I konaèno se primio mjenjat ovjes sve

Avto je inaèe ba¹ zdrav. Jedino ¹to je klasika, nosaèi branika truli.. Trebam druge nabavit

Oko vpetja amortizera sve rije¹avat uz promjenu amortizera usput hrðu, jer su samo neki poèetki


2-3 sloji temeljne 2K Mipa

I promjenio koloteènu plastiku, stara bila sjebana

Druga strana isto

Izgledalo manje hrðe dok ne poène¹ tipat

Mhm..holly sh*t


Polako prema cilju

Ok, should be good

I isto temeljna par sloja

Ova matica bi uzela vremena i ¾ivaca da spustila. Sad sve oèi¹èeno i namazano i ide na ruke

Oèi¹èena ¹alca koja dolazi na ¹asiju

Zmontirano


Vi¹e manje sve novo

Promjenio i ABS senzor, jer ga netko prije mene odrezao i onda samo ¾ice malo skupa stavio sa izolirom trakom...

Druga strana nije htila spustit, pa sem je od¾agal. ©teta kaj nisam odmah to napravio, bilo bi vrlo lak¹e i br¾e

Sve oèi¹èeno i namazano i ide na ruke i ovdje

Ba¹ je je*e u zadnje vrijeme. Pukla sajla ¹ajbe

Jo¹ taman ide sad preko robnika

Jo¹ uvijek ovaj problem sa napakom motora. Tra¾io dalje, mjenjal svega boga, ni¹ta. Ajmo onda ¾ice probat, drugog nema vi¹e. Stavim 3 dodatne nove ¾ice, stvari radi bp. Tak, da bile ¾ice u ku*u!


Dobavljaè imao razprodaju Brembo, jer ga baca iz prodaje i dobio super jeftino Brembo XTRA

I uz mjenjanje svih mojih dijelove za odkrit gre¹ku motora, promjenil i transduktor (overboost ventil) i avto ide x3 bolje. Oèito stari je krepaval i avto vi¹e uop¹te nije i¹ao ok. A meni se èinilo, da ne ide ne¹to, pa sam mislio, da sem se naviko tolko na njega

Dalje mini "obnova" dok 164 nema haha
Lijepo je skinut ovo plastiku i isod vidi¹ sve zdravo, ni¹ta hrðe i trulo

Jedino naravno oko amortizera gore, gdje ima¹ tolko ¾epova za svu svinjariju, da se zakaèi

Izbru¹eno max kolko i¹lo

I 2k mipa

Joð ne¹to malo bilo u gepeku unutra

Promjenio pu¹e premnika


Oèi¹èeno za nove


I nove pu¹e

Stavio i nove masti u le¾aje

Old vs "new"

Novi zadnji diskovi za¹èita



I sestavljeno

Zezal me malo klip koji se nije htio vrtit pa sam trebal skinut èeljust

I zadnji stabilizator GTA sa strongflex pu¹ama i Meyle HD krajnikima 14 vs 16 mm



I lijeva strana gotova. Trebam ponaè nove za¹èite diska iza, da jo¹ to zamjenim

Sve matice nove

I jo¹ druga strana. Amortizer prazan kao da ga nije bilo. I problemi naravno

Hrða primila, kot da je zavareno sve skupa


Na ove preène ruke primilo u¾asno

Nakon puno kladiva i svega boga poku¹avanja, nije bilo druge neko skinut sve skupa, jer nije htijelo spustis

Vijaki na sredini gore isti k...

Many hours later..

I onda kad je bilo veè sve u dijelovima, ajde sve promjenit onda


Nove pu¹e, ali nisam zadovoljan, jer su ove kopije jedno mekano sranje. Bio je plan strongflex, ali nisam imal na zalihi, niti vremena naruèivat i èekat, pa bude za sad ok, ali slijedeèe godine dolazi strongflex sigurno.

Svi vijaki oèi¹èeni

I rupe vijaka

I onda veselja jo¹ to rije¹it iza desno. Zadnje vrijeme, da nije strulo.


Pola dana kasnije..


Sve za¹tièeno


Nova diht masa

Slaganje

I slo¾eno!

I konaèno dobio i drugo vodilo nakon dugog tra¾enja

Po nekom èude¾u uspio i ovo za¹èitu vi¹e manje cijelu skinut

Gepek skupa

Ne¹to mi od promjene lupa ispred. Ne mogu sku¾i¹ tko je. Mjenjal nosaè motora iza, mjenjal ruku, razstavio 3x sve i provjerio, bio kod mehanièara, na tehnièkom, nitko ni¹ta ne odkrije. Sve je ok, sve je novo. A lupa



Nije mi se vi¹e dalo je*at, slo¾io, napravio optiku i oti¹ao na godi¹nji


I jo¹ ovo zmontiral


To je vi¹e manje to ¹to sam htio od 156. Samo jo¹ slijedeèe godine sve sve od hrðe sredim kao na 156 i komplet na novo za¹titu poda. I to je to.

I¹lo na more skroz 170 i vi¹e, sve radi tip top i vozi se ludo dobro sada


Gas do daske skroz i napravio 700 km i potro¹nja 7.6l


Bug killer dobila pranje nakon morja

