20-12-2025, 13:51:00

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 352612 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4664
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #660 u: 01-11-2011, 09:52:18 »
Naravno, to ima učinka ak je pumpa benzina ispravna, motorić lera itd
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #661 u: 01-11-2011, 12:03:04 »
jel postoji mogućnost da mi neki injektor benzina stalno pušta gorivo,pa ga zalijeva?naime auto se guši ,trokira,kod naglijeg dodavanja gasa,bilo na bengu ili plin....

Offline tadija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2450
  • Karma: 162
  • Spol: Muški
    • Derventa BiH
Odg: LPG
« Odgovori #662 u: 01-11-2011, 12:24:01 »
Naravno, to ima učinka ak je pumpa benzina ispravna, motorić lera itd

e ja najprije mislim da je taj motoric lera ali vidjecu moram uzeti slobodan dan i odo ganjati...
.....
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4664
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #663 u: 01-11-2011, 19:54:35 »
Motorić lera lako testiraš, uključiš neki jači potrošač kao klima, grijač zadnjeg stakla itd-to probaš sa spojenim i otpojenim utikačem na motoriću lera-ak digne okretaje s uključenim, a hoće crknuti sa ištekanim- radi, ak hoće crknuti s uštekanim i ištekanim-ne radi.
Možeš ga i ohm metrom ispitati.

Da, može i injector puštati gorivo ili obrnuto-možda je začepljen.
Kak radi na bengu kad se ugrije?
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #664 u: 01-11-2011, 20:07:44 »
isto je i na plin i na bengu,kad je hladan,imam osjećaj da ljepše radi na bengu,čim se malo zagrije počne trzanje kod davanja gasa..-to se na plinu jače osjeti nego na benzin...

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #665 u: 01-11-2011, 21:49:57 »
jel postoji mogućnost da mi neki injektor benzina stalno pušta gorivo,pa ga zalijeva?naime auto se guši ,trokira,kod naglijeg dodavanja gasa,bilo na bengu ili plin....
provjeri maf
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #666 u: 02-11-2011, 14:34:05 »
jesam,i kablove,i svjećice i bobine...

Alfa Dreams

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #667 u: 03-11-2011, 22:10:40 »
Frende ja mislim da je kod tebe riječ o svječicama ili bobini. Moguće je da kad se zagrije bobina da ti negdje iskra probija na njoj ili kablovima. Koliko ti svijeće imaju km? Ja svoje obavezno mjenjam svakih 20 000 km jer plin izjebe svaku.
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2658
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: LPG
« Odgovori #668 u: 03-11-2011, 22:44:49 »
Frende ja mislim da je kod tebe riječ o svječicama ili bobini. Moguće je da kad se zagrije bobina da ti negdje iskra probija na njoj ili kablovima. Koliko ti svijeće imaju km? Ja svoje obavezno mjenjam svakih 20 000 km jer plin izjebe svaku.
sve je novo,kablovi,svijećice i bobine

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #669 u: 04-11-2011, 09:22:07 »
dali se moze kako izvest da auto pali na plin ili recimo da ga prebacujem sa benze na plin tako da dam gas preko 2500,3000 okretaja jer sad moram cekat da se prvo zagrije pa onda jos malo vozit i tako dodem na posao a on ni ne prebaci na plin. jel se moze to programirat u servisu za plin preko kompa  :?:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #670 u: 04-11-2011, 10:48:02 »
neznam koji sistem imaš, BRC i STAG se daju palit direktn na plin tako da gumb držiš dok verglasš
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #671 u: 04-11-2011, 14:32:54 »
mislim da mi pise lovato as se ne kuzim ja u to.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4664
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #672 u: 04-11-2011, 15:03:54 »
Pa probaj prvo da ti snize temp. prebacivanja, ak je sad 40 stupnjeva, nak ti podese na 30, makar je po zimi bolje da je viša temp prebacivanja.
Ak imaš injection, nije preporučljivo često paljenje od prve na plin, samo iznimno.
Da je neznam kakav minus vani, mora za max 5 minuta dostići 30 stupnjeva da bude spreman za rad na plin, bar je ko mene tak, za oko 3 minute je spreman
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #673 u: 04-11-2011, 15:12:33 »
morat cu to napravit jer neda mi se ovako ja dodem na posao i taman na parkingu ispred kancelarije mi se prebaci na plin  :rol: prebacuje mi se na 50 stupnjeva,znaci uglavnom to u servisu za plin mogu napravit preko kompa?
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #674 u: 04-11-2011, 16:26:01 »
neznam koji sistem imaš, BRC i STAG se daju palit direktn na plin tako da gumb držiš dok verglasš
evo probao i radi tako :craz

Pa probaj prvo da ti snize temp. prebacivanja, ak je sad 40 stupnjeva, nak ti podese na 30, makar je po zimi bolje da je viša temp prebacivanja.
Ak imaš injection, nije preporučljivo često paljenje od prve na plin, samo iznimno.
Da je neznam kakav minus vani, mora za max 5 minuta dostići 30 stupnjeva da bude spreman za rad na plin, bar je ko mene tak, za oko 3 minute je spreman
sta moze bit posljedica cestog paljenja na plin sad kad vidim da radi tako pa ono da znam :hap:
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4664
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #675 u: 04-11-2011, 17:35:00 »
morat cu to napravit jer neda mi se ovako ja dodem na posao i taman na parkingu ispred kancelarije mi se prebaci na plin  :rol: prebacuje mi se na 50 stupnjeva,znaci uglavnom to u servisu za plin mogu napravit preko kompa?

Da, to se štela preko kompa temp prebacivanja, kod kojih okretaja da prebaci itd itd. Mislim da je 50 stupnjeva previše, meni je bio na 30 stupnjeva naštelan cijelo vrijeme i nije bilo problema niti trzanja kod prebacivanja-dok u biti sustav još nije zagrijan kak se spada

Ne znam detalje al mislim da mi je ostalo negdje u glavi da odmah paljenje na plin može zmrznuti dizne ili tak nekaj.
Probal sam na svom Puntu-Landi Renzo Omegas- koji ima tu opciju tak upaliti i dosta je nemirno radil motor

U uputama je navedeno da se to koristi kad bi nedajbože crkla pumpa benzina, pa da nisi uopće onda ovisan o paljenu na benzin
« Zadnja izmjena: 04-11-2011, 17:35:57 od Mike20 »
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #676 u: 04-11-2011, 17:45:44 »
neznam koji sistem imaš, BRC i STAG se daju palit direktn na plin tako da gumb držiš dok verglasš

Ne da se BRC tako palit, bar ne ovaj moj. Ima prekidač koji je uvijeK uključen na plin i nema se šta držat. Znači prekidač kliknem i ostane tako. Dal ga držim ili ne nikakve veze nema.
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #677 u: 04-11-2011, 18:08:01 »
kod mene je drugacije jer ja svoj prekidac mogu drzat stisnut. ajde ako jos neko zna sta o tom paljenju direktno na plin nek napise,ja sam ga maloprije tako upalio i motor radi normalno.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #678 u: 04-11-2011, 18:16:52 »
Ne da se BRC tako palit, bar ne ovaj moj. Ima prekidač koji je uvijeK uključen na plin i nema se šta držat. Znači prekidač kliknem i ostane tako. Dal ga držim ili ne nikakve veze nema.
ak je kip prekidač onda ga vratiš nazad na bengu i opet prebaciš na plin onda šljaka  :craz

Paljenje na plin se izbjegava za slučaj da ti ne pobjegne tekuće faze u dize pa ih zaledi i nastane sranje.

Ja sam tak palio dugo i nikad ništa, dakle može se desiti ali ne mora.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #679 u: 04-11-2011, 18:19:23 »
 :ok: nista onda to koristim samo za slucajeve kad ostanem bez benze (a to je nesto cesto u zadnje vrijeme) :hehe:
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: LPG
« Odgovori #680 u: 04-11-2011, 18:20:11 »
kod mene je drugacije jer ja svoj prekidac mogu drzat stisnut. ajde ako jos neko zna sta o tom paljenju direktno na plin nek napise,ja sam ga maloprije tako upalio i motor radi normalno.
plin kada ide u cilindar mora biti plin ... zato postoje dijelovi koji se zovu isparivači...ako to nije tako,     dolazi do začepljivanja sustava  ( KAD TAD )  i moje skromno mišljenje je da 30 stupnjeva po zimi premalo
Those who dares, wins
 

Offline dstormyd

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 496
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #681 u: 04-11-2011, 18:21:15 »
kod mene je drugacije jer ja svoj prekidac mogu drzat stisnut. ajde ako jos neko zna sta o tom paljenju direktno na plin nek napise,ja sam ga maloprije tako upalio i motor radi normalno.
daklem.. lovato.. to imam i ja...
nije ti preporučljivo paliti i voziti na plin dok ti se auto ne zagrije jer plin iz tekućeg sa povišenjem temperature prelazi u plinsko i hrani ti ergelu klipana :)
ako imaš grijač plina (što službeno) lovato preporučuje za 6 i više cilindara onda nemaš problema sa temperaturom i voženjem na "hladno".
Temperatura se mjeri na isparivaču i u servisu preko "kompjutera" vide tu temperaturu.
Može se podesiti da je paljenje na min. 30oC
 :mahm
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #682 u: 04-11-2011, 18:48:24 »
 :ok: hvala svima to se zovu informacije sad mi je sve jasno  :craz
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5212
  • Karma: 132
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: LPG
« Odgovori #683 u: 04-11-2011, 21:44:47 »
i jos ti zna doc do pucanja membrane isparivaca, kao sto su ti rekli zalede se injektori i kompu salje krive podake pa ti i on jos zna napravit sranja i zbrku ....
:Horse: :mehanic
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15306
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: LPG
« Odgovori #684 u: 04-11-2011, 22:16:23 »
plin kada ide u cilindar mora biti plin ... zato postoje dijelovi koji se zovu isparivači...ako to nije tako,     dolazi do začepljivanja sustava  ( KAD TAD )  i moje skromno mišljenje je da 30 stupnjeva po zimi premalo
nije, jer računaj da tije plin i po zimi hladniji nego okolina. 30°temperature vode je dovoljno da plin promjeni agregatno stanje.
Djelio sam tvoje mišljenje dok me više ugrađivača nije razuvjerilo, neki tvrde da je i 20°po zimi dovoljno, čak i manje upravo zbog razlike u temperaturi.
Smatraju da je 30° stavljeno da bi se bilo na sigurnom za slučaj da netko odmah nakon paljenja treba "open loop" i veliku količinu plina.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: LPG
« Odgovori #685 u: 04-11-2011, 22:26:52 »
nije, jer računaj da tije plin i po zimi hladniji nego okolina. 30°temperature vode je dovoljno da plin promjeni agregatno stanje.
Djelio sam tvoje mišljenje dok me više ugrađivača nije razuvjerilo, neki tvrde da je i 20°po zimi dovoljno, čak i manje upravo zbog razlike u temperaturi.
Smatraju da je 30° stavljeno da bi se bilo na sigurnom za slučaj da netko odmah nakon paljenja treba "open loop" i veliku količinu plina.
hm, hm, razumijem teoriju ali.... iz vlastitog iskustva : sa poluotvorenim termostatom ja imam problem samo po zimi a ne po ljeti (pričam o vožnji sa plinom naravno)
Those who dares, wins
 

Offline tool75

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2063
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • RI
Odg: LPG
« Odgovori #686 u: 04-11-2011, 22:27:42 »
ak je kip prekidač onda ga vratiš nazad na bengu i opet prebaciš na plin onda šljaka  :craz

Paljenje na plin se izbjegava za slučaj da ti ne pobjegne tekuće faze u dize pa ih zaledi i nastane sranje.

Ja sam tak palio dugo i nikad ništa, dakle može se desiti ali ne mora.

Ne kužim kako? Prekidač je ko šteker na zidu i stalno stoji uključen i automatski prebacuje na plin. Sta upalim na benzin, isključim plin i opet uključim i trebao bi prebaciti na plin? Neće tako.
 

Offline dstormyd

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 496
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #687 u: 07-11-2011, 11:45:26 »
ak je kip prekidač onda ga vratiš nazad na bengu i opet prebaciš na plin onda šljaka  :craz

Paljenje na plin se izbjegava za slučaj da ti ne pobjegne tekuće faze u dize pa ih zaledi i nastane sranje.

Ja sam tak palio dugo i nikad ništa, dakle može se desiti ali ne mora.
Ne kužim kako? Prekidač je ko šteker na zidu i stalno stoji uključen i automatski prebacuje na plin. Sta upalim na benzin, isključim plin i opet uključim i trebao bi prebaciti na plin? Neće tako.

ako ja dobro razumijem, pričate o dvije različite vrste prekidača  :rolll:
prvi ima P - 0 - B ( Plin - Neutral - Benzin) princip
drugi je danas već klasični prekidač gdje LPG comp na osnovu internih parametara prebacuje sa LPG na benzin i obrnuto
 

Pavo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #688 u: 07-11-2011, 18:09:34 »
Ja imam jedno blesavo pitanje..   di ste stavili prekidać od plina..  :?:  na neko vidljivi mjesto? Ja sam dao svoju na ugradnju i sad se dvoumim di stavit taj prekidač..  neželim da me bode u oči....  :metak
 

Offline dstormyd

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 496
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #689 u: 07-11-2011, 19:50:58 »
Ja imam jedno blesavo pitanje..   di ste stavili prekidać od plina..  :?:  na neko vidljivi mjesto? Ja sam dao svoju na ugradnju i sad se dvoumim di stavit taj prekidač..  neželim da me bode u oči....  :metak
tamo di ćeš vidjeti ledice od količine plina ili da ih totalno sakriješ da te ne bediraju koliko brzo se gase  :smijeh

obično ih stavljaju:
- mjesto pokraj prekidača temperature i osvjetljenja ploče (lijevo ili desno)  :ok:
- ili "vrlo inteligentno" probuše lijevu policu koja prilikom skidanja (ODB konekor) uredno visi na žičicama od prekidača  :kosa: :gun: