05-11-2025, 18:34:30

Autor Tema: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo  (Posjeta: 42022 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Losx

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 225
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm + Giulietta Veloce 2.0 JTDm
    • Okolica Sl.Broda
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #150 u: 28-04-2011, 17:07:20 »
Imam jos par mjeseci do kupovine bilo kojeg auta tak da imam vremena istraziti trziste.
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #151 u: 02-09-2011, 16:58:56 »
Htio bi kupit strut bar za svoju 156-icu.
Jedino našao ovo u c-modu http://www.c-mod.hr/ponuda/tuning/ojacanja-karoserije/alfa-romeo/povezivac-muldi-alfa-156/175
+ morao bi ofarbat u crveno.
Jel ima tko još kakvih ideja, iskustva :?:
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4410
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #152 u: 02-09-2011, 21:28:03 »
Htio bi kupit strut bar za svoju 156-icu.
Jedino našao ovo u c-modu http://www.c-mod.hr/ponuda/tuning/ojacanja-karoserije/alfa-romeo/povezivac-muldi-alfa-156/175
+ morao bi ofarbat u crveno.
Jel ima tko još kakvih ideja, iskustva :?:

To je OK stvar jer očvrsne karoseriju.
Recimo većina BMW-a tvornički dolazi sa tim.

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #153 u: 22-09-2011, 15:24:45 »
Evo stavljeni gornji i donji strut bar od kolege Irvina :mah: i gornja i donja inox
cijev od kolege Viktora :mah:.



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline klaudijo

  • Trade Count: (+10)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 13237
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
  • 156 WTCC by Klaudijo
    • Ilirska Bistrica, Slovenija
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #154 u: 22-09-2011, 16:56:18 »
 :ok:   :ok:

i još sutra servis   :da:   pa gasss...   :drive:
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #155 u: 22-09-2011, 17:00:56 »
Nice  :craz
 

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5322
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce
    • ZAGREB
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #156 u: 22-09-2011, 18:29:25 »
Super,super :ok:
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5379
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #157 u: 22-09-2011, 18:32:48 »
Supet izgleda sa ovim usisom, ja ga stavljam cim mestar sve slozi,hehe

Nego me zanima, nisam znao i za donju ukrutu da postoji, pa gdje se tocno zasarafi, jel ostaje gore zastita ispod masine ili smeta pa se ne stavlja,ak imas kakvu slikicu od ispod auta,daj je okaci tu,hvala  :)
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #158 u: 22-09-2011, 21:13:58 »
Bude najvjerojatnije sutra slika kako to izgleda ispod, ali zaštitna plastika ide  gore bez problema,
nego evo došao sam doma prije 10min iz lošinja sam, naravno jer uz curu ništa, ima jedna dionica
na kojoj volim nagarit pošteno, cca brzine u zavojima su od 140-180, i još sam pod dojmom i ne
vjerujem koliko se auto drugačije ponaša u zavojima sa gornjim i donjim strut barom nego prije.
Ma formula :hehe: A i sa ovim cijevima je odaziv puno brži i  jači, možda je stara i puštala negdje, 
možda je imala neki mikrorez koji se ovako ne vidi jer sad je to neka druga priča.
I Seb mi je preporučio kad sam lani mapirao auto da promjenim komplet auspuh što če i bit
vjerovatno tamo u listopadu kad stignem  :wz
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5379
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #159 u: 22-09-2011, 21:23:25 »
Ja imam gornji strut bar i već se vidi mali pomak kod jačih skretanja i promjena smjera a vjerovatno i sa donjim se još puno manje uvija prednji trap, e da je nabavit ili GTA balansice ili prednju i stražnju Eibach balansicu, to bi onda bilo fino se vozikat po naglim i oštrim zavojima  :craz

I meni se čini da mi neko crijevo pušta lagano, zna zafalit ponekad početni šus, tko zna, možda bi trebalo i EGR očistit jer zna i dima bacit kadkad, hehe  :hehe: :hehe:

Ja jedva čekam da mi dođu INOXice od Viktora pa da onda mogu otići do SEBa da ugradimo čip i da se još preventivno sve prekontrolira, a možda dođu i neke nove šlapice tak da poprate i snagu  :craz :craz

P.S. - kaj ti je SEB govorio za auspuh, kaj trebaš mjenjati ili poboljšati sad uz remap kaj si napravio  :?: :?:
« Zadnja izmjena: 22-09-2011, 21:26:30 od Stiv »
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #160 u: 22-09-2011, 21:37:02 »
Ja imam gornji strut bar i već se vidi mali pomak kod jačih skretanja i promjena smjera a vjerovatno i sa donjim se još puno manje uvija prednji trap, e da je nabavit ili GTA balansice ili prednju i stražnju Eibach balansicu, to bi onda bilo fino se vozikat po naglim i oštrim zavojima  :craz

I meni se čini da mi neko crijevo pušta lagano, zna zafalit ponekad početni šus, tko zna, možda bi trebalo i EGR očistit jer zna i dima bacit kadkad, hehe  :hehe: :hehe:

Ja jedva čekam da mi dođu INOXice od Viktora pa da onda mogu otići do SEBa da ugradimo čip i da se još preventivno sve prekontrolira, a možda dođu i neke nove šlapice tak da poprate i snagu  :craz :craz

P.S. - kaj ti je SEB govorio za auspuh, kaj trebaš mjenjati ili poboljšati sad uz remap kaj si napravio  :?: :?:

Sve će ti objasnit, ide cijev fi 60, oba katalizatora van i umjesto prvog predkatalizatora downpipe i svi ulazi i izlazi konusni, pa kad to napravim
obavezno na valjke da vidim di sam pa ako je previše da smanji a ak je malo da digne. Volio bi oko 200ks i 450nm, ustvari takav mi je remap
i napravio ali opet ovisi od motora do motora jer nijedan nije savršen. Npr ima jedan filmić na youtubu 2.4 remap na 209ks i ubrzanje u 4
od 80-140 tamo 7,5 meni 7,3 a bmw 123d sa 204ks 100-180 za 13,8 meni 12.9. Tako da na valjke sigurno idem :drive:
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5379
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #161 u: 22-09-2011, 21:53:42 »
Sve će ti objasnit, ide cijev fi 60, oba katalizatora van i umjesto prvog predkatalizatora downpipe i svi ulazi i izlazi konusni, pa kad to napravim
obavezno na valjke da vidim di sam pa ako je previše da smanji a ak je malo da digne. Volio bi oko 200ks i 450nm, ustvari takav mi je remap
i napravio ali opet ovisi od motora do motora jer nijedan nije savršen. Npr ima jedan filmić na youtubu 2.4 remap na 209ks i ubrzanje u 4
od 80-140 tamo 7,5 meni 7,3 a bmw 123d sa 204ks 100-180 za 13,8 meni 12.9. Tako da na valjke sigurno idem :drive:

Uuuuuuuu, brutala  :ling: :ling: :ling: :ling: :ling:

Ja trebam stavit od kolege -164- sa njegove ex 156ice, Rapid Box koji je već naštelan na 205KS i na 450 ili 470NM, neznam više točno, ali to bi onda trebala biti zvijer jer me ovi klinci sa tatinim GTI-jima i GTC OPC idu ponekad na živce sa natjeravanjima po AC-u :craz :craz

Znaći sve treba dolje ić od serijale, ufff, kad to velim svom meštru sa auspuhe dobit će sijede  :hehe: :hehe: :hehe: ja sam mislio samo maknut drugi kat te od gibljive cijevi dalje sve stavit fi60 inox cijevi te stražnji protočni lonac sa 2 ukrasna nastavka ili jedan ali veći elipsasti  :ok:  tak da bude izgledom čim više serijski izgledala  :drive: :drive:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #162 u: 22-09-2011, 22:02:19 »
E to i mene interesira za taj predkatalizator/downpipe, ima tko kakvu sliku, i kak se skine, jel komplicirano. nisam ni znao d aima nek mi je priatelj to skinuo na 115hp i veli da se osjeti, pa bi i ja to maknuo, jer več full protok 60mm imam pd gibljivog do kraja, pa da bude sve spremno za remap uskoro  :ok: A ovo za crijeva jel mi pušta ili ne neznam, trebalo bi usporediti. vjerujem da je bez rastezanja bolji odaziv. A balansice Eibach i strutovi, uuu majko daj mi lovu za dijelove, bolje da ni ne mislim o tome, a onda opet za sobom to povlači neke ozbiljnije kočnice jer ovo standard je smijeh za 175konja auto.
« Zadnja izmjena: 22-09-2011, 22:07:45 od Marekk »
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #163 u: 22-09-2011, 22:06:30 »
Uuuuuuuu, brutala  :ling: :ling: :ling: :ling: :ling:

Ja trebam stavit od kolege -164- sa njegove ex 156ice, Rapid Box koji je već naštelan na 205KS i na 450 ili 470NM, neznam više točno, ali to bi onda trebala biti zvijer jer me ovi klinci sa tatinim GTI-jima i GTC OPC idu ponekad na živce sa natjeravanjima po AC-u :craz :craz

Znaći sve treba dolje ić od serijale, ufff, kad to velim svom meštru sa auspuhe dobit će sijede  :hehe: :hehe: :hehe: ja sam mislio samo maknut drugi kat te od gibljive cijevi dalje sve stavit fi60 inox cijevi te stražnji protočni lonac sa 2 ukrasna nastavka ili jedan ali veći elipsasti  :ok:  tak da bude izgledom čim više serijski izgledala  :drive: :drive:

Na kraj samo jedan nastavak, i pod obavezno je downpipe jer su temperature nešto veće. Ja ću kod lastovčića, više nisam siguran al mislim
da se radilo o cifri oko 2500kn.
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5379
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #164 u: 22-09-2011, 22:10:59 »
E to i mene interesira za taj predkatalizator/downpipe, ima tko kakvu sliku, i kak se skine, jel komplicirano. nisam ni znao d aima nek mi je priatelj to skinuo na 115hp i veli da se osjeti, pa bi i ja to maknuo, jer več full protok 60mm imam, pa da bude sve spremno za remap uskoro  :ok: A ovo za crijeva jel mi pušta ili ne neznam, trebalo bi usporediti. vjerujem da je bez rastezanja bolji odaziv. A balansice Eibach i strutovi, uuu majko daj mi lovu za dijelove, bolje da ni ne mislim o tome, a onda opet za sobom to povlači neke ozbiljnije kočnice jer ovo standard je smijeh za 175konja auto.

Kočnice su nažalost dobre samo za prosječne vozače, a pravi alfisti to nisu  :hehe: :hehe: :hehe:  Ili stavit bušene, bušeno narezane prednje i stražnje diskove sa odgovarajućim pločicama serijske veličine, ili treba ić na GTA upgrejd od 305mm/310mm, nezz kaj je bolje za uzet, tj koje su kočnice kvalitetnije od ove 2ije opcije.

Ovaj predkatalizator ti se nalazi direkt iza turbine, ispod one limene zaštite koja je ispred kilera, ja ga skidao jednom zbog vađenja filtera ulja dok nisam našel sistem kak ne raskapat sve te dijelove  :craz :craz :craz
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16016
  • Karma: 1072
  • Spol: Muški
  • GT Blackline Q2
    • Zgb
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #165 u: 22-09-2011, 22:18:48 »
...i onda još na sve to Q2 špera... :drive:


...ah da, ništa od toga, vi imate OPELove getribe... :evil: :evil: :evil: :evil:

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5379
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #166 u: 22-09-2011, 22:26:16 »
...i onda još na sve to Q2 špera... :drive:


...ah da, ništa od toga, vi imate OPELove getribe... :evil: :evil: :evil: :evil:
samo se ti naslađuj sa tim Q2  :batin :batin :batin :batin   

Da se može pripasat alfina 6-gang getriba sa V6, već bi bila gore, e sad dal mooooožda paše sa 1.9 jtd 16V sa 140KS je upitno, jer i to je alfina getriba  :) :) :) :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #167 u: 22-09-2011, 22:50:32 »
Bude najvjerojatnije sutra slika kako to izgleda ispod, ali zaštitna plastika ide  gore bez problema,
nego evo došao sam doma prije 10min iz lošinja sam, naravno jer uz curu ništa, ima jedna dionica
na kojoj volim nagarit pošteno, cca brzine u zavojima su od 140-180, i još sam pod dojmom i ne
vjerujem koliko se auto drugačije ponaša u zavojima sa gornjim i donjim strut barom nego prije.
Ma formula :hehe: A i sa ovim cijevima je odaziv puno brži i  jači, možda je stara i puštala negdje, 
možda je imala neki mikrorez koji se ovako ne vidi jer sad je to neka druga priča.
I Seb mi je preporučio kad sam lani mapirao auto da promjenim komplet auspuh što če i bit
vjerovatno tamo u listopadu kad stignem  :wz

odlična je alfica...dogodine se na cresu moramo malo provozati muški jer su ceste super :)

stvarno mi ponekad fali taj JTD 20V....ima gušta u tom ogromnom okretnom momentu :hap:
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #168 u: 22-09-2011, 22:52:54 »
i tata bi sine sve to  :da: :happ: :happ:
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #169 u: 22-09-2011, 23:18:56 »
Špera ide od quaifa ili kako se već piše i košta 5000kn s poštom vamo i 6000. Ma još taj auspuh i kočnice
koje pikiram već jednih 2 godine :) i dosta je. Balans štanga ovaka onaka powerflex strongflexi ostale điđe miđe
trebalo bi barem 3000eura i za šta na kraju sve to. Nisam na grobniku svaki dan i ne vozimo se full gas non stop
jel tako, a alfe su vozne i to toliko da ovdje nije potrebno to naglašavat :hap:
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2285
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • Možda Giulia
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #170 u: 23-09-2011, 12:00:29 »
 :ok: :mah:
to je to!
GTA i 20V imaju istu balans štangu!
s rapidom do 205 ks   :rolll:  CR pumpa če jako brzo poč u raj!
 

Offline sale67

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 2.4 20v SW
    • Osijek
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #171 u: 23-09-2011, 18:25:18 »
Ne znam za rapid, ali moja CR pumpa na 100 000 čipnutih km nije imala nikakvih problema. QV
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #172 u: 23-09-2011, 19:51:43 »
Ne znam za rapid, ali moja CR pumpa na 100 000 čipnutih km nije imala nikakvih problema. QV

Kod mapiranja nema problema sa CR pumpom, podnosi sve kao i turbina netko je napisao da se ista montira
i  na neki mercedes od cca 190-5 ks. Tako da nema zime  :hehe:
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5379
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 156 Busso SW & 147 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #173 u: 23-09-2011, 20:44:47 »
:ok: :mah:
to je to!
GTA i 20V imaju istu balans štangu!
s rapidom do 205 ks   :rolll:  CR pumpa če jako brzo poč u raj!

Ma neće otići, neće on bit stalno uključen, a i nevidim razlog da bi otišla pumpa kad se sa remapiranjem također da dignuti na tu snagu original ECU  :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #174 u: 24-09-2011, 10:01:43 »
ja ču svoju isto vjerojatno remapirat nagodinu, standardni ECU. Nego sam mi je privilegij ovaj precat, zanima me jel ima Lasta mjere za njega, jer kad sam radio komplet auspuh onda je več imao popigane cijevi za 155 2.4 JTD, pa možda ima i za ovo da tam to skinemo i stavimo taj njegov protočni downpipe, dabude sve u jednom danu gotovo, a ne mjerenja, rađenje flanđe i tak to.

A ovaj gornji strut, home-made je? Kolko ima prostora između poklopca motora i njega?

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2285
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • Možda Giulia
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #175 u: 24-09-2011, 12:56:45 »
Ma neće otići, neće on bit stalno uključen, a i nevidim razlog da bi otišla pumpa kad se sa remapiranjem također da dignuti na tu snagu original ECU  :ok:
Nevidiš razlog jer vidim da nisi dobro upoznat, "rapid" digne pritisak (SAMO PRITISAK) u CR-u (u flauti) i do 200-250 bara da bi se dobilo željene konje. Remapiranje pomiče brdo parametara ( trajanje ubrizgavanja,pritisak turbine,limitatori okretnog momenta itd....) pritisak samo di 10% cca max,Seb če sigurno to točnije od mene reč!
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #176 u: 30-09-2011, 15:29:03 »
ja ču svoju isto vjerojatno remapirat nagodinu, standardni ECU. Nego sam mi je privilegij ovaj precat, zanima me jel ima Lasta mjere za njega, jer kad sam radio komplet auspuh onda je več imao popigane cijevi za 155 2.4 JTD, pa možda ima i za ovo da tam to skinemo i stavimo taj njegov protočni downpipe, dabude sve u jednom danu gotovo, a ne mjerenja, rađenje flanđe i tak to.

A ovaj gornji strut, home-made je? Kolko ima prostora između poklopca motora i njega?

Home made je i od Irvina je. I prostora ima i više od standardnoga jer je ovaj niže polegnut i Irvine dobio si pohvale što se tiče
strut bara od mehe i još nekih likova jerbo svi ovi koji se  kupe omp i dr marke svi su previše blizu onoj gredi ispod  šajbe,
pa i nemaju neku funkciju a ovaj je pomaknut cca 15 cm i niže tako da već ima smisla + donji  :ok:
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2285
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • Možda Giulia
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #177 u: 30-09-2011, 16:35:07 »
Home made je i od Irvina je. I prostora ima i više od standardnoga jer je ovaj niže polegnut i Irvine dobio si pohvale što se tiče
strut bara od mehe i još nekih likova jerbo svi ovi koji se  kupe omp i dr marke svi su previše blizu onoj gredi ispod  šajbe,
pa i nemaju neku funkciju a ovaj je pomaknut cca 15 cm i niže tako da već ima smisla + donji  :ok:
taj nedostatak sam i ja primjetio kod tih novih,takvi služidu za gledanje,pa sam pokušao ga izvest da bude čim efikasniji! Drago mi je da je dobro  :ok:  ..da uhvatim vremena budem si napravio opet,pa več kad radim napravim dvoje! :craz
 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #178 u: 25-10-2011, 18:57:10 »
Evo bio neki dan kod Irvina, pa što ćemo, bilo dosadno :hehe: pa stavili 4-klipna kliješta i diskove 305
i downpipe. (slike starih na mobu pa budem tu stavio da se vidi razlika)
Naručeni i pleteni lajtunzi pa budem i ulje promijenio :hello:



Uploaded with ImageShack.us
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: AR 156 2.4 m-jet Cuore Sportivo
« Odgovori #179 u: 26-10-2011, 14:51:53 »
Evo bio neki dan kod Irvina, pa što ćemo, bilo dosadno :hehe: pa stavili 4-klipna kliješta i diskove 305
i downpipe. (slike starih na mobu pa budem tu stavio da se vidi razlika)
Naručeni i pleteni lajtunzi pa budem i ulje promijenio :hello:



Uploaded with ImageShack.us

vrhunski je sjelo..to su čeljusti od 166 koliko mi se čini, a one su veće i bolje od onih manjih sa GTA prve serije i Gtv 3.0
a i felge su ti super...di si ih samo nabavio :?: :hehe: :hehe: :craz


Samo ja sam mislio da Irvine prodaje te manje GTA čeljusti
http://alfisti.hr/forum/index.php/topic,54008.40.html