I konačno se primio mjenjat ovjes sve
Avto je inače baš zdrav. Jedino što je klasika, nosači branika truli.. Trebam druge nabavit
Oko vpetja amortizera sve riješavat uz promjenu amortizera usput hrđu, jer su samo neki početki
2-3 sloji temeljne 2K Mipa
I promjenio kolotečnu plastiku, stara bila sjebana
Druga strana isto
Izgledalo manje hrđe dok ne počneš tipat
Mhm..holly sh*t
Polako prema cilju
Ok, should be good
I isto temeljna par sloja
Ova matica bi uzela vremena i živaca da spustila. Sad sve očiščeno i namazano i ide na ruke
Očiščena šalca koja dolazi na šasiju
Zmontirano
Više manje sve novo
Promjenio i ABS senzor, jer ga netko prije mene odrezao i onda samo žice malo skupa stavio sa izolirom trakom...
Druga strana nije htila spustit, pa sem je odžagal. Šteta kaj nisam odmah to napravio, bilo bi vrlo lakše i brže
Sve očiščeno i namazano i ide na ruke i ovdje
Baš je je*e u zadnje vrijeme. Pukla sajla šajbe
Još taman ide sad preko robnika
Još uvijek ovaj problem sa napakom motora. Tražio dalje, mjenjal svega boga, ništa. Ajmo onda žice probat, drugog nema više. Stavim 3 dodatne nove žice, stvari radi bp. Tak, da bile žice u ku*u!
Dobavljač imao razprodaju Brembo, jer ga baca iz prodaje i dobio super jeftino Brembo XTRA
I uz mjenjanje svih mojih dijelove za odkrit grešku motora, promjenil i transduktor (overboost ventil) i avto ide x3 bolje. Očito stari je krepaval i avto više uopšte nije išao ok. A meni se činilo, da ne ide nešto, pa sam mislio, da sem se naviko tolko na njega
Dalje mini "obnova" dok 164 nema haha
Lijepo je skinut ovo plastiku i isod vidiš sve zdravo, ništa hrđe i trulo
Jedino naravno oko amortizera gore, gdje imaš tolko žepova za svu svinjariju, da se zakači
Izbrušeno max kolko išlo
I 2k mipa
Jođ nešto malo bilo u gepeku unutra
Promjenio puše premnika
Očiščeno za nove
I nove puše
Stavio i nove masti u ležaje
Old vs "new"
Novi zadnji diskovi zaščita
I sestavljeno
Zezal me malo klip koji se nije htio vrtit pa sam trebal skinut čeljust
I zadnji stabilizator GTA sa strongflex pušama i Meyle HD krajnikima 14 vs 16 mm
I lijeva strana gotova. Trebam ponač nove zaščite diska iza, da još to zamjenim
Sve matice nove
I još druga strana. Amortizer prazan kao da ga nije bilo. I problemi naravno
Hrđa primila, kot da je zavareno sve skupa
Na ove prečne ruke primilo užasno
Nakon puno kladiva i svega boga pokušavanja, nije bilo druge neko skinut sve skupa, jer nije htijelo spustis
Vijaki na sredini gore isti k...
Many hours later..
I onda kad je bilo več sve u dijelovima, ajde sve promjenit onda
Nove puše, ali nisam zadovoljan, jer su ove kopije jedno mekano sranje. Bio je plan strongflex, ali nisam imal na zalihi, niti vremena naručivat i čekat, pa bude za sad ok, ali slijedeče godine dolazi strongflex sigurno.
Svi vijaki očiščeni
I rupe vijaka
I onda veselja još to riješit iza desno. Zadnje vrijeme, da nije strulo.
Pola dana kasnije..
Sve zaštičeno
Nova diht masa
Slaganje
I složeno!
I konačno dobio i drugo vodilo nakon dugog traženja
Po nekom čudežu uspio i ovo zaščitu više manje cijelu skinut
Gepek skupa
Nešto mi od promjene lupa ispred. Ne mogu skužiš tko je. Mjenjal nosač motora iza, mjenjal ruku, razstavio 3x sve i provjerio, bio kod mehaničara, na tehničkom, nitko ništa ne odkrije. Sve je ok, sve je novo. A lupa
Nije mi se više dalo je*at, složio, napravio optiku i otišao na godišnji
I još ovo zmontiral
To je više manje to što sam htio od 156. Samo još slijedeče godine sve sve od hrđe sredim kao na 156 i komplet na novo zaštitu poda. I to je to.
Išlo na more skroz 170 i više, sve radi tip top i vozi se ludo dobro sada
Gas do daske skroz i napravio 700 km i potrošnja 7.6l
Bug killer dobila pranje nakon morja