Ok, hvala na odgovoru. A u čemu je ta razlika? Ja sam mislio da je samo par sitnica raličito, jer su u biti to isti motori. Je li razlika samo u struji ili ima i mehaničkih razlika?
:
između cf1 i cf2 (tj euro 1 i euro 2) ts motora ima fizičkih razlika, jer cf2 ima varijabilni usis...dalje, neki cf1 imaju egr, neki ne, a mislim da svi cf2 imaju egr, i mislim da ima razlika u varijatoru između cf1 i cf2...bobine se razlikuju u obliku, za cf2 su okrugle, za cf1 su četvrtaste...
a i između cf2 i cf3 ima razlike, ima još jedna lambda sonda, i još jedan (ili čak dva) katalizatora, znači izduvna grana je drugačija...a i cf3 je fly by wire čini mi se a raniji imaju sajlu...dihtung glave je različit...
ali svi oni imaju skoro isti blok (mislim da su klipovi drugačiji kod cf3) pa on odgovara (ima i tu razlika, mislim da je radilica nešto lakša na cf1), pa ti je možda najbolja opcija da uzmeš cf2 blok i da na njega nakačiš cf1 glavu od postojećeg motora (dihtunzi za cf1 i cf 2 su isti)
vidim da si iz Sarajeva, otiđi kod Lakija, on je na Stupu, on ima sve što ti treba 99%
