25-07-2024, 11:26:12

Autor Tema: Alfa Romeo Junior (ex Milano)  (Posjeta: 7991 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #60 u: 16-04-2024, 21:55:54 »
Francuzi su dosta nefleksibilni oko platforme. Pa rekao sam to oko položaja usisa šta je za posljedicu imalo te neke po meni velike kompromise na dizajnu prednjeg kraja kod Juniora što je i najveća mana u dizajnu po meni.

No ono što je dobro koliko znam je da su ovjes mijenjali koliko su mogli, čak dobavljači nisu isti.

E sad ne znam koliko se to odnosi na obične verzije. Imajui sve prošireni trag kotača. Najjača BEV verzija sa 240 KS ima. Ona je također i spuštena 25 mm ili 2.5 cm.
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2453
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #61 u: 16-04-2024, 23:28:55 »
Izuzev zadnjih lampi koje mi jikako ne sjedaju, meni je dobar, pogotovo unutra…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 510
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #62 u: 17-04-2024, 06:57:41 »
Odmah se znalo da je FCA akviziran od strane PSA ma kako oni to nazivali. Francuzi kolo vode, ITA menadžeri su nesposobni, a nesposobne je najlakše kontrolisati.

Jedna od nelogičnosti je da će prestankom proizvodnje Tipa u Bursi, Fiat ostati bez 100-120k prodatih modela u Turskoj na godišnjem nivou. Niko o tome ne vodi računa.
 

Offline Sucker

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 368
  • Karma: 3
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #63 u: 17-04-2024, 10:54:37 »
Obožavao sam čitati tvoje postove jer su uvijek bili odmjereni s dodatkom informacija koje je trebalo kopati po internetu zbog čega sam bio zahvalan..

Današnji post izgleda kao izbacivanje vlastitih frustracija, ne znam kako bi ga drugačije shvatio?

Jedna opaska i jedno pitanje s moje strane..

Pratim jednog talijanskog auto blogera i njegova reakcija na promjenu imena je kritika talijanske birokracije, nikako Alfa Romea ili Stelantisa, dapače post je završio opaskom da talijanska vlada kritizira kako Stelantis pre-malo ulaže u Italiji, a da će ova situacija završiti još manjim ulaganjem jer talijanska birokracija je koma..

Tko je u Italiji proveo više vremena osim povremenog izleta, taj zna o čemu čovjek govori.

Moje pitanje bi bilo..kako je moguće da platforma koja je stvorena za C klasu, nudi manje mjesta u B klasi?
Logika mu tu malo ne štima pa pitam..

Koliko god francuzi bili govna,a svi znamo da to jesu,ova sramota oko promijene imena je i dalje jedino i isključivo greška i sramota Stellantisa tj. Alfa Romea,a ne Italije kao zemlje. Valjda imaš neku pravnu službu,pravnike koji se bave takvim pizdarijama,i trebali su to istražiti prije nego se šteta napravila. Nije im Italija kriva za to,nego isključivo nesposobno vodstvo Alfa Romea,koji se već desetljećima dokazuju da su svaki puta najveći idioti koji su u auto industriji. Čovijek bi rekao da su sasvim slučajno zalutali u svijet auta.
 

Offline Sucker

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 368
  • Karma: 3
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Milano
« Odgovori #64 u: 17-04-2024, 10:58:46 »
Ne znam što sam krivo napisao.

Pratim malo više i imam ili sam imao i neke interne dokumente. Sad sam se makao od svega.
Nisam ni sretan smjerom u kojem ide razvoj novih modela.
Recimo novi Giulia i Stelvio kao BEV only iako nisu BEV platforme. To je ono, pucanje sam sebi u nogu.

Recimo prve stvari koje su Francuzi implementirali kad su došli je.
Micanje antikorozivne zaštite na krovu sa nekih modela, reicmo u Južnoj Americi. Ne znam jel kasnije došlo i u Europu.
Onda je išlo za cijelu ex FCA. Ograničenje ponude felgi po modelu auta, ograničenje broja boja eksterijera.
Kasnije je došlo ajmo samo crni eksterijer, itd, itd.

Ima puno toga. Neke sam stvari i zaboravio.
Pogledaj kedere oko stražnjih vrata na Junioru.

Što se tiče zakona u Italiji. Francuzi su ionako znali za njega ali su kao i inače najpametniji i sve najbolje znaju.

Tavares možda je dobio rekordan profit ex PSA ali je istodobno za 3 branda, a to su Opel, Fiat i Citroen, lani bila godina sa najmanjim tržišnim udjelom ikada u Europi.

Nažalost nije sve tako ružičasto, daleko od toga.

Pari se tiče ponude prostora. Platforma se inače radi, razvoja od najmanjeg modela. To ovdje nije slučaj.
Posljedično svi CMP modeli imaju jako malo mjesta za noge na stražnjoj klupi.
Recimo stari 208 na francuskoj platformi je nudio kud i kamo više mjesta za noge.

Inače sve je kod PSA usmjereno na cost cutting.
Recimo prednja vrata na Junioru i 600 su identična.
Krov na Junioru i Avengeru je identičan.
I tako, ima toga.

Ti odurni francuzi funkcioniraju kao ovaj degenerik od gradonačelnika Zagreba. Ukinut sva ulaganja,sve skresta i onda se kurčit kako je Zagreb u debelom plusu,jer eto na ništa ne trošimo,grad se raspada po šavovima(Alfa Romeo također),ali mi smo u debelom plusu i zarađujemo.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Matej Ti

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #65 u: 17-04-2024, 12:01:56 »
Odmah se znalo da je FCA akviziran od strane PSA ma kako oni to nazivali. Francuzi kolo vode, ITA menadžeri su nesposobni, a nesposobne je najlakše kontrolisati.

Jedna od nelogičnosti je da će prestankom proizvodnje Tipa u Bursi, Fiat ostati bez 100-120k prodatih modela u Turskoj na godišnjem nivou. Niko o tome ne vodi računa.

Ne bih se složio. Što se tiče razvoja u Americi, bilo Južnoj ili Sjevernoj, tu se još više pita FCA i oni vide razvoj i okosnice su FCA motori bilo GSE bilo GME. Doduše gurnut će sada Francuzi svoje čak i u Sjevernu Ameriku. U Južnu Ameriku tek dolazi 2.2 MJT i to za modele koje dijele platformu sa Alfom Finale.

No isto tako činjenica je da se u Europi puno previše pita Francuze. Prije svega se štiti njihova radna mjesta.
No informacija koju ja imam je da je dosta razvoja, pogotovo za elektrifikaciju, u talijanskim rukama.

Ono što nije dobro je skoro 4000 otkaza u Italiji od početka godine.

Razvojni odjel koji je razvio V6, koji je radio preinake za 2.0 turbo, koji je razvio Giorgio, MC20 i par Giorgio evolucija, je praktički raspušten. Tu je bilo skoro 1000 radnika.
Dio radnika je prešao u zgradu di je uprava Maseratija.
Dio više ne radi u auto sektoru. No isto tako ih je jako puno prešlo što u Ferrari što u Lamborghini... Ima ih i u Paganiju... Jednostavno top inženjeri ili barem inženjeri koji se ne bave uobičajenim proizvodima.


Što se tiče Burse. Meni tamo ništa nije jasno šta će biti i kako.

Znam da Francuzi dosta toga šalju u svoje sjevernoafričke države i neko stanje sa terena govori sa tako ljudi čak moguće više cijene Fiat kao brand nego recimo Citroen.
Malo mi je to čudno.

Iz Kenitre bi trebala ići nova Multipla.
Mislim da je to blizanac nove Opel Frontera.

Panda iz Kragujevca je blizanac novog C3, a ovo bi trebalo biti blizanac Opel Frontere a to je de facto konkurencija Daci Duster, naravno sa daleko nazadnijim meheničkim rješenjima.

Uglavnom sljedećih par Fiata ide na low cost Smart Car platormu.
Moguće da je 600 jedini na CMP.
 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 510
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #66 u: 17-04-2024, 15:44:46 »
Ti ljudi koji su razvili V6, GME motore, radili na Giorgio platformi su blago. Francuzi takve ljude nemaju.
U Bursi će se raditi Scudo&Co od 2026. ali Fiat će izgubiti 100.000-120.000 prodatih modela godišnje. PSA ekipa iz uvoza to nema šanse da nadoknadi.
Logično bi bilo da Fiat verzija C4 sedana, naravno ne onakva spodoba dobije verziju iz Burse.
Isto tako nikakve logike ubacivati 1.6 THP verzije u USA...

Vozim C4 100 HP na rent-a-caru, ok za svoju cijenu, udoban, ali je pravi low cost. Loša klima, loša osvijetljenost kabine, tanka sjedišta. Tipo je low cost ali je ozbiljniji automobil.

U Andaluziji vlada PSA B i C segment, Fiat 500 i Tipo kod rent-a-car, Hyundai Kia B i C segment, Toyota B, C i RAV4... Ima Link&Co, SWM (Recordgo rent a car) i MG kineza. Novih Renaulta, Nisana, Seata (osim Arone), VW (osim T Cros) vrlo vrlo malo.
« Zadnja izmjena: 17-04-2024, 15:58:18 od ElRa »
 

Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 685
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #67 u: 17-04-2024, 15:56:50 »
Ti odurni francuzi funkcioniraju kao ovaj degenerik od gradonačelnika Zagreba. Ukinut sva ulaganja,sve skresta i onda se kurčit kako je Zagreb u debelom plusu,jer eto na ništa ne trošimo,grad se raspada po šavovima(Alfa Romeo također),ali mi smo u debelom plusu i zarađujemo.
Tocno


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 685
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
 

Online Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 20846
  • Karma: 449
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #69 u: 17-04-2024, 16:08:19 »
 Ja bi popa zvao da vidim sta mislis za svaku sigurnost.
 

Online Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1960
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #70 u: 17-04-2024, 16:36:58 »
Činjenica je da neosporna da alfistima ni Tonale nit ovo sad nije sjelo ali na alfiste oni ne računaju odavno, zadnji auti s kojima su računali na alfiste je bila generacija 147/156/166/GT, pa su s 159 otišli van ceste u blatnjavu kaljužu da bi sa Giuliom i Stelviom pokušali opet malo dati volju alfistima ali su ujebali motorizaciju totalno kao i ponudu i onda kad misliš da dolazi neko novo bolje vrijeme odoše oni pod pežo skute... sve si mislim tko ih je ukleo dovraga ? Ovo novo će vjerojatno kupovati oni koji misle da će dobiti auto klasu bolji od pežoa i ako tako bude to će se i prodavati a za nas okorjele alfiste koji se još sjećamo mirisa nezagrijanog katalizatora, zvuk i sve ostalo na TS ili Busso motorima ili pak kako čini mapirani JTD kad ga se poklopi....za nas ima još uvijek u oglasima dobrih tih starudija a i u autodijelovima još uvijek ima relativno svega da bi ih se opskrbilo i osiguralo da voze idućih još 10-ak godina :)
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #71 u: 17-04-2024, 20:15:59 »

.
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #72 u: 21-04-2024, 08:50:31 »

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #73 u: 24-04-2024, 20:22:00 »

Offline kovar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1763
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2,4 JTD
    • Raša-Istra
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #74 u: 24-04-2024, 21:37:24 »
Ajme, na sta ovo lici!?!?! 🫣

Poslano sa mog STK-L21 koristeći Tapatalk

 

Online Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3372
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #75 u: 24-04-2024, 22:27:43 »
Užas jbt, ne znaš koji kut slikanja je gori

Offline dotz28

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 97
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #76 u: 24-04-2024, 23:02:11 »
Ne znam jel mi se auto sviđa ili ne, plagijat je što je činjenica ali i dalje izgledom odudara od konkurencije, što i krasi alfu od davnina, o sramoti o promjeni imena neću, ali žalosno gdje ide Alfa kao marka.. Generalno autoindustrija u Europi je krenula u nekom zelenijem i odvratnijem smislu,na nama je samo da se prilagodimo i čuvamo rage..
 

Offline robertsk

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 568
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD; Alfa Romeo GTV 2.0 TS x2
    • Velika Gorica
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #77 u: 25-04-2024, 12:34:06 »
sto ga vise gledam to mi postaje prihvatljiviji.

iako ga motorizacija ubija al vidjet cemo kad krene prodaja.
 


Offline Ivo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 685
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #79 u: 26-04-2024, 21:16:58 »
Onaj hibrid je oko 30000. Ovi 39 su struja.
Osim toga tonale veloce hobrid je oko 45000 pa ne moze ovaj biti isto.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #80 u: 29-04-2024, 21:25:35 »
Gledam malo i kako god se okrene smijurija je imati 136 KD benzinca kao jedini motor.
Doduše već za Tonale je smiješna lista motora.

Jedino šta je bilo uredno su Giulia I Stelvio no I tu je ukinut razvoj dolaskom Francuza.
 

Offline filip_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 291
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #81 u: 30-04-2024, 15:05:49 »
sto ga vise gledam to mi postaje prihvatljiviji.

iako ga motorizacija ubija al vidjet cemo kad krene prodaja.

tak je sa svakom alfom  :tooth

al cijena i motorizacija... to je za neke nove, mlađe kupce, možda žene...
okej nek se širi gama, samo je pitanje šta dalje..
ex 156 1.6 TS, 159 1.9 JTS, 156 2.0 JTS. now: 159 2.4 JTD
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #82 u: 01-05-2024, 14:03:22 »
Gledam baš ovaj PSA infotainment i grozim se i pogledati ga kako je to loše rješenje prema Uconnectu što se tiče usabilitya. A takvo što je bilo najlakše promijeniti.

O firefly motorima više neću iako je i to bilo lako riješiti i dobiti barem 160 KS verziju ako ništa drugo.

Njihova izmotavanja su klasična. Jači motor je više CO2 a moraju paziti na CO2.
Kao da konkurencija posluje u paralelnom svemiru i ne mora paziti na CO2.
Još taj jedan jedini motor u ponudi što je očiti cost cutting potez.



 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 510
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #83 u: 01-05-2024, 19:27:38 »
Da li ce se nakon Tonalea vise koristiti Uconnect?
Čekamo DeMea da naslijedi Tavaresa. Ostali kandidati su daleko bilo (Manley, Jeep CEO, Philip Morris CEO).
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #84 u: 01-05-2024, 20:29:51 »
STLA Large proizvodi u Americi ga koriste. Evo na novoj Charger je 12.3" dimenzija. Mislim daje Ram 1500 MCA već na 14".

Pričam o Uconnect 5 kojega koriste Tonale, čak Tipo MCA, električni 500...

PSA je sad na istom OS-u, čak se veličina od 10.25" pokopa pa su ga lako uklopili u postojeće projekte.
 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 510
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #85 u: 02-05-2024, 07:53:46 »
čam o Uconnect 5 kojega koriste Tonale, čak Tipo MCA, električni 500...

PSA je sad na istom OS-u, čak se veličina od 10.25" pokopa pa su ga lako uklopili u postojeće projekte.

Ako sam razmuio i PSA će ići sa UConnect?
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3280
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #86 u: 02-05-2024, 11:28:37 »
Ne znam ništa. Sad je ko je razvijao platformu taj je infotainment, manje više.

No sa novim Stelviom ide premijera STLA Brain. Ne znam jel to znači i potpuno novi infotainment.

Inače kad je izašla Jeep Avenger su oni u press materijalu motor nazvali GSE, a infotainment Uconnect.
Kasnije su to izbacili. Što su mislili da kupci neće primjetiti?
 

Online piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5914
  • Karma: 855
  • Spol: Muški
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #87 u: 03-05-2024, 15:53:52 »




MiTo
 

Online piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5914
  • Karma: 855
  • Spol: Muški
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #88 u: 03-05-2024, 15:55:21 »




MiTo
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41547
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo Junior (ex Milano)
« Odgovori #89 u: 03-05-2024, 16:43:25 »