12-06-2025, 14:39:09

Autor Tema: Alfa Romeo Junior (ex Milano)  (Posjeta: 39219 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 21192
  • Karma: 450
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #30 u: 12-04-2024, 22:23:14 »
Na prvu pomislio da je bazna pistolj oprema  :lol
 

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1513
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #31 u: 13-04-2024, 00:09:39 »
Peugeot 2008 zamaskiran u Alfa Romeo "skin" - i to jako ru¾ne face i dupeta. Pa nova Tesla Model 3 je supermodel prema ovome, a kako stvari stoje cijenom neæe biti daleko (novi Tesla Model 3 ispadne 40k s PDV-om).

Tko su kupci za ovo? Ja to ne ku¾im. U biti ok, ima ih, vidim nekog bogatog pomorca koji sam vozi neku QV kako mu je je kæer taman polo¾ila vozaèki i da se ne sramoti u nekom T-Rocu, kupit æe joj Milano da mo¾e s frendicama van, a punit æe ga u kuænoj gara¾i vile u prigradu, pa joj ne mora davati apana¾u za gorivo. :)

« Zadnja izmjena: 13-04-2024, 09:34:45 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Matej Ti

Offline Sucker

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 372
  • Karma: 3
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #32 u: 13-04-2024, 09:31:58 »
Mene ¾ivo zanima ¹to æe se desiti sa svim proizvoðaèima tj.njihovim glupim politikama kada æe konaèno prihvatiti da neæe uspjeti agenda zelenih terorista i kada æe se poèet ponovno masnovno prodavat/razvijat/dotjerivat benzinci i dizeli. ©to æe biti sa genijalcima poput Alfe koja æe biti samo na struju? Opet æe ih iznenaditi vjerojatno?
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: boris, Paso

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1513
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #33 u: 13-04-2024, 09:41:10 »
Mene ¾ivo zanima ¹to æe se desiti sa svim proizvoðaèima tj.njihovim glupim politikama kada æe konaèno prihvatiti da neæe uspjeti agenda zelenih terorista i kada æe se poèet ponovno masnovno prodavat/razvijat/dotjerivat benzinci i dizeli. ©to æe biti sa genijalcima poput Alfe koja æe biti samo na struju? Opet æe ih iznenaditi vjerojatno?

Upravo to. Ali da je barem istina to ¹to govore, da su EV zaista ekolo¹ka vozila, ali nisu. Niti ih napajamo iz zelenih izvora, niti su zeleni u proizvodnji! Upravo suprotno, katastrofa su u potrebnim resursima prema klasiènim autima. A da ne prièamo o konceptualnim problemima tipa "cijelo vrijeme sa sobom vozi¹ pola tone baterije" ili "ova gara¾a me neæe primiti jer ne dozvoljavaju EV zbog rizika od po¾ara". Neæemo u detalje o preko 2.000 € kada mora¹ "ekolo¹ki" zbrinuti takav auto koji je izamortiziran. Doæi æe do toga da ih ljudi radije zapale i prave se da je bilo sluèajno.

I ok, evo, da mi netko i pokloni novi Milano - ja taj auto ne mogu koristiti uopæe jer ¾ivim u kvartu u kojem je nemoguæe naæi i obièno parkirno mjesto, a kamo li ¹to neki sanjaju da bi postojala mjesta za punjenje. U gradu se takva mjesta mogu nabrojati na prste ruke i uvijek su puna. Znaèi to ima smisla samo za ljude u prigradu koji imaju svoje kuæe i dvori¹ta i mogu takvu zujalicu puniti doma za odlazak na posao. Ne¹' ti Alfe i "bogate povijesti i naslijeða"... kako ka¾u, "Alfin DNA", koji DNA? Nema ba¹ nièega osim znaka da je ostalo od Alfe.

®ive u nekoj fantaziji da ljudi ¾ele takve aute, a rezultati tr¾i¹ta govore drugo.
« Zadnja izmjena: 13-04-2024, 09:52:43 od Paso »
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2074
  • Karma: 47
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Èakovec
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #34 u: 13-04-2024, 10:15:24 »
Kako ka ne mo¾e¹ koristiti, tu je moæni vrhunski puretech 1.2 3 cilindrièni agregat za potpuni u¾itak u vo¾nji.  :smijeh
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3913
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #35 u: 13-04-2024, 10:25:05 »



®ive u nekoj fantaziji da ljudi ¾ele takve aute, a rezultati tr¾i¹ta govore drugo.

Nisu ljudi zeljeli niti male dizele u gradskoj i kompakt klasi, pa su im bili nametnuti.

Nismo mi tu da biramo, samo da uzmemo sta nam se nudi. Sve pod izlikom izbora, a svi nude isto.

Tako je s automobilima, mobitelima, televizijama, klimama, you name it.

Od silnog izbora i desetaka brendova i modela, izbora nema, jer svi nude isto.
 

Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 709
  • Karma: 5
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #36 u: 13-04-2024, 15:17:43 »

Nisu ljudi zeljeli niti male dizele u gradskoj i kompakt klasi, pa su im bili nametnuti.

Nismo mi tu da biramo, samo da uzmemo sta nam se nudi. Sve pod izlikom izbora, a svi nude isto.

Tako je s automobilima, mobitelima, televizijama, klimama, you name it.

Od silnog izbora i desetaka brendova i modela, izbora nema, jer svi nude isto.
Istina. No kako svi nude isto, ajde sto kupiti u toj klasi? Spominju da je milano zapravo namijenjen kupcima mito-giulietta. Cak ima na ploci neka slicna rjesenja kao giulietta. I zadnji kraj na slicnu foru dignutog dupeta. Znaci sto kupiti a zelis takav “kompakt” za 30 tak tisuca eura. Posto sve vece je realno preskupo. Zakljucak, vozio bi taj milano. A pazi sad, ¾eni se u¾asno sviða. Tako da nemam izbora :) Mijenjam giuliettu za ovo!  Valjda cu se naucit na 3 cilindtra, pa ima ga i bmw jedinica pa sto onda. Ne mozes birat, jebi ga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3913
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #37 u: 13-04-2024, 15:24:10 »
Ako bas mora biti Alfa, onda bi radije otisao do SLO i uzeo nesto od navedenog:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19106956&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18023191&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

A inace, slazem se da je izbor danas takav kakav je, los. Medjutin da se jos naci relativno OK automobila za fer cijenu. Dakako, ne Alfu, ali biti rob jedne marke zauvijek, ne vidim zasto
 

Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 709
  • Karma: 5
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #38 u: 13-04-2024, 15:32:44 »
Ako bas mora biti Alfa, onda bi radije otisao do SLO i uzeo nesto od navedenog:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19106956&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18023191&display=Alfa%20Romeo%20Tonale

A inace, slazem se da je izbor danas takav kakav je, los. Medjutin da se jos naci relativno OK automobila za fer cijenu. Dakako, ne Alfu, ali biti rob jedne marke zauvijek, ne vidim zasto
A ima nekaj u alfi i volim je. Da u Slo su jeftiniji definitvno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Ben

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 122
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
  • 159, 𝒢𝓉𝓋 TB, Stelvio
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #39 u: 13-04-2024, 20:01:51 »
Frajeru, vozis Alfu koja je na Opel platformi i tezi 300kg vise od usporedivog BMW-a 🐒
Sto je u tome cuore sportivo? Mozda zbog te Ti znacke juri brze?
Cuore sportivo ili ne, 159ka se od zaèeæa isticala meðu konkurencijom. Mo¾emo se lagati da nije tako, zamjerati platformu na kojoj je napravljen auto itd., ali èinjenièno dosta "nealfista" æe priznati da dan danas 159ka ima ono ne¹to ¹to je izdvaja na cesti.

Ja sam je htio od trenutka kad sam je prvi put vidio na cesti. Isti filing sam imao kad sam gledao promotivne spotove za Giuliu 2016. godine, jednostavno sam si zacrtao da jednog dana moram imati taj auto.

Brennero definitivno izaziva kontra osjeæaj, vidim taj auto i znam da je to ne¹to na ¹to nikad ne ¾elim potro¹iti novce. Ne zato kaj je SUV, strujiæ ili ¹to mu se tablica montira na sredinu. Vidim i neke dizajnerske odluke koje podsjeæaju na neke druge Alfe kroz povijest. Ali ovaj auto je stilistièki odvratan, a motorizacija mu je smije¹na. Tko zna kakva æe biti upravljivost.

Ne ¾elim vozit SUV, ali Stelvio bi uzeo bez jebemti, isto kak nisam htio hatchback ali me Giulietta dobila. Meni recimo Mito nikad ne bi do¹ao u obzir kao ni Tonale/Brennero, i ok, nekome bi i to je isto ok. Preferiram limuzine, AR ih vi¹e ne izbacuje, znaèi jednog dana kad Giulia bude tehnolo¹ki zastarjela i budem htio novi auto, ako je ovo "buduænost Alfe", mijenjam brend. I to je u redu.

Ali bilo kak bilo, ne znam kakav tip ljudi ovo kupuje novo, a bit æe ih sigurno, ali vjerujem nedovoljno da postignu kaj god su naumili. Naposlijetku, lo¹e prodajne brojke slijede AR veæ dugo, pa bolje kad veæ tone brod da izbaci¹ nekaj kaj valja, poput Grigio platforme.

Nedostatak servisne mre¾e odnosno Alfa znaèka æe ovom autu samo odmoæ, a izgleda ko i ostatak konfekcije, tak da ne vidim zakaj bi netko ovo uzimao pored Peugeota ili nekog japanskog crossovera il kaj god.

Znam kaj me kod 159ke i Giulije privuklo da sad ne vozim BMW, Audi ili nekaj drugo kaj je "na boljem glasu".
 

Offline LO©A

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4409
  • Karma: 147
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #40 u: 13-04-2024, 20:33:18 »
U biti nema niti jedan panel, isti, niti staklo. Za razliku npr Corsa/P208

Da, svi paneli su malo modificirani, ali se iz aviona vidi da je to "preraðeni" 2008,
dok recimo Mokka, Avenger i 600 to nisu (iako su na istoj platformi imaju svoj potpuno specifièan i prepoznatljiv dizajn),
¹teta da nije bilo vi¹e ma¹te dizajnera...

Offline LO©A

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4409
  • Karma: 147
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #41 u: 13-04-2024, 20:34:02 »
Istina. No kako svi nude isto, ajde sto kupiti u toj klasi? Spominju da je milano zapravo namijenjen kupcima mito-giulietta. Cak ima na ploci neka slicna rjesenja kao giulietta. I zadnji kraj na slicnu foru dignutog dupeta. Znaci sto kupiti a zelis takav “kompakt” za 30 tak tisuca eura. Posto sve vece je realno preskupo. Zakljucak, vozio bi taj milano. A pazi sad, ¾eni se u¾asno sviða. Tako da nemam izbora :) Mijenjam giuliettu za ovo!  Valjda cu se naucit na 3 cilindtra, pa ima ga i bmw jedinica pa sto onda. Ne mozes birat, jebi ga.

To je na prezentaciji i reèeno, da je ovo rje¹enje za kupce koji su vozili MiTo/Giulietta.

A realno,
i MiTo je bio preraðeni GrandePunto, ali je bio full specifièan i privlaèan,
a Giulietta je bila preraðeni Bravo-II, i nisu mi na prvu (a ni nikad kasnije) ba¹ sjeli ti prednji farovi, ali ¹ta æe¹ kad mi i takva kakva je izgleda bolje nego Golf/Megane/Astra/...

Offline bobodelice

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 50
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #42 u: 14-04-2024, 14:38:15 »
Cuore sportivo ili ne, 159ka se od zaèeæa isticala meðu konkurencijom. Mo¾emo se lagati da nije tako, zamjerati platformu na kojoj je napravljen auto itd., ali èinjenièno dosta "nealfista" æe priznati da dan danas 159ka ima ono ne¹to ¹to je izdvaja na cesti.

Ja sam je htio od trenutka kad sam je prvi put vidio na cesti. Isti filing sam imao kad sam gledao promotivne spotove za Giuliu 2016. godine, jednostavno sam si zacrtao da jednog dana moram imati taj auto.

Brennero definitivno izaziva kontra osjeæaj, vidim taj auto i znam da je to ne¹to na ¹to nikad ne ¾elim potro¹iti novce. Ne zato kaj je SUV, strujiæ ili ¹to mu se tablica montira na sredinu. Vidim i neke dizajnerske odluke koje podsjeæaju na neke druge Alfe kroz povijest. Ali ovaj auto je stilistièki odvratan, a motorizacija mu je smije¹na. Tko zna kakva æe biti upravljivost.

Ne ¾elim vozit SUV, ali Stelvio bi uzeo bez jebemti, isto kak nisam htio hatchback ali me Giulietta dobila. Meni recimo Mito nikad ne bi do¹ao u obzir kao ni Tonale/Brennero, i ok, nekome bi i to je isto ok. Preferiram limuzine, AR ih vi¹e ne izbacuje, znaèi jednog dana kad Giulia bude tehnolo¹ki zastarjela i budem htio novi auto, ako je ovo "buduænost Alfe", mijenjam brend. I to je u redu.

Ali bilo kak bilo, ne znam kakav tip ljudi ovo kupuje novo, a bit æe ih sigurno, ali vjerujem nedovoljno da postignu kaj god su naumili. Naposlijetku, lo¹e prodajne brojke slijede AR veæ dugo, pa bolje kad veæ tone brod da izbaci¹ nekaj kaj valja, poput Grigio platforme.

Nedostatak servisne mre¾e odnosno Alfa znaèka æe ovom autu samo odmoæ, a izgleda ko i ostatak konfekcije, tak da ne vidim zakaj bi netko ovo uzimao pored Peugeota ili nekog japanskog crossovera il kaj god.

Znam kaj me kod 159ke i Giulije privuklo da sad ne vozim BMW, Audi ili nekaj drugo kaj je "na boljem glasu".

Ma da ne bune zabune, nisam fan SUV-ova i ne simpatiziram smijeru u koji je ne samo Alfa, veæ cijela auto industrija krenula..
Meðutim, koja je moja pozadina u auto industriji da tu prozivam Stelantis (èetvrtu najveæu auto kompaniju na svijetu) i dijelim pamet tko je ¹to i na koji naèin trebao napraviti!?
Kada vidim takav pristup, smraèi mi se pred oèima jer to èine ili djeca ili neostvareni ljudi koji sipaju hejt na sve oko sebe, dok su oni jedini ispravni ili ¹to ti ja veæ znam..
Dakle, kada netko napi¹e: "Ja mislim da je Alfa Romeo Milano smeæe", ja to objeruèke prihvatim (iako u jednad¾bu stavim èinjenicu da je to jedna osoba od njih milijarde na svijetu) ali kada netko napi¹e: "Alfa Romeo Milano je smeæe", ja jednostavno nemam druge nego misliti da je osoba koja je to napisala smeæe..

PS shvaæam tvoju poziciju, jer ja npr. ne volim SUV-ove ali niti sedane i sanjam jedan Alfa Romeo coupe kojeg veæ 14 godina nemaju u ponudi i sve ¹to mogu jeste nadati se da æe trenutni SUV modeli ostvariti dobre rezultate, rezultat kojih bi bio nekakav coupe..

Nada umire posljednja  :pivo:
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42251
  • Karma: 1338
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #43 u: 14-04-2024, 16:09:54 »

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13912
  • Karma: 567
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #44 u: 14-04-2024, 17:05:32 »
Zgodne Miki Maus felge.  :D
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42251
  • Karma: 1338
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #45 u: 15-04-2024, 18:49:39 »


Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3306
  • Karma: 92
  • Spol: Mu¹ki
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #47 u: 15-04-2024, 19:02:02 »
Alfa Romeo Fiasco

Malo du¾e odgaðan pisanja malo du¾eg posta. Morati æu

Ali ovi francuski menad¾eri su zlo i naopako.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: jakov, Alfista145

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3473
  • Karma: 103
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Èakovec
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #48 u: 15-04-2024, 22:28:31 »
Hebamepas, ovo je za plakati. Kakvi debili, pa to nema nigdje

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2074
  • Karma: 47
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Èakovec
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #49 u: 15-04-2024, 22:37:32 »
Koji panjevi majko mila, jedino jo¹ logo valja, to nisu uspjeli sjebati... jo¹ uvijek
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1677
  • Karma: 28
  • Spol: Mu¹ki
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #50 u: 15-04-2024, 23:46:04 »
Da ih nema, trebalo bi ih izmisliti. Da se imamo kome smijati  :lol
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3306
  • Karma: 92
  • Spol: Mu¹ki
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #51 u: 16-04-2024, 00:00:46 »
Poku¹ati æu sada otipkati...

Smije¹no mi je ovo sa imenom. I sad na kraju imamo Junior koje je po meni u stvari idealno ime za ovaj model.
Smije¹no mi je i kad znam da je u stvari Avenger imao kodno ime Junior, a ovaj model je bio Alfa Kid. Vi¹e smisla ima obratno.

Sad o mehanici i razvoju ovoga modela.
U doba Manleya, da on je dao zeleno svjetlo, su i oni bili planirani kao 3 modela iz Poljske sa dodatkom jo¹ moguæa 2 modela, ove nove sad Kragujevaèke Pande i Lancie koja mo¾da ne bi bila Ypsilon.

Platforma je trebala biti eMini koji znamo sa novog Fiata 500, naravno pro¹irena i produ¾ena ali jako efikasno pakirana ne¹to ¹to CMP sigurno nije.

Motori naravno kombinacija 1.0 i 1.5 turbo uz BEV verzije.

Onda je do¹la korona i negdje 2020., krajem te godine, se razvoj sa eMini platforme prebacio na CMP sa svim njenim nedostacima.

Naime, ova platforma je u stvari originalno razvijana od strane kineskog Dongfenga i zami¹ljena je kao low cost platforma za C/kompaktni segment. Znaèi jedna klasa/velièina iznad ovih modela i ona se na taj naèin koristi u Kini.
Posljedièno sva vozila B/subcompact segmenta na ovoj platformi imaju stra¹no malo mjesta za noge na stra¾njoj klupi, u pravilu najmanje u klasi i manje od konkurencije.

Druga stvar sa ovom platformom je ¹to PSA maksmanloo ¹tedi na njoj.
Recimo radar na svim modelima ne na identiènom mjestu.
Zatim usis zraka je na istom mjestu. Zato ova redikulozna maska, neki ala penta-lobo umjesto triloba. Po meni su tu najvi¹e izdali ba¹ ovaj Junior, ne¹to manje 600.
Jednostavno na ovo platformi je ba¹ sve pred definirano i nema ni najmanjeb prostora za preinake. Za mene to nije modularna platforma.

Vidim da su istakli prtlja¾nik od 400 litara. Realno kod CMO vozila to je oko 150 litara manje. La¾u da je to stra¹no.

Kod same tehnike me èudi da nisu odabrali meðu osovinski razmak kao na Pug 2008 II jer on omoguæuje ne¹to vi¹e mjesta na stra¾njoj klupi.

A ono di su ¹tedili sa razvojem je nekori¹tenje FCA motora i infotainment sistema koju su superiorni onome ¹to Peugeot nudi.
Sve je to radi rezanja tro¹kova.
Po meni su 1.5 turbo i Uconnect 5 bolji od ovih rje¹enja.
Uostalom 1.5 sa 130 KS bolje ide od ovog prdekala sa 3 cilindra i 136 KS.

Mislim da sa trajno¹æu neæe biti problema jer je remen u ulju zamjenika sa lancem. Da, ovaj motor kao mild hybrid ima lanac bilo u verziji sa 100 ili 136 KS.
Mo¾da je problem sa VGT jer je to novo kod benzinaca i oni imaju veæu temperaturu ispuha od dizela.

Ono ¹to me najvi¹e brine je kineski mjenjaè kojeg nazivaju DCT iako on to nije. To je ono ba¹ 1/1 nepoznanica.

Ono ¹to mi je korektno je dizajn interijera
No i ovdje ima jako puno u¹teda. Neke stvari si povukli jo¹ sa 206. Èini mi se da je integracija infotainmenta skupljena sa Corse i slièno. Èak mi se volan èini kao Opel.

Po meni je tu propu¹teno par stvari koje nije bilo tako te¹ko izvesti no u ex PSA ¹tede na svakom koraku.

Uvreda mi je ¹ta oni ovo propagiraju kao zamjenu za Giuliettu.

Ah, zaboravio jednu stvar.
Na Ballocu je nedavno bio Imparato i kako si Francuzi veæ ¹ovinisti i sve najbolje znaju i niko im nije ravan
Pompozno je najavio kako æe buduæe Alfa biti BEV only I kako je to super.
Prièa je da je bje¾ao i sa je skoro bio linèovan.  :D
 

Offline Paso

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1513
  • Karma: 82
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia 2.2 JTDM, Giulia 2.0 Turbo
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #52 u: 16-04-2024, 01:21:07 »
Jedino ¹to bih pre¾ivio kod ove Alfe je interijer. I drago mi je da se digla graja oko naziva "Milano" i da su morali odustati, "Junior" je prikladnije, mada bi najispravnije bilo "Woke Kid". ;)
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42251
  • Karma: 1338
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #53 u: 16-04-2024, 05:38:10 »
 :)



Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1677
  • Karma: 28
  • Spol: Mu¹ki
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #54 u: 16-04-2024, 08:11:22 »
Pa sama ova sprdacina oko imena je da CEO dobije otkaz i to momentalni, kad ga vec nije dobio za ovo kloniranje. Da barem cijena bude normalna, ali ne, ici ce da ljude pale po usima. Nece daleko stici tom politikom i mislim da opasno pusu balon
« Zadnja izmjena: 16-04-2024, 08:14:01 od kremenko »
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.
 

Offline bobodelice

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 50
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #55 u: 16-04-2024, 17:50:48 »
Poku¹ati æu sada otipkati...

Smije¹no mi je ovo sa imenom. I sad na kraju imamo Junior koje je po meni u stvari idealno ime za ovaj model.
Smije¹no mi je i kad znam da je u stvari Avenger imao kodno ime Junior, a ovaj model je bio Alfa Kid. Vi¹e smisla ima obratno.

Sad o mehanici i razvoju ovoga modela.
U doba Manleya, da on je dao zeleno svjetlo, su i oni bili planirani kao 3 modela iz Poljske sa dodatkom jo¹ moguæa 2 modela, ove nove sad Kragujevaèke Pande i Lancie koja mo¾da ne bi bila Ypsilon.

Platforma je trebala biti eMini koji znamo sa novog Fiata 500, naravno pro¹irena i produ¾ena ali jako efikasno pakirana ne¹to ¹to CMP sigurno nije.

Motori naravno kombinacija 1.0 i 1.5 turbo uz BEV verzije.

Onda je do¹la korona i negdje 2020., krajem te godine, se razvoj sa eMini platforme prebacio na CMP sa svim njenim nedostacima.

Naime, ova platforma je u stvari originalno razvijana od strane kineskog Dongfenga i zami¹ljena je kao low cost platforma za C/kompaktni segment. Znaèi jedna klasa/velièina iznad ovih modela i ona se na taj naèin koristi u Kini.
Posljedièno sva vozila B/subcompact segmenta na ovoj platformi imaju stra¹no malo mjesta za noge na stra¾njoj klupi, u pravilu najmanje u klasi i manje od konkurencije.

Druga stvar sa ovom platformom je ¹to PSA maksmanloo ¹tedi na njoj.
Recimo radar na svim modelima ne na identiènom mjestu.
Zatim usis zraka je na istom mjestu. Zato ova redikulozna maska, neki ala penta-lobo umjesto triloba. Po meni su tu najvi¹e izdali ba¹ ovaj Junior, ne¹to manje 600.
Jednostavno na ovo platformi je ba¹ sve pred definirano i nema ni najmanjeb prostora za preinake. Za mene to nije modularna platforma.

Vidim da su istakli prtlja¾nik od 400 litara. Realno kod CMO vozila to je oko 150 litara manje. La¾u da je to stra¹no.

Kod same tehnike me èudi da nisu odabrali meðu osovinski razmak kao na Pug 2008 II jer on omoguæuje ne¹to vi¹e mjesta na stra¾njoj klupi.

A ono di su ¹tedili sa razvojem je nekori¹tenje FCA motora i infotainment sistema koju su superiorni onome ¹to Peugeot nudi.
Sve je to radi rezanja tro¹kova.
Po meni su 1.5 turbo i Uconnect 5 bolji od ovih rje¹enja.
Uostalom 1.5 sa 130 KS bolje ide od ovog prdekala sa 3 cilindra i 136 KS.

Mislim da sa trajno¹æu neæe biti problema jer je remen u ulju zamjenika sa lancem. Da, ovaj motor kao mild hybrid ima lanac bilo u verziji sa 100 ili 136 KS.
Mo¾da je problem sa VGT jer je to novo kod benzinaca i oni imaju veæu temperaturu ispuha od dizela.

Ono ¹to me najvi¹e brine je kineski mjenjaè kojeg nazivaju DCT iako on to nije. To je ono ba¹ 1/1 nepoznanica.

Ono ¹to mi je korektno je dizajn interijera
No i ovdje ima jako puno u¹teda. Neke stvari si povukli jo¹ sa 206. Èini mi se da je integracija infotainmenta skupljena sa Corse i slièno. Èak mi se volan èini kao Opel.

Po meni je tu propu¹teno par stvari koje nije bilo tako te¹ko izvesti no u ex PSA ¹tede na svakom koraku.

Uvreda mi je ¹ta oni ovo propagiraju kao zamjenu za Giuliettu.

Ah, zaboravio jednu stvar.
Na Ballocu je nedavno bio Imparato i kako si Francuzi veæ ¹ovinisti i sve najbolje znaju i niko im nije ravan
Pompozno je najavio kako æe buduæe Alfa biti BEV only I kako je to super.
Prièa je da je bje¾ao i sa je skoro bio linèovan.  :D

Obo¾avao sam èitati tvoje postove jer su uvijek bili odmjereni s dodatkom informacija koje je trebalo kopati po internetu zbog èega sam bio zahvalan..

Dana¹nji post izgleda kao izbacivanje vlastitih frustracija, ne znam kako bi ga drugaèije shvatio?

Jedna opaska i jedno pitanje s moje strane..

Pratim jednog talijanskog auto blogera i njegova reakcija na promjenu imena je kritika talijanske birokracije, nikako Alfa Romea ili Stelantisa, dapaèe post je zavr¹io opaskom da talijanska vlada kritizira kako Stelantis pre-malo ula¾e u Italiji, a da æe ova situacija zavr¹iti jo¹ manjim ulaganjem jer talijanska birokracija je koma..

Tko je u Italiji proveo vi¹e vremena osim povremenog izleta, taj zna o èemu èovjek govori.

Moje pitanje bi bilo..kako je moguæe da platforma koja je stvorena za C klasu, nudi manje mjesta u B klasi?
Logika mu tu malo ne ¹tima pa pitam..
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42251
  • Karma: 1338
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #56 u: 16-04-2024, 18:55:30 »

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42251
  • Karma: 1338
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #57 u: 16-04-2024, 18:58:09 »



Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3306
  • Karma: 92
  • Spol: Mu¹ki
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #58 u: 16-04-2024, 20:57:22 »
Obo¾avao sam èitati tvoje postove jer su uvijek bili odmjereni s dodatkom informacija koje je trebalo kopati po internetu zbog èega sam bio zahvalan..

Dana¹nji post izgleda kao izbacivanje vlastitih frustracija, ne znam kako bi ga drugaèije shvatio?

Jedna opaska i jedno pitanje s moje strane..

Pratim jednog talijanskog auto blogera i njegova reakcija na promjenu imena je kritika talijanske birokracije, nikako Alfa Romea ili Stelantisa, dapaèe post je zavr¹io opaskom da talijanska vlada kritizira kako Stelantis pre-malo ula¾e u Italiji, a da æe ova situacija zavr¹iti jo¹ manjim ulaganjem jer talijanska birokracija je koma..

Tko je u Italiji proveo vi¹e vremena osim povremenog izleta, taj zna o èemu èovjek govori.

Moje pitanje bi bilo..kako je moguæe da platforma koja je stvorena za C klasu, nudi manje mjesta u B klasi?
Logika mu tu malo ne ¹tima pa pitam..

Ne znam ¹to sam krivo napisao.

Pratim malo vi¹e i imam ili sam imao i neke interne dokumente. Sad sam se makao od svega.
Nisam ni sretan smjerom u kojem ide razvoj novih modela.
Recimo novi Giulia i Stelvio kao BEV only iako nisu BEV platforme. To je ono, pucanje sam sebi u nogu.

Recimo prve stvari koje su Francuzi implementirali kad su do¹li je.
Micanje antikorozivne za¹tite na krovu sa nekih modela, reicmo u Ju¾noj Americi. Ne znam jel kasnije do¹lo i u Europu.
Onda je i¹lo za cijelu ex FCA. Ogranièenje ponude felgi po modelu auta, ogranièenje broja boja eksterijera.
Kasnije je do¹lo ajmo samo crni eksterijer, itd, itd.

Ima puno toga. Neke sam stvari i zaboravio.
Pogledaj kedere oko stra¾njih vrata na Junioru.

©to se tièe zakona u Italiji. Francuzi su ionako znali za njega ali su kao i inaèe najpametniji i sve najbolje znaju.

Tavares mo¾da je dobio rekordan profit ex PSA ali je istodobno za 3 branda, a to su Opel, Fiat i Citroen, lani bila godina sa najmanjim tr¾i¹nim udjelom ikada u Europi.

Na¾alost nije sve tako ru¾ièasto, daleko od toga.

Pari se tièe ponude prostora. Platforma se inaèe radi, razvoja od najmanjeg modela. To ovdje nije sluèaj.
Posljedièno svi CMP modeli imaju jako malo mjesta za noge na stra¾njoj klupi.
Recimo stari 208 na francuskoj platformi je nudio kud i kamo vi¹e mjesta za noge.

Inaèe sve je kod PSA usmjereno na cost cutting.
Recimo prednja vrata na Junioru i 600 su identièna.
Krov na Junioru i Avengeru je identièan.
I tako, ima toga.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1677
  • Karma: 28
  • Spol: Mu¹ki
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #59 u: 16-04-2024, 21:47:44 »
Avenger, 600 i Junior (Milano) dolaze iz iste tvornice, naravno da ce biti dosta istih presanih dijelova
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.