04-11-2025, 23:17:53

Autor Tema: DIY kemijsko èi¹æenje + ugradnja zadnjih elektropodizaèa + izmjena tapecirunga  (Posjeta: 8851 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Pozdrav,

Evo, kako sam kupio auto u dosta zapu¹tenom stanju, odluèio sam ga malo vizualno doraditi.
Auto je do¹ao sa nekim ko¾nim sjedalima ali ne i odgovarajuæim tapecirungom na vratima. Osim toga sjedala su
toliko prljava, a i vozaèko pone¹to o¹teæene ko¾e, pod prljav za nevjerovati, a u prtlja¾niku ista prièa uz dodatak
pseæih dlaka za omanju pudlicu. Uglavnom  :kosa:

Prvo sam se raspitivao za kemijsko èi¹æenje,pa je bilo dosta skupo, i na kraju odustao od toga. Onda sam i¹ao pitati za cijenu krpanja sjedala, pa odustao jer je bilo preskupo. Kad ka¾em skupo,onda mislim meni skupo jer je svaki od tih zahvata za koje sam pitao izna¹ao oko 10% vrijednosti moje plaæe za koju radim cijeli mjesec, a ovo mi ode u jednom danu. Dakle, ne da taj posao ne vrijedi toliko nego je meni osobno preskup.

Na kraju sam kupio kompletnu drugu ko¾nu unutra¹njost, i sredstvo za kemijsko èi¹æenje, kao i elektropodizaèe sa strujnom instalacijom.

Poticaj ovoj temi je ustvari moja fascinacija èudotvornim sredstvima za kemijsko èi¹æenje. ©to to dobro skida prljav¹tinu! Uglavnom, odluèio sam staviti par slika na forum da popratim tijek radova i mo¾da nekoga potaknem na sliènu glupost i da poka¾em koliko su dana¹nja sredstva za kemijsko èi¹æenje djelotvorna. Doslovno skidaju naslage katrana primje¹anog blatu sa pone¹to mrtve ko¾e znoja itd. Nisam vjerovao da to mo¾e. Pere doslovno sve i sva¹ta.

Eh, da, jo¹ jedna stvar. Ovo nije sponzorirani prilog. :craz
Pa neæu navesti naziv sredstva  :craz

Dakle, auto izgleda otprilike ovako izvana:


i iznutra sa skinutim zadnjim sjedalima i tepisima:


prostor ispod zadnje klupe prljav od pra¹ine i vode koja je do¹la tko zna od kuda:

i usisan i opran:

prtlja¾ni prostor iz kojeg je sve izvaðeno:


i mjesto kod zadnjeg lijevog kotaèa na kojem se odljepila gumena brtva pa je kotaè uvo¾nji ubacivao vodu i blato:

iz iskustva i sa prethodnom 156 i ovom sada¹njom mogu zakljuèiti da je to boljka cijele serije. Ako imate volje provjerite to na svojim 156icama jer se zbog toga uni¹tava spu¾va na oblozi, a i voda se nakuplja ispod sjedala. Na slici se vidi saniran kvar. Prvo zaljepljena meka guma, i jo¹ dodatno osigurano ljepljivom trakom.

prednja sjedala jo¹ na mjestu:


i izvaðena prednja sjedala:



i detalj, inercijska sklopka za prekid rada pumpe goriva:


detalji:
prljav¹tina na sjedalima:






Skinut tepih sa poda:


Za skidanje tepiha potrebno je maknuti sve ukrasne plastike oko pragova i oblogu ¹toka. Oprez jer plastika hoæe puknuti, posebno ako se to radi bez odgovarajuæeg alata.

Skinuta zvuèna izolacija za koju se pokazalo da je puna vode i gljivica. Smrdilo je na vlagu i gnjilo drvo i zemlju.
Sreæom lim je OK.


Zvuèna izolacija sa donje strane. Vidi se koliko je mokra:


Èi¹æenje ostataka zvuène izolacije:

i oèi¹æeni ostaci. Ujedno se dolje desno vidi i lokvica koja se napravila u pola sata. Jo¹ uvijek ne znam od kuda dolazi voda. Ista stvar i na drugoj strani.


Eto to bi bilo skidanje tepiha i zvuène izolacije iz kabine. Na redu su vrata:skidanje tapecirunga, vaðenje mehanizma za otvaranje prozora i ugradnja elektropodizaèa.

Skidanje tapecirunga na vratima
___________________________

Ovo su vrata prije èerupanja:


Krenuo sam od kvake. Skinuti pokrovne plastike ispod ruèke, i izvaditi pepeljaru. Pepeljara bude korisna za spremanje ¹erafa koji se skidaju u toku rada.

Zatim rukohvat za zatvaranje vrata. Skinuti gumeni pokrov od¹erafiti 2 vijka saimbus glavom:

Izvaditi plastiku i jo¹ od¹erafiti 2 matice (M10)


Izvaditi zvuènike. Nakon toga od¹erafiti jo¹ 2 ¹erafa i tapecirung se mo¾e skidati.
Poène se od rupe za zvuènike i alatom nadizati plastiku.


Skinuti plastiku na slici:

Paziti na bijeli èep.

I dobije se ovo:


No¾em skinuti foliju i pola sata je pro¹lo:


Na slici se vide ¾uti èepovi. U njih ulaze bijeli èepovi koji se nalaze u tapecirungu. Kod skidanja pogodnim alatom odiæi tapecirung kod tih mjesta i neæe biti problema.

P.S.

slike æu ubacivati u hodu kasnije, kako budem dodavao tekst.


« Zadnja izmjena: 15-02-2015, 15:43:55 od Mi¹ko »
 

Offline danko0013

  • Èlan Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21335
  • Karma: 366
  • Spol: Mu¹ki
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Pa neæe ti nitko ni¹ta ako napises ¹ta si koristio
Nije bolest sve ¹to boli
 

Offline IvanGT

  • Administrator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5996
  • Karma: 71
  • Spol: Mu¹ki
  • - -
    • Zagreb
da defintivno navedi ¹ta si koristio, mo¾ep i slika sva srestva pa staviti da znamo i mi ostali
ako se netko odluèi sam to radit..  :ok:
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Nastavak prièe o èi¹æenju i usputnim poslovima. Kako sam odluèio èistiti auto, i odiæi podni filc, izmeðu ostalog da otkrijem gdje propu¹ta vodu u kabinu, nije bilo  proma¹aj ni da ugradim na zadnja vrata elektro podizaèe.

Da bi se to napravilo potrebno je izvaditi postojeæi ruèni mahanizam.
Prvo se mora maknuti lim u obliku slova Y koji se za vrata dr¾i sa tri vijka.


Nakon toga se skida mehanizam za spu¹tanje/podizanje prozora. Za to treba odviti prikazana 2 vijka.


Prethodno je jo¹ potrebno spustiti prozor u najni¾i polo¾aj i odspojiti plastièni osiguraè sa èepa na koji je uglavljeno staklo. Na slici se vidi vodilica sa kompletnim mehanizmom i ¾utim plastiènim èepom u polo¾aju koji ima iza otvorenog (s rupama) lima vrata. ®uti plastièni èep je okrenut prema zatvorenoj strani vrata. Tu mislim prema vanjskoj strani gledano iz kabine.


Kad je vodilica sa starim mehanizmom vani, staklo se uglavi u najronjem polo¾aju da ne smeta u toku daljnih radova.


Nakon toga se ugraðuje mehanizam sa elektropodizaèem. Postoje male razlike u polo¾aju vijaka, ali ni¹ta bitno. Sve je vidljivo na prvi pogled.



Kad je mehanizam ugraðen, staklo se vraæa na vodilicu, umeæe osiguraè i ugraðuje elektro instalacija sa auta koji ima ugraðene elektro podizaèe:


Elektro instalacija:


Nakon ¹to je isti posao obavljen i na drugim vratima poèinje se razvlaèiti elektroinstalacija po podu kabine za spojiti novo ugraðenu instalaciju sa elektropodizaèima na komande u vozaèkim vratima. Za to je potrebno oko 20 m ¾ice, i 3m termo bu¾ira.


U osnovi potrebno je provesti, ili bolje reèeno naknadno ugraditi dodatne 3 ¾ice na postojeæu instalaciju za svaka od zadnjih vratiju, i jo¹ dvije ¾ice sa osiguraèa F2 i F3 za napajanje prekidaèa koji kontroliraju zadnje prozore iz vozaèkih vratiju. Slika pokazuje "posuðenu" struju iz navedenih osiguraèa koju dovodim do mjesta u ¹toku kod vozaèkih vrata.


Kod ovog posla obavezno konzultirati e-Learn sistem zbog rasporeda pinova u konektorima, i svih ostalih tehnièkih detalja.

Kako sam u vrata postavio gotovu elektroinstalaciju sa originalnim konektorom, taj dio ugradnje nije bio problematièan. Instalacija na autu sa mehenièkim podizaèima stakla ima samo 6 pinova. Sa elektropodizaèima ima 9. I to za zadnja vrata. Na vozaèkim je stvar drugaèija. 50 pinova sa 4 elektropodizaèa, naspram oko 40 bez 2 zadnja elektropodizaèa. Dakle, problem je kako pripasati veæi  broj ¾ica na postojeæu instalaciju sa manjim brojem. Najlak¹e je kupiti i konektore u ¹tokovima (ne samo vratima) sa auta koji ima 4 podizaèa na struju, i ostatak instalacije povuæi po podu najkraæim putem. Evo kako izgleda instalacija u ¹toku zadnjih vratiju kad se to obavi:


I kod vozaèkih vratiju:


« Zadnja izmjena: 15-02-2015, 16:47:37 od Mi¹ko »
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 JTDm Q2
    • aljma¹
ide to tebi  :kokice:
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
èekaj da vidi¹ nastavak...  :what:

eh, da i jo¹ jednom zahvaljujem na kablovima i nosaèu.  :ok:
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 JTDm Q2
    • aljma¹
nema na èemu  :pivo:

èekam nastavak  :hap:
 

Offline borisri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1766
  • Karma: 262
  • Spol: Mu¹ki
    • Rijeka
    • Gt 3.2 V6 24v
Svaka èast majstore, svaka èast  :ok:

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
I evo, nastavak serijala, ali ovaj puta, umetanje podnih obloga koje je ki¹a uni¹tila.
Potreban je materijal regenerirana spu¾va, jedan blok od 2 m^2, debljine 2 cm, i obièna spu¾va ¹to gu¹æa, tj. tvrða isto blok od 2m^2.
Ja sam krenuo od zadnje klupe. Izrezao sam 2 bloka iz spu¾ve:


i postavio na mjesto:


onaj dio koji natkriva cijev auspuha, onaj grbavi dio izmeðu 2 zadnja mjesta prekrio sam sa obiènom spu¾vom (plava). ZA ovo sam koristio ljepilo na poliuretanskoj bazi, ¹to god slièno metaprenu.




isto to iz drugog kuta:


Spu¾vom se mo¾e prekriti i onaj dio izboèenog lima oko ruène koènice.

Ista prièa i kod vozaèa i suvozaèa:








Od ostatka regenerirane spu¾ve izrezati jo¹ jedan sloj i podebljati na svim mjestima po uzoru na originalnu instalaciju.

Ujedno skreæem pozornost na zadnje 3 slike jer se na njima vidi naèin razvoðenja strujne instalacije za prozore.
Isto je ¾uta (i zelena, kao ¾ica od uzemljenja) kao instalacija od zraènih jastuka i ide pokraj njih.

Sutra jo¹ dodam slike interijera kad je sve slo¾eno i svih sredstava koje sam koristio. Ako vas interesira mogu dati i cijene materijala i utro¹ak vremena.
« Zadnja izmjena: 15-02-2015, 18:14:23 od Mi¹ko »
 

Offline kilo529

  • Èlan Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • *
  • Postova: 570
  • Karma: 5
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulia 2.2 JTDm AT8
    • Zagreb
Ako napi¹em da je ovo jedan od najboljih diyeva na forumu, malo sam rekao. Svaka èast na ovome.
Ex: 33 QV, 33 1.7 iE, 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTDm, Giulietta 2.0 JTDm2, Giulia 2.2 JTDm AT8
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
I za zavr¹etak teme pranje interijera. Kako je to mokar posao iz razumljivih razloga nije puno slikanja bilo. Uglavnom, tepih je izvaðen iz auta.  Prethodno su skinute sve plastike koje su ga prekrivale (plastika na ¹toku i na pragovima).

Tepih je prije pranja izgledao ovako. Ona hrpica pra¹ine je istresena batinanjem i to nakon usisavanja sa prilièno jakim usisavaèem. Tepih je inaèe bio pun pseæih dlaka, blata utrljanog u dlaèice, ne¹to vapna i obiène pra¹ine. Na slikama se to ne vidi ne¹to posebno zbog lo¹e kamere.












Nakon "suhog" èi¹æenja obavio sam "mokro". To bi znaèilo da sam sada nakon ¹to je tepih izlupan i usisan koliko god je usisavaè htio poèistiti krenuo sam utrljavati sredstvo za kemijsko èi¹æenje u tepih prikladnom èetkom. Blato i ostale neèistoæe su se odmah topile, ali na ¾alost i samo razmazivale po tepihu, ¹to je ustvari i bilo za oèekivati. Tada sam obilnije poèeo koristiti vodu (tako ne bih da sam prao tepih koji je u kabini, ali ovdje sam mogao) i prljav¹tina je isplivala van. Ovdje æu pohvaliti sredstvo koje sam koristio, jer je obavilo izvrstan posao odvajanja prljav¹tine iz samog tepiha. Uglavnom, u pjeni koja je nastalo bilo je svega. Pjenu sam kao i ostatak sredstva vodom obilno isprao iz tepiha, ocijedio tepih a ostalo isu¹io usisavaèem. Da sam to radio dok je tepih u kabini, koristio bih ne¹to manje vode, tek toliko da namoèim tepih i voda na sebe preuzme prljav¹tinu, a opet da se ne preljeva iz tepiha na pod kabine. Tako pretpostavljam da rade u praonicama. I naravno na kraju veæinu vode pokupio usisavaèem. Samo za informaciju, tepih iz kojeg voda vi¹e ne kapa, prije usisavanja mo¾e sadr¾ati i do 3 litre vode. Toliko je bilo na dnu posude usisavaèa nakon ¹to sam zavr¹io usisavanje na "mokro".
Slike koje vrijede vi¹e od 1000 rijeèi:
















Ovo zadnje su slike tepiha koji je posu¹en usisavaèem. Nakon toga sam tepih prekoo noæi dosu¹io pokraj kamina.

Stroj za usisavanje:




« Zadnja izmjena: 16-02-2015, 14:57:48 od Mi¹ko »
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Kemikalije koje su pomogle kod ovih poslova:
1) Sredstvo za èi¹æenje, a mo¾ete ga kupiti kod sponzora ovog foruma. Ili mo¾ete otkupiti ostatak sredstva koje mi je ostalo (mislim da doðe oko 200 kn?).


2) sredstvo za saniranje povr¹inske korozije (cca 100 kn):


3) ljepilo, neko njemaèko, zadr¾ava mehanièka svojstva spoja do +80°C, a koristio sam ga za ljepljenje spu¾ve (cca. 40 kn)


4) benzin, za èi¹æenje spojeva prije ljepljenja ili tretiranje antikorozivnim sredstvom (30 kn?)


 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Osim ovog ukupnoj cijeni svih radova doprinjeli su:

20 m kabela - 25 kn
3 m termo bu¾ira - 15 kn
konektori i elektro instalacija -?? kupio sam ih sa nosaèem motora, pa pretpostavljam nekih 100 kn.
motoriæi , imao sam ih, pretpostavljam 150 kn?

2m^2 regenerirane spu¾ve - 140 kn
2m^2 obiène plave spu¾ve - 70 kn

Dakle, ukupni tro¹ak kemijskog pranja, ugradnje spu¾vi na pod, i ugradnja zadnjih elektropodizaèa ukupno oko 800 kn. Dodajmo tome razna vozikanja, itd. pa cijela prièa doðe na 1000 kn.

Naravno bez rada.

Rad:
1 dan, tj. prijepodne za vaðenje sjedala i tapecirunga
2 dana za èi¹æenje
3 dana za monta¾u elektropodizaèa (skidanja tapecirunga, demonta¾a postojeæeg mehanièkog mehanizma, lemljenje oko 70 spojeva - 50 kom na vozaèkom mjestu, po 10 za svaka od zadnjih vratiju, provlaèenje 20 m ¾ice po podu kabine, konzultacija literature)
1 dan za vraæanje interijera

Ukupno dakle oko tjedan dana.Rad uz dnevnicu od 200 kn, s raznim tro¹kovima (gorivo, parkirna karta, itd) 1500 kn. Ovo je vremenski utro¹ak za jednog èovjeka koji sve radi sam. Naravno, ovo je nepotro¹eni novac, jer nitko sebi neæe naplatiti tu dnevnicu. Ali mislim da je to jako potcijenjeni tro¹ak rada, jer danas jako rijetko netko hoæe raditi za 200 kn po danu.

Ako se itko odluèi za ove zahvate najtoplije ga odgovaram, jer æe potro¹iti oko 1000 kn za materijal (ako kupuje sve sam). Rad se ne raèuna. Ali ako bi se raèunao ovo je posao koji ko¹ta, po mojoj procjeni, minimalno 2500 kn.

Na kraju to izgleda ovako:





 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5950
  • Karma: 166
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
A ¹to reæi: NOVI AUTO  :respect:

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 JTDm Q2
    • aljma¹
svaka èast

jesu sve plastike pre¾ivile? jer ja kad sam rastavljao 2 ove sa pragova sam polomio a pazio sam na njih,sreèa pa imam drugu za dijelove  :hehe:
 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 294
  • Karma: 6
  • Spol: Mu¹ki
    • sisak
Jesi uspio rije¹it one lokvice koje su se stvarale prilikom èi¹æenja poda? Bilo bi ¹teta da nisi rije¹io uzrok
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13952
  • Karma: 567
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
 :ok: uradak  +
 

Offline bebach

  • Èlan Alfa kluba 18
  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • *
  • Postova: 413
  • Karma: 20
  • Spol: Mu¹ki
    • ZG
Ti si car!!!  :hello: 
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Citat:
jesu sve plastike pre¾ivile? jer ja kad sam rastavljao 2 ove sa pragova sam polomio a pazio sam na njih,sreèa pa imam drugu za dijelove  :hehe:

ne sasvim. prednje su pre¾ivjele gotovo bez o¹teæenja. samo je na jednoj napuknuo srednji nosaè. no, sjedi na mjestu kao i prije.

¹to se zadnjih tièe, na svakoj su pukla po dva nosaèa, tako da plastika malo klopara. nije me briga. ne vidi se jako.
« Zadnja izmjena: 16-02-2015, 23:14:19 od Mi¹ko »
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Jesi uspio rije¹it one lokvice koje su se stvarale prilikom èi¹æenja poda? Bilo bi ¹teta da nisi rije¹io uzrok

je. lokvice su ustvari bili potoèiæi, a izvori mnogobrojni.
na lijevoj strani je u prlja¾nom prostoru ispala guma koja brtvi otvor iza zadnjeg lijevog kotaèa. kotaè je u prtljaènik nabacivao blato i vodu koja se slijevala ispod zadnjeg sjedala u prostor na kojem zadnji putnik dr¾i noge. osim toga na lijevoj zadnjoj je strani brtva malo ra¹irena pa je voda na¹la put ispod brtve na unutra¹nju stranu, i ulazila u kabinu sa unutra¹nje strane u visini naslona sjedala.

desna strana je bila malo zeznutija. brtva je bila oko 1 cm prekratka, pa je spoj limova kod zadnjeg praga bio nebrtvljen i voda je ulazila u prostor kabine ispod brtve. kupio brtvu za SW i namjestio je, pa je curenje prestalo.

¹to se prednjeg kraja tièe, pod vozaèko je sjedi¹te curila voda kroz otvor kroz koji u kabinu ulazi snop ¾ica od auto alarma. Luiði je naime zaboravio provesti instalaciju kroz tvornièki pripremljenu brtvu. Brtvu je skinuo i visila je na gumenom crijevu za dovod tekuæine za pranje stakla. Zanimljivo da je na istom mjestu curilo i na prethodnoj 156-ici.

Kod suvozaèa je curilo kroz ventilacijski kanal, tj. kroz ventilator jer je plastièna streha koja ¹titi filter kabine od moèenja bila skroz zaèepljena.

Mislim da sam pokrpao sve rupe jer vi¹e nigdje ne curi. Dodu¹e niti je ki¹a padala, ali bio sam u auto praoni i sve je za sada dobro, j. suho. Èak se niti ne magli vi¹e u kabini.
 

Offline ARenzzo

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1716
  • Karma: 234
  • Spol: Mu¹ki
  • AR156 1.9 JTD SP
    • Koprivnica
kaj reæi....      svaka èast       :care :care
 
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
I na kraju, sjedala koja su bila u autu kad sam ga kupio  samo sada napokon oèi¹æena:
















Jo¹ fali vozaèko, koje poka¾em kad ga pokrpam.

Eto, sad ste svi vidjeli na vrlo svjetlim sjedalima koliko dobro èiste kemijska sredstva Meguiars, koje prodaje jedan od sponzora foruma Auto Partes. Ujedno koristim priliku da zahvalim osoblju Auto Partesa na vrlo detaljnim uputama
koje su mi dali za kori¹tenje sredstava koja sam kupio.
« Zadnja izmjena: 25-02-2015, 16:02:09 od Mi¹ko »
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2514
  • Karma: 66
  • Spol: Mu¹ki
  • LD 12
    • Bruxelles
Mrak :)
Koja sredstva za kozu si koristio?

Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk

:ar:
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Mu¹ki
  • 156
    • ZG Pe¹èa
daj mi reci di si ovu tvrdu spuzvu kaj je na podu kupio?
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Ima¹ dvije firme koje su relativno povoljne, pitaj u obje, pa koja ima na lageru.

http://www.mediakorak.hr/

ili

http://www.svetmar.hr/
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Mu¹ki
  • 156
    • ZG Pe¹èa
 :pivo:

Morat cu si ponovo stavljat to na tepih gepeka jer je ovo moje namoceno vodom i raspalo se, iako sam razmisljao i o sperploci.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Koliko ti veliki komad treba? Imam ne¹to ostataka spu¾ve.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Mu¹ki
  • 156
    • ZG Pe¹èa
izmjerim al dosta veliko, treba mi za cijeli tepih od 164.

1400 x 1080 mm
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Mi¹ko

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 93
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Ne, tako veliko nemam. Mislio sam da treba¹ ne¹to malo.