Poku¹ati æu sada otipkati...
Smije¹no mi je ovo sa imenom. I sad na kraju imamo Junior koje je po meni u stvari idealno ime za ovaj model.
Smije¹no mi je i kad znam da je u stvari Avenger imao kodno ime Junior, a ovaj model je bio Alfa Kid. Vi¹e smisla ima obratno.
Sad o mehanici i razvoju ovoga modela.
U doba Manleya, da on je dao zeleno svjetlo, su i oni bili planirani kao 3 modela iz Poljske sa dodatkom jo¹ moguæa 2 modela, ove nove sad Kragujevaèke Pande i Lancie koja mo¾da ne bi bila Ypsilon.
Platforma je trebala biti eMini koji znamo sa novog Fiata 500, naravno pro¹irena i produ¾ena ali jako efikasno pakirana ne¹to ¹to CMP sigurno nije.
Motori naravno kombinacija 1.0 i 1.5 turbo uz BEV verzije.
Onda je do¹la korona i negdje 2020., krajem te godine, se razvoj sa eMini platforme prebacio na CMP sa svim njenim nedostacima.
Naime, ova platforma je u stvari originalno razvijana od strane kineskog Dongfenga i zami¹ljena je kao low cost platforma za C/kompaktni segment. Znaèi jedna klasa/velièina iznad ovih modela i ona se na taj naèin koristi u Kini.
Posljedièno sva vozila B/subcompact segmenta na ovoj platformi imaju stra¹no malo mjesta za noge na stra¾njoj klupi, u pravilu najmanje u klasi i manje od konkurencije.
Druga stvar sa ovom platformom je ¹to PSA maksmanloo ¹tedi na njoj.
Recimo radar na svim modelima ne na identiènom mjestu.
Zatim usis zraka je na istom mjestu. Zato ova redikulozna maska, neki ala penta-lobo umjesto triloba. Po meni su tu najvi¹e izdali ba¹ ovaj Junior, ne¹to manje 600.
Jednostavno na ovo platformi je ba¹ sve pred definirano i nema ni najmanjeb prostora za preinake. Za mene to nije modularna platforma.
Vidim da su istakli prtlja¾nik od 400 litara. Realno kod CMO vozila to je oko 150 litara manje. La¾u da je to stra¹no.
Kod same tehnike me èudi da nisu odabrali meðu osovinski razmak kao na Pug 2008 II jer on omoguæuje ne¹to vi¹e mjesta na stra¾njoj klupi.
A ono di su ¹tedili sa razvojem je nekori¹tenje FCA motora i infotainment sistema koju su superiorni onome ¹to Peugeot nudi.
Sve je to radi rezanja tro¹kova.
Po meni su 1.5 turbo i Uconnect 5 bolji od ovih rje¹enja.
Uostalom 1.5 sa 130 KS bolje ide od ovog prdekala sa 3 cilindra i 136 KS.
Mislim da sa trajno¹æu neæe biti problema jer je remen u ulju zamjenika sa lancem. Da, ovaj motor kao mild hybrid ima lanac bilo u verziji sa 100 ili 136 KS.
Mo¾da je problem sa VGT jer je to novo kod benzinaca i oni imaju veæu temperaturu ispuha od dizela.
Ono ¹to me najvi¹e brine je kineski mjenjaè kojeg nazivaju DCT iako on to nije. To je ono ba¹ 1/1 nepoznanica.
Ono ¹to mi je korektno je dizajn interijera
No i ovdje ima jako puno u¹teda. Neke stvari si povukli jo¹ sa 206. Èini mi se da je integracija infotainmenta skupljena sa Corse i slièno. Èak mi se volan èini kao Opel.
Po meni je tu propu¹teno par stvari koje nije bilo tako te¹ko izvesti no u ex PSA ¹tede na svakom koraku.
Uvreda mi je ¹ta oni ovo propagiraju kao zamjenu za Giuliettu.
Ah, zaboravio jednu stvar.
Na Ballocu je nedavno bio Imparato i kako si Francuzi veæ ¹ovinisti i sve najbolje znaju i niko im nije ravan
Pompozno je najavio kako æe buduæe Alfa biti BEV only I kako je to super.
Prièa je da je bje¾ao i sa je skoro bio linèovan.
