Ljudi koji kupuju NOVE aute, posebno kategoriji cijena na kojima Alfa konkurira, imaju nove modele svakih 5-6 god.
Ne postoji stavka, nema više modela, pa će bit možda opet novi za 4-5 god, ako bude sriče. Naravno da tako gubiš kupce. Ili metuzaleml Giulietta, tako je Zastava stojadina razvlačila....
Tržište diktira, moraš model koji je u skladu sa vrimenon, po svemu, a ne spojlere pituravat u dr. boju i osvježivat model.
Onda stavka pouzdanost, talijani vuču floskule, koje su u večini neopravdane, al ako si u rangu cijene premium klase, onda dojam u kabini mora bit takvi.
Pošto Alfa kreče ajmo reč iz početka, glupo je očekivat bilo prodajne rekorde sa 1,5 modela na tržištu. I tu onaj ko nastoji uložit u brand, i kasnije vuč neku dobit mora ič na gubitak, dok ako oće vratit brand i novac.
Giulija je odlična, to je to, al i onda se nesmi razvlačit od nemila do ndraga, mora odma ić revizija, i novi model i da kvaliteta bude odlična, da se diže renome, tak kad se kupci naviknu na neki ritam modela, i na pošteni pristup onda će se i prodaja dignit, i neće oscilirat puno....