Ja isto nisam pristalica kemija, više volim u startu dobiti sve što mi treba, nego poslije gubiti vrijeme, novac i živce po mehaničarskim radionama kako bi se "još samo ovo" napravilo da to bude to. Naravno, svaka čast svakome, ali na forumu su promjene getriba mačji kašalj, uz remap se snaga diže za pedesetak konja, a nakon toga slijede promjene turbina, poluosovina, kvačila kako bi auto neko vrijeme vozio.
ja sam na 159 skinuo i stavio toliko puta getribu koliko netko puta ne izmjeni ulje u motoru u 100tkm
sve je stvar volje potrebe i novaca
da mi auto ima 5 brzina i da znam da ide 6 na šaraf ja bih je ubacio
da sam znao za bolju na šaraf od glupe M32 za 159 a da ide na 1,9 išla bi druga
kvaka je da je problem ako nešto radiš prvi put pa ne znaš pa ispituješ šta i kako i normalno da moraš nešto 3 puta napraviti da bi klapalo kako treba
ali 6 brzina getribu ima 150 auta barem što ja znam ubačenu i radi najnormalnije bez neke kemije
to se i ja pitam... samo ne kužim čemu tolika glupa rasprava i pljuvanje po meni i danku oko činjenice da su getribe u italiji 150€, slo oko 200€, kod nas 250-300€ kako gdje naiđe... boli me ona stvar dal će si neko getribu sam namontirat ili će platiti nekome 1000 kuna za 2 sata posla, to nije cijena getribe
ja to gledam ovako koliko imaš toliko se pokriješ
ako imaš vremena i živaca i uvijete odradiš sam
ako nemaš vremena ni znanja a imaš love daš nekome tko zna
ako nemaš love ni znanja ni uvijeta poklopi se ušima i šuti i vozi orginal
