Uf i đurđa unutra. TOP
Nego, jel to ovaj auto ?
https://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-156-2.5-v6-24v-oglas-17751677
Sad si me podsjetio kad si spomenuo vodokotlić plavu 
Ono što je ostalo od njega, karoserija i motor:D
Kupljena 2016. u OEM izdanju. Bilo je puno ulaganja da bi uopće mogla na cestu (dovežena na šlepi), ali limarijski je bila top, bez greške.
Model 2002, untarnji redizajn, kupljen sa 157tkm
Odmah po kupnji je urađen veliki servis, sve vilice, hladnjak, kočnice, B12, cilindri kvačila i hrpa sitnica koje sam zaboravio.
2017. je prvi put opipala Grobnik, odatle i ova posljednja fotka u OEM boji.

Krajem 2019. je napokon osvježena u Rosso competizione. Rađeno kod CrossColors iz Križišća. Pred par godina je radio Grecovu Đurđu. Moja je nijansu tamnija, ima jedan sloj više crvene. Trebam je uparkirat do kakve Giulie ili 4c da usporedim s originalom. Ovako na oko djeluje malo svjetlija. Boja je zlo. Na suncu baca na narančastu, u hladu i u sumrak na trulu višnju.
Za usporedbu, Grecova pred godinu dana cca, skoro dosla u Istru:

Brušenje narančine kore, skidanje par zrnaca prašine i poliranje odrađeno kod Šaje.
Keramika je Sonax CC Evo. Testirana već par mjeseci u teškim uvjetima na drugom autu, pokazala se odlična i izdržljiva. Boju je produbila i dala savršen sjaj.
Kompletan ovjes ispred i iza je prebačen na crveni strongflex\Marialove stražnje uporne štange. Kugle reparirane kod Franjčeca. Strut bar Weichers ispred.
Prednji rukavci su s GTA + novi ležajevi i glavčine, Brembo 330 s Crosswagona. ATE diskovi sa Carbon Lorraine RC6 pločicama. Škripi ko vlak, ali koči ko da baciš sidro, nema fade-a ni nakon hrpe krugova na stazi.
S GTA rukavcima i B12 (-35mm) camber ispadne sitno preko -1'. Nema trošenja unutrašnjeg ruba, čak ni na stazi. Istokario sam puškice s ekscentričnom rupom zs gornje vilice, smanjivat ću kut do cca -2', valjda neće previše utjecati na trošenje unutrašnjeg ruba.
Unutrašnjost je od TI modela, osim siceva koji su crna Momo koža u top stanju. OEM HU, ide van prvom prilikom, vjerojatno zajedno sa zvučnicima, subom i pojačalom. Muzika je pod haubom. BC display bio neispravan, ko i svi tog godišta, zamijenjen onim iz redizajna.
Ručica mjenjača reparirana, Novitec by Mareo shortshifter. Kraći hod i precizna ko iz dućana.
Uzeo sam ovaj kit:
https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Sports-Airfilters/Repair-Kit-For-The-Gear-Lever::8837.html?language=enFelge su Ultre, 17*7,5 ET35, PCD 5*98, centralna točna za Alfu. Gume trenutno R888R na samrti. Drže ko ljepilo, bučne i zuje. Čim se motor ugrije treba ga vozit preko 4k rpm, inače se ne čuje od guma.
Sljedeće idu gore Pilot Sport 4. Potrošio sam 2 seta na drugoj 156. Bolju gumu nisam vozio. Semislickove i stazu ne računam u to.
Planovi za budućnost:
Q2 diff (čeka ugradnju)
GTA letva (ide na reparaciju i ojačavanje kod Franjčeca)
305 Brembo. 330 diskovi imaju 4 kile više po komadu. Osjeti se. S dobrim pločicama i diskovima će biti dovoljno dobre. Grobnik se vozilo i sa 284mm na ATE pločicama i diskovima, da se preživjet.
Kliješta u žuto? Trenutno su crno anodizirana, top stanje, šteta ih dirat, anodizacija je bolja od bilo kakve boje.
SP ili Novitec pragovi. SP ako nađem uredne, ponudite ako imate.
Farbanje felgi. Ako nađem lakirera kome se to radi, u sličnu boju kao što su bile i original, Crystal titanium. Ista procedura ko i Rosso competizione, samo druge boje

-> crna baza, poluprozirna srebrna s perlama i hrpa laka. Mislim da su i 159 TI felge tako farbane. Možda će ići i u bijelo.

Školjka, H pojasevi, život na rubu. #kičmajerollbar
Hell performance cijevi kočnica. Čekam group buy.
Stražnja Ultraracing 19mm balans štanga s Meyle HD stabilizatorima. (Spremna i čeka ugradnju.)
Puno vozit, manje šarafit i lupat kune i eure u benzin, gume, cestarine i putovanja. Valjda će ova blokada završit do kraja ljeta da se i ove godine ode đir na Grossglockner, Grobnik, sve što se stigne.
Vjerojatno sam svašta zaboravio, puno se radilo i još više čekalo u te 4 godine što je kod mene.
Još par fotki, naklikah se ovih dana, ima ih na izvoz...






