Joj meni joj, mrzim kad moram puno pisat, al hajde da vam objasnim

Taj konektor na faru jest za podešavanje visine. To je ručno podešavanje i nema veze sa ovjesom tj. automatskim podešavanjem.
Far sa lećom ide uz tvorničku instalaciju za podešavanje ( potenciometar u kabini ), dva konektora i snop od 8 žica.
Da bi to radilo, potrebno je imati navedene sastavne dijelove i smontirati ih od kabine do fara. Bez toga se ne može podestit visina, a to je , naravno, potrebno učinit nakon ugradnje farova na auto.
Unutar plastičnog poklopca koji je na slici zaokružen nalazi se elektronika koja položaj potenciometra u kabini pretvara u impuls istosmjernog napona i pomiče elektromotorić za podešavanje.
Ako netko pokuša "ručno" podešavat spajanjem žica na na faru na 12 v neće moć.
Uspjet će podesit u jednu stranu, a u drugu neće ić.
Podešavanje se može napravit i bez potenciometra i elektronike, što je možda i najbolje napravit. Farovi se onda podešavaju na "srednju" visinu kao i kod svih koji nemaju podešavanje iz kabine.
U tu svrhu se elektronika vadi iz one plastične kutijice, ne treba ju bacit, samo se odlemi od motorića i spremi doma.
Na motorić direktno se zaleme dvije žice i tako na svakom faru. Spoji se 12 v + i - i podešava do mile volje svaki far posebno. Za gore-dolje samo promijeniti polove.
Najbolje otić na uređaj za podešavanje i kazat barbi na koju foru treba ili onaj tko zna može sam ispred zida ili na nizbrdici po noći. Eto...