A, evo na brzinu (prije nego što otpilotam vani),
moja dosadašnja iskustva ili, bolje rečeno, usporedba u odnosu na Crnku (TS, 120KS):
- na papiru je razlika u ubrzanju 1 sec, u stvarnosti ova puno bolje i jače
udara u leđa, ali bez trzaja, nekako kontinuirano, jednostavno osjetiš tih 140 konja, i misli čovjek nikad kraja... dok ne dođe do 4.000 rpm...
- pri velikim brzinama (autocesta) kao da se voziš u monolitu,
potpuna kontrola, lagana pretjecanja nesto sporijih, bez potrebe za prebacivanjem u nižu (naravno, ako je opaka situacija i to se radi...),
puuuuno tiša (može čovjek normalno razgovarat i to uz laganu glazbenu kulisu)
- inače, kroz 1. i 2. brzinu samo prođem reda radi, a čuda se rade u 3., 4. i 5. brzini...
- prolaz kroz krivine: jaaako brz, fenomenalan osjećaj držanja pravca, milimetarskog navođenja u, i iz krivine.
Tolika je razlika u odnosu na Crnku da je moja supruga (cijenjena Morticia) na Grobniku već u 4. krugu zavapila da je iskrcam čim prije inače će povratiti...
- potrošnja: zanemario sam podatke sa Info displaya, vec sam je na ruti od 850km mjerio "od čepa do čepa".
40% otvorena cesta ( ST-RI ), 60% autocesta+pista ( RI-ST): 7.95 l. (dvozonska klima nije radila samo na pisti!).
- ali ima i nešto što me smeta i što ću čim prije promijeniti, a to su gume (i felge), 185/65/15.
Mesnate su brate, drže dobro, ali se bočno dosta savijaju pod felgu kod oštre voznje na dobrom (hrapavom) asfaltu.
I još, gušt je zabaciti karavanu guzu...
Za sada (evo, kucam u drvo!) nemam nekih ozbiljnijih primjedbi, a nadam se da ih neće ni biti.
Držite nam fige da tako bude i u sljedećim kilometrima...
:wz