Busso jako dobro podnosi plin, ne treba lubrikatore niti ista dodatno. Na plin se mozes voziti konstantno (ne treba prebacivati na benzin pri visim okretajima)
Ja imam Tartarini i vozi se nesto vise od 60 tkm na plin (sada ima 200 tkm) i nemam problema s plinom (makar je auto nesto modificiran i ima vise konja nego serijski).
Do sada jedini trosak su mi bili injektori (kod Tidale su me kostali 800kn s ugradnjom) i filter plina (on se ionako mijenja svakih 20-30 tkm i kosta oko 100kn). Valtekovi injektori izdrze kojih 60+tkm, a isparivac oko 120 tkm (on je oko 1000kn). Sto opet nije puno s obzirom koliko je plin jeftiniji. 450kn vise na tehnickom se vrlo brzo isplati, a i plus je sto nema vise ekotesta, pa ako zelis mozes kemijati po autu :

Bocu od 55L imam umjesto rezervnog kotaca i prelazim oko 260km sa punjenjem, a natocim 40-45L.
I kao sto je Alfa166 rekao, na benzin mora raditi savrseno da se plinska mapa uredno podesi.
Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk