje emisije?

 :da:

16V 110 voli okretaje više nego 8V ... različito rade i različito se voze.

Po meni, ni jedan dizel nemore zaminiti benzica i bolje reći način vožnje koji omogučavaju visoki okretaji. Al kako ko voli reklo bi se.

... sve rečeno odnosi se na magistralu , autoputeve i krajnje brzine ne računam niti gledam.
Svaka škatula sa jakim motorom na autoputu ide ko metak.

.... sempre gilles ....
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22763 u: 28-12-2015, 08:41:56 »
Imam ja doma i 8v (Fiat Sedici) i 16v (Alfa 156). 16v je bolji, ne treba trošiti riječi. Ako ništa drugo, onda zato što ima aluminijske klackalice koje puknu ako preskoči zupčasti remen. Promijeniš klackalice (bez skidanja glave), staviš novi remen i vozi. Kod 8v se mora skidati glava i mijenjati ventili jer se iskrive od sudara sa klipom. Osim toga 16v ima hidraulične podizače ventila pa ne treba štelovanje ventila.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9231
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22764 u: 28-12-2015, 08:43:49 »
A 5 cilindara je bolje od 4 (iako je kod mene 4). Probao, usporedio.
 

Offline Kuzma

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 463
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • Moskvitch 412 - Kredenc Plavi
    • Sesvete
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22765 u: 28-12-2015, 09:09:11 »
Kolko sam probo i vozio raznih  147ica, mogu ustvrditi da 88kw bolje vuce iz nizih okretaja i to se odma skuzi i jako ljepo auto ide cak zacudjujuce dobro.
No 110kw je kao malo tromiji u pocetku ali zato kad krene razvrti se odlicno.
Uvjek bi izabrao 110kw.

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22766 u: 28-12-2015, 11:00:27 »
Meni ovo što je malo tromije ispočetka odgovara! Živcira me full okretni moment u niskim okretajima i kad dođeš do cca 3000 okretaja, počne dosta slabiti. Moj je chipiran i ima DP i sad vuče skroz do 4000 linearno. Od 2500 do 4000 ide nevjerojatno dobro.

S mehaničke strane ne znam, ali sama komocija 6 brzina je odlučila zašto sam uzeo 110kW verziju.
 

Constantine

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22767 u: 28-12-2015, 12:03:53 »
Meni je moja službena 159 110kw išla bolje od moje sadašnje 156 2.4 110kw iako je razlika u kilaži na strani 156.
Vukao je do 5000 o/min dosta linearno, malo je slab bio ispočetka jedino mi mjenjač nije ostao u dobrom sjećanju.
 

Offline Kuzma

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 463
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • Moskvitch 412 - Kredenc Plavi
    • Sesvete
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22768 u: 28-12-2015, 12:17:45 »
Meni je moja službena 159 110kw išla bolje od moje sadašnje 156 2.4 110kw iako je razlika u kilaži na strani 156.
Vukao je do 5000 o/min dosta linearno, malo je slab bio ispočetka jedino mi mjenjač nije ostao u dobrom sjećanju.

Jbg., pa sluzbeni su opce poznati kao najbolji auti  :tooth:

Constantine

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfe u oglasima
« Odgovori #22769 u: 28-12-2015, 12:29:28 »
Jbg., pa sluzbeni su opce poznati kao najbolji auti  :tooth:

Ma nisam ga tak vozio, za divljanje i snjeg sam imao Legacy, da sam je vozio ko Subarua trajala bi 7 dana.
Stvarno mi je mjenjač ostao u lošem sjećanju, kao neki opel ili reno da vozim, nisi mogao brzo prešaltat da ne zapne. Bolji mi je na 156.