17-10-2018, 01:30:21

Autor Tema: Gt 1.9 JTDm  (Posjeta: 130886 vremena)

radnić145 i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mario 147

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 786
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 1.9 8V jtd gt2256v
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3820 u: 28-03-2018, 08:26:57 »
:ok:

A ko će doć do nje kad je na autu  :Crazy

Ionako je moras skinuti triba ti samo dvije nove bakrene podloske za dovod ulja kad vracas turbinu i to je to.To ti i kolega Sprint rijesite u jedno jutro.
 

Offline maki147

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2238
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 Q2
    • Sisak
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3821 u: 28-03-2018, 11:05:07 »
Radi toga nema potrebe turbina dolje ja sam sebi to radio...Isti slucaj sam imao da turbo nije dobro punio....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3822 u: 28-03-2018, 11:13:19 »
Radi toga nema potrebe turbina dolje ja sam sebi to radio...Isti slucaj sam imao da turbo nije dobro punio....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ma znam , al treba onda probavat , dizat auto , kolegu sprinta gnjavit s dizalicom  :D

Trenutno mi je bitno samo da vozi pristojno , a to i radi za sad  :hap:
Malo je lina ali potegne dovoljno za autoput. Na magistrali se kuži da fali snage.
Baš me bila umorila, zato i nisam ništa dirao.

.... sempre gilles ....
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5575
  • Karma: 154
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3823 u: 28-03-2018, 11:34:06 »
Ali, to je ono što mene zanima - zašto to nije bilo naštelano kada je turbo bio skinut, odnosno prije ugradnje - znam za još jedan takav primjer.

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3824 u: 28-03-2018, 11:40:32 »
Ali, to je ono što mene zanima - zašto to nije bilo naštelano kada je turbo bio skinut, odnosno prije ugradnje - znam za još jedan takav primjer.

A neznam , to bi trebalo pitat u autoevolution oni su slagali turbinu jbg  :roll:

Ja sam dovezao auto .. priču znaš  :roll:

« Zadnja izmjena: 28-03-2018, 11:41:56 od GTzadar »
.... sempre gilles ....
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5575
  • Karma: 154
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3825 u: 28-03-2018, 11:43:36 »
Jasno. Iskreno ne znam kako se uopće štela ta štangica pa se neću praviti pametan.

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3826 u: 28-03-2018, 11:51:26 »
Jasno. Iskreno ne znam kako se uopće štela ta štangica pa se neću praviti pametan.

Imam doma rastavljenu slikam ti, jednostavno je , ima ta štangica i odvidavaš je lijevo desno , valjda regulira rad turbine , krilaca.
Uglavnom trebalo bi je ručno gađati lijevo-desno ,kako je maki rekao , ali poslat ću je u pinjušića na balansiranje i štelanje tako mi se seb preporučio da je  tako jedino precizno. Da imam doma dizalicu možda bi se sam igrao s time , ali ovako moram gnjavit kolegu diži-spuštaj pa mi se baš neda. A i sam sam u gužvi sa poslovima obavezama pa baš nemam volje.

Iako sam već napravio plan za sad kad ugrije povadit sjedala , dignut tapet provjjeriti stanje , riješit curenje vode na desnoj strani ... a posle ljeta ako bude sve ok možda i lakiranje komplet auta  :hap:
Al sa mojim Gt nemoš toliko unaprijed planirati tako da planovi su jedno a vidjet ćemo šta će na kraju biti  :lol
« Zadnja izmjena: 28-03-2018, 11:52:11 od GTzadar »
.... sempre gilles ....
 

Offline Mario 147

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 786
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 1.9 8V jtd gt2256v
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3827 u: 28-03-2018, 11:54:19 »
A neznam , to bi trebalo pitat u autoevolution oni su slagali turbinu jbg  :roll:

Ja sam dovezao auto .. priču znaš  :roll:

Cisto sumnjam da su dirali tu stangicu jer nema potrebe ako minjas samo srce prije da su dirali onaj vijak sto kontoliras otvorenost ili zatvorenost varijabli.Bas sam sebi prije dva dana cistio turbo nije isti kao tvoj ali sam skuzio da mi je taj vijak bio krivo podesen jer su varijable bile na leru skroz zatvorene.Kad sam ga pomakao za 2 mm auto sad puno bolje vuce iz niskih i pri saltanju u visu brzinu puno bolje prihvaca gas.
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3828 u: 28-03-2018, 11:59:32 »
Cisto sumnjam da su dirali tu stangicu jer nema potrebe ako minjas samo srce prije da su dirali onaj vijak sto kontoliras otvorenost ili zatvorenost varijabli.Bas sam sebi prije dva dana cistio turbo nije isti kao tvoj ali sam skuzio da mi je taj vijak bio krivo podesen jer su varijable bile na leru skroz zatvorene.Kad sam ga pomakao za 2 mm auto sad puno bolje vuce iz niskih i pri saltanju u visu brzinu puno bolje prihvaca gas.

Moguće  :hap:

Imam doma jednu u dijelovima , ali nakon onog svega šta se izdogađalo toliko mi se sve zgadilo da nisam ima volje niti malo pogledati , proučiti , kako sve to radi , samo sam je iz auta bacija u kutiju onako i spremija.
Nemam pojma što su dirali ,radili i etc , ali što god da jesu auto je bio opća katastrofa od mape i turba u paketu.
Znam samo da je trošio ko V6 a išao ajme majko.

Sad je sve ok sa mapom , i potrošnjom , fino radi , seb me spasio.  :respect:
.... sempre gilles ....
 

Offline Tome zd

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 293
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3829 u: 03-04-2018, 15:25:13 »
To mozes i sam napraviti nije problem.Samo izmjeri kako je prikazano na slici s time da mora biti od centra rupe pa do pastete 85 mm a ne kako pise na slici 80 mm jer slika je skinuta sa neta samo za primjer.



moram i ja pogledat sebi...znaci aurto mi je na niskima mrtav,na saltanju mora bit na nekih 4200 inace padne i onda cekat da napuni..u gasu mi je na 1.6 skoro...turbo repariran i montiran i iman taj problem
Same gas!
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3830 u: 03-04-2018, 15:31:36 »
moram i ja pogledat sebi...znaci aurto mi je na niskima mrtav,na saltanju mora bit na nekih 4200 inace padne i onda cekat da napuni..u gasu mi je na 1.6 skoro...turbo repariran i montiran i iman taj problem

Ponaša se skoro ko da nije turbo.

.... sempre gilles ....
 

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2234
  • Karma: 83
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3831 u: 03-04-2018, 15:32:36 »
Ako je turbina varijabilna, krilca se ne postavljaju u položaj za niske obrtaje?
 

Offline Mario 147

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 786
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 1.9 8V jtd gt2256v
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3832 u: 03-04-2018, 15:45:37 »
Ako je turbina varijabilna, krilca se ne postavljaju u položaj za niske obrtaje?

Na leru ne smiju biti skroz zatvorena treba znati odvrnuti vijak za krug ili pola kruga ali to najbolje napraviti sa dijagnostikom uz par logova u voznji.
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3833 u: 13-04-2018, 13:20:50 »
ABS-VDC pa ti sad skuži jel on koči dobro ili ne  :lol

Nekad , bez ovih sf čuda , si lipo moga poklopit kočnice , zavrtit se ka čovik ako triba i par puta i biti siguran što nevalja  :Crazy

Ovako  :?

Koči ... al koliko i kako  :?
Iz nekog razloga ne sviđa mi se kako rade kočnice koje su bile najbolji dio auta ...  :roll:
I kad idem u rikverc , nekako zagrizu prebrzo , guzica trza doli.
Eee koji mu je k sada neznam ... vjerojatno vrijeme za presu  :D



.... sempre gilles ....
 

Offline Sprint

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 549
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3834 u: 13-04-2018, 21:26:24 »
korektor zadnje osovine   :gay: :gay: :puke:
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3835 u: 13-04-2018, 22:05:48 »
korektor zadnje osovine   :gay: :gay: :puke:

Što je to sad  :fp

Danas testira , grije se zadnje livo kolo više nego triba  :roll:
Prvo počinje kočit i zanese malo kad poklopiš pedalu naglo.

Na drugo jako kočenje uzastopno sve radi ok , al kad pustim kočnice malo u miru pa poklopim e onda nevalja  :roll:


.... sempre gilles ....
 

Offline Tome zd

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 293
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3836 u: 14-04-2018, 09:08:37 »
moze bit svasta..tipa crijevo.zadnje gumeno pusti ulje a nece vrati.... ili skare zezaju..mozda bi i kolektor trebalo pogledat...al to su te tri stvari na koje mogu prestavit problem
Same gas!
 

Offline GTzadar

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9255
  • Karma: 313
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 & Giulia ( 1969, u restauraciji )
    • Zadar
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3837 u: 14-04-2018, 09:13:37 »
moze bit svasta..tipa crijevo.zadnje gumeno pusti ulje a nece vrati.... ili skare zezaju..mozda bi i kolektor trebalo pogledat...al to su te tri stvari na koje mogu prestavit problem

Ae znam "svašta"  :hap: :D

Idem vidit koliko svašta košta , najbolje sad to sve izminjat na autu starom 12 godina samo pitanje koliko je to para  :fp
.... sempre gilles ....
 

Offline barba Oro

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 26913
  • Karma: 1677
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm & 916 Spider 2.0 TS
    • Solin
    • https://fullbusiness.com/tvrtka/danigo-d-o-o-.htm
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3838 u: 14-04-2018, 18:03:15 »
Minjaj to za kakvu škodu ako ti ko još uvik šta dadne  :lol
 

Online noiser

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1321
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GiuliettaQV
    • Kaštela i di posal odvede
Odg: Gt 1.9 JTDm
« Odgovori #3839 u: 14-04-2018, 18:27:52 »
Ma minjaj sve, stelaj turbo, opituraj je na kraju. Kad je bal, nek je maskenbal  :tooth
Mada, nisan kompetentan o tome sudit-mene je JTS samo dva puta ostavija na cesti, trecu sansu joj nisan da  :ne2:  :D
« Zadnja izmjena: 14-04-2018, 18:29:24 od noiser »
"Alfa males buys BMW, Alfa's are for nice people"