Pozdrav,
Evo, kako sam kupio auto u dosta zapu¹tenom stanju, odluèio sam ga malo vizualno doraditi.
Auto je do¹ao sa nekim ko¾nim sjedalima ali ne i odgovarajuæim tapecirungom na vratima. Osim toga sjedala su
toliko prljava, a i vozaèko pone¹to o¹teæene ko¾e, pod prljav za nevjerovati, a u prtlja¾niku ista prièa uz dodatak
pseæih dlaka za omanju pudlicu. Uglavnom

Prvo sam se raspitivao za kemijsko èi¹æenje,pa je bilo dosta skupo, i na kraju odustao od toga. Onda sam i¹ao pitati za cijenu krpanja sjedala, pa odustao jer je bilo preskupo. Kad ka¾em skupo,onda mislim meni skupo jer je svaki od tih zahvata za koje sam pitao izna¹ao oko 10% vrijednosti moje plaæe za koju radim cijeli mjesec, a ovo mi ode u jednom danu. Dakle, ne da taj posao ne vrijedi toliko nego je meni osobno preskup.
Na kraju sam kupio kompletnu drugu ko¾nu unutra¹njost, i sredstvo za kemijsko èi¹æenje, kao i elektropodizaèe sa strujnom instalacijom.
Poticaj ovoj temi je ustvari moja fascinacija èudotvornim sredstvima za kemijsko èi¹æenje. ©to to dobro skida prljav¹tinu! Uglavnom, odluèio sam staviti par slika na forum da popratim tijek radova i mo¾da nekoga potaknem na sliènu glupost i da poka¾em koliko su dana¹nja sredstva za kemijsko èi¹æenje djelotvorna. Doslovno skidaju naslage katrana primje¹anog blatu sa pone¹to mrtve ko¾e znoja itd. Nisam vjerovao da to mo¾e. Pere doslovno sve i sva¹ta.
Eh, da, jo¹ jedna stvar. Ovo nije sponzorirani prilog.

Pa neæu navesti naziv sredstva

Dakle, auto izgleda otprilike ovako izvana:

i iznutra sa skinutim zadnjim sjedalima i tepisima:

prostor ispod zadnje klupe prljav od pra¹ine i vode koja je do¹la tko zna od kuda:

i usisan i opran:

prtlja¾ni prostor iz kojeg je sve izvaðeno:

i mjesto kod zadnjeg lijevog kotaèa na kojem se odljepila gumena brtva pa je kotaè uvo¾nji ubacivao vodu i blato:

iz iskustva i sa prethodnom 156 i ovom sada¹njom mogu zakljuèiti da je to boljka cijele serije. Ako imate volje provjerite to na svojim 156icama jer se zbog toga uni¹tava spu¾va na oblozi, a i voda se nakuplja ispod sjedala. Na slici se vidi saniran kvar. Prvo zaljepljena meka guma, i jo¹ dodatno osigurano ljepljivom trakom.
prednja sjedala jo¹ na mjestu:

i izvaðena prednja sjedala:


i detalj, inercijska sklopka za prekid rada pumpe goriva:

detalji:
prljav¹tina na sjedalima:





Skinut tepih sa poda:

Za skidanje tepiha potrebno je maknuti sve ukrasne plastike oko pragova i oblogu ¹toka. Oprez jer plastika hoæe puknuti, posebno ako se to radi bez odgovarajuæeg alata.
Skinuta zvuèna izolacija za koju se pokazalo da je puna vode i gljivica. Smrdilo je na vlagu i gnjilo drvo i zemlju.
Sreæom lim je OK.

Zvuèna izolacija sa donje strane. Vidi se koliko je mokra:

Èi¹æenje ostataka zvuène izolacije:

i oèi¹æeni ostaci. Ujedno se dolje desno vidi i lokvica koja se napravila u pola sata. Jo¹ uvijek ne znam od kuda dolazi voda. Ista stvar i na drugoj strani.

Eto to bi bilo skidanje tepiha i zvuène izolacije iz kabine. Na redu su vrata:skidanje tapecirunga, vaðenje mehanizma za otvaranje prozora i ugradnja elektropodizaèa.
Skidanje tapecirunga na vratima
___________________________
Ovo su vrata prije èerupanja:

Krenuo sam od kvake. Skinuti pokrovne plastike ispod ruèke, i izvaditi pepeljaru. Pepeljara bude korisna za spremanje ¹erafa koji se skidaju u toku rada.

Zatim rukohvat za zatvaranje vrata. Skinuti gumeni pokrov od¹erafiti 2 vijka saimbus glavom:

Izvaditi plastiku i jo¹ od¹erafiti 2 matice (M10)

Izvaditi zvuènike. Nakon toga od¹erafiti jo¹ 2 ¹erafa i tapecirung se mo¾e skidati.
Poène se od rupe za zvuènike i alatom nadizati plastiku.

Skinuti plastiku na slici:

Paziti na bijeli èep.
I dobije se ovo:

No¾em skinuti foliju i pola sata je pro¹lo:

Na slici se vide ¾uti èepovi. U njih ulaze bijeli èepovi koji se nalaze u tapecirungu. Kod skidanja pogodnim alatom odiæi tapecirung kod tih mjesta i neæe biti problema.
P.S.
slike æu ubacivati u hodu kasnije, kako budem dodavao tekst.