Svi rade isto ali nikad nisu radili na vakum od usisa. Danas postoje injektori koji doziraju po cilindru. Isparivač ko isparivač, radi upravo to sta mu je ime. U njemu se tekući plin pretvara u plinovito stanje bez nuspojave smrzavanja.
Servo radi na podtlak i spojen je na usisnu granu. Tek kad pustiš gas imas vakum u usisnoj grani i tada servo radi kako treba. Uobičajeno je da pustiš gas kad kocis, jeli? Plin za razliku od serva ide prije usisne grane ( ili leptira) i radi na principu strujanja zraka. Sto vise zraka struju to vise plina uvlači zbog brzine strujanja a tlak u usinoj grani je sve blizi atmosferskom, iliti vakum sve manji ( kako to sad, a?)
Tu je bitan kapacitet isparivaca, on u sebi treba u svakom trenutku imati dovoljno plina u plinovitom stanju da nahrani sve cilindre.
Na isparivaču mozes stelat koliko tekućeg plina da ti rasplini a na crijevu je sapnica koja prigušuje protok. Eto najednostavnije rečeno.