05-11-2025, 00:05:28

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 348556 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Exfreerider

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Merc CL500
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2550 u: 16-02-2016, 15:30:40 »
Uskoro mi istiće atest na bocu

kome u zg i okolici odvesti auto i koja je procedura koliko to cca košta
-------
 

Offline dic

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 215
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTS,Giulietta 2.0 JTD
    • ZG
Odg: LPG
« Odgovori #2551 u: 17-02-2016, 03:31:51 »
Da ne kopam 100 stranica netko da je konkretno proucavao ili ima pametan prijedlog i ako zna po necem od navedenog

Giulietta QV 1750
1. Gdje ugraditi plin?
2. Cca lova koja je u igri?
3. Moze li se atestirati ugradnja iz BIH?
4. Da li uopce moze plin dobro raditi na tom motoru?

Hvala unaprijed

Poslano sa mog SM-N910C koristeći Tapatalk
Za sada nista ali navodno bi se ove godine trebali predstaviti na nekom sajmu u Poljskoj pravi setovi za jts,tbi
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2552 u: 29-02-2016, 10:09:45 »
ove godine u 6. mj. imam regu i ističe 10 godina plina. Koliko ranije mogu napraviti atest plina a da vrijedi za tehnički?

Radio bi ispitivanje boce koje traje 5 godina koliko se sjećam.

Koliko je to cca love?
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2553 u: 29-02-2016, 10:52:55 »
ove godine u 6. mj. imam regu i ističe 10 godina plina. Koliko ranije mogu napraviti atest plina a da vrijedi za tehnički?

Radio bi ispitivanje boce koje traje 5 godina koliko se sjećam.

Koliko je to cca love?

mislim da je cca 500-700kn
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2554 u: 29-02-2016, 11:46:12 »
super, još me interesira koliko ranije moram/mogu to napraviti.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2555 u: 29-02-2016, 12:23:19 »
super, još me interesira koliko ranije moram/mogu to napraviti.
pa valjda prije nego istekne atest
na tehnički moraš doći sa produženim atestom ako misliš regati na LPG
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2556 u: 29-02-2016, 12:55:33 »
Jasno, rega mi je u 6. mjesecu, pitanje je je li mogu sada obaviti atest ili to moram tipa min. mj.dana prije isteka rege.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2557 u: 29-02-2016, 13:08:18 »
Možeš bilo kada, atest vrijedi od dana kad je napravljen, bez obzira na tehnički
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2558 u: 29-02-2016, 13:11:04 »
Moram onda u knjižicu od plina pogledati datum :)
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2559 u: 29-02-2016, 14:28:01 »
Bitno da na tehnički dođeš sa svim papirima da je sve riješeno, bilo nova boca, bilo atest stare
 

Offline deda

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 430
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2560 u: 19-04-2016, 22:15:30 »
Ima netko za preporuku nekog plinaša u ZG da mi naštela plin na mojoj 33 na frge.Zajebava me maximalno i što god da mu radim stalno je isto.Guta i 18l i ne mogu joj spustit ler ispod tri soma,jer crkne,a kada crkne više je ni sveti Petar ne može upaliti na plin.Na bengu radi i pali savršeno.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2561 u: 20-04-2016, 07:09:15 »
Koji uređaj/marka je u pitanju?
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2514
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: LPG
« Odgovori #2562 u: 25-04-2016, 03:34:54 »
Tidala je najbolji majstor u ovim krajevima, ali on nije u Zg nego je u Grdencima, prije Zaboka
:ar:
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4293
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2563 u: 23-05-2016, 14:47:16 »
koliko cca košta plin za šestaka 250 - 300 KS???
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2564 u: 23-05-2016, 16:23:55 »
Mislim da je 7500 kuna+
Koji Euro motor?
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2514
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: LPG
« Odgovori #2565 u: 23-05-2016, 16:38:33 »
Mislim da je 7500 kuna+
Koji Euro motor?
I to losiji sistemi. Bolji su blize 10 tkn

Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk

:ar:
 

Offline sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7469
  • Karma: 248
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: LPG
« Odgovori #2566 u: 23-05-2016, 16:55:30 »
računaj 9-10000 za dobar plin
 

Offline Face_Off

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4413
  • Karma: 155
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS + Honda CBR600RR
    • Vrgorac
Odg: LPG
« Odgovori #2567 u: 23-05-2016, 17:16:20 »
Brat za gta lovato 10t kn plus atest
Mika Hakkinen, Spa 2000: "...and it was great, great overtaking...
I loved it! I'm not sure if the Michael did.."
 

Offline deda

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 430
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2568 u: 23-05-2016, 18:37:14 »
Koji uređaj/marka je u pitanju?
Nisam prije vidio da se netko javio,Landi renzco je uređaj,nekakav na struju isparivač koji ne kužim kak radi,da je vakumski onda bi znao što činiti.
 

Offline hrc

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 600
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Mi ne pijemo
    • ZG
Odg: LPG
« Odgovori #2569 u: 23-05-2016, 18:46:24 »
Kakav je to vakumski i sta bi to učinio? Svi su isparivači manje vise isti i rade na istom principu. Imas za stelat jedan vijak na njemu i jos jedan na crijevu ako nemas lambda kontrolu da sama stela.

 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2570 u: 23-05-2016, 21:53:03 »
I to losiji sistemi. Bolji su blize 10 tkn

Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk

Što znači loš sustav danas?
AEB je u 95% plinskih ecua, jednom jedan reće da nebi nikad stavio AEB plinski ecu jer nikad nije čuo za to, samo BRC. A BRC=AEB
Stag sa Hanom je odlična kombinacija.
Problem je jedino hraniti preko 40-50KS/cilindru, isparivača se mogu staviti i dva, on je najmanje bitan
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2571 u: 23-05-2016, 22:34:39 »
Ja imam slucaj sa v6 turbo I 300/350ks i dva isparivaca su mi preporucena te alexove dizne
Auto je stariji tak da nemam brige sa vremenima previse. Ali idu i noviji ima sistema koji Sami the preko 60 cak 70hp po cilindru al to nema svrhe jer je vec motor opterecen i na benzinu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2572 u: 24-05-2016, 16:09:10 »
Alex je isto iskopirao Keihin ko i Hana tak da su to dobre dizne, i dosta su brze
 

Offline deda

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 430
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2573 u: 24-05-2016, 16:55:19 »
Pa svi su isparivači prije radili na vakum iz usisa,isto ko i servo,a sad su svi na struju,a kaj struja mjeri?
 

Offline Hrvoje

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 127
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Krapina
Odg: LPG
« Odgovori #2574 u: 24-05-2016, 22:02:09 »
Pozdrav!
Dal bi neko htio objasniti kako su motori 2.0 ts kompaktibilni sa plinom?
Znaci radi se o Gtv-ejki. Covjek ju vec sest godina vozi na plin i nema ono za podmazivanje ventila pa me zanima dal je to pouzdano kupiti?
Strah me da nije plin zaribo motor.... Ak bi mi neko mogao malo to pojasniti...
 

Offline hrc

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 600
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Mi ne pijemo
    • ZG
Odg: LPG
« Odgovori #2575 u: 24-05-2016, 22:11:28 »
Svi rade isto ali nikad nisu radili na vakum od usisa. Danas postoje injektori koji doziraju po cilindru. Isparivač ko isparivač, radi upravo to sta mu je ime. U njemu se tekući plin pretvara u plinovito stanje bez nuspojave smrzavanja.

Servo radi na podtlak i spojen je na usisnu granu. Tek kad pustiš gas imas vakum u usisnoj grani i tada servo radi kako treba. Uobičajeno je da pustiš gas kad kocis, jeli? Plin za razliku od serva ide prije usisne grane ( ili leptira) i radi na principu strujanja zraka. Sto vise zraka struju to vise plina uvlači zbog brzine strujanja  a tlak u usinoj grani je sve blizi atmosferskom, iliti vakum sve manji ( kako to sad, a?)

Tu je bitan kapacitet isparivaca, on u sebi treba u svakom trenutku imati dovoljno plina u plinovitom stanju da nahrani sve cilindre.

Na isparivaču mozes stelat koliko tekućeg  plina da ti rasplini a na crijevu je sapnica koja prigušuje protok. Eto najednostavnije rečeno.

 

Offline Zmijo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 590
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • 164 2.0 TS 8v
    • Split
Odg: LPG
« Odgovori #2576 u: 24-05-2016, 22:19:31 »
Pozdrav!
Dal bi neko htio objasniti kako su motori 2.0 ts kompaktibilni sa plinom?
Znaci radi se o Gtv-ejki. Covjek ju vec sest godina vozi na plin i nema ono za podmazivanje ventila pa me zanima dal je to pouzdano kupiti?
Strah me da nije plin zaribo motor.... Ak bi mi neko mogao malo to pojasniti...

Ja imam GTV isto 2.0 ts 200 + km 10000 na plinu lpg tech bez zauljivaća nikakvi problema do sad  :mah:
164 2.0 TS 8v
 

Offline hrc

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 600
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Mi ne pijemo
    • ZG
Odg: LPG
« Odgovori #2577 u: 24-05-2016, 22:24:52 »
Nebi smjelo biti problema, plin je zdraviji za motor od benzina pod uvjetom da radi kako treba.
 

Online Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3515
  • Karma: 103
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: LPG
« Odgovori #2578 u: 24-05-2016, 22:27:54 »
FlashLube i slični sustavi za podmazivanje ventila su potrebni u nekim japanskim vozilima i nekim Ford motorima koji imaju "mekane" ventile. Nije to sad neki razlog zašto bi se odustalo od kupnje auta.

Offline Hrvoje

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 127
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Krapina
Odg: LPG
« Odgovori #2579 u: 24-05-2016, 23:30:06 »
puno hvala na odgovorima,puno ste me ohrabrili sada!