05-11-2025, 00:34:46

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 348567 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

zuna

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: LPG
« Odgovori #1320 u: 06-01-2013, 09:25:17 »
Odi kod majstora da ti uskladi mapu plina sa benzinskom
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1321 u: 06-01-2013, 11:46:55 »
Nije baš normalno, očito ti ostane plina na usisu pa uz benzin ima previše goriva, pa primi dok mu dodaš malo zraka sa pumpanjem gasa
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1322 u: 06-01-2013, 13:43:15 »
Nije normalno za sustav sa ubrizgavanjem plina, ali na sustavu s flanđom može biti, makar opet ne previše izraženo.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #1323 u: 06-01-2013, 15:18:23 »
na direkciju kad sam imao takav problem vecinom su dizne i membrana lagano propustale.. na flandju je to vise manje normalno.. al kaj je isparivac stariji to je izrazenije. kad sam reparirao isparivac sve se promjenilo na bolje.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline dogo

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 276
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • rijeka
Odg: LPG
« Odgovori #1324 u: 06-01-2013, 20:39:38 »
hvala na odg., ali nebi se složio s onim postom da je normalno jer me to počelo zezat pred mj dana a prije je radio savršeno....ići ću do boyskog kroz tjedan-dva pa ćemo vidjet šta kaže on
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: LPG
« Odgovori #1325 u: 16-01-2013, 19:37:17 »
Razmišljam o ugradnji plina u svoju 33-icu, za sad imam bocu i isparivač (jedan je BRC a jedan LOVATO). Znam da trebam povuć cijev od boce do isparivača, imam i onaj prekidač za prebacivanje sa benzina na plin. Šta mi još treba od djelova da se to složi na auto, i koji je isparivač bolji od ova dva koja imam? Auto NIJE na karburatore nego je I.E.

Nemam to namjeru sam spajat, nego me zanima čisto informativno da znam pribavit djelove.
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2676
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: LPG
« Odgovori #1326 u: 16-01-2013, 19:42:39 »
Direktni ili na flanđu plin?
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: LPG
« Odgovori #1327 u: 16-01-2013, 19:47:52 »
Svi pričaju da je najbolji na flandžu za boxera
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1328 u: 16-01-2013, 21:10:18 »
Flanđa nikako ne može biti bolja od multipoint ubrizgavanja s injektorima. A da bi ti auto normalno radio moraš ili zatvoriti usis (gušiš ga) ili odvrnuti plin (više ti stavljanje plina nema smisla).

Trebaš od bunkera do motora provući bakrenu cijev od 6 mm i trožilni kabel za plovak i ventil.
Za pod haubu ti treba centralina, isparivač, rail sa injektorima, nešto cijevi za plin i vodu, senzor tlaka plinske faze i filter plinske faze.

Što se brandova tiče, kombinacija Valtek - Tomasseto je dobra (auto silvio radi s time), Lovato je okej, Landi Renzo je za mene smeće (ovo nije objektivno jer sam ja imao gadno iskustvo s njime), BRC je vrhunski.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1329 u: 16-01-2013, 22:19:39 »
Potpisujem post iznad.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #1330 u: 17-01-2013, 12:34:16 »
boxer i plin na flandju = smrt jer boxer ima popriicno veliku usinu granu i plus ima malo slabiji vakum pa se mora usis restriktirat dosta da bi islo kak treba, gubi se sigurno preko 20% snage, tromiji je trosi vise i benzina a i plina..

nije tak tragicno ide vozi se, jeftinije je al nebi fala vise, dizne to je majka.

flandja je oke za male motore tipa punto 0.9 do 1.2 kaj imaju usisnu od litre sve skupa ili vw koji ima isto relativno male usisne..
« Zadnja izmjena: 17-01-2013, 20:00:10 od ceker »
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1331 u: 17-01-2013, 13:04:08 »
Nema veze veličina usisne grane ako ćeš stavljati multipoint i po dva injektora na svaku stranu, što bliže usisnim ventilima. I ne yebu te nikakve potrebne restrikcija usisa i sl peezdarije.

Što se flanđe tiće, što provjereno znam je da radi ona i na coupeu i na passatu 2,0. Istina da je na oba bio odvrnut plin da se ne mora zatvarati usis, al poanta priče je da radi. Al i dalje nema smisla.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline mane

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1788
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Na skuteru
    • Karlovac
Odg: LPG
« Odgovori #1332 u: 17-01-2013, 13:16:20 »
Ako idem na injektore to mi onda diže drastično cijenu. Neznam kolko je pametno stavljat polovne injektore gore  :?:
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

Još nitko nije umro od pive, a u vodi su se mnogi utopili
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1333 u: 17-01-2013, 13:51:11 »
Upitno je za sve dali je pametno polovno stavljati. Isparivač nakon nekog vremena treba reparaciju, injektori nakon nekog vremena trebaju reparaciju ako ih se uopće da reparirati, centralina je meni nakon nekog vremena počela radit peezdarije. Itd itd.

S druge strane, ugradnja na flanđu i zatvaranje usisa... Košta te performansi motora i više troši. Ugradnja na flanđu i otvaranje plina toliko više troši da se jednostavno ne isplati zezat s time, niti ulagati na takav način.
« Zadnja izmjena: 17-01-2013, 13:53:09 od gandi »
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1334 u: 17-01-2013, 15:00:12 »
Gandi ti dobro veli. Nikakva krpanja ne dolaze u obzir jer ćeš imatisamo probleme poslije.

Što se tiče cijena, novi Valtek rail je 100ojra (repracija starog 400-500kn), Tomasetto isparivač novi 500-600kn, reparacija starog isto toliko itd

Kompletni novi injection sustav za tvoj auto bi bio nekih 6000kn okvirn o plus atest oko 1000kn. Ako se dosta voziš i misliš Alfu voziti još par godina-go for it.

Ako ne, nemoj ni o tome razmišljati.
Možeš ti skrpati nešto rabljeno bez atesta za 200-300 eura na flanđu, al to ti je veliki rizik i od uštede ništa


 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5847
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #1335 u: 17-01-2013, 20:01:51 »
Nema veze veličina usisne grane ako ćeš stavljati multipoint i po dva injektora na svaku stranu, što bliže usisnim ventilima. I ne yebu te nikakve potrebne restrikcija usisa i sl peezdarije.

Što se flanđe tiće, što provjereno znam je da radi ona i na coupeu i na passatu 2,0. Istina da je na oba bio odvrnut plin da se ne mora zatvarati usis, al poanta priče je da radi. Al i dalje nema smisla.


falio sam jedan dio u postu sto nisam napisao da se radi o fladnji problematicnoj dok direkcija nema beda, pogotovo ako se busi thortle bodi za uvod plina i dizne su iznad motora pa to sve bude extra kratko i tad boxer radi na plin extra cak i bolje nego na benzin.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1336 u: 17-01-2013, 20:14:58 »
Da bi ti plin sa injektorima što bolje radio cilj je injektor što više približiti usisnom ventilu.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline aumarko

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 188
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS 2001.
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1337 u: 18-01-2013, 18:16:09 »
Pozz!

Tema ima 69 stranica i vjerujem da ima svasta lijepo za nauci, ali trenutno nemam vremena sve citati pa cu postaviti direktno pitanja.

Šta znači plin na flanđu i direktan plin? Koja je razlika.

a drugo, važnije pitanje, koliko bi koštala ugradnja plina za 156, 1.8ts, 103kw, 2001. godište? Naravno sa atestom i svim popratnim pi***rijama. Dakle - ključ u ruke. :)
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1338 u: 18-01-2013, 18:59:35 »
Plin na flanđu je sustem kog kog ti iza karburatora dođe prsten kroz koji ti plin ulazi u usisnu granu i dalje u cilindre. Problem kod toga je što voli grunuti u grani i u najboljem slučaju razbiti samo kutiju filtera zraka i filter, da bi auto normalno radio treba napraviti restrikciju na usisu (doslovce smanjiti dovod zraka - gubitak snage) ili, ako se ne žele restrikcije, povećati dovod plina. Tim drugim zahvatom potrošnja plina se praktički izjednačava sa potrošnjom benzina, ako se gleda kroz financijski dio i isplativost instalacije postaje nedosanjani san.

Kod sustava s injektorima na motor se stavlja plinska centralina koja kupi parametre od centraline motora i nekih senzora, a za puštanje plina u usisnu granu prinu plinski injektri. Za razliku od prvog sustava tu ne treba raditi nikakve restrikcije na dobavi zraka, jer elektronika po postavljenim parametrima propušta točno onu količinu plina koja je potrebna za rad. Sam taj sistem je u startu štedljiviji od onog štedljivijeg sustava na flanđu (za čepom u usisu), a sve to bez ikakvog gubitka na performansama. A ukoliko si netko da jako puno truda za sve izmapirati auto na plin može raditi čak i bolje nego na benzin.

Ti od sustava na flanđu odustani odmah u startu. A što se ovog drugog tiće, od nekakvih 6 do 9 tisuća kuna (cca). Moja preporuka ti je da kontaktiraš Auto Silvio na staroj samoborskoj i popričaš malo sa Silviom. Slobodno mu reci da ih je preporučio Luka iz Rijeke.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline aumarko

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 188
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS 2001.
    • Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1339 u: 18-01-2013, 19:19:13 »
Hvala, lijepo objašnjeno.

U međuvremenu sam našao neki kalkulator isplativosti ugradnje plina. Po tome koliko ja km radim, meni bi se isplatio plin nakon 28 mjeseci. Znači cca 2 godine.
Vidim da su preporuke Lovato plin, Tomasseto, BRC.
Nisao sam na neki forum autplin-forum    -   tako nešto...
Svi hvale taj tomasseto sa nekom kombinacijom dijelova stag 300

Uglavnom, ako bude sreće, možda se i odlučim na ugradnju do ljeta. Ako alfa ne ode prije jer sam ju i stavio u oglasnik baš radi te potrošnje. 11 litrica sad po gradu po ovoj zimi mi je ipak malo preveć za džep. A opet, žao mi prodat auto jer je ispravan skroz.
 

Offline gandi

  • Trade Count: (+1)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 513
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • Tempra, full+ oprema, bez kože, klime i ABS-a
    • Fiume
Odg: LPG
« Odgovori #1340 u: 18-01-2013, 19:22:42 »
Valtek - Tomasseto je dobra kombinacija, BRC je vrhunski.
:?: :?: :?: :?: nije valjda da je tolko bila ruzna da si glavu kroz otvor za skije gurnio   :funny: :funny: :funny: :funny:
 

Offline Sizif

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1359
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • Accord coupe V6
    • Osijek
    • Sizifova 166 2.5 V6 24V
Odg: LPG
« Odgovori #1341 u: 19-01-2013, 15:03:25 »
LPG se mozda bude guro u moju ragu pa da provjerim samo di ga ugradit

Nedavno mi je jedan decko sa 156com na benzi reko da Auto Tim iz ZG daje ponudu za V6 sa bocom u gepeku ( koliko se sjecam) za 7000kn

Cito malo po raznim forumima i svi ih hvale a posto su zastupnici za SLO HRV i BIH ocigledno znaju sta rade

Dali imaju slucajno poslovnicu negdje blize OS?

Isto tako sam procito par pozitivnih kritika za Auto Mestar iz BJ, to i nije tak daleko, ima neko nest za rec o njima?
Svaki Alfista je Sizif...
 

Offline alen_156

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 226
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Solin
Odg: LPG
« Odgovori #1342 u: 19-01-2013, 15:11:18 »
posjedujem alfu 156 1,8 ts sa landi renzo direktnim plinom i na onoj gumi koja ide iz rasplinjaca put sprica ima jedna tuljasti filteric i tu mi se malo cuje plin dal to moze povecat potrosnju i kolko kosta taj filteric
 

Offline Kola156

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 933
  • Karma: 38
  • Spol: Muški
  • 156 1,8ts- 156sw 1.9
    • Bjelovar
Odg: LPG
« Odgovori #1343 u: 19-01-2013, 16:18:54 »
LPG se mozda bude guro u moju ragu pa da provjerim samo di ga ugradit

Nedavno mi je jedan decko sa 156com na benzi reko da Auto Tim iz ZG daje ponudu za V6 sa bocom u gepeku ( koliko se sjecam) za 7000kn

Cito malo po raznim forumima i svi ih hvale a posto su zastupnici za SLO HRV i BIH ocigledno znaju sta rade

Dali imaju slucajno poslovnicu negdje blize OS?

Isto tako sam procito par pozitivnih kritika za Auto Mestar iz BJ, to i nije tak daleko, ima neko nest za rec o njima?

Pitaj Peabj za Auto mestra, on mu je stavljao isto u 166 2,5 V6
 

Offline Sizif

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1359
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • Accord coupe V6
    • Osijek
    • Sizifova 166 2.5 V6 24V
Odg: LPG
« Odgovori #1344 u: 19-01-2013, 16:27:38 »
Pitaj Peabj za Auto mestra, on mu je stavljao isto u 166 2,5 V6
Fala kolega  :ok:
Svaki Alfista je Sizif...
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1345 u: 19-01-2013, 16:36:50 »
Auto Tim je propao, kak su se "uzdizali" tak su i propali.
Ja sam s njima imao nevjerojatno loša isustva
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: LPG
« Odgovori #1346 u: 19-01-2013, 18:56:49 »
LPG se mozda bude guro u moju ragu pa da provjerim samo di ga ugradit

Nedavno mi je jedan decko sa 156com na benzi reko da Auto Tim iz ZG daje ponudu za V6 sa bocom u gepeku ( koliko se sjecam) za 7000kn

Cito malo po raznim forumima i svi ih hvale a posto su zastupnici za SLO HRV i BIH ocigledno znaju sta rade

Dali imaju slucajno poslovnicu negdje blize OS?

Isto tako sam procito par pozitivnih kritika za Auto Mestar iz BJ, to i nije tak daleko, ima neko nest za rec o njima?
aquaplin Našice...bliže ti je,  a i imaju iskustva sa V6
Those who dares, wins
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1347 u: 20-01-2013, 09:35:43 »
posjedujem alfu 156 1,8 ts sa landi renzo direktnim plinom i na onoj gumi koja ide iz rasplinjaca put sprica ima jedna tuljasti filteric i tu mi se malo cuje plin dal to moze povecat potrosnju i kolko kosta taj filteric

Ak se čuje plin, preitegni šelnu ili zamijeni gumenu cijev.
Koliko je star plinski sustav i koliko km ima?
Ja kupujem te filtere plina po 50tak kuna komad.
Al kad kupuješ pazi koji je promjer cijevi-imaš 12 i 14mm
 

Offline alen_156

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 226
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Solin
Odg: LPG
« Odgovori #1348 u: 20-01-2013, 11:11:56 »
hvala iman jos jendo pitanje pored toga filtera iman i kao dva mala jack-a jedna je smeda zica a druga ljubicasta i jucer se ja fino vozim i bacim oko na plin kad ono auto nije na plinu
dignem haubu i vidim da je jedna od ta dva jacka ispa
dakle isteka se ali sa donje strane motora odakle ide ta jedna zica ima samo jedna jack a gore od glavne struje auta put plina idu 2zice sad di ide ta druga zica ja jackon ljubicaste boje
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4640
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #1349 u: 20-01-2013, 11:23:09 »
Po tome što pišeš to je tlačni senzor za plin koji mjeri tlak plina na dovodu do dizni (nije prebacio na plin jer misli da ga nema pošto ne mjeri nikakav tlak)

E sad, to rekoh napamet.

Imaš kakvu sliku?