3. Dio, nastavak radova
Nakon pobrušenog filera ide prva baza. Kako ćete mješat boje ovisi od proizvođača do proizvođača, u ovom slučaju radia sam sa mobihelom koji nije baš pretjerano skup i dobar je za te novce koje košta.
Baza se mješa sa razrjeđivačem u omjeru 60:40. Ne nitro razrjeđivač nego baš ovaj za bazu. Nanijeti 2 ruke


Nakon toga ide fino brušenje ovih unutarnjih krakova di će doć druga baza. Siva boja koja je utekla na ta mjesta može poslužit ujedno ko kontrolak, tako da se lakše vidi di ima neravnina i oštećenja koja se teško uoče na fileru. Pobrusit na vodu papirom cca 1000-1200, pripazit na rubove da ostanu oštri, kako bi bila jasna linija prijelaza boje. Nakon brušenja izolirat ovaj dio koji će nam bit srebrene boje.

Nakon toga ide druga baza, već spomenuto kako ćete je zamješat.



Kad se to osuši, opet brušenje na vodu. Budući da je teško izolirat baš uz samo rub sve ove nepravilne oblike, nikad ta linija ne ostane savršena. Zato kod izoliranja bolje da poblegne malo preko, na srebrenu bazu, nego da fali. To sad treba lagano i pažljivo skinut vodobrusnim papirom i poravnat te linije, a da se ne ošteti srebrena baza. Jer ako se previše pobrusi na nekim mjestima, vidi se razlika u nijansama i sve bude na fleke.


Nakon brušenja, ostaje nam samo lakiranje. Lak je također bia mobihelov, mješa se sa utvrđivačem u omjeru 2:1. Lakirat jedan ili 2 sloja, dobro naliveno, nesmi bit siromašno jer ostaje narančina kora. A ako pretjerate procurit će. Ovo ostalo je bilo dosta lagano za radit, lak je malo teži i treba uvatit ruku...nemam pametnih savjeta šta se toga tiče, jednostavno sve dođe s praksom.






Lakiranje gotovo.
Za nanošenje srebrene baze iznutra, izvana, te lakiranje iznutra trebalo mi je cca 3h, za brušenje unutarnjih krakova+izoliranje još 5h, za polovanje sive baze 1h, fino brušenje i priprema za lak 4h, i 1h za lakiranje. Ako sam dobro zbrojia to bi bilo cca 38 radnih sati za dovest felge u ovakvo stanje.
Znači kad bi vas lakirer pita recimo 1200kn za ovaj posao samo za ruke, satnica bi mu bila nekih 30 kuna...vlasniku felgi to izgleda skupo, a onaj ko je radia se misli kako mu je zarada nikakva heheh
Eto, nadam se da sam bar malo pomoga sa ovim, nemojte se iznenadit ako nebude išlo sve po planu, a neće sigurno ispočetka i uvik se desi neka pizdarija da vas iznervira, bit će bolje drugi put. Sve dođe sa praksom, triba znat neke osnovne stvari, dalje je stvar vježbe jednostavno. Jer nemože se baš sve tako lako ričima opisat, kako razrjedit koju boju, na kolikom radnom tlaku koju boju i površinu radit i pritom uskladit špricu, koliko nalit pojedine oblike, kako brusit neke stvari, kako naštelat špricu i mlaz boje, itd itd...
Sretno!
