25-07-2024, 12:06:03

Autor Tema: Alfa Romeo Junior (ex Milano)  (Posjeta: 7996 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 20846
  • Karma: 449
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #30 u: 12-04-2024, 22:23:14 »
Na prvu pomislio da je bazna pistolj oprema  :lol
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1419
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #31 u: 13-04-2024, 00:09:39 »
Peugeot 2008 zamaskiran u Alfa Romeo "skin" - i to jako ružne face i dupeta. Pa nova Tesla Model 3 je supermodel prema ovome, a kako stvari stoje cijenom neće biti daleko (novi Tesla Model 3 ispadne 40k s PDV-om).

Tko su kupci za ovo? Ja to ne kužim. U biti ok, ima ih, vidim nekog bogatog pomorca koji sam vozi neku QV kako mu je je kćer taman položila vozački i da se ne sramoti u nekom T-Rocu, kupit će joj Milano da može s frendicama van, a punit će ga u kućnoj garaži vile u prigradu, pa joj ne mora davati apanažu za gorivo. :)

« Zadnja izmjena: 13-04-2024, 09:34:45 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Matej Ti

Offline Sucker

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 368
  • Karma: 3
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #32 u: 13-04-2024, 09:31:58 »
Mene živo zanima što će se desiti sa svim proizvođačima tj.njihovim glupim politikama kada će konačno prihvatiti da neće uspjeti agenda zelenih terorista i kada će se počet ponovno masnovno prodavat/razvijat/dotjerivat benzinci i dizeli. Što će biti sa genijalcima poput Alfe koja će biti samo na struju? Opet će ih iznenaditi vjerojatno?
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: boris, Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1419
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #33 u: 13-04-2024, 09:41:10 »
Mene živo zanima što će se desiti sa svim proizvođačima tj.njihovim glupim politikama kada će konačno prihvatiti da neće uspjeti agenda zelenih terorista i kada će se počet ponovno masnovno prodavat/razvijat/dotjerivat benzinci i dizeli. Što će biti sa genijalcima poput Alfe koja će biti samo na struju? Opet će ih iznenaditi vjerojatno?

Upravo to. Ali da je barem istina to što govore, da su EV zaista ekološka vozila, ali nisu. Niti ih napajamo iz zelenih izvora, niti su zeleni u proizvodnji! Upravo suprotno, katastrofa su u potrebnim resursima prema klasičnim autima. A da ne pričamo o konceptualnim problemima tipa "cijelo vrijeme sa sobom voziš pola tone baterije" ili "ova garaža me neće primiti jer ne dozvoljavaju EV zbog rizika od požara". Nećemo u detalje o preko 2.000 € kada moraš "ekološki" zbrinuti takav auto koji je izamortiziran. Doći će do toga da ih ljudi radije zapale i prave se da je bilo slučajno.

I ok, evo, da mi netko i pokloni novi Milano - ja taj auto ne mogu koristiti uopće jer živim u kvartu u kojem je nemoguće naći i obično parkirno mjesto, a kamo li što neki sanjaju da bi postojala mjesta za punjenje. U gradu se takva mjesta mogu nabrojati na prste ruke i uvijek su puna. Znači to ima smisla samo za ljude u prigradu koji imaju svoje kuće i dvorišta i mogu takvu zujalicu puniti doma za odlazak na posao. Neš' ti Alfe i "bogate povijesti i naslijeđa"... kako kažu, "Alfin DNA", koji DNA? Nema baš ničega osim znaka da je ostalo od Alfe.

Žive u nekoj fantaziji da ljudi žele takve aute, a rezultati tržišta govore drugo.
« Zadnja izmjena: 13-04-2024, 09:52:43 od Paso »
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1960
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #34 u: 13-04-2024, 10:15:24 »
Kako ka ne možeš koristiti, tu je moćni vrhunski puretech 1.2 3 cilindrični agregat za potpuni užitak u vožnji.  :smijeh
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Online Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3865
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #35 u: 13-04-2024, 10:25:05 »



Žive u nekoj fantaziji da ljudi žele takve aute, a rezultati tržišta govore drugo.

Nisu ljudi zeljeli niti male dizele u gradskoj i kompakt klasi, pa su im bili nametnuti.

Nismo mi tu da biramo, samo da uzmemo sta nam se nudi. Sve pod izlikom izbora, a svi nude isto.

Tako je s automobilima, mobitelima, televizijama, klimama, you name it.

Od silnog izbora i desetaka brendova i modela, izbora nema, jer svi nude isto.
 

Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 685
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #36 u: 13-04-2024, 15:17:43 »

Nisu ljudi zeljeli niti male dizele u gradskoj i kompakt klasi, pa su im bili nametnuti.

Nismo mi tu da biramo, samo da uzmemo sta nam se nudi. Sve pod izlikom izbora, a svi nude isto.

Tako je s automobilima, mobitelima, televizijama, klimama, you name it.

Od silnog izbora i desetaka brendova i modela, izbora nema, jer svi nude isto.
Istina. No kako svi nude isto, ajde sto kupiti u toj klasi? Spominju da je milano zapravo namijenjen kupcima mito-giulietta. Cak ima na ploci neka slicna rjesenja kao giulietta. I zadnji kraj na slicnu foru dignutog dupeta. Znaci sto kupiti a zelis takav “kompakt” za 30 tak tisuca eura. Posto sve vece je realno preskupo. Zakljucak, vozio bi taj milano. A pazi sad, ženi se užasno sviđa. Tako da nemam izbora :) Mijenjam giuliettu za ovo!  Valjda cu se naucit na 3 cilindtra, pa ima ga i bmw jedinica pa sto onda. Ne mozes birat, jebi ga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Online Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3865
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #37 u: 13-04-2024, 15:24:10 »
Ako bas mora biti Alfa, onda bi radije otisao do SLO i uzeo nesto od navedenog:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19106956&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18023191&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

A inace, slazem se da je izbor danas takav kakav je, los. Medjutin da se jos naci relativno OK automobila za fer cijenu. Dakako, ne Alfu, ali biti rob jedne marke zauvijek, ne vidim zasto
 

Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 685
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #38 u: 13-04-2024, 15:32:44 »
Ako bas mora biti Alfa, onda bi radije otisao do SLO i uzeo nesto od navedenog:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19106956&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18023191&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

A inace, slazem se da je izbor danas takav kakav je, los. Medjutin da se jos naci relativno OK automobila za fer cijenu. Dakako, ne Alfu, ali biti rob jedne marke zauvijek, ne vidim zasto
A ima nekaj u alfi i volim je. Da u Slo su jeftiniji definitvno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Ben

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 118
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
  • 159, 𝒢𝓉𝓋 TB, Giulia ᐯEᒪOᑕE
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #39 u: 13-04-2024, 20:01:51 »
Frajeru, vozis Alfu koja je na Opel platformi i tezi 300kg vise od usporedivog BMW-a 🐒
Sto je u tome cuore sportivo? Mozda zbog te Ti znacke juri brze?
Cuore sportivo ili ne, 159ka se od začeća isticala među konkurencijom. Možemo se lagati da nije tako, zamjerati platformu na kojoj je napravljen auto itd., ali činjenično dosta "nealfista" će priznati da dan danas 159ka ima ono nešto što je izdvaja na cesti.

Ja sam je htio od trenutka kad sam je prvi put vidio na cesti. Isti filing sam imao kad sam gledao promotivne spotove za Giuliu 2016. godine, jednostavno sam si zacrtao da jednog dana moram imati taj auto.

Brennero definitivno izaziva kontra osjećaj, vidim taj auto i znam da je to nešto na što nikad ne želim potrošiti novce. Ne zato kaj je SUV, strujić ili što mu se tablica montira na sredinu. Vidim i neke dizajnerske odluke koje podsjećaju na neke druge Alfe kroz povijest. Ali ovaj auto je stilistički odvratan, a motorizacija mu je smiješna. Tko zna kakva će biti upravljivost.

Ne želim vozit SUV, ali Stelvio bi uzeo bez jebemti, isto kak nisam htio hatchback ali me Giulietta dobila. Meni recimo Mito nikad ne bi došao u obzir kao ni Tonale/Brennero, i ok, nekome bi i to je isto ok. Preferiram limuzine, AR ih više ne izbacuje, znači jednog dana kad Giulia bude tehnološki zastarjela i budem htio novi auto, ako je ovo "budućnost Alfe", mijenjam brend. I to je u redu.

Ali bilo kak bilo, ne znam kakav tip ljudi ovo kupuje novo, a bit će ih sigurno, ali vjerujem nedovoljno da postignu kaj god su naumili. Naposlijetku, loše prodajne brojke slijede AR već dugo, pa bolje kad već tone brod da izbaciš nekaj kaj valja, poput Grigio platforme.

Nedostatak servisne mreže odnosno Alfa značka će ovom autu samo odmoć, a izgleda ko i ostatak konfekcije, tak da ne vidim zakaj bi netko ovo uzimao pored Peugeota ili nekog japanskog crossovera il kaj god.

Znam kaj me kod 159ke i Giulije privuklo da sad ne vozim BMW, Audi ili nekaj drugo kaj je "na boljem glasu".
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4398
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #40 u: 13-04-2024, 20:33:18 »
U biti nema niti jedan panel, isti, niti staklo. Za razliku npr Corsa/P208

Da, svi paneli su malo modificirani, ali se iz aviona vidi da je to "prerađeni" 2008,
dok recimo Mokka, Avenger i 600 to nisu (iako su na istoj platformi imaju svoj potpuno specifičan i prepoznatljiv dizajn),
šteta da nije bilo više mašte dizajnera...

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4398
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #41 u: 13-04-2024, 20:34:02 »
Istina. No kako svi nude isto, ajde sto kupiti u toj klasi? Spominju da je milano zapravo namijenjen kupcima mito-giulietta. Cak ima na ploci neka slicna rjesenja kao giulietta. I zadnji kraj na slicnu foru dignutog dupeta. Znaci sto kupiti a zelis takav “kompakt” za 30 tak tisuca eura. Posto sve vece je realno preskupo. Zakljucak, vozio bi taj milano. A pazi sad, ženi se užasno sviđa. Tako da nemam izbora :) Mijenjam giuliettu za ovo!  Valjda cu se naucit na 3 cilindtra, pa ima ga i bmw jedinica pa sto onda. Ne mozes birat, jebi ga.

To je na prezentaciji i rečeno, da je ovo rješenje za kupce koji su vozili MiTo/Giulietta.

A realno,
i MiTo je bio prerađeni GrandePunto, ali je bio full specifičan i privlačan,
a Giulietta je bila prerađeni Bravo-II, i nisu mi na prvu (a ni nikad kasnije) baš sjeli ti prednji farovi, ali šta ćeš kad mi i takva kakva je izgleda bolje nego Golf/Megane/Astra/...

Offline bobodelice

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 42
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #42 u: 14-04-2024, 14:38:15 »
Cuore sportivo ili ne, 159ka se od začeća isticala među konkurencijom. Možemo se lagati da nije tako, zamjerati platformu na kojoj je napravljen auto itd., ali činjenično dosta "nealfista" će priznati da dan danas 159ka ima ono nešto što je izdvaja na cesti.

Ja sam je htio od trenutka kad sam je prvi put vidio na cesti. Isti filing sam imao kad sam gledao promotivne spotove za Giuliu 2016. godine, jednostavno sam si zacrtao da jednog dana moram imati taj auto.

Brennero definitivno izaziva kontra osjećaj, vidim taj auto i znam da je to nešto na što nikad ne želim potrošiti novce. Ne zato kaj je SUV, strujić ili što mu se tablica montira na sredinu. Vidim i neke dizajnerske odluke koje podsjećaju na neke druge Alfe kroz povijest. Ali ovaj auto je stilistički odvratan, a motorizacija mu je smiješna. Tko zna kakva će biti upravljivost.

Ne želim vozit SUV, ali Stelvio bi uzeo bez jebemti, isto kak nisam htio hatchback ali me Giulietta dobila. Meni recimo Mito nikad ne bi došao u obzir kao ni Tonale/Brennero, i ok, nekome bi i to je isto ok. Preferiram limuzine, AR ih više ne izbacuje, znači jednog dana kad Giulia bude tehnološki zastarjela i budem htio novi auto, ako je ovo "budućnost Alfe", mijenjam brend. I to je u redu.

Ali bilo kak bilo, ne znam kakav tip ljudi ovo kupuje novo, a bit će ih sigurno, ali vjerujem nedovoljno da postignu kaj god su naumili. Naposlijetku, loše prodajne brojke slijede AR već dugo, pa bolje kad već tone brod da izbaciš nekaj kaj valja, poput Grigio platforme.

Nedostatak servisne mreže odnosno Alfa značka će ovom autu samo odmoć, a izgleda ko i ostatak konfekcije, tak da ne vidim zakaj bi netko ovo uzimao pored Peugeota ili nekog japanskog crossovera il kaj god.

Znam kaj me kod 159ke i Giulije privuklo da sad ne vozim BMW, Audi ili nekaj drugo kaj je "na boljem glasu".

Ma da ne bune zabune, nisam fan SUV-ova i ne simpatiziram smijeru u koji je ne samo Alfa, već cijela auto industrija krenula..
Međutim, koja je moja pozadina u auto industriji da tu prozivam Stelantis (četvrtu najveću auto kompaniju na svijetu) i dijelim pamet tko je što i na koji način trebao napraviti!?
Kada vidim takav pristup, smrači mi se pred očima jer to čine ili djeca ili neostvareni ljudi koji sipaju hejt na sve oko sebe, dok su oni jedini ispravni ili što ti ja već znam..
Dakle, kada netko napiše: "Ja mislim da je Alfa Romeo Milano smeće", ja to objeručke prihvatim (iako u jednadžbu stavim činjenicu da je to jedna osoba od njih milijarde na svijetu) ali kada netko napiše: "Alfa Romeo Milano je smeće", ja jednostavno nemam druge nego misliti da je osoba koja je to napisala smeće..

PS shvaćam tvoju poziciju, jer ja npr. ne volim SUV-ove ali niti sedane i sanjam jedan Alfa Romeo coupe kojeg već 14 godina nemaju u ponudi i sve što mogu jeste nadati se da će trenutni SUV modeli ostvariti dobre rezultate, rezultat kojih bi bio nekakav coupe..

Nada umire posljednja  :pivo:
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #43 u: 14-04-2024, 16:09:54 »

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13774
  • Karma: 565
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #44 u: 14-04-2024, 17:05:32 »
Zgodne Miki Maus felge.  :D
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #45 u: 15-04-2024, 18:49:39 »


Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #47 u: 15-04-2024, 19:02:02 »
Alfa Romeo Fiasco

Malo duže odgađan pisanja malo dužeg posta. Morati ću

Ali ovi francuski menadžeri su zlo i naopako.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: jakov, Alfista145

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3372
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #48 u: 15-04-2024, 22:28:31 »
Hebamepas, ovo je za plakati. Kakvi debili, pa to nema nigdje

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1960
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #49 u: 15-04-2024, 22:37:32 »
Koji panjevi majko mila, jedino još logo valja, to nisu uspjeli sjebati... još uvijek
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1647
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #50 u: 15-04-2024, 23:46:04 »
Da ih nema, trebalo bi ih izmisliti. Da se imamo kome smijati  :lol
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #51 u: 16-04-2024, 00:00:46 »
Pokušati ću sada otipkati...

Smiješno mi je ovo sa imenom. I sad na kraju imamo Junior koje je po meni u stvari idealno ime za ovaj model.
Smiješno mi je i kad znam da je u stvari Avenger imao kodno ime Junior, a ovaj model je bio Alfa Kid. Više smisla ima obratno.

Sad o mehanici i razvoju ovoga modela.
U doba Manleya, da on je dao zeleno svjetlo, su i oni bili planirani kao 3 modela iz Poljske sa dodatkom još moguća 2 modela, ove nove sad Kragujevačke Pande i Lancie koja možda ne bi bila Ypsilon.

Platforma je trebala biti eMini koji znamo sa novog Fiata 500, naravno proširena i produžena ali jako efikasno pakirana nešto što CMP sigurno nije.

Motori naravno kombinacija 1.0 i 1.5 turbo uz BEV verzije.

Onda je došla korona i negdje 2020., krajem te godine, se razvoj sa eMini platforme prebacio na CMP sa svim njenim nedostacima.

Naime, ova platforma je u stvari originalno razvijana od strane kineskog Dongfenga i zamišljena je kao low cost platforma za C/kompaktni segment. Znači jedna klasa/veličina iznad ovih modela i ona se na taj način koristi u Kini.
Posljedično sva vozila B/subcompact segmenta na ovoj platformi imaju strašno malo mjesta za noge na stražnjoj klupi, u pravilu najmanje u klasi i manje od konkurencije.

Druga stvar sa ovom platformom je što PSA maksmanloo štedi na njoj.
Recimo radar na svim modelima ne na identičnom mjestu.
Zatim usis zraka je na istom mjestu. Zato ova redikulozna maska, neki ala penta-lobo umjesto triloba. Po meni su tu najviše izdali baš ovaj Junior, nešto manje 600.
Jednostavno na ovo platformi je baš sve pred definirano i nema ni najmanjeb prostora za preinake. Za mene to nije modularna platforma.

Vidim da su istakli prtljažnik od 400 litara. Realno kod CMO vozila to je oko 150 litara manje. Lažu da je to strašno.

Kod same tehnike me čudi da nisu odabrali među osovinski razmak kao na Pug 2008 II jer on omogućuje nešto više mjesta na stražnjoj klupi.

A ono di su štedili sa razvojem je nekorištenje FCA motora i infotainment sistema koju su superiorni onome što Peugeot nudi.
Sve je to radi rezanja troškova.
Po meni su 1.5 turbo i Uconnect 5 bolji od ovih rješenja.
Uostalom 1.5 sa 130 KS bolje ide od ovog prdekala sa 3 cilindra i 136 KS.

Mislim da sa trajnošću neće biti problema jer je remen u ulju zamjenika sa lancem. Da, ovaj motor kao mild hybrid ima lanac bilo u verziji sa 100 ili 136 KS.
Možda je problem sa VGT jer je to novo kod benzinaca i oni imaju veću temperaturu ispuha od dizela.

Ono što me najviše brine je kineski mjenjač kojeg nazivaju DCT iako on to nije. To je ono baš 1/1 nepoznanica.

Ono što mi je korektno je dizajn interijera
No i ovdje ima jako puno ušteda. Neke stvari si povukli još sa 206. Čini mi se da je integracija infotainmenta skupljena sa Corse i slično. Čak mi se volan čini kao Opel.

Po meni je tu propušteno par stvari koje nije bilo tako teško izvesti no u ex PSA štede na svakom koraku.

Uvreda mi je šta oni ovo propagiraju kao zamjenu za Giuliettu.

Ah, zaboravio jednu stvar.
Na Ballocu je nedavno bio Imparato i kako si Francuzi već šovinisti i sve najbolje znaju i niko im nije ravan
Pompozno je najavio kako će buduće Alfa biti BEV only I kako je to super.
Priča je da je bježao i sa je skoro bio linčovan.  :D
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1419
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #52 u: 16-04-2024, 01:21:07 »
Jedino što bih preživio kod ove Alfe je interijer. I drago mi je da se digla graja oko naziva "Milano" i da su morali odustati, "Junior" je prikladnije, mada bi najispravnije bilo "Woke Kid". ;)
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #53 u: 16-04-2024, 05:38:10 »
 :)



Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1647
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #54 u: 16-04-2024, 08:11:22 »
Pa sama ova sprdacina oko imena je da CEO dobije otkaz i to momentalni, kad ga vec nije dobio za ovo kloniranje. Da barem cijena bude normalna, ali ne, ici ce da ljude pale po usima. Nece daleko stici tom politikom i mislim da opasno pusu balon
« Zadnja izmjena: 16-04-2024, 08:14:01 od kremenko »
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.
 

Offline bobodelice

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 42
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #55 u: 16-04-2024, 17:50:48 »
Pokušati ću sada otipkati...

Smiješno mi je ovo sa imenom. I sad na kraju imamo Junior koje je po meni u stvari idealno ime za ovaj model.
Smiješno mi je i kad znam da je u stvari Avenger imao kodno ime Junior, a ovaj model je bio Alfa Kid. Više smisla ima obratno.

Sad o mehanici i razvoju ovoga modela.
U doba Manleya, da on je dao zeleno svjetlo, su i oni bili planirani kao 3 modela iz Poljske sa dodatkom još moguća 2 modela, ove nove sad Kragujevačke Pande i Lancie koja možda ne bi bila Ypsilon.

Platforma je trebala biti eMini koji znamo sa novog Fiata 500, naravno proširena i produžena ali jako efikasno pakirana nešto što CMP sigurno nije.

Motori naravno kombinacija 1.0 i 1.5 turbo uz BEV verzije.

Onda je došla korona i negdje 2020., krajem te godine, se razvoj sa eMini platforme prebacio na CMP sa svim njenim nedostacima.

Naime, ova platforma je u stvari originalno razvijana od strane kineskog Dongfenga i zamišljena je kao low cost platforma za C/kompaktni segment. Znači jedna klasa/veličina iznad ovih modela i ona se na taj način koristi u Kini.
Posljedično sva vozila B/subcompact segmenta na ovoj platformi imaju strašno malo mjesta za noge na stražnjoj klupi, u pravilu najmanje u klasi i manje od konkurencije.

Druga stvar sa ovom platformom je što PSA maksmanloo štedi na njoj.
Recimo radar na svim modelima ne na identičnom mjestu.
Zatim usis zraka je na istom mjestu. Zato ova redikulozna maska, neki ala penta-lobo umjesto triloba. Po meni su tu najviše izdali baš ovaj Junior, nešto manje 600.
Jednostavno na ovo platformi je baš sve pred definirano i nema ni najmanjeb prostora za preinake. Za mene to nije modularna platforma.

Vidim da su istakli prtljažnik od 400 litara. Realno kod CMO vozila to je oko 150 litara manje. Lažu da je to strašno.

Kod same tehnike me čudi da nisu odabrali među osovinski razmak kao na Pug 2008 II jer on omogućuje nešto više mjesta na stražnjoj klupi.

A ono di su štedili sa razvojem je nekorištenje FCA motora i infotainment sistema koju su superiorni onome što Peugeot nudi.
Sve je to radi rezanja troškova.
Po meni su 1.5 turbo i Uconnect 5 bolji od ovih rješenja.
Uostalom 1.5 sa 130 KS bolje ide od ovog prdekala sa 3 cilindra i 136 KS.

Mislim da sa trajnošću neće biti problema jer je remen u ulju zamjenika sa lancem. Da, ovaj motor kao mild hybrid ima lanac bilo u verziji sa 100 ili 136 KS.
Možda je problem sa VGT jer je to novo kod benzinaca i oni imaju veću temperaturu ispuha od dizela.

Ono što me najviše brine je kineski mjenjač kojeg nazivaju DCT iako on to nije. To je ono baš 1/1 nepoznanica.

Ono što mi je korektno je dizajn interijera
No i ovdje ima jako puno ušteda. Neke stvari si povukli još sa 206. Čini mi se da je integracija infotainmenta skupljena sa Corse i slično. Čak mi se volan čini kao Opel.

Po meni je tu propušteno par stvari koje nije bilo tako teško izvesti no u ex PSA štede na svakom koraku.

Uvreda mi je šta oni ovo propagiraju kao zamjenu za Giuliettu.

Ah, zaboravio jednu stvar.
Na Ballocu je nedavno bio Imparato i kako si Francuzi već šovinisti i sve najbolje znaju i niko im nije ravan
Pompozno je najavio kako će buduće Alfa biti BEV only I kako je to super.
Priča je da je bježao i sa je skoro bio linčovan.  :D

Obožavao sam čitati tvoje postove jer su uvijek bili odmjereni s dodatkom informacija koje je trebalo kopati po internetu zbog čega sam bio zahvalan..

Današnji post izgleda kao izbacivanje vlastitih frustracija, ne znam kako bi ga drugačije shvatio?

Jedna opaska i jedno pitanje s moje strane..

Pratim jednog talijanskog auto blogera i njegova reakcija na promjenu imena je kritika talijanske birokracije, nikako Alfa Romea ili Stelantisa, dapače post je završio opaskom da talijanska vlada kritizira kako Stelantis pre-malo ulaže u Italiji, a da će ova situacija završiti još manjim ulaganjem jer talijanska birokracija je koma..

Tko je u Italiji proveo više vremena osim povremenog izleta, taj zna o čemu čovjek govori.

Moje pitanje bi bilo..kako je moguće da platforma koja je stvorena za C klasu, nudi manje mjesta u B klasi?
Logika mu tu malo ne štima pa pitam..
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #56 u: 16-04-2024, 18:55:30 »

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #57 u: 16-04-2024, 18:58:09 »



Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #58 u: 16-04-2024, 20:57:22 »
Obožavao sam čitati tvoje postove jer su uvijek bili odmjereni s dodatkom informacija koje je trebalo kopati po internetu zbog čega sam bio zahvalan..

Današnji post izgleda kao izbacivanje vlastitih frustracija, ne znam kako bi ga drugačije shvatio?

Jedna opaska i jedno pitanje s moje strane..

Pratim jednog talijanskog auto blogera i njegova reakcija na promjenu imena je kritika talijanske birokracije, nikako Alfa Romea ili Stelantisa, dapače post je završio opaskom da talijanska vlada kritizira kako Stelantis pre-malo ulaže u Italiji, a da će ova situacija završiti još manjim ulaganjem jer talijanska birokracija je koma..

Tko je u Italiji proveo više vremena osim povremenog izleta, taj zna o čemu čovjek govori.

Moje pitanje bi bilo..kako je moguće da platforma koja je stvorena za C klasu, nudi manje mjesta u B klasi?
Logika mu tu malo ne štima pa pitam..

Ne znam što sam krivo napisao.

Pratim malo više i imam ili sam imao i neke interne dokumente. Sad sam se makao od svega.
Nisam ni sretan smjerom u kojem ide razvoj novih modela.
Recimo novi Giulia i Stelvio kao BEV only iako nisu BEV platforme. To je ono, pucanje sam sebi u nogu.

Recimo prve stvari koje su Francuzi implementirali kad su došli je.
Micanje antikorozivne zaštite na krovu sa nekih modela, reicmo u Južnoj Americi. Ne znam jel kasnije došlo i u Europu.
Onda je išlo za cijelu ex FCA. Ograničenje ponude felgi po modelu auta, ograničenje broja boja eksterijera.
Kasnije je došlo ajmo samo crni eksterijer, itd, itd.

Ima puno toga. Neke sam stvari i zaboravio.
Pogledaj kedere oko stražnjih vrata na Junioru.

Što se tiče zakona u Italiji. Francuzi su ionako znali za njega ali su kao i inače najpametniji i sve najbolje znaju.

Tavares možda je dobio rekordan profit ex PSA ali je istodobno za 3 branda, a to su Opel, Fiat i Citroen, lani bila godina sa najmanjim tržišnim udjelom ikada u Europi.

Nažalost nije sve tako ružičasto, daleko od toga.

Pari se tiče ponude prostora. Platforma se inače radi, razvoja od najmanjeg modela. To ovdje nije slučaj.
Posljedično svi CMP modeli imaju jako malo mjesta za noge na stražnjoj klupi.
Recimo stari 208 na francuskoj platformi je nudio kud i kamo više mjesta za noge.

Inače sve je kod PSA usmjereno na cost cutting.
Recimo prednja vrata na Junioru i 600 su identična.
Krov na Junioru i Avengeru je identičan.
I tako, ima toga.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1647
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #59 u: 16-04-2024, 21:47:44 »
Avenger, 600 i Junior (Milano) dolaze iz iste tvornice, naravno da ce biti dosta istih presanih dijelova
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.