21-12-2025, 13:45:51

Autor Tema: Kupovina: Alfa 166  (Posjeta: 63232 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

acp45

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Kupovina: Alfa 166
« u: 03-08-2007, 20:55:06 »
Ako nekome nije problem da mi malo pojasni dali postoji kakva razlika osim u motorima mislim dali ima nekih pod naziva ovih ljepotica.
Kupio bih (al još neznam kako) takvu jednu ajkulu pa da plovim kao čovjek jeb..o je dobrrraaaaaaaa :love3: :love:
« Zadnja izmjena: 29-08-2007, 10:18:29 od Neven »
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #1 u: 11-08-2007, 14:33:32 »
Problem je, jer nisi rekao benzin ili dizel...
Ja cu o benzincima: 2.0 TS je preslab za takvu mrcinu. Benzince , velike potošaće kupiš jeftino...
Dakle ostaje ti 2.5 V6 ili 3.0 V6   i naravno PLIN
Those who dares, wins
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #2 u: 11-08-2007, 14:34:51 »
Problem je, jer nisi rekao benzin ili dizel...
Ja cu o benzincima: 2.0 TS je preslab za takvu mrcinu. Benzince , velike potošaće kupiš jeftino...
Dakle ostaje ti 2.5 V6 ili 3.0 V6   i naravno PLIN
Ali citajuci ponovo svhvatih da te to ne zanima
Those who dares, wins
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #3 u: 11-08-2007, 14:44:09 »
Glavna razlika ti je to da postoje dvije, jedna prije i jedna nakon facelifta. Prva ima manja prednja svjetla i jos neke sitnice drukcije na izgledu.
Postoje ti posebne izvedbe, odnosno, paketi oprema, tako postoji "Sport Pack" u 3 varijante.
Moja preporuka ti je 2.4 JTD, meni je to bio prvo diesel koji me se dojmio, zvuci ko diesel, al samo u leru i skroz niskim okretajima, kad stisnes gas zvuci ko neki mocan benzinac, prekrasno  :love3:
I oni prvi od 136ks nisu preslabi za 166, skroz lijepo ide.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #4 u: 11-08-2007, 19:28:13 »
Glavna razlika ti je to da postoje dvije, jedna prije i jedna nakon facelifta. Prva ima manja prednja svjetla i jos neke sitnice drukcije na izgledu.
Postoje ti posebne izvedbe, odnosno, paketi oprema, tako postoji "Sport Pack" u 3 varijante.
Moja preporuka ti je 2.4 JTD, meni je to bio prvo diesel koji me se dojmio, zvuci ko diesel, al samo u leru i skroz niskim okretajima, kad stisnes gas zvuci ko neki mocan benzinac, prekrasno  :love3:
I oni prvi od 136ks nisu preslabi za 166, skroz lijepo ide.

točno, postoje 166 i 166 FL..s tim da su do 2000. Euro 2 modeli a noviji su Euro 3 pa ima i razlika u snazi
ovo sa Sport Packom si pomiješao sa 156 jer su SP 1,2,3 kod 156ica

166 je u prvim godinama proizvodnje imala Super paket opreme, samo uz V6 Turbo i 3.0 V6 izvedbe
2.0 TS u početku ima 155KS i 5 brzina mjenjač
2.5 V6 ima 190KS i 5 brzina
3.0 V6 ima 226KS i 6 brzina
2.4 JTD ima 136KS 6 brzina
2.0 V6 TB ima 205KS i 6 brzina

onda su 2000. došli Euro3 motori sa nešto smanjenom snagom i nekim imjenama:
2.0 V6 TB je izbačen iz ponude,
2.0 TS ima 150KS i 6 brzina
2.5 V6 ima 188KS i 6 brzina
3.0 V6 ima 220KS i 6 brzina
2.4 JTD ima 140KS i 6 brzina

kasnije je 2.4 JTD pojačan na 150KS

2004. dolazi FL model...izvana ima novi prednji kraj, nove boje i nove alu felge, unutra nove kombinacije boja i novi volan
promijenjeni su i paketi opreme pa tako više nema Super modela nego postoje 3 razine opreme: Progression, Distinctive i Luxury i uz doplatu sportski paket TI
kod motora u ponudi su uz 2.0 TS, 2.5V6, 3.0 V6(samo uz automatski mjenjač), 2.4 JTD i 2 nova motora u ponudi:
i to top-model 3.2 V6 sa 240KS i 2.4 JTD 20V sa 175KS
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #5 u: 11-08-2007, 20:03:51 »
Je, pobrkao, a TI izgleda ko SP kod 156-ica, jel? Sportska sjedala sa usivenim alfa logom, 16" felgama i ima neke dijelove crvene, ne mogu se sjetit sto je sve bilo, dolazi i sa sportskim ispuhom, jel? ako ne onda sam valjda vidio neku custom 166-icu.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #6 u: 11-08-2007, 22:08:21 »
Je, pobrkao, a TI izgleda ko SP kod 156-ica, jel? Sportska sjedala sa usivenim alfa logom, 16" felgama i ima neke dijelove crvene, ne mogu se sjetit sto je sve bilo, dolazi i sa sportskim ispuhom, jel? ako ne onda sam valjda vidio neku custom 166-icu.

nema TI veze sa SP
TI u 166 ima: crna kožna sjedala sa ušivenim logom, crveno osvjetljenje instrumenata i kokpita, 18 cola toora felge i 235/40/18 gume, spušten ovjes itd.
 

acp45

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #7 u: 12-08-2007, 00:11:30 »
Puno havla svima koji su se  odazvali na moje pitanje i razjasnili mi neke nejasnoće.
Iskreno sad vozim 155 1.7 TS (želim ju prodati) ali mi se 166 ...eno sviđa. Gledao sam po nekim oglasnicima i bunilo me to "Euro 2 i Eureo 3" sad mi je jasnije.
Malo mi je čudno da je 2.0 verzija.slaba za taj auto al ajd nema veze vjerujem. Da i to se jako dobro vidi kroz cijene u oglsnicima da su benzinci jeftiniji. Iskreno nikad nisam imao dizelaša i malo me strah jer volim da mi je auto startan iako današnja tehnologija čini čuda.
« Zadnja izmjena: 12-08-2007, 00:14:18 od acp45 »
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #8 u: 12-08-2007, 11:53:24 »
Ako tražiš startan automobil zaboravi na TS motore, diesel je poprilicno startan. Ako zelis benzinca, ljepsi zvuk ima rijetko koji automobil od alfinog 2.5 V6. Imas tu dosta ljudi koji imaju 2.4jtd i 2.5 V6, pa su sigurno i vozili druge, pa ti mogu dat savjet.

Ako imas za tankat 2.5 V6, uzmi ga bez razmisljanja.  :da:
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #9 u: 12-08-2007, 13:38:20 »
Puno havla svima koji su se  odazvali na moje pitanje i razjasnili mi neke nejasnoće.
Iskreno sad vozim 155 1.7 TS (želim ju prodati) ali mi se 166 ...eno sviđa. Gledao sam po nekim oglasnicima i bunilo me to "Euro 2 i Eureo 3" sad mi je jasnije.
Malo mi je čudno da je 2.0 verzija.slaba za taj auto al ajd nema veze vjerujem. Da i to se jako dobro vidi kroz cijene u oglsnicima da su benzinci jeftiniji. Iskreno nikad nisam imao dizelaša i malo me strah jer volim da mi je auto startan iako današnja tehnologija čini čuda.

2.0 ide čisto pristojno, evo nedavno sam se prvi put vozio(verzija 150KS, 6 brzina), bilo nas je 5 u autu i super vuče za tu snagu...
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #10 u: 12-08-2007, 13:39:09 »
Ako tražiš startan automobil zaboravi na TS motore, diesel je poprilicno startan. Ako zelis benzinca, ljepsi zvuk ima rijetko koji automobil od alfinog 2.5 V6. Imas tu dosta ljudi koji imaju 2.4jtd i 2.5 V6, pa su sigurno i vozili druge, pa ti mogu dat savjet.

Ako imas za tankat 2.5 V6, uzmi ga bez razmisljanja.  :da:

ako uzima V6 neka uzme 3.0 jer ima više momenta, bolje ide i prikladniji je za takvu limuzinu a potrošnja je ionako vrlo slična
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #11 u: 12-08-2007, 18:06:09 »
Dodji u karlovac na meet. Dam ti djir,da razrijesis trilemu...
Those who dares, wins
 

Sipekius

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #12 u: 12-08-2007, 23:42:14 »
Dodji u karlovac na meet. Dam ti djir,da razrijesis trilemu...

Po mom skromnom mišljenju nema trileme, već dilema: 3.0 V6 (LPG) ili 2,4 jtd.  Ja sam se odlučio za 2,4 jtd i moram priznati da nisam pogriješio! Srce bira 3,0 V6, razum 2,4 jtd.
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #13 u: 12-08-2007, 23:49:20 »
Dodji u karlovac na meet. Dam ti djir,da razrijesis trilemu...

znas... i ja se dvoumim izmedu 3,0 V6 i 2,4 jtd  :song:
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

acp45

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #14 u: 13-08-2007, 08:27:25 »
Dodji u karlovac na meet. Dam ti djir,da razrijesis trilemu...

Po mom skromnom mišljenju nema trileme, već dilema: 3.0 V6 (LPG) ili 2,4 jtd.  Ja sam se odlučio za 2,4 jtd i moram priznati da nisam pogriješio! Srce bira 3,0 V6, razum 2,4 jtd.

Tako sam i sam nešto mislio. Plin u autu mi se čini kao dobra solucija u rješavanju financiske filozofije al isto tako dodatna pizdarija i briga više mislim da će 2.4 jtd bolje sjest.
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #15 u: 13-08-2007, 09:17:11 »
ako uzima V6 neka uzme 3.0 jer ima više momenta, bolje ide i prikladniji je za takvu limuzinu a potrošnja je ionako vrlo slična

2.5 ih ima puno vise na biranju, a i kolko sam ja gledao, cijene su im puno manje od 3.0  :o000:

vis, ja kad sam probao 2.0 TS i 2.4 jtd, jtd je isao puno puno puno bolje od 2.0 TS-a.
 

Sipekius

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #16 u: 13-08-2007, 10:37:54 »
2.0 T.S. je brži nego 2,4 jtd po max brzini i ubrzanjima prema tehničkim podacima, ali jtd 2,4 motor ima veliki okretni momenata i međubrzanaj su vrlo dobra. Vrlo je elastičan. Potrošnja kod 2,4 jtd je jednom rječju nevjerojatna. Trajnost 2,4 jtd mtora je velika, navodno postoje primjerci s 500 - 600 tkm.
 
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #17 u: 13-08-2007, 10:47:48 »
2.0 TS je penzija za 2.4 JTD.

Međuubrzanja su katastrofalna jer je auto pretežak, podaci su jedno a stvarnost drugo, pogotovo kad u TS-a sjednu 4 osobe. :da: :da:
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #18 u: 13-08-2007, 10:51:35 »
Kolko 166 2,0 TS ima kg, a kolko 166 2,4 jtd  :?: :?:
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #19 u: 13-08-2007, 11:06:18 »
JTD je malo teži, nekih 100kg ako se ne varam, mislio sam u kontekstu da je za 2.0 TS auto pretežak.

JTD ipak barata s 300+nm na nekih 1800 okretaja i ide s 7 l a 2.0 TS u najnormalnijoj vožnji ide s 10 litara u tom autu pa si ti misli :ok:
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #20 u: 13-08-2007, 11:08:38 »
Prije ove 146 sam vozio 164 2,0 TS onu sa lancem :)))

I isla je cits solidno... i natrpana i prazna... znam da mi na autocesti ZG-RI laguna 2,2 cdi nije mogla pobjec :drive:
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #21 u: 13-08-2007, 15:14:12 »
2.0 TS je penzija za 2.4 JTD.

Međuubrzanja su katastrofalna jer je auto pretežak, podaci su jedno a stvarnost drugo, pogotovo kad u TS-a sjednu 4 osobe. :da: :da:

prvo treba probat pa onda pričat...i ja sam mislio da je TS spora krava u 166 ali prije 10 dana sam se vozio, bilo nas je 5 u autu i svi osim vozačice preko 80kg..auto sa nas 5 po laganoj uzbrdici (cesta koja vodi iz centra splita prema obilaznici) super vuče, naravno motor se vrtio do crvenog...
a prosječna potrošnja vrlo solidnim tempom po magistrali i autoputu kombinirano je nešto ispod 8l/100km

auto je u super stanju, ima nekih 60ak t km
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #22 u: 13-08-2007, 15:17:34 »
ako uzima V6 neka uzme 3.0 jer ima više momenta, bolje ide i prikladniji je za takvu limuzinu a potrošnja je ionako vrlo slična

2.5 ih ima puno vise na biranju, a i kolko sam ja gledao, cijene su im puno manje od 3.0  :o000:

vis, ja kad sam probao 2.0 TS i 2.4 jtd, jtd je isao puno puno puno bolje od 2.0 TS-a.

pa baš i nisam siguran..u oglasima uvijek viđam više 3.0
cijene su tu negdje za sve benzince..čak najjačim modelima obično više pada cijena..jedino 2.4 JTD drži cijenu bolje
to da dizel ide bolje ti se možda čini jer odmah povuče a TS treba zavrtit do crvenog da bi išao ili je TS možda bio u lošem stanju, ili je JTD možda bio čipiran a i razlika je tako mala da je brži onaj koji bolje šalta
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #23 u: 13-08-2007, 15:19:10 »
Kolko 166 2,0 TS ima kg, a kolko 166 2,4 jtd  :?: :?:

2.0 TS - 1420kg
2.4 JTD - 1490kg
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #24 u: 13-08-2007, 16:28:06 »
2.0 TS je penzija za 2.4 JTD.

Međuubrzanja su katastrofalna jer je auto pretežak, podaci su jedno a stvarnost drugo, pogotovo kad u TS-a sjednu 4 osobe. :da: :da:

prvo treba probat pa onda pričat...i ja sam mislio da je TS spora krava u 166 ali prije 10 dana sam se vozio, bilo nas je 5 u autu i svi osim vozačice preko 80kg..auto sa nas 5 po laganoj uzbrdici (cesta koja vodi iz centra splita prema obilaznici) super vuče, naravno motor se vrtio do crvenog...
a prosječna potrošnja vrlo solidnim tempom po magistrali i autoputu kombinirano je nešto ispod 8l/100km

auto je u super stanju, ima nekih 60ak t km

Kupovao sam auto 3 mjeseca i u ta 3 mjeseca probao sve od vrhunskih primjeraka među kojima jednu 2003-e godište s 27 000km za koju nisam imao pare do krampova iz uvoza i odgovorno tvrdim da je u 166 2.0 penzija za 2.4 JTD.

Auto ide i poteže ali se motor poprilično muči, nema ležernog ubrzanja, treba se dosta šaltat pogovoto kad se auto natovari. Iako je odavna poznato da  se JTD sasvim drukčije vozi, svejedno ja dajem prednost JTD-u jer u svakom trenutku ima snage napretek i povuče ozbiljno a TS ima svoj režim u kojem puca od snage a ima režim u kojem je trom.

Pitaj Nevena koji uvjeti se moraju poklopit da bi mu 166 trošio 8l a  auto nema 30 000km i u vrhunskom je stanju :ok:

I on auto vozi svaki dan a ne kao recimo ja samo dok sam kupovao.
« Zadnja izmjena: 13-08-2007, 16:28:40 od Boxer »
 

Sipekius

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #25 u: 13-08-2007, 19:28:20 »
Bilo bi interesantno jednom prilikom upriličiti usporedbu na cesti 166 2.0 ts i 2,4 jtd.  Dosta je bilo razgovora da li je brži diesel ili benzinac.
Probao sam s 2.5 V6 i bila je to unaprijed izgubljena "bitka", ali bilo je zanimljivo! Sa 3.0 V6 to bi bilo još ubjedljivije i "ubitačnije" po diesel!
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #26 u: 13-08-2007, 20:34:01 »
Bilo bi interesantno jednom prilikom upriličiti usporedbu na cesti 166 2.0 ts i 2,4 jtd.  Dosta je bilo razgovora da li je brži diesel ili benzinac.
Probao sam s 2.5 V6 i bila je to unaprijed izgubljena "bitka", ali bilo je zanimljivo! Sa 3.0 V6 to bi bilo još ubjedljivije i "ubitačnije" po diesel!

postoje 3 verzije JTD-a 10V - 136, 140 i 150KS pa je i tu pitanje o kojem je modelu riječ

ja ne želim reć da je TS brži od JTD iako po tvorničkim deklaracijama je brži nešto sitno nego hoću reć da TS ide dosta solidno, puno bolje nego što sam očekivao
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #27 u: 13-08-2007, 21:03:27 »
Nitko nije rekao sa je 2.0 spor, to ko da ja velim za svoj da je spor, nije spor, auto ide 200kmh, i malo iznad 10 sec je do 100kmh, al trebam ga ubijat da postignem te performanse.
JTD u odnosu na 2.0 TS puno lakse barata sa 166, agilniji je, puno radje povuce, dok u 2.0 TS treba vrtjet jako visoko, da se uopce postigne nesto.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #28 u: 13-08-2007, 21:08:37 »
Nitko nije rekao sa je 2.0 spor, to ko da ja velim za svoj da je spor, nije spor, auto ide 200kmh, i malo iznad 10 sec je do 100kmh, al trebam ga ubijat da postignem te performanse.
JTD u odnosu na 2.0 TS puno lakse barata sa 166, agilniji je, puno radje povuce, dok u 2.0 TS treba vrtjet jako visoko, da se uopce postigne nesto.

TS 155KS 0-100: 9,6s, 0-1000m: 30,6s, 213km/h
JTD 136KS 0-100: 9,9s, 0-1000m: 31,8s, 202km/h

TS 150KS 0-100: 9,8s, 0-1000m: 30,8s, 211km/h
JTD 140KS 0-100: 9,9s, 0-1000m: 31,7s, 204km/h

JTD 150KS 0-100KS: 9,9s, 0-1000m: 31,2s, 210km/h

meni osobno ne smeta što moraš vrtit motor, dapače to mi je veliki plus
volim benzince koji se puno vrte a ne sviđa mi se baš dizelski mali raspon okretaja i način razvijanja snage
jedini plus kod JTDa je potrošnja i mogućnost čipanja

iako da uzimam 166 nebi razmatrao ni TS ni JTD nego V6 i to po mogućnosti 3.0

« Zadnja izmjena: 13-08-2007, 21:10:34 od -164- »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupovina: Alfa 166
« Odgovori #29 u: 13-08-2007, 21:17:08 »
Nitko nije rekao sa je 2.0 spor, to ko da ja velim za svoj da je spor, nije spor, auto ide 200kmh, i malo iznad 10 sec je do 100kmh, al trebam ga ubijat da postignem te performanse.
JTD u odnosu na 2.0 TS puno lakse barata sa 166, agilniji je, puno radje povuce, dok u 2.0 TS treba vrtjet jako visoko, da se uopce postigne nesto.

TS 155KS 0-100: 9,6s, 0-1000m: 30,6s, 213km/h
JTD 136KS 0-100: 9,9s, 0-1000m: 31,8s, 202km/h

TS 150KS 0-100: 9,8s, 0-1000m: 30,8s, 211km/h
JTD 140KS 0-100: 9,9s, 0-1000m: 31,7s, 204km/h

JTD 150KS 0-100KS: 9,9s, 0-1000m: 31,2s, 210km/h

meni osobno ne smeta što moraš vrtit motor, dapače to mi je veliki plus
volim benzince koji se puno vrte a ne sviđa mi se baš dizelski mali raspon okretaja i način razvijanja snage
jedini plus kod JTDa je potrošnja i mogućnost čipanja

iako da uzimam 166 nebi razmatrao ni TS ni JTD nego V6 i to po mogućnosti 3.0



Svi mi to volimo ali točiti to dok se vrti je lula a stavit plin na taj motor je koma, dokazano na ovom forumu :ok: