0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Slabo to na dizelima išta daje ali je po mom mišljenju na benzincu obavezna ugradnja........čak i četvrtak benzinac sa decatom i BMC CDA/KN Typhoon/Sprint filterom zvuči kao borbeni helikopter....... O0
Koliko je to slabo, slabo da se cuje razlika i opet lipo zvuci ili slabo da se skoro ni neosjeti? Jer ako se i recimo 30% cuje kako se cuje na benzicima i to je dobro.
NHF ali na ovo se samo mogu odvalit smijat...ja isto volim i diesele ali uopce ic uspoređivat zvuk aresse sestaka sa dieselom je u najmanju ruku smijesno....na dieselu mozes dobit (glede zvuka) samo da ti eventualno malo dublje rokče i to je to...
...pustite priče...meni je bilo dovoljno da su se neki zapitali što ja to vozim, čuvši zvuk iz auspuha kad sam izlazio iz Grobničkog boxa na stazu...ok, crni dim ih je uvjerio da je u pitanju jtd... ...sprintfilter KDR1, uz komplet protočni ispuh...
Da li negde postoji snimak Fenrisove GT i njenog zvuka?
sve katove dole, 2 protočna lonca (po obujumu da budu mala), odostraga zadnji lonac sa jednim izlazom
SS oko 1,5t euraili neki kvalitteniji auspuh servis
Na JTD se zvuk najbolje napuca tako što se zamjeni motor
onda nisi čuo moju GTejku 1.9 jtd
c) mukajući zvuk sa dosta basova ili...
Možda : da se prvo dogovorimo šta je to dobar zvuk?a) režanje iz auspuha kao sportski modeli ilib) uglađeno ispoljavanje snage kao V6 ilic) mukajući zvuk sa dosta basova ilid) ...
ništa posebno...neče utjecat na rad motora
ima li ikakve koristi skinuti zadni lonac i staviti samo cijev,hoce li utjecati na rad motora. Znam da je Reno uradio duplu,ja bih samo jednu. Smeta mi izgledom,a volio bih i truncicu buke,a ne samo zveketanje dizla.
tak sam se ja vozil par mjeseci, auto puno bolje "diše" al zato dimi ko lud