Prekjuče rezime "kvalitetnog" plina koji nam distribuiraju : Puknut isparivač i jedna dizna....sve zbog katrana u plinu
Nešto mi počeo auto "cuclat" puno plina , neradi dobro ,odem u servis ,odmah meštar našao šta je ,kad je skinio isparivač ,stavio novi i promijenio diznicu ,auto se preporodio ,e sad iz znatiželje smo rastavili stari ...pun one crne katranske mase ,skorilo se sve...ma užas 
Mene sad zanima par stvar.
1. Da li ti je netko, netom prije nego što je puko isparivač, štelo plin?
2. Da li ti je pukla baš dizna (metalni dio koji se šarafi u usisnu granu) ili ti je možda puko injektor (ono kaj se šarafi na rail)?
3. Kada si zadnji put reparirao isparivač, tj. prije koliko tisuća kilometara?
To crno što ti je u isparivaču nije katran već plinsko ulje i nefiltrirano smeće (koje također platiš kad tankaš

:) Ono se polovi na membranu i ona izgubi fleksibilnost, i onda ti ponekad vrli majstori pokušavaju loše performanse ili cukanje riješiti na način da dignu tlak isparivača i onda ti se zna desiti vo kaj i tebi.