Autor Tema: HHO sistemi za vožnju na vodu  (Posjeta: 21396 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mike20

  • Trade bodova: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2220
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #180 : 03-05-2012, 13:20:27 »
A  toliko puta dobih po glavi i  ništa :hehe:

Udri jače, bukovom letvom  :hehe:

Čujem i da neki nakon par litara počnu is trane jezike pričati  :)

Taj HHo nije nikakva tehnika sa ruba znanosti ili nekaj slišno, to je obični elektrolizer vode koji u cijevi na izlazu ima plinovitu mješavinu kisika i vodika.

Kao što znamo ta mješavina se može zapaliti, a sve zapaljivo može biti pogon za vozilo

Kao što neki ne znaju jedne od prvih konstrukcija motora sa unutarnjim sagorijevanjem su koristili i ugljenu prašinu

Auto bi mogao bez problema raditi samo na na to, al naravno treba toga dosta proizvesti, što povlači za sobom dosta struje za elektrolizu.

Moja ideja verzije ovog sustava je da bi trebalo razdvojiti vodik i kisik: vodik cijevima na injektore, a kisik na usis zraka.

PONAVLJAM za sve koji se misle igrati s tim-smjesa kisika i vodika u cijevi je jaaaaako eksplozivna
o O (   )____////____(   ) O o

Offline gturcic

  • Trade bodova: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 200
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
  • Fiat Coupe 20vt+ / Alfa 156 1.9jtd
    • Rijeka
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #181 : 03-05-2012, 15:20:25 »
Taj HHo nije nikakva tehnika sa ruba znanosti ili nekaj slišno, to je obični elektrolizer vode koji u cijevi na izlazu ima plinovitu mješavinu kisika i vodika.

Auto bi mogao bez problema raditi samo na na to, al naravno treba toga dosta proizvesti, što povlači za sobom dosta struje za elektrolizu.

Da, nije upitno da motor može raditi na svakakve mješavine goriva, ali tehnika s ruba znanosti je kako dobiti više energije nego si je uložio!

Ako npr. DC alternator ima efikasnost 60%, za 1kWh mehaničke energije motora (koji pokreće alternator) dobijemo 0,6 kWh struje (1*0,6).
Uz teoretsku efikasnost elektrolize od 100% (znači bez otpadnog zagrijavanja vode i sustava), dobije se 0,6 kWh energije pohranjene u razdvojenim molekulama H2 i O2.
Onda taj H2 i O2 ubacimo da izgore u motoru, koji ima teoretsku termodinamičku efikasnost od 37%, (stvarnu oko 20%), dobijemo natrag samo 0,6*,37=0,22 kWh.
Dakle, u čisto teoretskim uvjetima, za uloženih 1 kWh mehaničkog rada natrag dobijemo 0,22 kWh, tj. 22%.

A sad slijedi mantra, HHO pospješuje izgaranje!

Offline Mike20

  • Trade bodova: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2220
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #182 : 03-05-2012, 16:15:37 »
Pa možda pospješuje izgaranje.
A što radi popularni NOS tj. nitrooxid?

o O (   )____////____(   ) O o

Offline Alfa Dreams

  • Trade bodova: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1243
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
    • Sveti Ivan Zelina
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #183 : 03-05-2012, 22:35:58 »
 i direct portImaš dry shot, wet shot. Svi u krajnoj liniji rade isto i razlika je samo u efikasnosti (recimo ko plin na flanđu i direkt).
U srži, kad se ispuca NOS dry shot onda dodaješ dušikov oksid u cijev usisa prije grana (flanđa) postojećoj količini goriva (koju ubrizga injektor) i dušik u djeliću sekunde ohladi zrak na grani usisa i čim je zrak hladniji, zgusne se, i više ga stane u cilindar i samim time bolje izgori gorivo i daje veću snagu.

Wet shot ti se isto kopča na cijev usisa prije grana samo što mu se uz nosnicu za nos dodaj još jedna nosnica za extra gorivo (+ postojeći injektor naravno)

Direct port ti je baš to što mu ime kaže. Direktno na svaku granu cilinda se stavlja dupla mlaznica, jedna za dušikov oksid i jedna za extra gorivo.


Online fiatuno

  • Trade bodova: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1010
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • 155 1.9 16v, Alfa 147 JTD,Nexus
    • Malinska - Zlobin
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #184 : 06-05-2012, 22:09:18 »
Pa možda pospješuje izgaranje.
A što radi popularni NOS tj. nitrooxid?
iliti ga Dušični oksidul N2O nije niti goriv niti eksplozivan, al je jako hladan, snižava smjesu u usisu za preko 40stupnjeva, toliko je gus da je 1,5 puta teži od zraka znači da ga u istoj količini kao obični zrak ima puno više i po samoj formuli N2O nalazi se dvostruko više kisika nego inače u samoj atmosferi a dušik je u ovoj kombinaciji samo radi hlađenja

znači doveli smo smjesu kao inače u motor + N2O
imamo više kisika možemo sagorit više goriva nego prije uz to imamo više smjese koje je više stalo jer je hladnija i bum evo ti više snage
Ako me netko treba 0922864292 Dijelovi su u linkovima ispod cijene eto dam da prodam najmanje moguce
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=66418.msg1227891#msg1227891

Offline yedwy

  • Član Alfa Kluba*****
  • Trade bodova: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2144
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 1.8 TS & VW Passat 1.9 TDI
    • Sesvete/Bednja/Zabok
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #185 : 07-05-2012, 06:18:02 »
N2O nema ovdje previše veze, inače on je oksidans kao takav može se koristiti čak i u tekućem stanju kao direktni oksidans u nekim vrstama motora i termoelektričnih članaka, atom kisika je u molekuli oksidula vezan labilno i lako se oslobađa pri povišenoj temperaturi i/li u prisustvu nekih drugih tvari (slično je i sa vodikovim peroksidom H2O2) i zato sagorjeva DODATNU količinu goriva koja se zajedno s njim ubrizgava u steiometrijskom omjeru i daje veću količinu energije po taktu motora...

Sam kisik kao takav u elektrolii opće nije sporan, sporna je KOLIČINA kisika (i vodika) koja se tako dobije, mislim da smo negdje ovdje to i računali kolko je to točno kisika i koliki je maksimalni teoretski dobitak u toj priči i opet neki tamburaju po starome...
« Zadnja izmjena: 07-05-2012, 06:20:38 yedwy »
U garaži sile osovine...

Offline ceker

  • Trade bodova: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3609
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 jtdm i 145 1.6 i 1.7 16v box
    • Zagorje, Luka
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #186 : 07-05-2012, 10:03:48 »
ako je napisano da dizeli manje trose a benzinici i plin isti racku, isto to sam cuo vec 2000 puta valjda od dosta ljudi kaj su to imali na autima. i svi kazu isto.

ide malo bolje i trosi malo manje i svi su bili stari dizeli.!

dizel kao dizel u starim autima dosta nepotpuno izgori, a vjerojatno hho bude kao boost i tog malo vise izgori nego inace i bolja je iskoristivost goriva.

zasto bi to bilo nemoguce, neznam.. ali znam da su ljudi tvrdili sa zivotima da je zemlja ploca i da je zemlja srediste svemira.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.

Offline jakov

  • Trade bodova: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3099
  • Karma: 371
  • Spol: Muški
  • 156 JTS TI SS & 75 12v
    • Losinj
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #187 : 07-05-2012, 10:11:17 »
ali znam da su ljudi tvrdili sa zivotima da je zemlja ploca i da je zemlja srediste svemira.

ljudi su se kleli u majke da im je knjiga za "samopomoc" ili kako se vec zvalo super pomogla. i da je piramida zarade odlicna ideja...  :rolll:
kad se zajebes lakse je prditi da je to super i ne samo to, nego jos i svoju najblizu rodbinu i prijatelje uvuci u to sranje, tako da su natpisi po forumima jos razumljiviji
Klikni TU za postati clan Alfa Kluba
Nikad siti, Uvijek zedni                                   
When in doubt, Flat Out                                                      Joti su mjerna jedinica za ljudsku glupost

Offline ceker

  • Trade bodova: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3609
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 jtdm i 145 1.6 i 1.7 16v box
    • Zagorje, Luka
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #188 : 07-05-2012, 11:06:42 »
problem je u tome kaj sam sam vidio da na benzincu nema pomoci isti racku il cak trosi par deci vise auto jedino kaj je bio malo zivlji auto.

u dizelu se potrosnja smanji tj. u starim dizelima.. vidio probao, uvjerio se i amen.

blago onima koji ne vidje a vjeruju  :hehe:

neznam zasto, neznam kako ja sam si to u glavi tako poslozio da zato daje efekta na starim dizelima, vjerojatno i zato daje efekta na starim amerima jer je koliko sam skuzio od tamo to i poteklo. jer to sve radi na prebogatoj smjesi..

sad silne formule koje to mogu dokazati ili pobiti me iskreno trenutno nezanimaju jer kaj radi, nediraj.!

a ona obecanja o 50% manjoj potrosnji mogu se sigurno okacit macku o rep jer razlika je nekih 20% cc-a i cisci ispuh tj. bolji ekotest i auto manje dimi crno.

i na turbo dizela to nebi stavio nikad jer imat u sistemu takvu smjesu mi bas nije prijatno jer mali mjehuric tog rokne u pm. a sad si zamislim kaj napravi pun intercoler i criejva i usisna grana.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.

Offline Alfa Dreams

  • Trade bodova: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1243
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
    • Sveti Ivan Zelina
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #189 : 07-05-2012, 15:36:14 »
problem je u tome kaj sam sam vidio da na benzincu nema pomoci isti racku il cak trosi par deci vise auto jedino kaj je bio malo zivlji auto.

u dizelu se potrosnja smanji tj. u starim dizelima.. vidio probao, uvjerio se i amen.

blago onima koji ne vidje a vjeruju  :hehe:

neznam zasto, neznam kako ja sam si to u glavi tako poslozio da zato daje efekta na starim dizelima, vjerojatno i zato daje efekta na starim amerima jer je koliko sam skuzio od tamo to i poteklo. jer to sve radi na prebogatoj smjesi..

sad silne formule koje to mogu dokazati ili pobiti me iskreno trenutno nezanimaju jer kaj radi, nediraj.!

a ona obecanja o 50% manjoj potrosnji mogu se sigurno okacit macku o rep jer razlika je nekih 20% cc-a i cisci ispuh tj. bolji ekotest i auto manje dimi crno.

i na turbo dizela to nebi stavio nikad jer imat u sistemu takvu smjesu mi bas nije prijatno jer mali mjehuric tog rokne u pm. a sad si zamislim kaj napravi pun intercoler i criejva i usisna grana.

Potpisujem. Frend ugradio na kamiončić s kojim radi dostave za firmu, a razliku goriva trpa u svog dizelaša :) I to već skoro 2 godine. Ako nešto radi radi.

Offline Marcus

  • Trade bodova: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1213
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/

Offline Alfa Dreams

  • Trade bodova: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1243
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
    • Sveti Ivan Zelina

Offline sale 75

  • Trade bodova: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5986
  • Karma: 208
  • Spol: Muški
  • 156JTD,145 1.6box
    • aljmaš
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #192 : 25-10-2012, 21:40:15 »
do 50%  :sarcastic:

Offline Alfista145

  • Trade bodova: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 13071
  • Karma: 268
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6 TS / AR 145 fl2 boxer LPG
    • Torino Italy
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #193 : 26-10-2012, 00:08:45 »
Ma to je klinac sve, to je nesto ko onaj upaljac sta stavis u auto i auto ti trosi 50% manje.. a cak i zvuk dobis od V8 masine.

Offline dugixy1

  • Trade bodova: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 978
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 jtdm 16v
    • Zagreb
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #194 : 26-10-2012, 02:24:00 »

samo ja ne znam što je tu tako revolucionarno, pa takvi sistemi postoje odavno.
recimo za tuning i manju potrošnju se koristi odavno Methanol Alcohol Water Injection ,
ima kupti gotovih setova na netu. princip rada je isti samo se ovdje očito više ide na smanjenje potrošnje ,
i malo je drugačija smijesa koja se ubacuje. i nakon Methanol Alcohol Water Injection motor je potpuno čist,
skoro kao kad je auto stigao iz tvornice, pročiščava mašinu izvrsno ,nema čađi, sagorjevanje je puno bolje, nema dima,
auto dobije nekih 20 hp... na godinu sam razmišljao ugraditi kad uđemo u EU, cijena nije nešto skupa, kolko se sječam čak povoljnija nego ovo i još imaš ugradnju uključenu. gledao sam str iz Amsterdama gdje to prodaju i ugrađuju.
kod ovih dečki kad kupiš moraš naći gdje ugraditi, što mi se ne ćini baš lako kad čitam njihove upute.
bar su trebali sklopiti dogovor sa nekime za ugradnju jer oni već prodaju ovo na svojim stranicama.

i po ćemu je ovo patent , a na svojoj str imaju par linkova na identičene proizvode na stranim tržištima???
pa kako su onda jedini?

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba*
  • Trade bodova: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9242
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 1,9 JTDm 16v TI Q2 Piaggio MP3 250
    • Bjelovar
    • pctrikovi
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #195 : 26-10-2012, 07:13:13 »
vjerovatno jednostavnost sistema koliko kuzim onu su pojednostavnili a povećali učinkovitost!

Offline Mike20

  • Trade bodova: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2220
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #196 : 26-10-2012, 08:53:51 »
Pratim priču o ovome na jednom ozbiljnom forumu.
Uglavnom na benzincima ušteda nikakva, možda nešto čišći ispuh.
Dok zato na dizlima 30% manja potrošnja goriva, nema dima kod ubrzanja itd itd.
Daklem očito da gorivo bolje sagorijeva
o O (   )____////____(   ) O o

Offline Cobo

  • Trade bodova: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 288
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • ex. 145 TS, ex. 156 TS, now Picasso
    • Stavanger - Norveska
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #197 : 26-10-2012, 09:07:28 »
meni rekao jedan tip (nije nikoga reklamirao niti mi dao nikakav kontakt za kupovinu) da mu je u Lanceru 1.5i pala potrosnja za oko 1 litru...sa 8 na 7 litara u prosjeku
i da je ulje nakon 15-20000 km cisto skoro kao kad je uliveno

e sad ako je to istina onda je usteda nekih 12.5% a ne do 50%, iako ni tih 1lit/100km nije lose jer si je sa frendom sam slozio taj uredjaj pa mu je dosao samo 800kn (u biti samo materijal uz njegov rad)

neznam sto reci, nemam osobno nikakvih iskustva sa time ali zasto bi me tip iz osiguranja (dok sam bio na tehnickom) iz cista mira lagao   :?:
Glupost je neunistiva

Offline Marcus

  • Trade bodova: (+22)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1213
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 Ursus
    • Zagreb, Trnsko
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #198 : 26-10-2012, 09:29:20 »
Pratim priču o ovome na jednom ozbiljnom forumu.
Uglavnom na benzincima ušteda nikakva, možda nešto čišći ispuh.
Dok zato na dizlima 30% manja potrošnja goriva, nema dima kod ubrzanja itd itd.
Daklem očito da gorivo bolje sagorijeva

jel to za stare strojeve na PD tehnologijama ili se odnosi i na novije CR masine?
Da mi je i dolinom smrti proći, zla se ja ne bojim  jer Ti si sa mnom....

http://zalauru.blog.hr/

Offline Mike20

  • Trade bodova: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2220
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: HHO sistemi za vožnju na vodu
« Reply #199 : 26-10-2012, 14:00:55 »
Najviše sam čitao o starim sustavima sa Bosch pumpama, znači bez direktnog ubrizgavanja.
Al mislim da vrijedi i za dizlo injekšn sustave
o O (   )____////____(   ) O o