04-12-2025, 08:24:34

Autor Tema: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari  (Posjeta: 76633 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

cico alfa145

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #90 u: 16-04-2012, 08:13:27 »
dali ima netko taj 5 zubcanik od 2.0 getribe ili komplet getribu koja je za bacit a da valja 5 brzina
 

Offline deks

  • Trade Count: (+3)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 37
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • zagreb
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #91 u: 06-06-2013, 13:54:54 »
Moja stara alfica ( 18 g. ) je pocela radit probleme. Dilema je da li popravljat ili ne. Radi se o korpi, komplet kvacilu koje bi trebalo promjeniti jer je propalo, još se malo drži kad ga stisnem do kraja ali u rikverc je teško ušaltati. Jel netko zna koliki je to trošak cca, jel netko možda ima neku dobru soluciju za novu košaru, koliko je tu posla. Inace autic je ok, ima tu i tamo koju hrđavu fleku i chir, al sve funkcionira, klima radi, struja ok, registrirana. Prodat se nemre, barem ne za neku neuvredljivu sumu. Hvala na savjetima.
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #92 u: 06-06-2013, 15:07:03 »
Kuplung ti je potrošan materijal, a ako misliš još voziti auto i ako je ostatak auta u redu, onda se isplati popravljati.

p.s: imam ti ja set kvačila viška (korpa+lamela), prešao cca 30 000 km, cimni me na PM ako te zanima pa dogovorimo detalje  :ok:
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #93 u: 06-06-2013, 17:57:07 »
Po tvojoj prici muci te cilindar ili potisni jer ti se tesko usaltava
.....................
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5382
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #94 u: 06-06-2013, 18:57:01 »
Imam ti komplet novi VALEO set kvacila + cilindar kvacila sa crijevom, za 1100kn.

Ako te zanima,javis mi na pp :mah::pivo:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline dhacman2

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 275
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • GIULIETTA / sprint /156
    • zagreb-sesvete
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #95 u: 18-10-2014, 21:02:13 »
Dakle jtd 110kw dok je hladan izrazito se tesko salta'inace mi je kuplung malo tvrdji al na hladno tesko se ubaciva kad se auto ugrije malo je bolje :?:da li je do kuplunga ili kakav cilindar ili.... :?:
Volim sve sto mladi vole
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2676
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #96 u: 18-10-2014, 21:59:47 »
Kada si zadnji puta mijenjao ulje u getribi?
 

Offline dhacman2

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 275
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • GIULIETTA / sprint /156
    • zagreb-sesvete
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #97 u: 18-10-2014, 22:17:00 »
Ulje nikad kvacilo je mjenjano pred 60000 :ok:
Volim sve sto mladi vole
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2676
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #98 u: 18-10-2014, 23:09:58 »
Ulje nikad kvacilo je mjenjano pred 60000 :ok:

Ja bih na tvojem mjestu najprije promijenio ulje
 

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 564
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Sesvete
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #99 u: 19-10-2014, 00:04:04 »
Dali si ti mjenjao kvacilo? Nakon promjene kvacila treba biti mekano ali u kompletu s cilindrom. Inace taj cilindar mislim i da nije toliko skup pa ako ga nisi, promjenis ga zajedno s uljem.
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8943
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #100 u: 06-05-2015, 09:33:10 »
Jedno hipotetsko pitanje.... Što bi se dogodilo da vozite recimo u 3-4-5 brzini, npr 60-70kmh i auto se iz nekog razloga ugasi?
« Zadnja izmjena: 06-05-2015, 09:34:31 od Bandit »
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #101 u: 06-05-2015, 10:12:24 »
Jedno hipotetsko pitanje.... Što bi se dogodilo da vozite recimo u 3-4-5 brzini, npr 60-70kmh i auto se iz nekog razloga ugasi?

Nista, pomalo bi usporavao kao kad pustis gas, motor se vrti i dalje u prazno dok ne stane.
« Zadnja izmjena: 06-05-2015, 10:13:14 od tool75 »
 

Alfa_ri

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #102 u: 06-05-2015, 10:15:41 »
Trebam mijenjati semering na spojničkoj poluosovini, da li je preporuka da se stavi original jer sam čuo da kopije opet puštaju?

E sad za to treba skidati mjenjač dole, majstor mi nabio u ponudi deset sati rada, šta je to baš toliko ili, pa ne operira jbte ::)
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8943
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #103 u: 06-05-2015, 10:20:34 »

Nista, pomalo bi usporavao kao kad pustis gas, motor se vrti i dalje u prazno dok ne stane.

Zasto onda auto kad je u brzini, ne mozes ga maknuti?
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #104 u: 06-05-2015, 10:25:52 »
Zasto onda auto kad je u brzini, ne mozes ga maknuti?

Možeš ga pomaknuti, kako ne, samo ti treba određena sila, koju auto pak ima u vidu inercije dok se vozi (hint: jesi kada probao parkirati na jakoj nizbrdici bez ručne, samo u brzini  :tooth:)
I što je auto u višem stupnju prijenosa, to je manja sila potrebna za pomicanje zbog prijenosnog omjera mjenjača.
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #105 u: 06-05-2015, 11:30:02 »
Zasto onda auto kad je u brzini, ne mozes ga maknuti?

 :metak
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2203
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #106 u: 06-05-2015, 12:02:55 »
Kako se mijenja glavni cilindar kvacila? Onaj na getribi. Kad se skine metalni lajtung jel ima jos kakav saraf osim one cudne selne sa dva oka i zuba koji se okrene da sjedne u onaj nosac? Ili se i taj nosac mora skidati?

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #107 u: 06-05-2015, 12:02:57 »
Zasto onda auto kad je u brzini, ne mozes ga maknuti?
Probaj u 5 ili 6, uspjet ces
#drobipare
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13972
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #108 u: 06-05-2015, 16:04:12 »
Kako se mijenja glavni cilindar kvacila? Onaj na getribi. Kad se skine metalni lajtung jel ima jos kakav saraf osim one cudne selne sa dva oka i zuba koji se okrene da sjedne u onaj nosac? Ili se i taj nosac mora skidati?

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk
Drži ga samo taj čudni sa dva oka   ::)  poznatiji pod imenom zeger i onda se samo cilindar izvuče iz ležišta.
Usput rečeno zeger najlakše ide dolje ako imaš zeger kliješta koja rade obrnuto od klasičnih.   :oldman:
« Zadnja izmjena: 06-05-2015, 16:06:47 od Argor »
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2203
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #109 u: 06-05-2015, 22:02:45 »
Drži ga samo taj čudni sa dva oka   ::)  poznatiji pod imenom zeger i onda se samo cilindar izvuče iz ležišta.
Usput rečeno zeger najlakše ide dolje ako imaš zeger kliješta koja rade obrnuto od klasičnih.   :oldman:
Krenuo sam ga mijenjati i raskopam pola auta ali on ne ide van... Pa odem vidjet u eper i vidim ta zager.... Naravno bez kljesta ga nisam mogao skinuti tako da sam sve vratio nazad.... Kad nabavim kljesta treci put idem sve rastavljati pa cu ga valjda uspjet zamjeniti :hehe:

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13972
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #110 u: 06-05-2015, 22:42:28 »
Krenuo sam ga mijenjati i raskopam pola auta ali on ne ide van... Pa odem vidjet u eper i vidim ta zager.... Naravno bez kljesta ga nisam mogao skinuti tako da sam sve vratio nazad.... Kad nabavim kljesta treci put idem sve rastavljati pa cu ga valjda uspjet zamjeniti :hehe:

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

Ne kaže se uzalud treća sreća.  ::)
 

Offline daniels1001

  • Trade Count: (+57)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2018
  • Karma: 93
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16V Multijet
    • PŽ-ZG (HR), München (DE)
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #111 u: 22-05-2015, 14:56:44 »
sa 156 1,916 v ide 6-stupanjska getriba na 1,9 od 115ks

a dali ide sa 2.4 20v multijeta na ove 1,9 jtd-e?
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21417
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #112 u: 22-05-2015, 15:17:51 »
sa 156 1,916 v ide 6-stupanjska getriba na 1,9 od 115ks

a dali ide sa 2.4 20v multijeta na ove 1,9 jtd-e?
Ne opel getriba je na 2,4 20v
Nije bolest sve što boli
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #113 u: 01-07-2015, 05:40:48 »
Ekipa kuži li se netko dobro u getribe?
Naime pri rpm većim od 3000 kada pustim gas iz getribe se čuje neki šum. Taj šum nije jednolik. Prilikom laganog dodavanja gasa šum nestaje.
Najizraženije je u 4 i 5 brzini.
Moguće i u ostalima ali od buke motora ne čujem.
Mjenjač se uredno šalta, osim tog šuma nema drugih problema.

Inače mjenjano je kvačilo i tada je mjenjač išao po pola jer je slinio ulje pa sam ga namazao diht masom.
Zupčanici su izgledali uredno, u ulju nikakave strugotine nije bilo.

Dali je moguće da se nešta sa diferencijalom događa?
Može li se dif zamijeniti da se ne skida getriba dolje?

Nisam napomenuo radi se o 156 TS-u.
 

Cro-Alfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #114 u: 01-07-2015, 08:45:02 »
Ne opel getriba je na 2,4 20v
jel ta i na 159-ki 2.4?
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21417
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #115 u: 01-07-2015, 09:41:39 »
jel ta i na 159-ki 2.4?
Slična ali da isto opel

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Cro-Alfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #116 u: 01-07-2015, 10:15:05 »
Slična ali da isto opel

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk
ok a bi li pasala sa 159 na 156 :what:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21417
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #117 u: 01-07-2015, 10:19:45 »
ok a bi li pasala sa 159 na 156 :what:
Ne

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #118 u: 25-07-2015, 22:40:34 »
Pripremam se za promjenu kvačila (što već bude) pa nailazim na razne informacije, često kontradiktorne.
Meni originalno još uvijek drži (auto ima 85 tkm, a čipan je kad je imao 40 tkm) ali klizne ako u višim brzinama na nižim okretajima stisnem gas do poda.
Max moment je 385 Nm na oko 2500, a iznad 370 Nm imam u rasponu od 2200 do 3200.
Neka "Stage 2" kvačila se ne preporučuju za više od 400 Nm, a neka ni za ovih 385 Nm.
Neka koja to mogu izdržati navodno dosta tresu, pogotovo s originalnim zamašnjakom.

Zanima me što "čipanci" imaju za prijenos momenta?
Hvala!
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21417
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Mjenjač (getriba), kvačilo (kuplung) i popratne stvari
« Odgovori #119 u: 25-07-2015, 22:51:08 »
Pripremam se za promjenu kvačila (što već bude) pa nailazim na razne informacije, često kontradiktorne.
Meni originalno još uvijek drži (auto ima 85 tkm, a čipan je kad je imao 40 tkm) ali klizne ako u višim brzinama na nižim okretajima stisnem gas do poda.
Max moment je 385 Nm na oko 2500, a iznad 370 Nm imam u rasponu od 2200 do 3200.
Neka "Stage 2" kvačila se ne preporučuju za više od 400 Nm, a neka ni za ovih 385 Nm.
Neka koja to mogu izdržati navodno dosta tresu, pogotovo s originalnim zamašnjakom.

Zanima me što "čipanci" imaju za prijenos momenta?
Hvala!

ja imam ovo

http://www.clutch-specialists.co.uk/cg-motorsport-dual-friction-clutch-kit_p31014882.htm

osim zveketanja na leru nema minusa sa njim sve radi normalno mekano i drži
Nije bolest sve što boli