07-11-2024, 01:17:21

Autor Tema: riječka alfa  (Posjeta: 1472 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ivancrg

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 9
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 75, 156, MiTo, Giulia
    • Rijeka
riječka alfa
« u: 23-07-2020, 13:06:58 »
Pozdrav svima  :welcome::mah:

Dakle, radi se o Alfi 75 2.0 iz 1986. Do nedavno je bila u garaži 15-ak godina, ali su sada krenuli optimistični planovi. Prva stvar - zapalit ju. Zubi na zamašnjaku su bili poderani i anlaser je bio razdrman. Dok je motor bio vani, iskoristila se prilika da se uredi sve ispod njega. Zamašnjak došao iz italije, zubi ko novi, anlaser popravljen i trajat će više nego motor. Uz malo muke je ponovno zapalila.

Naravno, nije prošlo tri dana i opet je u dijelovima. Tijekom vožnje je samo ostala bez pogona. U sve brzine ubacuje, ali nema reakcije (osim rikverca u kojem se čuje nešto iz mjenjača/diferencijala). Sve gume kardana su cijele. De dion smo izvadili, ofarbali i vratili da malo mlađe alfe dobiju mjesto u garaži.

Sada je mjenjač vani, plan je urediti kočnice i popraviti ga ili kupiti novi. Vidim da je na njuškalu jedan od 75 1.6, ali ne znam da li paše kvačilo, kućište kvačila i da li radi :?. Prema tome, savjeti za popravak/kupnju mjenjača dobrodošli. Bilo bi odlično kad bi netko s foruma imao mjenjač za prodati za kojeg zna u kakvom je stanju. :)

Par slika:





























 

Offline Evoluzione

  • Koordinator
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1487
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • 75 2.0 TS , 147 1.9 8v
    • Zadar
Odg: riječka alfa
« Odgovori #1 u: 23-07-2020, 14:06:55 »
Još jedna  :hello:

Sretno s radovima!  :Rock:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: ivancrg

Offline hrc

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 588
  • Karma: 59
  • Spol: Muški
  • Mi ne pijemo
    • ZG
Odg: riječka alfa
« Odgovori #2 u: 23-07-2020, 15:15:00 »
1.6 kvačilo je manje od ostalih.
Što je točno kvar? Jer cijeli mjenjač a da se zna kakav je nije lako naći. Kad ostaneš bez pogona obično se rasipa homo kinetički ili se otkacila pokuosovina.
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6590
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: riječka alfa
« Odgovori #3 u: 24-07-2020, 11:22:42 »
Meni je bio homokineticki, simptomi kao opisani gore

Offline ivancrg

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 9
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 75, 156, MiTo, Giulia
    • Rijeka
Odg: riječka alfa
« Odgovori #4 u: 24-07-2020, 17:35:33 »
Hvala na savjetima :respect:
Jutros otvoren diferencijal, iz njega ispali zubi... u mjenjaču se još čuje da nešto leti kada se okreće pa će i on na rastavljanje.  :mehanic






 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3673
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: riječka alfa
« Odgovori #5 u: 24-07-2020, 17:47:08 »
Krezuba  :tooth

Bit če to apoteka,več vidim  :respect:
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline ivancrg

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 9
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 75, 156, MiTo, Giulia
    • Rijeka
Odg: riječka alfa
« Odgovori #6 u: 25-07-2020, 11:49:45 »
Mjenjač rastavljen, sve izgleda ok osim toga što su popadali zubi diferencijala i iz njega. Mislim da postoji prolaz uz čep za spuštanje ulja pa može prijeći iz diferencijala u mjenjač. Ima li tko iskustva s premještanjem diferencijala iz 1.6 mjenjača u 2.0? Prema onome što čitam na internetu trebalo bi biti plug&play?









 

Offline ivancrg

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 9
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • 75, 156, MiTo, Giulia
    • Rijeka
Odg: riječka alfa
« Odgovori #7 u: 03-10-2020, 19:18:17 »
Na gospođi se pomalo ali sigurno radi. Od zadnjeg posta je nabavljen mjenjač iz Giuliette 1.6 (ideja je bila prebacit diferencijal ali su omjeri drukčiji pa je umjesto mijenjanja zubi na kućištu diferencijala cijeli mjenjač išao u zamjenu. Radovi ne idu brzo ali se na uglavnom sve pazi. Kočnice su reparirane, ofarbane, nabavljene su nove pločice, cijevi hidraulike, cilindar kvačila, uglavnom svi semerinzi, nosač i ležaj kardana... ostalo je još namontirat dedion, kardan i sredit poluosovine, valjda će brzo jer druge alfe nemaju mjesta u garaži. U nastavku par slika...









































« Zadnja izmjena: 03-10-2020, 19:39:20 od ivancrg »