Na više mjesta sam pročitao da je 2.0 TS smeće od motora. Istina?
I ako jest, zašto?
Smece, je tezak izraz.
Ali istina jest da puno 2.0 16V crkne. Problem je u sustavu podmazivanja i u tome sto je motor osjetljiv na neredovito odrzavanje, na gazenje na hladno.
isto tako desilo se ljudima da im je iz cista mira se okinuo ventil.
Motor jako grije ulje, kod zesce voznje.
Ono sto ja smatram da se treba napraviti je da se prije kupnje izmjeri tlak ulja, ako ima taloga crnog na ocigled kad se digne cep od ulja taj primjerak zaobici.
Pumpu ulja po meni treba mijenjati oko 150 000km skupa s letecim lezajevima jer se pokazalo da ih puno ode kako se priblize brojci od 200 000. zasto? Pumpa ulja oslabi vremenom ( kao i kod svega), sistem kanala ulja je manjkav, i uz pojacano grijanje ulja dolazi do toga da nedovoljno ulja dolazi do vitalnih djelova.
1.8 je zilaviji iako i on nije imun na probleme s lezajevima.