28-04-2025, 05:10:48

Autor Tema: Twin spark motori  (Posjeta: 204975 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Damson

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 438
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • Alfa mužjak
    • Split
    • Gilles Villeneuve - Sempre Gilles - Moja Web Stranica
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #810 u: 23-02-2014, 18:19:03 »
Svijecice idu na 60000 na 105 ks a i remenje ti ulazi u 7.g ako nije mjenjano mjenjaj obavezno zajedno sa spanerima i rolicama  :da:

Promijenio sam svjecice na 60.000 km i jeftinije su od ovih koje se mijenjaju u verziji od 120ks na 100.000km. Ali, ja sam kupio NGK koje se mijenjanju na 100.000km i mogu se ugradit.

Remenje sam mijenjao nakon 5 godina, ali mislim da pumpa vode nije mijenjana...
http://www.sempregilles.com - Gilles Villeneuve - Moja Web Stranica
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #811 u: 23-02-2014, 18:24:35 »
Promijenio sam svjecice na 60.000 km i jeftinije su od ovih koje se mijenjaju u verziji od 120ks na 100.000km. Ali, ja sam kupio NGK koje se mijenjanju na 100.000km i mogu se ugradit.

Remenje sam mijenjao nakon 5 godina, ali mislim da pumpa vode nije mijenjana...
I bolje rijesenje po meni  :da: :da:
Varijator sekta
 

Offline Girith

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 270
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Honda Civic 8th Gen 2011 FL 1.8
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #812 u: 04-03-2014, 21:34:14 »
pozdrav!

pred velikim sam servisom sa svojom 156 2.0, pa me zanima da li netko ima iskustva sa ovim sellerom na e-bayu i da li imate neke primjedbe na dijelove? cijena je više nego odlična ako dobro računam?  :craz

http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-156-2-0-TS-16V-Zahnriemen-Satz-Kit-Zahnriemensatz-KTB329-71736727-/200914156502?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec76abbd6
 

Offline klaudijo

  • Trade Count: (+10)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 13237
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
  • 156 WTCC by Klaudijo
    • Ilirska Bistrica, Slovenija
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #813 u: 04-03-2014, 21:57:50 »
Ako gledaš njegov feedback (99,9% Positive), netrebaš se brinuti   :ne2:
Ja sam isto gledao neke dijelove kod njega i planirao naručiti ih, ali sam kasnije dobio dobru cijenu kod prijatelja pa nisam naručio tamo

A material - Dayco je OK, Magneti Marelli pumpa vode isto, variator je original AR....   :ok:

 

Offline Romeo80

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 37
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #814 u: 04-03-2014, 22:08:47 »
Uskoro i ja moram mijenjati motor na svojoj talijanki. :henker: Radi se o Alfi 155 2.0 t. spark 16V. Ono što me zanima, a nadam se da mi neko može pomoći je da li mogu ugraditi isti motor ali iz 156-ce?! Mislim, znam da su isti motori, ali budući da ih ima više edicija, ne znam mogu li to uraditi bez nekih većih peripetija (struja i sl)?! :rolll:

Motor troši ulje katastrofa i kompresija je očajna na drugom i trećem cilindru, tako da je motor kaput. Unaprijed hvala! :thanks
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #815 u: 05-03-2014, 11:25:34 »
možeš ugraditi motor a svi senzori ostaju tvoji
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #816 u: 05-03-2014, 16:37:02 »
Uskoro i ja moram mijenjati motor na svojoj talijanki. :henker: Radi se o Alfi 155 2.0 t. spark 16V. Ono što me zanima, a nadam se da mi neko može pomoći je da li mogu ugraditi isti motor ali iz 156-ce?! Mislim, znam da su isti motori, ali budući da ih ima više edicija, ne znam mogu li to uraditi bez nekih većih peripetija (struja i sl)?! :rolll:

Motor troši ulje katastrofa i kompresija je očajna na drugom i trećem cilindru, tako da je motor kaput. Unaprijed hvala! :thanks

ne moze svaki ts iz 156, zadnje serije imaju euro 3 i taj ne odgovara. ti imas cf1‚a u 156 su do 2001 isli cf2, pitanje dal ide i taj. nisu bas isti motori, ima razlika...
 

Offline Romeo80

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 37
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #817 u: 05-03-2014, 18:37:14 »
ne moze svaki ts iz 156, zadnje serije imaju euro 3 i taj ne odgovara. ti imas cf1‚a u 156 su do 2001 isli cf2, pitanje dal ide i taj. nisu bas isti motori, ima razlika...

Ok, hvala na odgovoru. A u čemu je ta razlika? Ja sam mislio da je samo par sitnica raličito, jer su u biti to isti motori. Je li razlika samo u struji ili ima i mehaničkih razlika? :?:
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #818 u: 05-03-2014, 20:05:31 »
Ok, hvala na odgovoru. A u čemu je ta razlika? Ja sam mislio da je samo par sitnica raličito, jer su u biti to isti motori. Je li razlika samo u struji ili ima i mehaničkih razlika? :?:

između cf1 i cf2 (tj euro 1 i euro 2) ts motora ima fizičkih razlika, jer cf2 ima varijabilni usis...dalje, neki cf1 imaju egr, neki ne, a mislim da svi cf2 imaju egr, i mislim da ima razlika u varijatoru između cf1 i cf2...bobine se razlikuju u obliku, za cf2 su okrugle, za cf1 su četvrtaste...

a i između cf2 i cf3 ima razlike,  ima još jedna lambda sonda, i još jedan (ili čak dva) katalizatora, znači izduvna grana je drugačija...a i cf3 je fly by wire čini mi se a raniji imaju sajlu...dihtung glave je različit...

ali svi oni imaju skoro isti blok (mislim da su klipovi drugačiji kod cf3) pa on odgovara (ima i tu razlika, mislim da je radilica nešto lakša na cf1), pa ti je možda najbolja opcija da uzmeš cf2 blok i da na njega nakačiš cf1 glavu od postojećeg motora (dihtunzi za cf1 i cf 2 su isti)

vidim da si iz Sarajeva, otiđi kod Lakija, on je na Stupu, on ima sve što ti treba 99%  :cool:
« Zadnja izmjena: 05-03-2014, 20:07:00 od alfa166twinspark »
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2676
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #819 u: 05-03-2014, 20:19:14 »
između cf1 i cf2 (tj euro 1 i euro 2) ts motora ima fizičkih razlika, jer cf2 ima varijabilni usis...dalje, neki cf1 imaju egr, neki ne, a mislim da svi cf2 imaju egr, i mislim da ima razlika u varijatoru između cf1 i cf2...bobine se razlikuju u obliku, za cf2 su okrugle, za cf1 su četvrtaste...

a i između cf2 i cf3 ima razlike,  ima još jedna lambda sonda, i još jedan (ili čak dva) katalizatora, znači izduvna grana je drugačija...a i cf3 je fly by wire čini mi se a raniji imaju sajlu...dihtung glave je različit...

ali svi oni imaju skoro isti blok (mislim da su klipovi drugačiji kod cf3) pa on odgovara (ima i tu razlika, mislim da je radilica nešto lakša na cf1), pa ti je možda najbolja opcija da uzmeš cf2 blok i da na njega nakačiš cf1 glavu od postojećeg motora (dihtunzi za cf1 i cf 2 su isti)

vidim da si iz Sarajeva, otiđi kod Lakija, on je na Stupu, on ima sve što ti treba 99%  :cool:

Ja imam cf2 motor na cf1 instalaciji i aluminijskoj usisnoj grani i sve šljaka.

U načelu je razlika u struji - nekim senzorima (MAF, senzor bregaste...), klapni na usisu, poklopcu ventila, usisnoj grani (alu-plastična),što se bobina tiče - zamijene se samo konektori i šljaka (ja na starijoj instalaciji imam novije bobine, samo sam konektore zamijenio na instalaciji)

Znači cf1 i cf2 motori se mogu swapat međusobno, što se tiče cf3 to nebih točno znao, ali da, ima razlike u katalizatorima, lamda sondama, možda čak i samim klipovima...
« Zadnja izmjena: 05-03-2014, 20:20:59 od maXonja »
 

Offline Romeo80

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 37
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #820 u: 05-03-2014, 20:52:21 »
Hm, znači valja mi tražit cf2 motor kako stvari stoje (sumnjam da tako lako mogu doći do cf1).

Još mi jedna ideja pada na pamet, a ne znam koliko je provodiva. Bavim se još mišlju da umjesto 16V uguram stari dobri 2.0 8V t.spark. Nema zajebancije sa remenjem, varijatorom i generalno je puno izdržljiviji motor, ali opet ne znam šta sa strujom i može li se on nakačiti na postojeću mjenjačku kutiju?!

@alfa166twinspark;

Znam za Lakija drug i svakako mi je on jedna od prvih opcija. Moraću ga svakako kontaktirati, pa vidjet ćemo.
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #821 u: 05-03-2014, 21:08:25 »
kolega pašu ti svi motori iz 156 2.0ts u tvoju cf1 , cf2 i cf3 samo seliš svoje komponente koje ti ne pašu
znači usisnu ako uzmeš od modela 156 s plastičnim usisom stavljaš svoju - ide na vidu
bobine noviji modeli imaju okrugle konektore a stari kvadratne tu moreš ili stavit svoje ili presložit konektore jer se radi o 2 žice
ispušni kolektor ide tvoj bez katova itd. uglavnom sve ti paše sa tvojeg motrora
kažu da su najbolji prvi motori jer su imali najdeblje karike a najnoviji najtanje pa to jedino nek ti bude vodilja pri nabavci ostalo su priče  :hap:
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #822 u: 05-03-2014, 21:12:04 »
Ja imam cf2 motor na cf1 instalaciji i aluminijskoj usisnoj grani i sve šljaka.

U načelu je razlika u struji - nekim senzorima (MAF, senzor bregaste...), klapni na usisu, poklopcu ventila, usisnoj grani (alu-plastična),što se bobina tiče - zamijene se samo konektori i šljaka (ja na starijoj instalaciji imam novije bobine, samo sam konektore zamijenio na instalaciji)

Znači cf1 i cf2 motori se mogu swapat međusobno, što se tiče cf3 to nebih točno znao, ali da, ima razlike u katalizatorima, lamda sondama, možda čak i samim klipovima...
ovo crvenim navedeno mu je skroz nebitno jer motor ide u 155 a ne 156 tako da ispušni kolektor i ostalo stavlja svoje bez katova i lambdi
klipovi mu niš ne znače kod stavljanja kompletnog motora u 155
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #823 u: 05-03-2014, 21:37:06 »
Pašu svi motori ali samo goli motori. Kompletan usis, struja i agregati ostaju stari.
I ima još jedna caka na prihvatu balasera dugačke poluosovine.
Različiti su šarafi. Ne znam točno koji, da li na bloku ili karteru. Nešto mi je u sjećanju da karter mora ostati stari. Nisam ziher.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Girith

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 270
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Honda Civic 8th Gen 2011 FL 1.8
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #824 u: 07-03-2014, 18:22:53 »
tenks

u međuvremenu sam si i instalirao ePER pa sam provjerio da li sve to paše na moju alficu... izgleda da dâ  :craz

još sam kod istog našao brtvu poklopca ventila, a kod jednog drugog stazni remen i natezače

naručio sam i platio, pa javim kak je prošlo :)
 

Offline goran86

  • Trade Count: (+5)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1236
  • Karma: 20
    • Zabok
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #825 u: 07-03-2014, 18:46:43 »
314 e sa varijatorom????

to je đabe,,,

al na slikama fali ona velika rolka i stazni veliki remen.....
 

Offline Girith

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 270
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • Honda Civic 8th Gen 2011 FL 1.8
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #826 u: 07-03-2014, 22:28:47 »
fali na slikama jer nema u tom paketu
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #827 u: 20-03-2014, 21:14:01 »
alfa 155 1.7ts troši ~17litara i ne ide do 4000,nakon toga proradi...jel imao netko sličan slučaj ili zna do čega bi moglo biti  :mah:
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #828 u: 21-03-2014, 07:33:06 »
alfa 155 1.7ts troši ~17litara i ne ide do 4000,nakon toga proradi...jel imao netko sličan slučaj ili zna do čega bi moglo biti  :mah:

ta potrošnja je očito posljedica što je auto mrtav do 4000€ okretaja, ako ga moraš turpijat na visokim okretajima stalno naravno da će trošit toliko...treba vidjet zašto auto ne ide. Možda se radi o dotrajalosti motora, da li je mjerena kompresija?
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #829 u: 21-03-2014, 12:52:57 »
motor je u odličnom stanju redovno održavan nove svječice kablovi itd.
nebi samo od jednom se uljenio,postupno bi odumirao da je do motora
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #830 u: 21-03-2014, 14:40:06 »
Ima ta alfa plin
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #831 u: 21-03-2014, 14:42:56 »
ima
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #832 u: 21-03-2014, 15:02:56 »
Imao sam isto tako 155 sa tim motorom.
Potrosnja skocila na 17. Auto nikako nije isao.

Doslo je do pogresne komunikacije benzinskog i plinskog kompa.
Otpojio sam akumulator na 2 sata.

Upalio ga i nakon 200km auto radio kao sat.

Probaj i sam tako nemas sto izgubiti
 

Offline Dena95

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 847
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • GTV
    • Split
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #833 u: 21-03-2014, 19:53:03 »
Kad san procita sve o ts motoru sta san moga nac na forumu sve web stranice mogu vam rec da san odlucia skupljat pare pa si kupit v6 a ako koji mslucajem bude ts onda 2.0 (jtd mi vjera zabranjuje).
 

Offline kristyanhr

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1187
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
  • EX: Fiat Punto mk2 1.9DS Trenutačno: AR156 1.8TS
    • Slavonski Brod
    • NANO Autodetailing Centar
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #834 u: 22-03-2014, 09:29:59 »
Kad san procita sve o ts motoru sta san moga nac na forumu sve web stranice mogu vam rec da san odlucia skupljat pare pa si kupit v6 a ako koji mslucajem bude ts onda 2.0 (jtd mi vjera zabranjuje).
:clap: :clap:
Darijan Kosić: "Alfizam je religija."
Certified Gtechniq Detailer - http://nano-kj.hr/nano.php
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #835 u: 22-03-2014, 14:08:34 »
Kad san procita sve o ts motoru sta san moga nac na forumu sve web stranice mogu vam rec da san odlucia skupljat pare pa si kupit v6 a ako koji mslucajem bude ts onda 2.0 (jtd mi vjera zabranjuje).

mislis da su ti v6 ili jtd jeftiniji za odrzavanje? skupljaj pare, sta god kupis trebace ti.
rikne li ti diferencijal kao sto zna otici na v6, ili turbina na jtd, to su troskovi kao komplet polovan ts motor.
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #836 u: 22-03-2014, 14:33:26 »
mislis da su ti v6 ili jtd jeftiniji za odrzavanje? skupljaj pare, sta god kupis trebace ti.
rikne li ti diferencijal kao sto zna otici na v6, ili turbina na jtd, to su troskovi kao komplet polovan ts motor.

potpis ko kuća :ok:

najjeftiniji za održavanje će ti biti onaj koji je u najboljem stanju, nevezano bio to ts, v6 ili jtd.
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS
 

Offline Dena95

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 847
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • GTV
    • Split
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #837 u: 22-03-2014, 21:15:19 »
Jtd-0 bodova
V6 me privlaci znan mogli bi bit ogromni troskovi ali to bi bilo 2. Auto i nebi se puno vozilo vec se vise ulaglo i obnavljalo
 

Offline Damson

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 438
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • Alfa mužjak
    • Split
    • Gilles Villeneuve - Sempre Gilles - Moja Web Stranica
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #838 u: 30-04-2014, 10:14:05 »
Ljudi, kakav je 2.0 TS?
Prijatelj gleda neku 166-icu, sa tim motorom (100.000km)... a ja i nisam čuo najbolje stvari...
http://www.sempregilles.com - Gilles Villeneuve - Moja Web Stranica
 

Offline plavi156

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2998
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Giulietta 1.4 TB
    • Zagreb
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #839 u: 30-04-2014, 14:14:09 »
Ljudi, kakav je 2.0 TS?
Prijatelj gleda neku 166-icu, sa tim motorom (100.000km)... a ja i nisam čuo najbolje stvari...

U 166-ici je puno manja sansa da je motor klan nego u 156. Inace, nedavno sam vidio 166 2.0 ts sa 300 tkm, samo redovni servisi, motor se cinio u super stanju. Najveca je mana potrosnja, ako mu nije problem 12-13 l gradske voznje (zg) onda nek uzme, za normalnu voznju je to sasvim pristojna motorizacija, ionako 166 nije za trke vec za kruzanje, a ako zatreba potegne ona i 200 kmh...
EX: 156 1.8TS|156 1.9 JTD|164 TS|156 1.6TS|159 1.9 JTS|166 2.0TS LPG|156 2.0 JTS|147 1.6 TS