A, evo na brzinu (prije nego ¹to otpilotam vani),
moja dosada¹nja iskustva ili, bolje reèeno, usporedba u odnosu na Crnku (TS, 120KS):
- na papiru je razlika u ubrzanju 1 sec, u stvarnosti ova puno bolje i jaèe
udara u leða, ali bez trzaja, nekako kontinuirano, jednostavno osjeti¹ tih 140 konja, i misli èovjek nikad kraja... dok ne doðe do 4.000 rpm...
- pri velikim brzinama (autocesta) kao da se vozi¹ u monolitu,
potpuna kontrola, lagana pretjecanja nesto sporijih, bez potrebe za prebacivanjem u ni¾u (naravno, ako je opaka situacija i to se radi...),
puuuuno ti¹a (mo¾e èovjek normalno razgovarat i to uz laganu glazbenu kulisu)
- inaèe, kroz 1. i 2. brzinu samo proðem reda radi, a èuda se rade u 3., 4. i 5. brzini...
- prolaz kroz krivine: jaaako brz, fenomenalan osjeæaj dr¾anja pravca, milimetarskog navoðenja u, i iz krivine.
Tolika je razlika u odnosu na Crnku da je moja supruga (cijenjena Morticia) na Grobniku veæ u 4. krugu zavapila da je iskrcam èim prije inaèe æe povratiti...
- potro¹nja: zanemario sam podatke sa Info displaya, vec sam je na ruti od 850km mjerio "od èepa do èepa".
40% otvorena cesta ( ST-RI ), 60% autocesta+pista ( RI-ST): 7.95 l. (dvozonska klima nije radila samo na pisti!).
- ali ima i ne¹to ¹to me smeta i ¹to æu èim prije promijeniti, a to su gume (i felge), 185/65/15.
Mesnate su brate, dr¾e dobro, ali se boèno dosta savijaju pod felgu kod o¹tre voznje na dobrom (hrapavom) asfaltu.
I jo¹, gu¹t je zabaciti karavanu guzu...

Za sada (evo, kucam u drvo!) nemam nekih ozbiljnijih primjedbi, a nadam se da ih neæe ni biti.
Dr¾ite nam fige da tako bude i u sljedeæim kilometrima...

:wz