16-06-2024, 07:38:44

Autor Tema: Abarth 850/1000 TC  (Posjeta: 36136 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Abarth 850/1000 TC
« u: 20-09-2011, 19:57:11 »
he Fiat Abarth 850TC Berlina was an economical automobile manufactured by the Italian manufacturing firm Abarth & Co. of Turin, Italy in the 1960s.
Product description

The automobile was a joint project of the Abarth and the Fiat companies. Its engine was a four-cylinder model provided by Fiat, with 846.768 cc capacity and 70 bhp rating. Overall length was 10.14 ft (3.091 m), overall width was 4.59 ft (1.400 m), height was 4.525 ft (1.379 m), wheelbase was 6.563 ft (2.000 m), and its front and rear track was 3.81 ft (1.161 m). The fuel tank held 5.9 imperial gallons, and its empty weight was 1749 lb (793 kg).

The automobile's appearance was similar to the same-year model of Fiat 600, but it incorporated a boxlike structure ahead of the front bumper which held the engine's oil cooler.


« Zadnja izmjena: 20-06-2018, 19:24:31 od a.m.alfa »
 

Offline ALFA145QV

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1793
  • Karma: 100
  • Spol: Muški
  • Ferrari...Subaru i Micek evoIX
    • PAZIN
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #1 u: 26-11-2011, 13:44:04 »
abart  :love3: :love3: :love3:


ili ti fići i po  :ok:
Ko pročita, otpala mu kita.

 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #2 u: 09-12-2011, 20:37:18 »
Projekt Abarth 1000 GSXR

Sve je počelo sa starim Fiatom 600 i nekad vrlo perspektivnih 30 Ks, a završilo je sa Abarthom 1000 TCR replikom i 165 Ks na vrlo laganih 600 kila.



Stari "Fićo" restauriran je do zadnjeg detalja a vanjski dizajn dobio je sve značajke rijetkog i moćnog Abartha 1000. No ono što je najzanimljivije je srce ovog mališana koje je donirao Suzuki GSXR 1000 te diferencijal i mjenjač posuđen iz Mazde RX7. Rezultat? Čak 4,5 sekunde do 100 km/h te maksimalna brzina preko 200 Km/h. A fantastičan zvuk provjerite u videu.


copy:  www.dnevno.hr

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #4 u: 09-12-2011, 20:38:07 »

IvekZapresic

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #5 u: 09-12-2011, 20:48:57 »
Šteta da nije orginal motor....

 

Offline ALFA145QV

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1793
  • Karma: 100
  • Spol: Muški
  • Ferrari...Subaru i Micek evoIX
    • PAZIN
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #6 u: 13-12-2011, 11:15:51 »
Šteta da nije orginal motor....

je vala  :ok:

šteta  :da:
Ko pročita, otpala mu kita.

 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4482
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #7 u: 13-12-2011, 12:38:31 »
Ma nije nikakva šteta....

Kamo sreće da talijani imaju japanske motore, uffffff

A figuar i zvuk   :o000: :o000:
 

Offline matayaARfan

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1010
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #8 u: 13-12-2011, 12:41:23 »
je vala  :ok:

šteta  :da:

Puno toga na njemu nije original, odnosno ni blizu kao replika. Od brisača, rezervara, instrumenta itd., ali ipak svaka čast, treba puno truda i znanja za tak nekaj napraviti. Zgodna igračka. Kod nas nekoliko takvih fićeka vozi slalom
 

PROMAJA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #9 u: 13-12-2011, 13:15:26 »
 :love:   :care :care  :love:  Ma neka nije original ala šta bi bilo ruganja po gradu sa kojekakvim plastičnim jurilicama  :hehe:
 

Offline ALFA145QV

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1793
  • Karma: 100
  • Spol: Muški
  • Ferrari...Subaru i Micek evoIX
    • PAZIN
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #10 u: 13-12-2011, 17:44:36 »
Puno toga na njemu nije original, odnosno ni blizu kao replika. Od brisača, rezervara, instrumenta itd., ali ipak svaka čast, treba puno truda i znanja za tak nekaj napraviti. Zgodna igračka. Kod nas nekoliko takvih fićeka vozi slalom

pod šteta za motor, nisam mislio ništa loše .... autač je strava  :o000: .... voze dečki kao npr: Skok sin poznatijeg oca koji je vozio legendarnu Simcu, ali meni je recimo puno draži fićek od Andrejevića (koji isto vozi slalom i kronometar) a ima unutra motor od f-punto 1242 cm3
Ko pročita, otpala mu kita.

 

IvekZapresic

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #11 u: 13-12-2011, 17:59:24 »

Abarth 1000 TC je postigao pravu slavu sa motorom obujma 982 ccm. U prvoj verziji iz 1961. razvijao je 68 KS, a potom je, do 1971., pojačan na čak 112 KS pri 8200/min.



Bilo je to u modelu 1000 TCR, koji je uz pomoć mjenjača s pet stupnjeva jurio do brzine od 215 km/h. Bio je iznimno popularan na brdskim i uličnim utrkama. Na splitskom asfaltu početkom 70-ih proslavio ga je Đani Šverko. Iako je Carlo Abarth napravio i snažnije automobile, bio je to najslavniji model. Na vrhuncu uspjeha došlo je vrijeme za smjenu, taman kad je u pripremi bio još snažniji model sa, za to vrijeme nevjerojatnih 127 KS iz obujma od jednog litra.
Svi su ti modeli imali podignuti poklopac motora. To, primarno, nije bilo zbog hlađenja motora (iako ga je poboljšavalo), nego zbog poboljšavanja aerodinamike. Ovisno o modelu, to je povećavalo brzinu za 3 do 5 km/h. Usto je i osiguravao opasan sportski izgled.

1962-1964 1000tc 982 ccm3 (60ks - 66ks)
1964-1968 1000tc Corsa 982 ccm3 (76ks,80ks,85ks)
1966-1970 1000tc Radiale 982 ccm3 (108ks,112ks)



     

1970 Fiat Abarth 1000 TCR

fiat abarth 1000 tc s

                                                                             

Fiat Abarth 1000 TCR
FIAT ABARTH 1000TCR
Fiat Abarth 1000 TCR at Street Classics Carshow (August 28 2010) in Toronto
Fiat Abarth 1000 TCR Flaming From Exhaust In Toronto
Abarth 1000TC Race Nuerburgring Coppa Mille
Fiat Abarth TC 1000 Gr5
Test Fiat Abarth 1000
 

Offline ikenjer2

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 45
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • dobreć lovran
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #12 u: 04-01-2012, 22:56:04 »
ima covjek u lovranu koji ih jos uvjek radi i prodaje
ima km nezna im se broj
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41446
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #15 u: 05-09-2012, 21:00:20 »

Offline xxx

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 499
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Biograd n/m
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13767
  • Karma: 565
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #17 u: 14-12-2012, 19:54:32 »
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #18 u: 14-12-2012, 19:57:07 »
ča je ovo kopija pa fali A u imenu ili  :funny:
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13767
  • Karma: 565
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #19 u: 14-12-2012, 20:08:21 »
Otpalo od velike brzine.  :craz

Ima taj isti i na predhodnoj strani.

« Zadnja izmjena: 14-12-2012, 20:09:45 od Argor »
 

Offline Romeo155

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 602
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #20 u: 03-02-2013, 19:17:44 »
Baš je pila ovaj fićo! :craz
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5898
  • Karma: 855
  • Spol: Muški
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #21 u: 31-03-2013, 09:49:05 »
MiTo
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13767
  • Karma: 565
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #22 u: 15-05-2013, 19:49:58 »
 :grin:

« Zadnja izmjena: 20-06-2018, 19:23:33 od a.m.alfa »
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13767
  • Karma: 565
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #23 u: 19-08-2013, 11:12:23 »

« Zadnja izmjena: 19-08-2013, 11:15:04 od Argor »
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 20816
  • Karma: 449
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #24 u: 22-08-2013, 21:54:19 »

:love:

U vodnjanu ih ima 2, u puli vidio jednog, svi tvornicko stanje znaci ko novi!
 

Offline modri

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 719
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 16v,147 1.9 16v, 1000 TCR replica
    • Pula/Medulin
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #25 u: 30-12-2013, 13:01:28 »
:love:

U vodnjanu ih ima 2, u puli vidio jednog, svi tvornicko stanje znaci ko novi!

di ih ima u Vodnjanu 2...baš tcr replica ili tunirani fićo u abarth stilu

u Puli su dvije replice...jedan za trke i jedan full atestiran i registriran, navodno postoji još jedan...govorim o 1000 tcr replica
Par komada je u fazi slaganja...ja isto slažem jednoga i sa limarijom sam pri kraju tako da će do proljeća biti na cesti
Original u Hrvatskoj ima jedan ili dva...u Zagrebu...ima ih Đani Šverko...on je i doveo na ove prostore prvi 1000 tcr abarth a nakon što su ukunuli klasu tj. proširili je i abarthi više nisu bili konkurentni sve sa prostora bivše Juge je otkupio, nešto od toga još uvijek ima
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21023
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #26 u: 30-12-2013, 13:05:37 »
Nije bolest sve što boli
 

Offline mario #8

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • zg
« Zadnja izmjena: 27-01-2014, 14:15:43 od SZ »
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 20816
  • Karma: 449
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #28 u: 01-02-2014, 09:10:47 »
ovo valja svake lipe  :ling:
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1644
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Abarth 850/1000 TC
« Odgovori #29 u: 01-02-2014, 12:42:43 »
Svaka cast na trudu,ali iskreno mislim da ne vrijedi tih para.
Nije orginal Abarth,nije orginal motor.
Meni licno,skoro pa "bezvrijedno".
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.