Glavna razlika ti je to da postoje dvije, jedna prije i jedna nakon facelifta. Prva ima manja prednja svjetla i jos neke sitnice drukcije na izgledu.
Postoje ti posebne izvedbe, odnosno, paketi oprema, tako postoji "Sport Pack" u 3 varijante.
Moja preporuka ti je 2.4 JTD, meni je to bio prvo diesel koji me se dojmio, zvuci ko diesel, al samo u leru i skroz niskim okretajima, kad stisnes gas zvuci ko neki mocan benzinac, prekrasno 
I oni prvi od 136ks nisu preslabi za 166, skroz lijepo ide.
točno, postoje 166 i 166 FL..s tim da su do 2000. Euro 2 modeli a noviji su Euro 3 pa ima i razlika u snazi
ovo sa Sport Packom si pomiješao sa 156 jer su SP 1,2,3 kod 156ica
166 je u prvim godinama proizvodnje imala Super paket opreme, samo uz V6 Turbo i 3.0 V6 izvedbe
2.0 TS u početku ima 155KS i 5 brzina mjenjač
2.5 V6 ima 190KS i 5 brzina
3.0 V6 ima 226KS i 6 brzina
2.4 JTD ima 136KS 6 brzina
2.0 V6 TB ima 205KS i 6 brzina
onda su 2000. došli Euro3 motori sa nešto smanjenom snagom i nekim imjenama:
2.0 V6 TB je izbačen iz ponude,
2.0 TS ima 150KS i 6 brzina
2.5 V6 ima 188KS i 6 brzina
3.0 V6 ima 220KS i 6 brzina
2.4 JTD ima 140KS i 6 brzina
kasnije je 2.4 JTD pojačan na 150KS
2004. dolazi FL model...izvana ima novi prednji kraj, nove boje i nove alu felge, unutra nove kombinacije boja i novi volan
promijenjeni su i paketi opreme pa tako više nema Super modela nego postoje 3 razine opreme: Progression, Distinctive i Luxury i uz doplatu sportski paket TI
kod motora u ponudi su uz 2.0 TS, 2.5V6, 3.0 V6(samo uz automatski mjenjač), 2.4 JTD i 2 nova motora u ponudi:
i to top-model 3.2 V6 sa 240KS i 2.4 JTD 20V sa 175KS