
Evo kako sam i obecao, danas montirana instrument tabla.
Van ide relativno lagano. drže je 4 imbus vijka (ocito) nakon cega se lagano izvuce van. Problem ju je izvuci izmedju volana i kruškota bez da se skida volan (volan se izvuce ful van i spusti ful dolje ali svejedno ide tesko).
Kada se izvadi ostane rupetina:

Ali se naravno radi boljeg praćenja kilometraže poslika što je pisalo na staroj tabli prije vađenja (to sam naravno zaboravio pa sam je morao ponovno spajati):

Nakon čega je upala na svoje mjesto sama i opet cupaj van preko volana uf.
Usporedba tabli, stara i nova:

i usporedba kablovinja dipleja (čisto da se ubije ona moja ideja o prebacivanju samo displeja):

Prebačeno "staklo" i maska sa stare na novu (odnosno sa originalne na neoriginalnu) malo je teško definirati jer stavljam nešto sto je starije od ovoga sto vadim he he he. Uglavnom eto hibrida:

Malo je bezveze jer ne piše nigdje alfa romeo ali dobro. Ovaj mi se vise sviđao zbog kromiranih ringova oko urica (svih), a i bio je kudikamo u boljem stanju.
Nakon toga je bilo potrebno upogoniti "SET" botun. Kako sam opisao PIN 8 se spaja preko tipkala na masu. Na konektoru i na instrument tabli je lijepo (iako sitno) koji su pinovi od 1-9 i 10-18. Dakle radi se o ovoj zičici (ons neka svjetlo pinky):

Kad je i to spojeno, tabla može na mjesto:

I kad je upalila sve super samo ne pokazuje potrošnju. I nije pokazivala jedno 500-600 metara, ali onda odahnem jer se pojavila brojka. Uglavnom evo prosječne potrošnje:

A ovo je razlog ovako visoke potrošnje:

Problem mi se jedino pojavljuje sa malim displejićem kilometraže koji blinka cijelo vrijeme. To mi se bilo dogodilo jednom prije i sa starom tablom pa je prestalo samo od sebe. No ajde, to će valjda prestati ali ne mogu kontrolirati visinu snopa svjetala. Kada pritisnem one tipke svjetla gore/dolje onda mi se pojacava i smanjuje osvjetljenje table. Sa mode odem u meni za postavke velikog displeja. I malo mi je presvjetli displej u odnosu na urice, da li i vi imate takvih problemčića?